27 Ocak 2013 Pazar

s.s.s.s.s. -bölüm 18-

sinem^^
fatih-
samet*
okan+
(sinemin fatihi aldattığı çocuk).oktay..

 okanın köyü dönüşü


^^aşkım yoruldun mu
-evet yol yordu biraz
^^okan nasıl
-yetim kalmış birisi nasıl olursa öyle
^^çok üzüldüm yaa
-hepimiz üzüldük.çok iyi anlıyorum okanı.
^^sen nasıl anlıyorsun ki?
-ninemi kaybetmiştim de ordan.
^^amaan aynı şey mi?barıştınız mı sametle
-hıhı.barıştık sayılır.
^^dönücek misin onların yanına
-yok aşkım yurtta daha iyi ders çalışıyorum.
^^hmm anladım.okan ne zaman dönücekmiş
-tam bişey söylemedi.taziye evinde dursun biraz gelir sanırım.
^^yemek yedin mi?
-yolda atıştırdık bişeyler
^^açsan hazırlayayım bişeyler.
-(zehirler bu beni amk.)yok aşkım yemicem sağol
^^bu gece burda kalır mısın aşkım
-yine yatma muhabbetine giriceksen hayır
^^yaa çok özledim ama
-bende SENİ çok özlüyorum.ama lisedeyken bana
benimle birlikte olma amacın bana sahip olmak demiştin.hiç öyle olmadı olmayacakta
^^ama
-ama yok.ısrar edersen giderim.
^^ama öperim dicektim.
-(hassiktir)hmm
^^yaaa doyamadım
-soğan yedim aşkım kokmasın.
^^kokarsa koksun.öpücem işte
-iyi öp madem
.....
^^aşkım sana bişey sorabilir miyim?
-sor aşkım
^^mehtapla hiç görüştün mü?
-kiminle??
^^mehtapla diyorum
-ben öyle birini tanımıyorum
^^ya nasıl tanımıyorsun.lisedeki kız
-hiç güvenmedin dimi bana?
hiç inanmadın.hep aldattım ben seni dimi?
en küçük fırsatta gittim
mehtabın yanına öpüştüm seviştim koklaştım dimi onunla?
benim hayatıma hiç girmeyen mehtabın sancısını
4 senedir çektiriyorsun bana
ama sende haklısın
sana da mehtabın bana baktığı gibi başka bir erkek baksa
bende kıskanırdım
dilime sakız ederdim belki
sürekli onun adını zikrederek
kırardım üzerdim seni.
^^sordum sadece
-hep sordun.yıllardır soruyorsun.
hayalini kurduğum üniversiteye gitmedim.
^^hep benim yüzümden
-hayır ne senin yüzünden ne de meptabın
benim sana olan aşkım yüzümden
^^aşkımmmmm.
-yorulmuştun hatırlıyor musun
yormuştu ilişkimiz seni
haklıydın aslında
uzun yoldan gelmiştik oraya kadar
koskoca 12 seneydi yaşadığımız
sana aklımdayken bişey söylemek istiyorum
^^?
-ben uyuyamıyorum sinem
hiç gözümü kapatamıyorum
uyanıkken bile kabuslar görüyorum
olmayan şeyleri düşünüyorum
korkuyorum
bir gram uyuduğumda
elini tutuyorum
ellerim üşüyor
aşkım diye bağırıyorum
ama sesimi duyuramıyorum
üzülüyorum böyle olduğuna
dudaklarımı büküyorum ama
sen gülüyorsun
kabustan korkmuyorum sinem
seni kaybetmekten korkuyorum
tıpkı liseden buraya geldiğimde
yalnız kaldığım gibiyim
hani bazen otobüsle uzun yola çıkarsın
uyumak istersin uyuyamazsın
başın cama vurur
boynun ağrır
uyuyamazsın işte
gözün yol kenarındaki levhaya  takılır
bakarsın kaç km kalmış diye
sonra gidersin
gidersin
gidersin
bir bakarsın
ulan o kadar gittik hala bu kadarcık km mi geçmiş dersin
öyleydi sensizlik
otobüse insanlar iner
insanlar biner
tıpkı seninle tanıştığım gün gibi
ne zaman inersin bilmem ama
sen hayatımın en hoşsohbet yoldaşısın sinem.
eğer dayanamaz uyursam
omzuna uyuyayım
ve inerken beni uyandırma lütfen.
^^aşkım bir yere gidicek gibi konuşuyorsun..
-yoo bir yere gittiğim yok.korkum var.
^^ne korkusu
-ninen vardır.çok seversin
takılırsın arkadaşlarınla
aklına bile gelmez.
ama çook seversin onu
sonra bir gün ölür
ve söyleyemediklerin kaldığını farkedersin.
vaktim varken yüzüne söylemek istedim hepsi bu
^^çok mu seviyorsun beni
-hiç anlayamadığını düşündüğüm kadar
hiç ispatlayacağımı düşündüğüm kadar
anlatsam bile inanmayacağın kadar çok seviyorum
^^aşkımmm.lütfen bu gece burda kal.
-söz ver bişey yapmıcana
^^yaa pislik yapma
-tecavüz yok
^^öperim ama
-olmaz.
^^sana mı sorcam lan.yatağa gircez uyuya kalıncaya kadar bana bakıcaksın
-emir mi
^^hayır.huzur isteği
-benim de bir isteğim var
^^hmm neymiş
-yorganı kendine çok çekme
^^bende bişey isticeksin sandım
-benim için önemli bişey.yüzüm seninle ısınırken.kıçım açılmasın.



içimde olan siniri bir şekilde çıkarmam gerekiyordu
sözlere vuruyordum bu imaları ama
anlamıyordu bile
ben herşeye rağmen sineme karşı iyi olmaya devam ettim
benim iyiliğim ve artan sürpriz ilgim karşısında
sinemim de artık beni aldatmamasını umuyordum
artık diyorum çünkü hala aldatıyordu
o çocukla her fırsatta buluşuyordu
sabrettim
bir şans daha verdim kendimce
sonra bir şans daha
ve bir şans daha ama
sinem hem benimle
hemde onunla çok mutlu gözüküyordu
lisedeyken sineme hediye ettiğim
thsirte ^^iyi yer bezi olur bundan
demesinden sonra hediye almama kararımdan da çayarak
tekrar sineme hediyeler almaya başladım
hep küçük bir umuttu sinem
aslında büyük bir umuttu ama
olmadı
^^aşkım yhaaaa
-efendim canım
^^bugün kuaföre gitmem lazım.buluşmasak olur muuuuu?
-(amk ne bok yiyecekse kuaförde.saçının boyası tamam kesimi yeni kaşlar alınmış,bıyık yok ne sik yiyecek ki?)tamam aşkım yarın buluşuruz o zaman
^^hıhım :) tamam aşkım
-(benimle buluşmayacağına bile seviniyor.boşuna yoruyorsun olm fatih kendini)tamam bende okanları arayayım ne yapıcaklarmış bir sorayım bari
^^tamam aşkım görüşürüzzzz


o gittikten sonra
iyi olduğunu sandığım aramızın
durumunu kontrol etmek için kısa çaplı bir takip yaptım
bu takipte kullandığım
taksicinin de hakkını yememek lazım
yavaş takiple sinemi aynı çocukla kafede buluştuğunu gördüm
kendi kendime olm fatih sakin ol
bak kafede buluşuyorlar
belki sinem çocuğu bırakmak için konuşmaya gelmiştir deyip sesimi çıkarmadan
olay mahalinden ayrıldım
ara tatil girdi
istanbula döndük
ben sineme iyi davranmaya devam ettim
her fırsatta gönlünü hoş tutabilmek için elimden geleni yaptım
ama tatilin bir hafta sonu günü
benimle buluşmak yerine
bir arkadaşımla buluşcam bugün demesi ile yine kıllandım
ve takip ettim
sonra anladım ki
tüm iyi niyetlerim boşa
ve insana gerçekten siken yakışıyor
hiç utanmadan sıkılmadan
tesadüfen ordan geçiyormuş süsü vererek
yanlarına gittim
-aaa aşkım nasılsın.
^^fa-fa-faatihhhh ne yapıyorsun aşkım burda.
-arkadaşın yanına gidiyorum da.sizi gördüm.bu arkadaş kim?
^^bu şey bu.ehm bizim okuldan oktay
-hee tamam bende nerden tanıyorum diyorum.sanırım bi kaç defa görmüştüm arkadaşı okulda
^^evet aşkım istanbula gelmişte.
-oo süper yardımcı olalım gezdirelim arkadaşı biraz.memnun oldum bu arada bende fatih
oktay..biliyorum sinem sizden çok bahsetti
-var mı gezmek istediğin bir yer.gitmek istediğin
oktay...çok kalmayacağım zaten.

sinem baskın yapmış olmamın
ve bişeyleri anlamamdan korkmuş olduğu için
bana sen git ben gezdireyim diyemedi
çünkü deseydi
mehtap hakkında bana çektirdiklerini ona çektireceğimi biliyordu
o gün 4 5 saat onlarla takıldım
hatta yemeklerini ısmarladım
misafirperverlikte hiç bir kusur etmedim
oktay bey beni çoook sevmeliydi
hemde çooook
vedalaşırken okulda mutlaka görüşmemiz gerektiğini söyledim
o da kabul etti
sinem oktay gittikten sonra
bana çok iyi davrandı
şüphelenmemden bile korkuyordu
ama hiç şüpheli tavır sergilemedim
tekrar okula döndük
oktayı her fırsatta görüp
yanına giderek
nasıl olduğunu,bir sıkıntısı olup olmadığını sorarak onunla ilgilendim
o bile şaşırdı ilgime
-bizde geçtik bu yollardan,öğrenci olmak zor şey.hele birde paran yoksa çok daha kötü
maddi manevi herhangi bir ihtiyacın olursa seve seve yardımcı olurum oktaycım
oktay..çok sağol fatih.
-nerde kalıyorsun
oktay..yurttayım şimdilik
-aa hangisinde?
oktay...x yurdu
-eve niye çıkmıyorsun.
oktay..seneye çıkarım artık
-ev en iyisi.bende yurda geldim ama pişmanım.geçen sene bilmiyorum tanıyor musun
samet var sizin dönemden
oktay..a evet tanıyorum
-heh onlarla kalıyordum.aslında ayıp ettim adamlara 3 kişi çıktık sonra ben ayrıldım yanlarından iki kişi kaldılar.
yazık adamlara benim yüzümden kira veriyorlar
oktay..neden yurda gittin ki?
-anlık bi kızgınlık sametle tartıştık.sonra yurda geçtim ama şimdi yine canciğeriz
oktay..dönücek misin peki
-aslında dönmek isterim çünkü sinem de hemen yan apartmanda oturuyor.ama bu sene bir iki tane kötü not var onları düzeltmem lazım
oktay.anladım
-eğer eve çıkmak istersen.ben onlarla konuşayım.hem kiraları azalır.hemde sen eve çıkmış olursun.samet var berna var sinem var hepsi sizin dönem yardımlaşırsınız ders konusunda
oktay..tamam ben bi konuşayım
-kiminle konuşacaksın??
oktay..şeyy ailemle
-(bende yedim amk.)hee tamam konuş ailenle

oktaydan ayrıldıktan sonra
direk gidip
sinemle konuştum
aşkımm oktay ev arıyormuş sametlerin yanına alsakya onu
çocukları bıraktım ayıp oldu diye lafa girdim
sinem önce hem şaşırıp hem karşı gelsede
sonra oktayla daha kolay ve kontrollü buluşabileceği için kabul etti
aslında sinemin kabul etmesi oktayında kabul etmesi anlamına geliyordu
iş şimdi gidip okan ve sametle konuşmaya gelmişti

yanlarına gittim

-okan tekrar başın sağolsun kardeşim
+eyv kardeşim sağolasın
-samet nasılsın lan?
*iyidir kanka hayırdır.pek bi neşelisin
-size bir işim düştü beyler
+hayırdır
-bi ev arkadaşı buldum size.kabul eder misiniz
*başımızın üstünde yeri var senin bulduğun adamın
+kimmiş tanıyor muyuz.sen misin lan yoksa
-oktay diye bir arkadaşım
*oktay mı?hangi oktay?
-sinemin arkadaşı
*lan olm manyak mısın sen?kafayı mı yedin.
+oktay kim lan?
*fatih sana diyom.iyice üşüttün sen haa.
-kasma samet var bir bildiğim amk
*ben kabul etmiyorum.kusura bakma da seni göz göre göre aldattıramam
-samet uzatma.var bir bildiğim diyorum.okanın yanında da konuşma bunları
*anlattım ben okana herşeyi.okanında bilmeye hakkı vardı.öğrensin selam verdiği kızın kim olduğunu.
+kardeşim kusura bakma da.manyadın mı sen iyice.adam gelirse bizim evde olmadığımız vakit sinemi getirecek senin eski evinde seni aldatıcak.nasıl kabul edebiliyorsun böyle bişeyi
hemde sen kendin teklif ediyorsun
-beyler bir istekde bulundum.kabul edersiniz veya etmezsiniz.sizden istediğime göre var bir bildiğim.
*ot mu içtin lan yine sen.
-samet senin işini hallettim mi koçum?
*ettin eyvalah sağolasın.
-okan senin berna olan ilişkine göz yumup üstüne de yemiş numarası yaptım mı aslanım?
+neyi yemiş numarasını
-bırakın o işleri karşınızda çocuk yok.berna anlattı bana herşeyi.madem plan yapıyorsun kimseye anlatmayacaksın.
ben sana güvendim emanet ettim bernayı.samet senin de işini  çözdüm mü?çözdüm.
o zaman bana borçlusunuz arkadaşlar.oktayı ev arkadaşınız olarak alacaksınız.
*olm döverim ben o çocuğu.anasını sikim dayanamam döverim
+valla bende döverim
-lan pezevenkler siz beni sattığınızda ben sizi dövdüm mü?bir işim düştü he deyin geçin.
*tamam amk.sen bilirsin.madem sikilmekten zevk alıyorsun.bana zevklerine karışmak düşmez.nasıl istiyorsan öyle olsun
-sende tamam mısın okan?
+bende tamamım amk.gelsin kalsın.vardır senin bir bildiğin.
-çocuğa hiç karışmayacaksınız.kötü söz söyleyemeyeceksiniz.ve kesinlikle herhangi bir imada bulunmayacaksınız berna ile jalenin üzerine söz mü?
+*söz
-adamsınız.adamın dibisiniz hatta.eyvallah.bi kaç güne taşınır.


dediğim gib bir kaç güne taşındı
samet ve okanı tekrar ve tekrar
çocuğa baskı kurmamaları
takip etmemeleri
sorgulamamaları konusunda uyardım
bırakın aldatılan benim siz keyfinize bakın dedim
eyvallah dediler
deli olduğumu düşündüler ama olsun
bende o evden mümkün mertebe uzak durmaya çalıştım ki
hem sinem,hemde oktay kıllanmasın
zaman akarken ben sineme olduğundan daha da iyi olmaya başladım
öyleki
her sözümde ona karşı sevgi sözü fışkırıyordu
sametin doğum günü geldi
doğum günü için davetli listesinde adının olmasını istediğim kişiler
sinem ve oktaydı
gerisi gelsede olurdu gelmesede
ama berna-okan-jale-eda-samet-sinem-ben ve oktayın yanı sıra bi kaç arkadaş daha katıldı
sametin doğum gününe
oturduk yedik içtik
eğlendik derken
edaya göz kırpmamla mesajını aldı
ve samete kendilerini eve bırakmasını söyledi araba ile
böylece
samet-eda ve jaleden kurtulmuş oldum.
bernaya da göz kırptım
o da okanı alıp sinemle kaldıkları evin boşluğunu değerlendirmek üzere sinemlere gittiler
kaldık mı evde 3 kişi
ben-sinem-oktay
sinem bende gideyim artık dedi
o grupla kalmak istemediği için
-sanada bir hediye almıştım aşkım onu vereyim öyle git dedim
^^ne hediyesi nerde dedi
-hemen geliyoruz oktay diyerek sinemi kolundan tutup okanın odasına götürdüm.
girdik odaya
^^ne verceksin aşkım dedi
-gitmeden öpmek istedim hepsi bu aşkım.çocuğun yanında ayıp olmasın diye buraya getirdim dedim
^^^yaaa falan yaptı
öpmeye başladım
^^burda olmaz çocuk duyar ayıp olur dedi
sessiz öpüşürüz o zaman deyip kapıyı kilitledim
aşkım napıyorsun falan desede
fayda etmedi
öpüşürken yatağa yatırdım
yatakta üzerini soymaya başladım
oktay duymasın diye ses çıkaramıyordu
ellerini tuttuğum içinde kaçamıyordu
nihai olarak içimde biriken tüm nefreti
onun kızlık zarından çıkardım
o kadar acımasızca ve hızlı yaptım ki
bağımaması elinde değildi
o bağırdıkça devam ettim
oktayın yeterli sesi duyduğuna kanaat getirdiğimde bıraktım.
sonra maskemi takıp konuşmaya başladım
-aşkım kusura bakma bir an kendimi kaybettim
^^sen hayvan mısın?canım çok yandı.gerizekalı salak aptal mal
o devam etti durdu konuşmaya
daha doğrusu küfür etmeye
son olarak aç kapıyı dediğini duydum
kapıyı açtım
dış kapıdan çıktı gittiiii
saate baktım
22.34
telefonun alarmını açıp
5 dk sonraya alarm kurdum
alarm çalarken çalacak melodi aynı zamanda telefonumun zil sesiydi
üzerine kanlar damlamış çarşafı toparladım elime aldım
üstümü başımı bilerek dağınık bırakıp
oktayın bulunduğu salona girdim
-offf öldüm amk.nasıl gaza geldiysem kusura bakma sende,çok ses çıktı mı?
oktay..noldu anlamadım ki?
-siktir et oldu bişeyler.okana söyle ona bir çarşaf borçluyum.çaktırma tamam mı?
deyip göz kırptım
oktay...neden anlatıyorsun aga bunları.ayıp yani
-haklısın senin yaptığın gibi susmam lazımdı
oktay...anlamadım
-senin yaptığın gibi diyorum.sen siktiğin kızları anlatmıyorsunda o yüzden.neyse ben kaçayım.yurtta bir duş alayım üstüm başım kan oldu.
oktay..burda al istersen
-yok burda almayayım.burda ki su sana lazım olabilir.
o sırada alarm çaldı
ve aranıyorum görüntüsü ortaya çıktı
cevapladım
-aaa mehtap nasılsın canım??bi saniye bekler misin??
deyip elimi telefona kapattım ve oktaya
el salladıktan sonra.
mehtapla konuşuyormuş gibi çıktım gittim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder