10 Kasım 2012 Cumartesi

imza: "yaprak seven kelebek"


REPERTUAR



kimler kimlersiz yaşıyor,sen bir zillisiz mi yaşayamayacaksın,anasız babasız yaşayanları düşün,bir sürtüksüz mü nefes alamayacaksın....

***

ayıl ey sevgili sen beni sevmiyorsun artık sadece alışmışsın bana çünkü başka yavşakların yavşaklıklarına yavşıyorsun...

***

aptal ayrılık aşkımı hesap edemeden sabrımı deniyorsun...

***


yalnızlık bazen sadece bir kişinin eksikliği...

***

her seviyorum deyişimde,üstü kalsın demek mi hesap verme anlayışın?

***

ben kalıcı gelmiştim kalbine,sen misafir davrandın kalbime, kuraldır misafirlikte git artık denilmez ,eh o zaman bana müsade..

***

inandığım kişiler inanılmazlar seviyorum diyorum bende diyor ama inanılmazlar işte....

***

ya ben yeterince çıra değildim ya da kaderim çok rüzgarlı

***

yazması bile sıkıcı be hayat. hikayemi okunur hale getirecek bir aşk başlat artık.. yalnızlık bozukluklarıyla dolu kalbimin kumbarası...

***

galiba yalnızlık eline geçen bir çift konser biletini çevrende gördüğün en mutlu çifte iç çekerek ve hafiften gülümseyerek vermekti...

***

yaşadığımız her üzüntü gelecekteki mutluluğumuz için geçilmesi gereken birkaç kötü adım

***

ben sabrettiğim,sen sabrımı zorlamaya devam ettiğin sürece;sadece bir umut 'mutluluk'

***

 meğer aşk varmış,sen yokmuşsun

***

 döndüm yare,uydum hazır olan kalbime,niyet ettim aşk rızası ile sevmeye.

***

sevmek hataysa mutlu ölen aşıklar neyin nesi amk.yok aga hata bizde mutluyken ölemedik

***

hiç bir artist'i hiç bir rolde senin bana oynadığın SEVİYORUM rolü kadar takdire şayan görmüyorum

***

çayımda şekerim,kolamda asitim,biramda beşim rakımda yüzde 45'imdin

***

iyi güzel hoşta seni kelimesini çoğul anlamda kullananları nasıl ayırt edecez? seni seviyorum diyenlerin tekil'i olası geliyor insanın


***

onsuz hayat bimde satılan le diye başlayan şeyler kadar adiydi. resmen le hayattı amk

***

bana yüzde 5 alkollü göz yaşlarını tekrar akıtacak bir mesaj almak başlıca korkumdu.

***

 aşk uykudur beyler

başınızı omzuna koyduğunuz sevgili bir yastık olur size 
yaşadıklarınız bir rüya

*YSK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder