3 Şubat 2013 Pazar

s.s.s.s.s. -bölüm 20-


*ayıp lan sattın mı beni.ya da alet oldun diyelim
-hayır menfaat diyelim bence
*ne menfaati
-dayıyı bulabileceğim tek kişi edaydı.tüm yolları denedim ama kendim bulamadım.
eda bana bulabileceğini söyledi
aslında seni satmayı düşünmüyordum
planı aynen uygulayıp
eda senin gay olduğuna inandıktan sonra açıkladım herşeyi
çinki birden bana bir orospu(sinem) ile işbirliği yapıp beni sattığın aklıma geldi
ayrıca çok riskliydi
sinem her an edaya anlatabilirdi
çünkü ben çoğu zaman sinemi dövmemek için kendimi zor tuttum.
sinemin elinde bir koz vardı.senin elinde bir koz vardı
ama sinemle oynanan oyunda bir bir yeterli bir skor olmadığı için
onun elindeki kozu almak zorunda kaldım
eda önce kavramaya çalıştı olayı
pek inanmadı
aslında gay olduğuna daha çok inandım fatih dedi
güldük hatta
sonra madem durum bu.oturup ağlayacak değilim
pavyonda çalışarak kendimi kullanılacak bir kadın haline getirmem benim hatam
hoş,pavyonda çalışmasam da samet aşık olunacak bir çocuk ama neyse
madem birbirlerini seviyorlar,
ben de sana güveniyorum.bu uydurduğun yalana inanıcam
ama senden bunun okulun son haftasına kadar devam etmesi
ben çevrelerinde iken beraber olmaları beni çok üzer
aslında sevinirim jale için
çünkü yıllardır bana anlatıp durduğu çocuk sametmiş
ama anla işte.bırak bu sene gay olsun dedi.
sonra sinemin durumunu anlattım edaya
aldatıldığımı vs. falan
dayının bana bu ayrılık acısına bir çözümü olduğunu
bu yüzden de mutlaka onu bulmam gerektiğini söyledim
önce biraz aradı taradı ama bulamadı
sinemin beni aldattığını edaya da gösterince
üzüldü durumuma ve o da merak ettiği için
dayı'yı arama çalışmalarına hız verdi
sırf benim için bi kaç kez pavyona gitti hatta
daha sonra ben dayı'nın konsomatris değil
bir öğrenci olduğunu öğrendim ve edaya durumu tekrar anlattım
tekrar gitti
patronla konuşmuş
dayı'ya ulaşmışlar ama
beni zamanı gelince kendisinin bulacağını söylemiş
*nasıl lan dayı kons değil miymiş.
-yok aldatılmayla ilgili tez hazırlayan bir öğrenciymiş
*vay amk.pavyonda mı araştırıyormuş
-evet,seninle sinem de tam aldatma aksiyonları yaşatınca olayın içine girmiş
*peki o dayının bahsettiği ayrılığı unutturacak sikim neymiş?
-onu henüz bende bilmiyorum.dayının aramasını bekliyorum.ya da beni bulmasını.
*ee şimdi ne yapacaz biz.edanın yüzüne nasıl bakıcaz jale ile
-hayır korkulacak bişey yok.siz jale ile eda varken hiçbir şekilde gizli de olsa buluşmadığınız için size kızgın bile değil
*iyi de ya buluşsaydık fatih.neden daha önce söylemedin bildiğini
-bre pezevenk sinemle bana oyun oynarken ya ben dayıyı aramış olsaydım?
*aldın yani intikamını helal olsun sana.eksiksiz aldın hemde.ibne yaptın lan beni
-ben seni bir sene ibne yaptım.sen kendini iki sene asker yapmışsın.ayrıca beni de bir sene kobay
*neyse canın sağolsun.en azından içim rahatladı
-şöyle düşün eğer edaya anlatmasam bu kız mutlaka jale ile arkadaş kalacak ve düzenli görüşecek.hiç mi ziyaretine gelmicek jalenin?
*haklısın oraları düşünmemiştim.oktayı ne yapıcaz
-ne yaparsanız yapın.benim oktayla da sinemle de işim bitti
*beni bi dövüp siktir edeyim diyorum.
-boşver.başını belaya sokma,jaleyi üzersin.onlar aldılar dersini.
*sen bilirsin de.ben senin yerinde olsam onun anasını avradını
-tamam samet,siktir et.
*eee napıcaksın şimdi
-yapıcak bişey yok.son 2 sınav kaldı sonra istanbul.
*hay amk seneye de aynı okulda okumak zorundasın sinem ile
-ulan  göz göre göre aldatılırken katlandım.yapacağımı yaptıktan sonra mı katlanamıcam
*ama yine de gözüne batıp durucak


2 gün sonra


+oktayı kovdum bilader
*iyi etmişsin.
+bernanın da sinemin yanında kalmasını istemiyorum.senin de müsadenle.son bir hafta benim odamda kalıcak
*eyv.kardeşim kalsın.
+berna da kalmak istemiyor onun yanında zaten.



sınavlar sonrası

jale &
eda é
samet *

é beni uğurlamaya geldiğiniz için teşekkür ederim ikinize de.
öncelikle jale.hiç ablam olmadı,seni tanıyıncaya kadar
abla da oldun bana anne de baba da
sevdiğin adamı paylaşacak kadar çok sevdin beni
aynı şekilde bende seni sevdim.
sen olmasaydın rahmetli anneme ve babama verdiğim
okulu bitirme sözümü yerine getiremezdim
hiç bulaşmadan uzaktan aşkınızı hayranlıkla izlemek isterdim aslında
&biz şey eda
éhayır hiçbirşey söyleme meleğim.sen benim meleğimsin
senin için benim mutluluğumun değerini gösterdin bana
ama sen benim mutluluğun çok daha fazlasını hakediyorsun
en baştan biliyordum sametin gay olmadığını
bana gösterdiğiniz saygıdan dolayı size çok teşekkür ederim
samet sende kusura bakma
mecburen cinsiyet değiştirdin bir sene
senin de jaleyi bunu yapacak kadar sevdiğini bilmek
meleğimi hiç üzmeyeceğine inandırıyor beni
ama unutma o da seni bilerek bir sene sınıfta kalacak kadar çok seviyor.
hakkınızı helal edin...


anlatıcı fatih


yaz döneminde
sıkıntılı halde alttan iki dersim kalmıştı
sinemle uğraşmaktan
ama sinemin de kaldığı için gitmedim
belki ben gitmediğim için
belki de oktayla ayrıldım artık mesajı vermek için o da gitmedi
gözlem ve duyumlarıma göre
yazın evden çıkmadı desek yeridir
benim okuldaki son senem
sinemin ise 3. senesi için sezon tekrar açıldı
ben olaylardan uzak kalmak istediğim için
tekrar yurda yerleştim
jale okulunu bilerek bir sene uzattığı için
evde kalmaya devam etti
ama bernanın yanına taşındı
çünkü sinem de artık evde değil
kızlar için yapılmış bir yurda yerleşmişti
hiç umursamadan
daha doğrusu umursamamaya çalışarak
okula gidip gelirken
berna bir gün bana gelip
b.galiba oktay hala sinemi rahatsız ediyor dedi
-banane berna duymak istemiyorum artık.
b.bağırdı çağırdı tokatladı bugün kızı okulda
-iyi olmuş dedim ama canım da yanmadı değil
bu sinemi hala sevdiğim için bir can yanması değildi
sonuç ne olursa olsun
bir kadına vurmanın vicdan azabını çekmiş birisi olarak
her ne kadar haketmiş de olsa hoşuma gitmemişti
bi kaç hafta daha umursamadım
sinemin hergün yaptığı tek şey
okula gitmek
okulda kati suretle oktaydan uzak durmak
okul çıkışında da yurda gitmekti
bunu nerden biliyorsun derseniz
takip ettim
ama neden takip ettiğimi henüz bende açıklayamıyorum
insan yıllarca hatta on yıllarca sevdiği kadını
her ne kadar orospu da olsa bir anda unutamıyor
içinde nefretle karışık bişeyler mutlaka kalıyordu
günlerden bir gün
oktayın sinemin kolundan çekiştirdiğini gördüm
hiç acele etmedim
bekledim önce nolucağını görmek için
biraz daha çekiştirdi
bağırışmalar küfürler derken sinem kaçtı ondan
o zaman anladım ki
içimde hala oktaya karşı birikmiş sinir varmış
gittim yanına oktayın
-gel koçum seninle bişey konuşalım dedim
oktay.konuşcak bişey yok bilader dedi
-peki dedim bıraktım
bekledim biraz yürüdü
biraz daha bekledim araya mesafe girdi
arkasından hızla yürüyüp
omzundan tutup kendime çevirdim
abartmak gibi olmasın ama sanırım iki dişi kırıldı
napıyorsun dedi bana dönerek
bende onun
konuşulcak bişey yok bilader lafına
ithafen
hemşirelerin sus işaretini yapıp
onu dövmeye devam ettim
elimden vatandaşlar aldı
alamadı da takatım kalmadı amk.
polise gittik
ifade verdik
sonuç olarak
diş masrafları karşılığında şikayetçi olmadığını söyledi
bu masrafı da samet karşıladı
iyi yapmışsın kanka dedi
sinem bu olayı duyduğu için
kendisinde bir cesaret bulmuş olsa gerek
bana geldi
ben sinemden
vay ben böyle suçsuzum vay şöyle oldu da falan açıklama beklerken
söyle konuştu
^^sana kendimi savunmaya gelmedim.
düpedüz sürtüklük yaptım.
yetmedin bana
hemde çok fazla iken
neden böyle bişey yaptığıma hala kendim bile anlam veremiyorum
af dilemiyecem
empati yapınca hiç bir şekilde affetmeyeceğimi biliyorum çünkü
bırak aldatmayı,başkasını öpmeyi
başka bir kızla görüşsen,arasan mesajlaşsan bile
seni öldürebilecek kadar seni kıskanırken
benim sana yaptığımın adı bile yok
koyamıyorum
çok daha kötüsünü de yapabilirdin
belki sende öldürmeliydin
hala da öldürebilirsin
herşey için çok teşekkür ederim
ve bilmeni isterim ki ben seni çok seviyorum.
-sus sinem
^^gerçekten çok seviyorum.
-sinem sus diyorum.(bağırarak)
^^peki fatih.susuyorum.hemde ölümüne susuyorum.bundan sonra ağzımdan tek bir kelime çıkar o da
yapmazsın ama ömrüm boyunca bekleyeceğim teklifine EVET olucak
-çok beklersin dedim arkasını döndü gitti
dediği gibi de konuşmadı hiç
zaten o sene çok sessiz sakin geçti
kimse konuşmadı desek yeridir
okan ile berna çok iyi bir çift olmuştu
okanın berna için kullandığı cümle
+allah benden iki melek aldı bir melek verdiydi
berna her zaman okanın yanında ve onun iyi hissetmesi için elinden geleni yapıyordu
berna okanı annesi ile tanıştırmış
ama henüz babası ile tanıştıramamıştı
bernanın annesi okana sende benim oğlumsun artık dedikten sonra
olay bitmişti zaten
onların geleceği belliydi
jale samet için bir sene daha okulunu uzatmış
samet de jale için okulda kalmadan sınavlarına çalışıyordu
onların da ilişkisi oldukça iyi ilerliyordu
ben dayıdan gelicek haberle biraz rahatlamaya çalışırken
bir türlü bana ulaşmaması sebebi ile
ara ara aldatılma acısını
yurttaki odamda yaşıyordum
zamanın daha hızlı geçmesi için
bir takım çevre edinmeye çalışsam da
bunda pek başarılı olamadım
sinem bir daha hiç yanıma gelmedi
benimle konuşmadı
benimle konuşmadığı gibi hiç kimse ile konuşmadı
tek kelime bile etmedi
bu durum okulda iken kurtarılabilir
idare edilebilir bir durumdu ama
eve gidince mutlaka ailesi ile konuşacaktı
ama konuşmadığını
beni az çok tanıyan sinemin ailesinin
benim annemle görüşmesi ile anladık
ben anneme sorularından dolayı
aldatıldığımı söylemeden ayrıldığımızı söylemiştim
bu durum sinemin ailesine de aktarılınca
konuşmama sebebi olarak ben gösterildim
hatta suçlandım
ama yine de
kızınız orospu beni aldattı onun için ayrıldık demedim
o sene bitti
ben okulu bitirdim
sinem de son sınıfa geçicekti
ama gitmedi
rapor alıp
okulunu dondurdu
ailesi bunun sorumlusu olarak da beni gördü
fatih sen okulu bitirdiğin için okumak istemiyor
3. sınıfa kadar geldi
en azından konuşta okulunu bitirsin dediler
sırf onların hatrına
sinemi aradım ama cevaplamadı çünkü
telefon kullanmayı uzun süredir bırakmıştı
yanına gittim
ağladı
hemde hiç durmadan
ben okula git dedikçe de ağlamaya devam etti
en son eline bir kalem kağıt alıp
^^okula gidersem oktayla görüşeceğimi düşünmen bile beni öldürüyor yazdı
yine sinirlendim
-aklın başına şimdi mi geliyor
beni üzdün aileni de mi üzüceksin
yiyeceğin boku yedin zaten,bundan sonra ne yaparsan yap umrumda olmaz
beni ailenle karşı karşıya getirme ve okuluna git dedim çıktım odadan
gitmedi beyler
babası delirdi
sürekli ağladığı için
psikolojik destek amaçlı
psikiyatr a götürüldü
ama onunla da konuşmadığı için bir çözüm bulunamadı
konuşsada neyi çözecekse artık amk
ne dicek ki?sevdiğim adama orospuluk yaptım hadi kurtar beni psikolog abi mi dicek
oldu amk.o kadar kolaydı
ailesi baktı durum ciddi
paraları basmaya başladılar
antidepresan ilaçlara
kullandıkça kullandı ama bi boka yaramadı geçici rahatlamalardan başka
baktım siki tutucaz askerliğe başvurup
olaylardan uzaklaşmak istedim
sinem ben askerdeyken
hergün
ama hergün bana mektup yazdı
hiç bir mektubunda
beni affet,seni seviyorum,özür dilerim gibi ifade kullanmadı
sanki hiç tanımadığı bir mektup arkadaşıyla karşılıklı mektuplaşıyormuş gibi
haberlerde izlediği şeyleri mektuba yazıyor.
terör ve şehit haberlerinden kati suretle bahsetmiyor
istanbulun hava durumunu belirtiyor
bazen ilginç bilgiler yazıyordu.
altına da sinem yazıp gönderiyordu
ben çoğunu okumuyordum bile ama
komutan herseferinde çağırıyor
olm bu kim? diye soruyordu
çok uzamadan
sinemin çoğu mektubunu okumadan
yırtıp attığım çok oldu
ama ailemi her aradığımda sinemin durumunun daha kötüye gittiğini duydum
kötüye gidişten kasıt
sinemin iyice asosyalize olması
ciddi anlamda kimse ile konuşmadığı
artık ilaç dozajlarının arttığı
tek yaptığı şeyin evden postaneye gitmek olduğunu
ve her akşam üzeri apartmanlarının posta kutusuna bakmak olduğunu öğrendim
hiç yumuşamadım beyler
aldatılma affedilebilecek bişey değildi benim için
askerlikten tamamen dönüş yaptığımda
yine onlardan kaçmak istedim ama
beni dayı buldu
hemde hiç beklemediğim bir şekilde
istanbula uçaktan ayak bastığım
hava limanına gelerek
dayı.fatih
-vayyyy vayyy vayyy.sayın sosyolog nasılsınız.sonunda karşılaştık.hayırdır acılara bağışıklık kazanmamı mı bekliyordunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder