31 Ocak 2013 Perşembe

s.s.s.s.s. -bölüm 19-


zafer çığlığı atmam gerekiyordu dimi?
atmadım
durum değerlendirmenin sırası gelmişti
ilk olarak artık milliydim
her ne kadar bir orospu ile milli olsam da
zaten genç veletler ilk hep geneleve götürülür
ne farkı vardı ki?
bana sinem ve oktayın yaptığı
göz göre göre aldatma olayının
daha vahimini ben onlara yapmıştım
kısmi intikamımı almış oluyordum böylece
ama sadece kısmi çünki oyun daha yeni başlıyordu
yurda döndüm
duşumu aldım
sinem eli mahkum beni arayacaktı
çünkü oktayın ona mehtap mevzusunu anlatacağından emindim
ama sinem de sandığımdan daha zekiydi
arayıp telefonla sormak yerine
benim de çakmamam için
ertesi gün buluşma teklifi etti
hay hay dedim hanfendi neden olmasın
mekan farkı gözetmeksizin buluştuk
nasılsın aşkım
iyiyim eyvallah sen nasılsın diye
hiç bişey yokmuş gibi başlayan muhabbet
daha sonra dün gece ki ilişkiye geldi
ani oluşunun ve ani gelişmesinin
sebebi olarak kendimi tutamamayı gösterdim
sesini çıkaramadı
olmuştu bir kere
sonra laf döndü dolaştı
mehtap olayına geldi
sorucaktı ama
salonda sadece oktay olduğu için
oktaydan şüphelememi istemediği için soramıyordu
sonra dedi ki
^^aşkım telefonunu alabilir miyim?
-hayırdır aşkım
^^bişeye bakıcam da
-neye bakıcaksın aşkım söyle dedim
biraz da bilerek panik yaptım
kendimi sıkarak yüzümü kızarttım
^^sen bişey mi saklıyorsun ver şu telefonunu dedi biraz kızarak
-aşkım neye bakacağını söyle vereyim dedim
^^ver diyorum dedi
-beraber bakarız dedim
telefonu ona uzattım
telefonu aldı
yes tuşuna bastı
aramalar bölümü açıldı
gelen aramalara baktı
aklı sıra mehtabın nuımarasını görücek ağzıma sıçıcaktı
ama zaten alarm olduğu için bi bok göremezdi
gün geceye geldi
saat 10 ile 11 arasına özellikle dikkat etti
ama arayan numaralar
okan samet ot boktu işte
onun istediği yoktu
-hayırdır aşkım neye baktın dedim
^^^ya dün seni aradım da çalmamıştı.bana sesi duyulmadı mı acaba diye baktım
hehe kesin öyledir amk
-yok aşkım duysam kesin cevaplardım.sana sahip olduktan sonra konuşmayı bende isterdim dedim
bi bok alamayan
amacına ulaşamayan sinem
benim işim var diyerek gitti
ve oyun devam ediyordu
sametlerin eve gittim
o gece maç vardı ona bakıcaktık
oturduk
hiç bişi yokmuş gibi
başladık maç izlemeye
okan samet oktay ve ben.
oktay hemen kaçıp sinemle buluşabilirdi
o yüzden acele etmeliydim
-beyler biz neden oynamıyoz lan futbol
*lan bırak sen ne anlarsın futboldan
diye laf gelince
geyik kaçınılmaz oldu
herkes hünerlerini anlatmaya başladı
ama benim futbol oynama ile yakından uzaktan alakam yok
yetenek yok amk. bi kere
okan ve oktayın da dahil olduğu muhabbette
ortaya iddalar konuldu
bi tepsi tatlı
hafta sonuna sözleştik
hafta içi kadro ayarlamaları yapıldı
ben sineme bişey söylemedim maç hakkında
ama oktay söylemiş olucak ki
sinem
^^hafta sonu napıcaksın aşkım gibi sorular sormaya başlamıştı
amacım oktayı maçta sakatlamaktı ama
ibne herif
ben oynamıcam abi bacağım sakatlandı çıkarın beni kadrodan dedi
baktım plan götümüze giricek
biz top peşinde koşarken
sinemle oktay yatak odasında koşucak
acil durum nargilesi yakıp
olaya el koydum
maçtan bir  gün önce
samet ve okan ve oktayın olduğu saatte eve gidip
-beyler kusura bakmayın ben maça gelemicem
*lan olur mu amk.
+ne demek gelemiyom diye
küfür ettiler bana
-beyler ankaradan bir lise arkadaşım bana kargo ile
otobüs bileti göndermiş deyip kendime kargoladığım kargo zarfı ve içindeki iki bileti gösterdim
-gitmezsem çok ayıp kaç yıldır görüşmüyoruz.dedim
*lan olm kim o arkadaşın haftaya gidersin diye samet çıkıştı bana
ama ben amacıma çoktan ulaşmış
ve kararımı kesin vermiştim
-gelemem beyler söz verdim.tatlılarınızı alırım.halısaha parasını da ben veririm.ama onu mutlaka görmem lazım.ne zamandır görüşüyoruz dedim
oktay sinem hakkında yeterli bilgiye sahip ise
ankaraya gitme sebebi olarak
mehtapı düşünecek
bu durumu sineme anlatıcaktı
 öyle de oldu
sinem tekrar buluşmak istedi
buluşalım dedim
^^hafta sonu napıcaksın
-hiç aşkım
^^cumartesi akşamı bizim eve gelir misin?(maçın olacağı gün)
-cumartesi gelmesem olur mu?
^^neden işin mi var?
-evet aşkım bi yere gidicem
^^nereye gidiceksin.
-istanbula
^^hhmm haftaya gidersin
-yok aşkım biletleri aldım bile.(biletleri aldığımı bilerek söyledim)
^^nerde biletler
-cüzdanımda aşkım
^^versene bakim?
-neyi aşkım
^^biletleri
-ya niye bakıyorsun biletlere aşkım
^^hangi saatte gidiceksin.ve dönüceksin karşılamaya gelicem seni
-ayyy aşkım ne gerek var ya.boşver zahmet etme
^^fatih biletleri ver
-yurtta çıkardım galiba ya.
^^fatih cüzdanını ver.
-aşkım uzattın ama.
^^istanbula gideceğine inanmıyorum fatih
-samet mi söyledi?okan mı?
^^cüzdanını ver.
-sen bana güven miyor musun sinem?
^^göster biletleri güveneyim
-bunca yıldır beraberiz hala güvenmiyorsun öyle mi?vermiyorum o zaman
^^çünkü korkuyorsun fatih.çünkü istanbula gitmeyeceksin ve bana yalan söylüyorsun
-hayır sinem ben sana hiç yalan söylemedim.
^^ver o zaman
peki deyip cüzdanı çıkardım
biletlerde mi ne yazıyordu
tabiki gidiş dönüş istanbul
gözlerine baktım
gülümsedim
-aşkta güven;susamlı çubuğun dibinde ki susam gibidir.bazıları sadece bu yüzden için sever deyip
kalktım yanından
ve gittim
aradan biraz daha zaman geçerken
ben sürekli şüpheli hareketlere devam ettim
okulda samet ve oktayı yan yana denk getirip
sametten borç para istedim
-kanka bir arkaşım gelicek.onunla buluşacaz bu akşam.bana biraz para verir misin?bizimkiler daha benim parayı göndermedi
*kimle buluşcan lan?sinem le mi?
-yok kanka bu başka.
*vay amk.neler çeviriyorsun sen.
-lan sus vericeksen ver işte amk.
deyip tekrar tüm şüpheleri üzerime çektim
zamanı da bilerek söylüyordum ki
sinem takip etsin.aklı sıra baskına gelsin
buluşma saatlerine yakın
sinemin taktiği kullanarak
sineme hiç durmadan mesaj attım
aşkımsın canımsın balımsın gülümsün
ne varsa yazdım amk.
yazacak iltifat kalmadı litaratürümde
okulda çıkışına doğru da onu bilerek buldum ve
-aşkım nasılsın
^^iyiyim
-çok özledim seni
^^bende özledim.bi yere gidelim mi okul çıkışı
-ya aşkım bi işim var bugün.hem ders saatlerimiz de uyuşmuyor ben onu halledeyim gece buluşuruz olur mu bebeğim?
^^olur fatih dedi
ve benim bildiğim sinem beni takip ederdi
okuldan çıkar çıkmaz
birini arıyormuş gibi yaptım
yol boyu konuştuktan sonra
bir kafeterya önünde eda ile buluştum
sadece tokalaştık sinem yanlış anlamasın diye
sonra cebimden sametten aldığım parayı çıkardım
ve edaya uzattım
o da formalite teşekkürü etti
ve görüşürüz deyip ayrıldıktan sonra geri döndüm
aynı yoldan geri döndüm
böylece sinem nereye saklanacağını bilemeyecekti
bir sokağa girdi
onu hiç görmemiş gibi yapıp yoluma devam ettim
akşam oldu
sinem buluşalım dedi
buluştuk
^^aşkım naaptın bugün okul çıkışı dedi
-aramızda kalsın.edanın parası bitmişte.bende de yoktu.sametten alıp verdim aşkım.ama aramızda kalsın samet duymasın nolur dedim
yine amacına ulaşamamış sinem
ve sineme anlattığı ve şüphelendiği herşey boş çıkan bir oktay vardı
bilerek sürekli zan altında olduğum için
sinem de kıskanmaya devam etti
ve her hareketimi takip etti nerdeyse
ve elime fırsat gelmişti
oturduğumuz bir gün
yine bana şüphe içerici sorular sormaya başladı
-offfffff sinem
^^hiç haber vermiyorsun.eskisi gibi değilsin.sürekli birilerine mesaj atıyorsun mehtap la mı konuşuyorsun dedi
yeter di artık.
abartmanın gereği yoktu
-sinem ben artık çok yoruldum.
^^anlamadım
-bu ilişkiden çok yoruldum.biraz dinlenmek istiyorum.yine başladı senin mehtap sancın.kusura bakma dedim
delirdi
kafayı yedi
^^sen beni nasıl bırakırsın.o orospuya mı gidiceksin.zaten biliyordum başkası olduğunu.yattıktan sonra mı aklına geldi yorulduğun dedi
-hatırlarsan senin aklına da ben tercihi yaptıktan sonra gelmişti yorulduğun.
^^hayvansın.insan değilsin diye devam eden sinirini hiç sikime bile takmadım
bırakamazsın oğlum dedi en son
-ben bırakmak istemiyordum ama sen mecbur bıraktın
^^niye mecbur bırakayım tamam konuş kimle istersen bişey demiyorum
-konuşmana bende demiyorum zaten sinem.bugüne kadar da hiç demedim.ama sen fazlasını yaptın.dedim
sinemin yüzü kızardı
anlar gibi oldu
^^nasıl fazlasını dedi korkarak
-ben hiç bir zaman mehtabı seçmedim seçmem de.çünkü bende senin ki gibi iki tane kalp yok sinem.yolunuz açık olsun dedim
^^fatih ne demek istiyorsun diye arkamdan seslendi
-demek istediklerim içimde kalırsa daha az günahkar olurum.o yüzden sus ve oktayla da ne bok yiyorsanız yeyin
^^kimden duydun??
dedi ama ben çoktan gitmiştim
ilk önce sametin yanına gittim
-kanka sinemle ayrıldık haberin olsun
*yaa??peki söyledin mi aldattığını bildiğini
-evet
*offf az kalmıştı bilader dayanamadın mı okul bitinceye kadar.şimdi eda ağzıma sıçıcak sinem herşeyi anlatır.
-anlatsın bişey olmaz
*ne demek olmaz.jale de çok kızıcak nasıl bakıcaz edanın yüzüne
-sen benim yüzüme bak dedim ve bana baktı samet
*ya amk.elimde koz kalmadı sinem anlatır diye söylendi
-merak etme sinemin elinde de koz yok.
*nasıl yok?
-eda en baştan biliyor herşeyi.senin intikam hırsında onu kullandığın için ufak bir cazaydı sana 1 sene boyunca gay olmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder