13 Ocak 2013 Pazar

s.s.s.s.s. -bölüm 12-

anlatıcı fatih



uzun aramalar sonucu dayıya ulaşıp
ondan hesap sorma derdindeydim 
fakat onu bulamadım
ne kadar haklı olduğum tartışılır
ama haklıyken haksız duruma düşmüştüm
hem elin pezevengi benim sevdiğim kızın duvarına seni seviyorum sinem yazıyordu
hemde suçlusu ben oluyordum
kafamı karıştıran şeylerin iyice yoğunlaşması sebebi ile 
aslında dertten içmemiz gerekirken benim
ilaveten kafa toplamak yada rahatlatmak için de içmem gerekiyordu
içkinin ne kadar faydalı olacağı da tartışılır tabi
ama günümüzün en bilindik çözümü sonuçta
bi kaç gün böyle devam etti
aramız soğuk kaldı sinemle
bu arada samet piçi de eve geldi
bize anlatması gereken şeyler olmalıydı
çünkü okulu bırakma konusunda oldukça kararlı gözüküyordu
niye gece geldiğini ise anlattığı hikayeden anladık
kafalar hafif güzelleşmeye başlayınca onun da ağzı gevşedi
şöyle anlattı
*size bahsettiğim kız vardıya beyler
+-eeee
*o kız bizim okulda okuyor 3.sınıfta
+-ohaa
*durun daha oha kısmına geldik,eda varya hani pavyonda çalışan şimdiki sözde çıktığım kız
+-eeee
*onun ev arkadaşı geçenlerde konserde gördüğünüz kız 
-eee nolmuş o kıza
*kız o işte amk
+lan yuhhh ne piçsin aga sen
*aga kızdan intikam alayım diye planlar yaptım.aldım da intikamımı,ama sıçtık çok büyük sıçtım hemde
-ayıp lan insan sevdiği kıza bunu yapar mı?
*lan olm destek mi olcaksınız,yoksa hatalarımı yüzüme vurup durucak mısınız?bi dinleyin amk
kızın ismi jale,beni eda ile gördükten sonra planlarımı anladı,
okuldayken hiç  görüşmüyordum eda ile o görmesin diye,
doğru zamanı bekliyordum yani
jaleyi takip ederken farkettim eda'yı
onu takip ettim.
bi baktım pavyona gidiyor
aklıma edayı ayarlayıp,daha sonra da jaleye sen edadan da orospusun demek planı gelmişti
nitekim dedim de diyeceklerimi.
beni arabaya sattığını düşündüğüm için arabamın anahtarlarını da fırlattım suratına
-ee noldu şimdi
*işin iç yüzü çok farklıymış hacı
+nasıl lan?
*kuzenim vardıya hani jaleyi beraber yakaladığımız
o anlattı bazı şeyleri
aga ben lisede felakettim.
bilindik zengin piçi işte
ama itliğe kopukluğa o kadar alışmışım ki
ders çalışmak hiç işime gelmiyordu,sıkılıyordum sınavlara çalışmaya 
sonra bu jale beni biraz adam etti
bak aşkım eğer üni kazanamazsan aramıza mesafe girer ilişkimiz zarar görür lütfen dedi
az biraz çalıştım ama olmadı tabi zibidilik içime işlemiş amk
beyler jalenin ailesi çok zengin değil.babasını işten çıkarmışlar.içkici birisiydi
peder ben çok fırlama olduğum için beni takip eder
yada kuzenime takip ettirirdi
kuzenim babama jale ile çıktığımı ve biraz düzeldiğimi anlatmış
bi araştırmış jaleyi
sonra gitmiş jale ile konuşmuşlar
biraz konuştuktan sonra babam jalenin babasına iş ayarlamış belediyede 
jale ye de demiş ki
seni sametin gittiği dersaneye yazdırayım.tanıdıklarım var diye
böylece benim dershaneyi aksatmayacağımı düşünüyormuş babam
planı da başarılı oldu aslında ben jale gidiyor diye gidiyordum
ama ders çalışmıyordum tabi
ilk sene jale kazandı ben sap gibi kaldım mı ortada
peder delirdi.
jale geldi bana seni bekleyecem tercih yapmayacam dedi
öyle etti böyle etti ailesini ikna ederek gerçekten de tercih yapmadı
böyle yaptığı için ben daha çok aşık oldum jaleye tabi
sonra jaleyi aklımdan çıkaramayıp gece gündüz onunla olabilmek için evde durmuyor
ders çalışmıyor halde devam ettim hayata
sonra jale bakmış ben ona aşık olduğum için zarar veriyor 
demiş ki
ben bundan ayrılayım
okulu da kazanayım
nasıl olsa beni çok seviyor arkamdan ertesi sene yalnız kalınca
anlar bensizliği ve dersine çalışarak kazanır diye düşünmüş
biliyor benim ne kadar hırslı ve tuttuğumu koparan birisi olduğumu
bana bi kaç kez demişti.eğer ders çalışmazsan senden ayrılırım diye.
ama ben basit şantaj olarak algılayıp
üzerinde bile durmadım
bırakmıştı zorla geri ikna etmiştim.
işte sonra o gün jale ile el ele gördüğüm çocuk vardı ya size anlattığım 
kuzenimin arkadaşıymış hatta amk
jale okulu kazanınca umutla beni beklemiş
ama ben pezevengi askerliğe başvurunca tüm planlar altı üst olmuş
hem babamın
hem jalenin
hemde kuzenimin 
iki sene kız beni beklemiş
her gün kuzenimi arayıp nasıl iyi mi.
bi haber var mı diye sormuş 
hergün tek yaptığı şey okula gidip ders çalışmak
ve tv yi açıp haberleri izlemek olmuş 
işte ben bu kadından intikam almışım
+iyi de kuzenin neden anlatmamış sana gerçeği
*jale okula gidince söylicemiş aslında ama o gidince benim askerlik çıktı ,
askerden firar ederim diye söylememiş.
sonra sınavı kazanınca,
bir de jalenin okulu tutturunca akışına bırakmak istemiş,
hatta babam jaleye hala burs veriyormuş.okulu kazandığım gün jaleyi arayıp bu çocuk kazandıysa senin sayende kazandı sağol kızım demiş.
-hassiktir ya ne bok yicen şimdi
*yiyecek bi bok yok.sıçtık diyorum.bakamam o kızın yüzüne bir daha o yüzden gece geldim beni görmesin.
+salak mısın olm niye görmesin diyorsun.planı yapan jale sonuçta sana açıklaması lazımdı.bak samet sen okulu kazan diye bunu bunu yaptık diye
*ya ne bilim aldığım intikamdan kendimden herşeyden tiksiniyorum 
-buluruz bir çaresini hemen karar verme
*jale ye çare bulsak eda'yı ne yapacaz.en yakın arkadaşı sonuçta.
+git konuş aga jale ile.bence hala seni seviyordur.ortak bir çözüm bulabilirsiniz belki
*yüz mü var da kızın karşısına çıkayım okan??
-yani olm sonuçta o da gizli iş çevirmiş.hataların başlangıç zincirinde onun da suçu var
*tamam var ama ben jaleyi çok iyi tanıyorum.hayatında eda olduğu sürece.yüzünü bile çevirip bana bakmaz
+eda'yı öldürelim
-okan yeter sen içme artık gerizekalı manyak
+şaka amk
-sokarım şakana bernayı teslim ettik sana
+tamam fatih şaka yaptım dedim
*eda'nın suçu yok ki.kız harbiden aşık olmuş bana.yazdığı mesajları bi görseniz ağlarsınız amk
-fak yor şituveyşın 
*o yüzden okulu bırakmaya karar verdim.
+hala umut ediyorsun dimi onunla beraber olmayı
*onu tanıdığım günden beri tek umudum o oldu
-peki eda'ya ne diyeceksin.nasıl açıklayacaksın okulu bırakmanı
*tamam olm piçim ama edaya gidip de sen pavyon kızısın seni bırakıyorum diyemem
-valla şu anlattıklarını duyduktan sonra benim şüphelerim var samet,kusura bakma
*geceden gideyim hatta ben beyler
+manyak mısın olm.alkollüsün araba mı sürcen
*siz ne yaptınız anlatın bakim
-manyağın birisi karşı duvara seni seviyorum sinem yazmış
*eee
-ee si ben yazmadığıma göre başka birisi var
*saçmalama olm sinem çok seviyor seni
-tartıştık  kördüğüm olduk.gece gündüz kim yazdı diye düşünüyorum
*var mı aklında birisi
-yok,var ya ne bilim kafam karışık amk
*aklındaki kim?
-pavyondaki kız.amk başıma musallat ettin onu da
*lan pezevenk o kız nasıl yazsın.sinemin adını nerden bilicek,evi nerden bilicek
+fatih yoksa eve getirdiğin kız o muydu?evi biliyor moruk.fatih getirmişti eve.
-bişeyi de ağzında tut amk senin okan
+aga yardımcı olmaya çalışıyoruz herhalde.getirdin eve kızı yalan mı.oydu dimi kız?
*ohooo amk dua et sinem duymasın 
-size de güvenilmiyor ki amk.hemen söylersiniz siz kaç kere sattınız 
*ee git konuş de bir daha yapmasın.gözünü korkut biraz
-bulamam ki nerde olduğunu bilmiyorum
*eda'dan öğrenirim aslında ama eda ile konuşmak istemiyorum.senin durum da boktan fatih.
-evet bende sıçtım
*siz nasılsınız okan?
-okanı siktirit et.onların derdine bırak kadeh kaldırmayı.bardağa bile dokunulmaz
*ahah nolmuş lan
-40 dk mesaj atmadı diye rest çekmiş kıza.
*sonuç?
-nolcak sonuç okanın da götünde ufaktan birşeyler var
*paranoya yaptım amk.bişeyler giriyor gibi sürekli götüme
-aynen
+aynen
*-bi siktir git okan yaa 
+neyse içelim amk


içtik içtiğimiz gibi de 3ümüz yamulduk
sabah okan beni kaldırdığında
sametin gitmiş olduğunu söyledi
gerçekten de okulu bırakıyordu
okulu bırakıyor olması hem benim hem de okanın hiç hoşuna gitmemişti 
sonuçta alışmışlığımız vardı samete
okanla kendi kız arkadaşlarımızla olan dertleri bir kenara bırakıp
sametin derdi için neler yapabileceğimiz kritiğini yapmaya başladık 
bildiğimiz birşey vardı o da sametin okulu bırakması babasının hiç hoşuna gitmeyecek
ve bu durumundan dolayı sameti hiç iyi karşılamayacaktı
okanla beraber okulda jaleyi bulup
onunla konuşmaya karar verdik
iyi bir fikir sayılmayabilirdi ama yapabileceğimiz çok fazla da bişey yoktu
selamın aleyküm lafa girdik ama
jale kati suretle samet hakkında konuşmak istemediğini bize belirtti
durumun daha ciddi olduğunu
ve sametin okulu bıraktığını söylesek de
bu söylediğimizin sametin bir oyunu olduğunu düşündüğü için pek de siklemedi açıkcası
günler geçerken sinemsizlikten ölmeye başladım 
okanla berna zaten hemen barıştılar
konsomatris dayı olayını bilen kişiler ile 
beni satan iki arkadaşım aynı kişiler olduğu için onlar sineme ötmeden 
ben kendim tüm gerçekleri anlatmaya karar verdim
zorda olsa dinleyeme ikna ederek
onu niçin dövdüğümü 
dövdükten sonra başıma gelenleri
niçin eve aldığımı
sonra başıma gelenleri
bana söylediklerini
herşeyi anlattım
önce kızsa da sonra herşeyi sinemi kaybetmemek için yaptığımı anladığı için affetti
tabi hemen yumuşamadı
ama aşkın sihirli sözleri ile
-aşkımm diye seslendim
^^ne var fatih diye tersledi beni önce
-en çok neyi özledim biliyor musun diye sordum neyi dercesine baktı artis artis 
-hani sarılıyorum ya sana
sende sarılıyorsun hani
başını omzuma dayıyorsun
saçların gıdıklıyor boynumu
sonra seni seviyorum deyişin 
önce kulağıma sonra
titreyerek kalbime ulaşıyor
ben onun mutluluğunu yaşarken 
sen çıkışıyorsun bana 
şapşal sen sevmiyor musun diye
çoook diye lafa girince sus yalancı
diye koyuyorsun parmağını dudağıma 
parmağını öpeyim diye dudağımı büktüğümde
 kaçırıyorsun hani parmağını
sonra tekrar koyuyorsun
yine kaçırıyorsun
oynuyorsun dudağımla
ısırmamdan korkarak
elimi tutuyorsun
 tuttukça ısınıyor hani ellerimiz 
tıpkı sevdikçe artan aşkımız gibi
sonra öpeyim diyorum sana
olmazzz diye diretiyorsun
sonra yineliyorum hani öpme isteğimi 
olmazzz diyorsun yine
ama yaaa diye üzüldüğümde
 sen yanağımdan öpüp kaçıyorsun 
kaçamıyorsun aslında sadece erteliyorsun öpüşmemizi 
^^sus yaa canımı çektiriyorsun kızgınım ben sana
-peki aşkım.sustum.özlediğimi bil diye anlattım
^^çok mu özledin
-evet baak böyle bi kulaç kadar özledim
^^yaa pis, yıldızlar kadar,gökyüzü kadar bari de
-o zaman acırsın halime,kendin sarılırsın.ben senin de isteyerek sarılmanı istiyorum
^^ben gökyüzü kadar,yıldızlar kadar özlediysem nolcak
-oyyy kıyamam aşkım,meleğim benim
^^sırnaşma hemen
-öpim o zaman bi kere
^^şımarmaaa
-o zaman sadece çok seveyim seni
^^seveceksin tabii


sinemle şekilde görüldüğü gibi barışma evresi
sürekli olumlu yönde ilerledi ve eski halimize döndük
aradan 15  gün kadar geçti
samet hala dönmemişti
biz tam sametten umudu kesmişken 
jale bana gelip benimle konuşmak istediğini söyledi


&merhaba fatih.
-merhaba jale
&samet nerde
-okulu bıraktı gelmiyor artık
&offf.hep mi kendisini düşünecek bu çocuk.telefon numarasını verir misin bana 
-merakımı maruz gör ama niçin istiyorsun
&dün edanın doğum günüydü.tüm gece ağladı kız.
samet hiçbir açıklama yapmamış.sadece arasıra mesaj atıyormuş.
kendi telefonundan arar mısın lütfen sameti
-peki arıyorum
....
-aloo samet
*fatih naber dostum
-birisi seninle konuşmak istiyor az bekle
*kim konuşmak istiyor lan
&ben jale.beni iyi dinle.şimdi bu telefonu kapatıp,edayı arıyorsun.
dün doğum gününü
kutlayamayışınına sebep olarak hasta olduğunu söylüyorsun.
çünkü ben edayı tüm gece boyunca hastadır diye  teselli ettim.
ayrıca eğer yarın okula gelmezsen bende okulu bırakıyorum haberin olsun.
dıt dıt dıtttt


&fatih teşekkür ederim aramış olduğun  için
-o seni çok seviyor jale
&eda da onu çok seviyor.tekrar teşekkür ederim,görüşürüz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder