17 Ocak 2013 Perşembe

s.s.s.s.s. -bölüm 13-

anlatıcı fatih devamı

üçüncü şahıs olarak
samet ve jalenin durumunu
takip etmek
bir dizi film izlemek gibiydi
ben yorumlarda bulunabiliyordum
ama ne olacağına dair en ufak bir fikrim bile yoktu

jalenin çok net bir şekilde
samete geri gel yoksa
bende okulu bırakırım demesi karşısında
sametin geri döneceğine
neredeyse emindim ama
hiç de öyle umduğum gibi olmadı
aradan bi kaç gün geçmesine rağmen
sametten ses soluk yoktu
ayrıca ısrarla telefonu da kapalıydı
bu geçen süre zarfında
berna ile sinem arasında
bir kavga yaşanmış
iki ev arkadaşı ottan boktan bir sebeble kavga etmiş
ve olay
sinemin bernayı evden kovmasına kadar gelmişti
ve ben bu olaylar kurgusunu tamamen
okandan öğrendikten sonra
bernayı arayıp
işin aslını astarını öğrenmek istedim
bernaya göre
b.yaa fatih hiç birşey yoktu.aramız gayet güzeldi sinemle
ama bana birden
evdeki düzensizlikten
oturma odasının karmaşasından
yemek bulaşık işlerinden sataştı
ve olayı
okanla orospuluk yapacağına ev yaşantına dikkat et'e kadar getirdi olayı
tabiki bende bunu kaldıramadığım için
düzgün konuş falan dedim
ve nihayi olarak sinem bana
işine gelmiyorsa
siktir git istediğin yerde kal diyerek rest çekti dedi

sinemin niçin bu hale dönüştüğüne bir anlam aramaya çalışırken
regl döneminde olduğunu düşünüp
onunla konuşmaya
konuşurken de onu anlıyormuş gibi görünüp
daha alttan almaya karar verdim
telefon açtım sinemime
-canım nasılsın
^^iyiyim fatih
-emin misin hayatım
^^evet fatih
-konuşmak ister misin
^^hayır bu gece ders çalışmam lazım bitince ben seni ararım.
-peki  bekliyor olacağım
şeklinde bir konuşma sonrası
gece de ondan umduğum konuşma ve beni aramasına mütakip
konuşmalarımız umduğum şekilde şekilllenmedi
ben hem berna hemde sinemin mutlu olabilmesi için
tabiki aralarını düzeltmeye çalışıyordum
ikisini birden teselli etme çalışmalarım o gece başarısız oldu
ama ertesi gün duydum ki
sinem ,bernayı arayarak defalarca özür diledikten sonra
bernayı tekrar eve çağırmış
ve aralarındaki sorun da çözülmüşe benziyordu
niçin birden olayı
evden siktir etme
ertesü gün de
çok abartılı şekilde özür dileyerek eve geri çağırmasına anlam veremesemde
ortada sorun kalmadığı için
daha fazla kurcalamamaya karar vererek
olayın tatlıya bağlanmasına sevinirken
jale hanımın kapımızı çalması ile
tekrar samet jale ilişkisine kilitlendim

&iyi akşamlar samet evde mi?
-yok dönmedi henüz
&arayabilir misiniz acaba onunla konuşmak istiyorum tekrar
-ararım ama telefonu kapalı,bekleyin tekrar deneyeyim
aradığınız aboneye şu anda.................
&peki teşekkkürler,iyi geceler

ertesi gün


anlatıcı samet


vay ben bu aşkın ızdıraplarını sikeyim
vay ben akılllarımı mantıklarımı
ürettiğim çözümleri sikeyim
vay ben seven kalbimden girip
intikam alan beyinlerime sokayım
ulan bu nedir yaaa
kaç gündür amı götü dağıttım
jale de beni aradı okula gel dedi
gitsem bi dert
gitmesem bi dert
peder bey okulu bıraktığımı bilse sikicek
o başlı başına bir dert
okula gitsem eda ile konuşmak zorunda kalıcam
ama eda ile hiç konuşasım yok
çünkü ben hala deli gibi
delinin de ötesinde
zır deli seviyesinde jale ye aşığım
neyse içeyim diye dışarı çıktım
tuttum lavuğun birisini
derdimi anlatıyorum
her ne kadar beni anlayabilecekse artık
saat 11 e doğru gelirken
eve dönmem gerektiğine karar verdim
çünkü
hem babamın gözüne batmamak
hemde
neden sarhoşsun sorusu ile karşılaşmamak için
eve giderken
bizim kapının önünde bekleyen bir kız gördüm
ve o kızı görünce kendime ilk dediğim şey
*olm samet sen iyice amı götü dağıttın
gördüğün her kızı jaleye benzetmeye başladın
ama yanıldığımı kızın bana yaklaşması ile
anladım
ben benzetmiyordum
karşıdan gelen kişi jalenin taaa kendisiydi
yutkundum
nefes alamaz oldum
beynim öylesine durdu ki
yaşananların
hayal mi gerçek mi olduğu konusunda
içmiş olduğum alkole sığınıp
hayal olmasını diledim
bana yaklaştıktan sonra
&samettt
demesi ile hayal olmadığını anladım
bana karşı o kadar ciddi geldi ki
sarhoş numarısı yapmaya başladım
güldüm
bu istemdışı bir refleksti aslında
bana biraz daha yaklaştıktan sonra
ona bakıyordum
özlemiştim lan
hayatımın kadını
anlamı
herşeyim
tek sevdiğim kişiydi o
yaklaştı
dibimde durdu
ben tepkisini
gelme amacını bilemediğim için
ilk onun konuşmasını beklerken
konuşmak yerine bir tokat attı
anlam vermeye çalışırken
gözlerim onun
sinirle bakan gözlerinde kaldı
bir tokat daha yedim ki
bu oldukça canımı yakan bir tokattı
belki bana manyak diyebilirsiniz ama
bana sabaha kadar
hatta yıllar boyu tokat atsa
ama hiç yanımdan ayrılmasa razı gibiydim
öyle bişey di ki jaleye yakın olmak
bir müzede trilyonlar eden mücevhere bakmak
hayranlıkla izlemek
ve eğer ona sahip olursan yapacaklarını düşünmek,hayaller kurmakla eşdeğer birşeydi
vurdukça sinirlensem de hiç konuşmadım
sarhoş numarası ile sallanmaya devam ettim
nihayet ağzını açarak başladı konuşmaya
&ne konuştuk samet seninle?
*ne konuştuk?
&okula dön demedim mi sana
*dedin
&niye dönmedin
*dönmeyeceğim dememi beklemeden kapattın telefonu
&ne demek dönmüyorum samet
*seni seviyorum jale
&saçmalama
*jale SENİ seviyorum
&yarın sabah okula dönüyorum.ve sende dönüceksin.
dedikten sonra arkasını dönüp yürümeye başladı
tamam dı.bende dönerdim okula ama
jaleye ispatlamam gereken bişey vardı
şu amk dünyasında tek sevdiğim
kişi jaleydi ve herşeyi onun için yapıyordum
durduramadım
yürüyordu çünkü
koştum arkasından
tuttum kollarından
ve bana döndü
&bıraksana elimi gerizekalı tepkisi ile karşılaştım
sessiz kalıp onun gözlerine bakmayı seçtim
çünkü bende hangi amaçla onu durdurup elini tuttuğumu bilmiyordum
elini çekmek istese de başaramayınca sinirlenmeye başladı
ve boşta olan eli ile bir tokat daha attı
yine de bırakmayınca tekrar attı
o kadar hızlı vurmasına rağmen
kafam hafiften oynasada
gözlerim onun sinirli gözlerinden bir milim bile sapmıyordu
&bıraaaak diyorum samet
tokat
&bırakkkkkkkkk
tokat
tabi limiti var bu işin
acıyor amk
yürü dedim
ve onu daha kuytu bir yere götürüp oturttum
her gitmeye kalkışında elimle daha sıkı tutarak oturmasını sağladım
bağırmaya başladığında ise
hiç umursamadan elini ısrarla tutmaya devam ettim
o da gidemeyeciğini anladığı için koyuverdi kendini
ve sessizleşti,bana bakmaz halde
elini bıraktım
yanında oturur halde
sessizce oturdum
kafamda ona söylemem gereken
milyon artı şeyler varken
susuyor oluşuma bende anlam veremiyordum
anlam versem bile
onun yaptıkları
benim yaptıklarım aklıma geldikçe
işin içinden ne kadar çıkılmaz bir halde olduğumuz aklıma geliyordu
onun da sessiz oluşu aslında bunun bir açıklamasıydı
uzun süre sessiz kaldıktan sonra
kalkmaya yeltendi
tuttum ellerinden
*sen otur.gitmesi gereken benim diyerek yanından kalktım
ve yürümeye başladım
&yarın okula geliceksin dedi
*yarın dönüp senin gözüne soka soka edanın elinden tutucam.sonra yine senin gözlerine bakarak ilk defa onun dudaklarından öpücem
sonra yan odana geçip onunla sevişecem öpüşecem ve sabahlayacam,bu mu istediğin
dememle bir tokat daha yedim
tokatı yememle bende ona bir tokat attım
öyle vurdum ki
tutmasam yere düşücekti
bağıra bağıra konuşmaya başladım
*3 sene geç attım bu tokatı jale,zor oluyor dimi
deli gibi sevdiğin birisinin ellerini başkasının ellerinde görmek?
tokat atası geliyor dimi insanın
bırak görmeyi
hayali bile öldürüyor dimi seveni?
gece yastığa başını koyduğunda sevdiğin kişinin başkasını düşünüyor olduğunu bilmek....
3 sene düşündürdün bana bunu
3 sene hayallerimdeyken
seni başkası ile hayal ettim
ne öcü
ne karanlık
ne de yükseklik beni korkuttu
her gece uyuduğumda
bir araba önünde
iki el gördüm
biri senindi
diğerinin ise ben olmayan herhangi bir kişi olması
kabus olması için yeterliydi
yaşım 23
okumasam da aç kalmam bundan sonra
ama 3 senedir açım
3 senedir hiç doyamadı kalbim
3 sene daha aç kalsın
5 sene daha aç kalsın
hatta 15,20,50 herneyse
ama benden okula dönüp
eda ile beslenmemi bekleme
varsın aşkın afrikalısı  olayım aç susuz,umutsuz
orucum olsun aşk iftarı olmayan
ama unutma
benim gözüm hep cami minaresinde
kulağım hocanın
allah'u ekber sesinde olucak
niyet ettim allah rızası için ömür boyu seni sevmeye....
deyip yanından ayrıldım
ben eve doğru yürürken
benden önce davranıp
evimizin kapısını çaldı
babam açtı kapıyı
oooo jale kızım nasılsın şeklinde bir karşılama yaptı jaleye
&sizinle biraz konuşabilir miyim dedi
babam tabiki dedi
ben konuşmaları duyar bir şekilde
jale konuşmaya devam etti
&samet okulu bırakmış.ben ikna edemedim.iyi geceler dedikten sonra ayrıldı
babamla göz göze geldik
gel bakim buraya yavşak herif ne diyor bu kız dercesine bana baktıktan sonra
elleri ile gel işareti yaptı babam
çaresiz gittim yanına
cebinden 100 lira çıkardı
git bi rakı kap gel deyip kapıyı kapattıktan sonra içeri girdi
yarrağı yedik dedim amk
hiç içmemiştik pederle daha önce
hatta benim içki içmeme çok kızıyordu
rakıyı aldım geldim
salona oturmuş
ayva soyuyor bıçağı ile
iki çift rakı bardağı koymuş
suyu da getirmiş
görünen o ki
o gece içicez
rakıyı sehpaya bıraktım bardakların olduğu
ve ayakta beklemeye başladım
önce rakıları doldurup
suları ilave etti
eliyle yanını işaret edip
kanepeye vurarak otur işareti yaptı
rakı kadehini alıp bana uzattı
hiç suratıma bakmadan
aldım elinden
sonra kendi bardağını aldı
yanında oturduğum için
ne ben onun suratını ne de o benim suratımı görebiliyordu
arkasına uzandı
sırtını kanepeye verdi
bacak bacak üstüne attı
rakısını içti
ben ise sessizliğe devam ediyordum
bana dedi ki
**********
eleman almışlar geçen bi tane
benimle tanışacak
odama gelmeden önce bana bilgi verdiler
mühendis anıl bey
geçtim odama bey  bekliyorum
içeri bir tane çocuk girdi
merhaba ben anıl dedi
sokakta görsem
bırak bey demeyi selam vermem
ama okumuş mühendis olmuş
hoşgeldiniz anıl bey dedim
ben nasıl bey oldum peki??
dedenin parası ile
karıya dadanırım
kumara başlarım
içkiye düşerim
benim beyliğim gider
ama o çocuğa nereye giderse gitsin anıl bey diyecekler
niye peki??
sırf 4-5 sene dişini sıktı diye
eğer sana
x beyin oğlu samet değilde
direkt samet bey denilmesini istiyorsan oku
yok ben okumucam dersen de
otur evde,ben sana bakarım
haydi iyi geceler dedi
*bana neden insanlar yapacaklarını veya söyleceklerini söyleyip gidiyor baba diye sordum
son sözleri beyler yada hanımlar söyler dedi
elindeki ayvayı bana bırakıp kalktı
*dur baba konuşalım dedim
oturdu kalktığı yere
*ben jaleyi çok seviyorum dedim.
biliyorum dercesine başını salladı
eda olayını anlattım
ben anlattıkça
o anlatmaya devam etmem için
rakımı tazeledi
ayvadan küçük dilimler kesip bana uzattı
ben anlattım o dinledi
jale geri geldikten sonra konuştuklarımızı anlattım
ona vurduğum tokatı
onun bana vurduklarını anlattım
içtikçe açıldım
ne var ne yok hepsini anlattım babama
hiiiiç sesini çıkarmadan dinledi
benim anlatacaklarım bittikten sonra
meydana gelen sessizlikle
eliyle dizime vurarak
hadi yat.yarın okulun var.samet bey dedi
anlam veremedim
en azından daha fazla şey söylemeliydi
ama söylemedi
adam babam amk sonuçta
otur lan şuraya bi kadeh daha içelim diyemiyorsun
*ben gitmeyecem.gidemem baba dedim babamın arkasından
peki samet
deyip ayrıldı yanımdan
ertesi gün oldu
babam kaldırdı
aynen şu şekilde
günaydın oğlum
*günaydın baba
bugün ne yapacaksın.500tl yeter mi?yada 1000lira vereyim
*baba ne yapacam o kadar parayı
genç adamsın oğlum lazım olur.hadi görüşürüz ben işe gidiyorum sizin mutlu yaşayabilmeniz için dedikten sonra
yine gitti
baktım ki
peder beyle yarış olmaz
hem lafla
hemde sahip olduğu para ile beni sikicek
fatihi arayıp durumu sordum
-gel olm.bi çözüm buluruz mutlaka.orda kalsan ne olacak sanki demesi ile
biraz daha yumuşadım
aslında içimden koşa koşa gitmek geliyordu okula
gerçi hala okul bahane
benim koşa koşa gitmek istediğim kişi jaleydi
ama,,,ama işte amk
ben tam direnmeye devam ederken
okan'ın babası bir trafik kazası sonucu hayatını kaybetmiş
fatih tekrar arayıp
cenazesine gitmemiz lazım diyerek tekrar çağırdı
gitmemek olmazdı
okulun olduğu ile gidip
okanların köyüne gittik
sinem bizimle beraber gelmek istemedi
ama ısrarla bernanın gitmesi gerektiğini söyledi
fatih de buna çok kızsada
bişey diyemedi
cenaze yataklandı
okan ne kadar teselli edilebilirse artık
edildi
ve geri dönüldü
fatih ve berna baskısı ile
okanın yanında olabilmek adına kalmamı istediler
bende dünden razıydım zaten amk
kaldım ettim derken
okan tekrar okula döndü
son sınav dönemi yaklaşırken
edanın da dönüşüme sevinmiş olmasına
ve bu mutluluğunu benimle paylaşmak istemesine
sınav dönemini bahane ederek bir süre görüşmeme isteğinde bulundum
öyle kii,eda benim için
bir günah haline gelmişti
ve ben onunla konuştukça
aşkın cehennemlerinde yanacağımı düşünüyor
ve
her onunla konuşma sonrası
defalarca tövbe ediyordum
jale ise tamamen sessizdi gelişime
berna okanı teselli etme amacında
sinem ile fatihin ilişkisi ile dıştan bakınca iyi gidiyordu
ama....


anlatıcı fatih


bu kızda bişeyler var amk
garip garip davranıyor
bi bakıyorsun
canıyım aşkıyım herşeyiyim
bi bakıyorsun
zorla selam veriyor
okanın babasının vefat etmiş olmasından dolayı
ve babasının ölümüne sebebiyet veren mahkemenin devam ediyor oluşundan dolayı
berna genelde bizim evde oluyor
ve sinem evde yalnız kalıyordu
bu durumu değerlendirmek istediğimde
sinem bazen niye gelmiyorsun diye kızıyor
bazende
sanki ondan kati suretle uzak durmam gerekiyormuşcasına
ders çalışmam lazım diyerek beni kendisine bile yaklaştırmıyordu
sınavlar bitti
ben perihan hocaya söz verdiğim gibi
hiç attan dersim kalmadan sınıfı geçtim
sinemin ise
iki dersi kalmıştı
tüm birlikteliğimiz boyunca
yazı istanbulda beraber geçirmeyi hayal ederken
yaz okulu için kalacağını söyledi
bu benim hiç hoşuma gitmediği
gibi
tüm hayallerimin de yıkılmış olmasına oldukça üzülmüştüm
bernada memleketine dönmek üzere
bizle vedalaşırken
b.fatih istersen evin anahtarını vereyim sineme sürpriz yaparsın bazen dedi
evet hiç de fena bir fikir sayılmaz diyerek bernadan anahtarı alıp
memlekete döndüm
telefonda konuşmalar
mesajlaşmalar
o yaz okuluna gitmeden buluşmalar sonunda
sinem tekrar okula geri döndü
aradım geleyim özledim
^^yok fatih şimdi gelme daha yeni görüştük
aradan zaman geçti
aşkım özledim ama geleyim
^^yok gelme
bazı akşamlar
-canım nerdesin.mesaj yazmıyorsun.
^^aşkım ders çalışıyordum
şeklinde tutarsızlıkları devam ediyordu
sonra o beni çağırdı
gel dedi
bindim otobüse
beni karşıladı
eve gittik
romantik yemek
buluşma
konuşma sevişme derken
ben seni istiyorum fatih dedi
istemeden kasıt cinsel birliktelik olduğunu o an anlayamamış olsamda
bunu belli etti
daha önceki serüvenlerimiz
öpüşmede öteye geçmiyor ufak tefek dokunmalarda bile
yaaaa olmazzzzz yapmaaaaaaa larda kalıyordu
birden bire senin olmak istiyoruma anlam veremediğim için
olmaz dedim
ne demek olmaz dedi
şimdi istemiyorum dedim
öyle etti
böyle etti
evde ikimizin olduğu süre
boyunca
tüm tahrik denemelerini
gerek soyunarak
gerek cinsel organıma dokunarak
dokunmakla kalmayıp başka şeyler yaparak beni azdırıp
limit dışına sokmaya çalıştı
ama içimden bir ses
yapma olm fatih dedi
nihayetinde yapmadım
istanbula tekrar döndüm
yine mesajlaşmalar
bazı geceler hiç siklenmemeler
ertesi gece ise hiç durmadan mesaj üstüne mesaj
arama üstüne aramalarla sürdü
bazı arama ve mesajlaşmalarda
cinsel tahrik gücü yüksek
konuşmalarda gerçekleşti
artık benim de canım iyice istemeye başladığı için
bernanın bana vermiş olduğu anahtarı değerlendirerek ona sürpriz yapmak istedim
sineme hiç söylemeden gittim
evlerine girdim
bernanın odasına saklanarak
telefonu da sessize aldım
amacım
o gelince yine
cinsel içerikli mesajlaşma yaptıktan sonra
birden karşısına çıkıp ben geldimmmmm sürprizzz demekti
mesaj attım
-canımmm nerdesin
^^okuldayım eve gider gitmez ders çalışacam
-peki aşkım görüşürüz sonra
^^görüşürüz
akşam oldu
hava karardı
eve geldi
ben tabi heyecanlıyım ona sürpriz yapacağım için
bernanın odasının anahtarının deliğinden ona bakıyorum
beklediğim bir cinsel içerikli konuşma olmadığı için
sinemin içeri girdikten sonra çantasını bıraktıktan sonra birden
karşına çıkarak boynuna sarılma hayallerim vardı
kapıyı açtı
içeri girerken
telefonla konuşuyor
ve telefonda konuştuğu kişiye aşkımmm diyordu
hemde bana hiç demediği bir şekilde
ulan hani kızlar bazen birbirine aşkım falan diyorya
ondan sandım amk
^^kaç dakikaya gelirsin hayatım dedi sinem
ve telefonda konuşmaya devam etti
^^amaaa çabuk ol çok özledim dedikten sonra görüşürüz öptüm cak cuk deyip telefonu kapattı
o kadar merak ettim ki kim olduğunu
hiç sesimi çıkarmadan
gelecek kişiyi beklemeye başladım
çok sessiz bir şekilde
20 dk kadar sessiz kaldım
o ise tahminlerime göre salona geçip
tv izliyordu
kapı çalındı
heyecan bastırdı
sübhanekeden
ayetel kürsiye kadar içeri giren kişinin
erkek olmaması için dua ettim ama
tanrı her kulun duasını kabul etmiyor
sinem kapıyı açarken gördüğüm şey
sinemin sadece iç çamaşırı giymiş poposuydu
içeri adım atan ise
bir topuklu ayakkabı ve bir kadın babeti değil
bir çift erkek ayakkabısıydı
o an aklıma
ulan olm fatih dur
sakin ol
bak samete
yanlış anlamadan neler oldu
çıkıp ikisinin de öldürmenin bir anlamı yok geldi
tam olarak yüzünü
öpüşüyor oldukları için göremediğim bir erkek
ve sevdiğim kız sinem
öpüşerek sarılır halde kapı deliğinden kaybolarak
salon yada sinemin odası tarafına gittiler
hiç ses çıkarmamaya o kadar dikkat ettim ki
bu dikkat ediş
onların sesini daha iyi duymama sebeb oldu
elin oğlu resmen
yıllardır sevdiğim kızla sevişiyor
ve benim sevdiğim kızda
buna oldukça gönüllü gözüküyordu
mallaştığım için ne yapacağıma karar bile veremedim
telefonun sessizde olup olmadığını tekrar kontrol ederken
sinemin bana yazmış olduğu mesajları
tekrar okudum
hepsinde
aşkım
seni çoook özledim
sensiz yaşayamam
sana ölürüm
yazıyordu ama
anlaşılan o ki
sinemin öldüğü başka birisi daha vardı
aradan tam 2 saat geçti beyler
öylece sessizce oturdum içerde
sonra tuvaletin ışığı yandı ve o taraftan ses geldi
ve aynı anda bana sinemden bir mesaj
^^aşkımmm seni çok özledim.ben uyuyorum...
kendi kendime düşünmeye de başladım
ulan olm fatih sen bu kızı sikmedin
acaba kendini siktirecek başka birini mi buldu
bu kadar amı sulu bir kızmıydı bu diye geçti
yol yorgunluğu
sinir,aldatılma
aldatılma hissinden daha çok
bundan sonra ne olacağı düşünceleri ile
sessizce beklerken
herşey sessizleşti ve
uyuduklarına kanaat getirdim
sabah oldu
çocukla beraber evden çıktılar
sabah mesajını da gönderdi sinem
^^^günaydın aşkımmmm uyan hadiii.
o kadar profosyonelce aldatılıyordum ki
kafamdaki boynuzlar
fildişinden falan olmalıydı
şimdi ihtiyacım olan iki kişi vardı
birisi jaleden intikamın ağa babasını almış samet
diğeri de sinemden ayrılınca beni bul diyerek ne demek istediğine anlam veremediğim konsomatris kız (dayı)
ama ne konsomatrisi
ne de sameti yaz ortasında bulmam çok zordu
istanbula döndüm
sineme hiç birşey belli etmeden onunla mesajlaşmaya devam ettim
hemde hiiiiç birşey olmamış gibi
bana mesajı seyrek attığı zamanlar
yine o lavukla beraber olduğunu bildiğim için
hiç rahatsız etmedim onları


gidip baskının yaparak
sinemi dövebilirdim
ama sonuç olarak bi kaç tokatla kurtulmuş olup
benim çektiğim acının yanında hiçbirşey yaşamamış olucaktı
yada sametin yaptığı gibi
başka kızla çıkarak sinemi kıskandırabilirdim
ama sinem beni aldattığı için
benim onu sevdiğim kadar o beni sevmiyordu
ve başka birisi ile çıkmam onun benden
hiç dertsiz kurtulmasına bile sebeb olabilirdi.
profosyonelce yapılmış aldatmaya
daha zekice bir oyun oynanması gerekiyordu
nargile içmeliydim
ama bu defa normal nargile yeterli olmayacağı için
üzerine biraz esrar otu serpiştirilmiş
nargile daha mantıklıydı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder