19 Ocak 2013 Cumartesi

s.s.s.s.s. -bölüm 15- (final part2)

genel hatırlatma
fatih-
samet*
okan+
jale&
edaé
perihan hoca.p.hoca.
sinem^^

anlatıcı fatih.

çevreme şöyle bir baktım
herkes bende bir adım önde
herkes bende bişeyler saklamış
ve hepsi olayların farkında iken
kendimi çok zeki sanan ben
ligten düşmek üzereyim
ulan zaten aldatılmışım
amk orospusu başkasına vericeksen
gel adam gibi
siktir git lan fatih
ben başkasını istiyom de
bende hakkında
aha orospuya bak diyim
oturayım ağlayayım bi kaç gün
sonra başka bir zilli bulayım işime bakayım
bu ne amk
bu nasıl bi aldatma
git diyor şeytan
bas tokadı
napıyon lan sen de
ama o kadar korkuttu ki sinem beni
ona bile yalan söyleyip
kulp bulacağından korkuyorum
hem artık sinem
tiksinç bi kadın haline dönüştü
onu başkası ile öperken görmek.....
okulda kamerada yokmuş
bu amk perihan hoca nasıl yakaladı ki beni?
okan ibnesi mi sattı?
samet itiraf etti o olamaz
ama yalan itiraf ta da bulunmuş olabilir
kim ki bu sinemin sevişip durduğu
beni aldattığı çocuk
yoruldum amk yaa
ağız tadıyla sevdirmiyorsunuz amk
kafamı deepfreeze sokasım var
kalsın orda amk
düşünemez hale gelsin bir süre
daha dayıyı bulucam
duvara seni seviyorum sinem diye o mu yazdı ki?
niye yazsın ki amk
sinemin seviştiği çocuk biliyor mu ki sinemin benimle çıktığını
hay sikicem,nasıl biticek bu okul bunları düşünerek
yine mi mesaj
ulan utanmadan hala mesaj atıyor bu sinem'de
^^aşkımmm bu gece kız arkadaşımla ders çalışacam...
heh şaşırmadım
git yat altına
çalışın yatakta
cevap versem mi ki?
ne vericem amk siktir et
ben şu perihan hoca ile konuşayım bi yarın
konuşayım da ne diyecem ki


-hocam merhaba
p.hoca.nasılsın fatih
-sağolun hocam.biz sinemle ayrıldık
p.hoca.sinem kim?
-hee.pardon hocam
p.hoca.sinem kim sevgilin mi?
-evet hocam
p.hoca.hakkınızda hayırlısı olsun.neden ayrıldınız
-vermiyecek misiniz disipline
p.hoca.yoo niye vereyim.
-odanızda sinemle yemek yediğimiz için.
p.hoca.hee şu olay.tamam hatırladım.sınıfı geçtiğin için hayır.kolay gelsin.


ee noldu amk.
bi bok öğrenemedik.
neyse perihan hocanın sınavını bekliyelim.


akşam ev.


*fatih naber
-süper
*valla mı lan
-valla billa süperim.
*aha kafayı yedi lavuk.
-okana bişey anlatma herşey aramızda.
*tamam eda ile ne zaman konuşacaksın.
-bana dayıyı bulduğun zaman
*moruk kız kayıp valla.bulamıyorum.
-tamam amk.yarın konuşurum.ama bulunca haber vericeksin





-merhaba
é.merhaba fatih nasılsın.
-iyi işte nolsun.uğraşıyoruz
é.sinem ne yapıyor.
-iyi o da.mutluyuz yani
é.sevindim adınıza
-siz ne yaptınız?
é.sametle mi
-hıhım
é yaptığımız bişey yok aslında
-nasıl yani
é anlamıyorum bende neler olduğunu.garip bir ilişkimiz oldu
-ben pek garipsemedim
é efendim????
-yok bişey
é neyi garipsemedin.
-yok yaa öyle yani
é sen onun arkadaşısın.çok üzülüyorum anlatırmısın bana.başkası mı var
-yaa olsa bile sana söyler miyim.saçmalama
é.bak başkası varsa söyle.bende ona göre davranayım en azından
-başkası ile alakalı değil.
é neyle alakalı peki.
-ben bişey bilmiyorum.sustum.
éfatih nolursun
-bana pavyondaki konsomatris arkadaşını bulabilir misin?hani benim konuştuğum
é soruma cevap verirsen.evet
-tamam kalsın.o zaman.eğer sametle sorun olduğunu düşünüyorsan.kendin konuşmalısın.ben bişey diyemem
é sinem biliyor mu bu konsomatris kız olayını
-:)tehdit mi  ediyorsun
é hayır.çok çaresizim nolursun söyle
-ben söyleyemem,aslında kendin anlarsın sanıyordum
é neyi yaa.aldatıyor mu beni
-başkası değil diyorum.olay kendisinde
é nasıl yani.hasta mı?ölücek mi?
-saçmalama allah korusun.
é yaa anlatsana o zaman.dur sana bir mesaj göstereyim.
''bazen sinemi çok kıskanıyorum.''
é kim yazdı bunu
-oku kim yazmış?
é ee samet yazmış.sinemle mi aldatıyor.
-iyi okusana
é sinemi kıskanıyorum....niye kıskansın ki.anlamadım
-yuh diyorum.
é yaa anlamadım
-samet gay
é ney??
-gay.
é ya bırak allahını seversen.
-ispatlarım sana
é ya saçmalama olamaz öyle bişey.
-neden olamaz?yattınız mı?seviştiniz mi?başka hiç kızla gördün mü onu?
é ne diyorsun sen yaa.inanmam öyle bişeye
-tamam ispatlayacam sana.
é nasıl.
-nasılından önce.bana dayıyı bul
é önce ispatlarsan bulucam
-tamam bu akşam eve gelin jale ile
.......
.......
......



-alo samet.
*efendim
-işlem tamam.akşam kızlar gelicek.plana göre sana sürpriz yemek pişircekler.hep beraber yiyecez.
*jale de mi gelicek.
-ne bilim.getir dedim.gelir herhalde.eda sana odanı göster diyecek.sen dağınık falan diyeceksin.
göstermek istemeyeceksin.sonra ekmek bitmiş diyecem.sen gideceksin unutma tamam mı
*hee anladım.tamam.


akşam. 18.30


*ben getiririm ekmeği.
-ben giderim istersen
*yok yok.ben bi koşu alıp gelirim.
-iyi hadi.

-noldu eda?göstermek istemedi mi odasını
é hadi ne gösterceksen göster
&bende merak ettim.
-buyrun.posterler.pc den bi kaç resim.gay dergiler.cdler.
ve sizin bilmediğiniz okanla beni banyoda izlemeler falan filan.
é inanmıyorum yaa
& ben şoka girdim galiba
-biz alıştık artık.yani eda boşuna üzülüyorsun.
é bende sanmıştım ki.ben pavyonda çalışıyorum da gelecek göremediği için benimle ilgilenmiyor
-shh çaktırmayın.geliyor.
& hahahaaa
-niye gülüyon jale
& yok bişey.sinirlerim bozuldu.hahahaha
é off yaaa


gece 22.10

*büyük adamsın fatih.şimdi senin şu işi halledelim sinemle
-acelesi yok.dursun şimdilik.önce dayıyı bulmam lazım
*içer miyiz.
-neyi içelim.sinemin başkası ile sevişiyor olmasına mı?yoksa senin top oluşuna mı?
*üzülme kardeşim.bulucaz çaresini
-berna yok.memleketine gitmiş.o gitmedi.kesin yine o çocukla buluşcak bu hafta sonu
*senle hiç görüşüyor mu.
-günde bi kaç defa aşk mesajı yazıyor.o kadar


iki gün sonra 16.50


-samet
*efendim
-tshirtümden asıl
*niye?
-asıl kopsun.tshirtün yakası.
*noldu lan
-boğazımı da sık biraz.
*olm anlatsana
-kavga edicez.daha doğrusu kavga etmiş görüntüsü vericez.bende sinemin yanına gidip.orda kalmak isteyecem bi kaç gün
göz göre göre yapması kanıma dokunuyor.


anlatıcı samet


fatihin dediği gibi.biraz t shirtünden yırtıp.üstünü başını biraz
yıprakttık
boğazında da bir süre elimi tuttuğum için
boğazı kızardı
fatihin bu çaresizliğine çok üzülüyor
aynı şeyi jale bana gerçekten yapsaydı
ne yapardım diye düşünüyordum
ve inanın işin içinden çıkamıyordum
fatih gitti
bana söylediği gibi kavga ettik demiş
bi kaç gün burda kalayım demiş sineme
sinem de çaresiz olur demiş
ilk gün kaldıktan sonra
planları yattığı
ve o çocukla buluşamadığı için sinirlenmiş
beni aradı
^^samettt
*efendim sinem
^^niye kavga ettiniz.fatihle
*ettik işte.
^^hemen özür dile
*kimden
^^fatihten.
*niye dileyeyim o suçlu
^^eğer dilemezsen.fatih eve geri dönmez ise bende eda ile konuşurum haberin olsun
*ne diyorsun sen yaa.öyle bişey yaparsan öldürürüm seni
^^dediğimi duydun.edanın seninle jale arasındaki ilişkiyi bilmesini istemezsin dimi?
*ya sen nasıl bi insansın.sırf kavga ettik diye bununla tehdit edilir mi?


sinemin sandığımdan daha tehlikeli olduğunu böylece anlamış olup
gerçekten de fatihe üzülmeye başlamıştım
çaresiz şekilde fatihe durumu anlatmak zorunda kaldım
fatih de bu gözü dönüklük karşısında beni anlayıp tamam dedi
çünkü sinem eda ile konuşursa
fatihin de gay yalanını ortaya attığı çıkabilir
ortalık iyice karışabilirdi
akşam fatihle
fatihin aldatılışı şerefine içmeye karar verdik
okan zaten babasının vefatı sebebi ile
bizden iyice asosyalize olmuş durumdaydı
tek konuştuğu kişi berna desek
yanlış olmazdı
-vay amk.sineme bak.sırf çocukla sevişecem diye nelerle tehdit ediyor
*aslında sevinmelisin o kızdan kurtulduğuna
-bu böyle olmaz samet.
*ne yapıcaz öldürelim mi sinemi
-lan saçmalama.durumu bir bir yapsak yeter
*nasıl yani
-sinemin elinde eda kozu var.sana da bir koz vericez
*nasıl
-sinemin beni aldattığını bildiğini sinem biliyor mu?
*yok bilmiyor
-tamam o zaman.ben sinemin mesajlaşmalarından.hangi günler o çocukla buluştuğunu anlayabiliyorum.
*eeee
-sinemi o çocukla yakalayacaksın.böylece sende onu tehdit edebiilir hale geliceksin
*nasıl olcak peki
-benim yakaladığım gibi.bernanın anahtarı ile
*iyi de bernanın anahtarı yok ki?
-ben kopyalattım merak etme
*iyi o zaman
-ne zaman yapıcaz
*ben memlekete döneyim.yada döndüğümü söyleyeyim.sinemin aldatmasını kolaylaştıralım önce.


bi kaç gün sonra

-samet bu gece muhtemelen buluşacaklar.
*tamam
-git bernanın odasına gir.orda bekle sen.telini falan sessize al.ben eve girerlerken sana haber veririm.


fatihin planladığı gibi
çocuk ve sinem geldiler eve
biraz seviştiler
baskın yapmak istemedim
çünkü çocuğun bilmesini istemiyordum
seviştiler ettiler
ve çocuk gittikten sonra
bernanın odasından çıkıp
cakkaaaaaaa yaptım sineme
beni görünce ölücek gibi oldu korkudan
*merhabaaaaaa sinem hanım nasılsınız
^^samet ne işin var burda.
*uyuya kalmışım bernanın odasında.ahhh ohhhh seslerine uyandım.kimdi ki o
^^şey kim olcak fatih.
*dur arayayım kankamı.
^^napıyorsun yaa.
*alloooooo fatih nasılsın kankammm
....
nee istanbulda mısın??ne çabuk.
...
heee unutmuşum 2 gün önce gittiğini.pardon
...
görüşürüz kanka.
^^samet öldürürüm seni
*fatihin o çocukla aranızdaki ilişkiyi bilmesini istemezsin dimi?
^^inanmaz ki?
*zeka mı takdir ediceksen sana bir sır vereyim?
^^ne sırrı
*salonda sevişmeye başlamasanız.inanmazdı ama artık çok geç kameraya el sallamadın ama olsun..
^^fatih duyarsa ölüsün
*eh artık ben gideyim.sen de bi boy abdesti al.


bu olayı tamamladıktan sonra
aslında fatihin benim için yaptığı
çok büyük bir fedakarlığın farkına yeni varmıştım
anlayamadınız dimi?
eğer fatih sinemden bir sene içinde yani eda okulu bitirmeden
intikam alırsa
benim elimde koz kalmayacak
böylece sinem de gidip edaya herşeyi anlatabilecekti
bunu fatihle ister istemez paylaştığında
bana tek söylediği şey
-herşey plana göre gidiyor oldu merak etme oldu
hem ben
hem eda
sırf fatih için dayıyı arıyorduk ama
bir türlü ulaşamıyorduk
fatih için şehirde gezmediğim pavyon kalmadı desem yeridir
ama bir türlü bulamadım
fatih te artık
çok bunaldığını
ve sineme yakın olmak istemediğini evden taşınmak istediği söyledi
nasıl sineme karşı bu kadar tepkisiz kalabildiğine
anlam veremesemde
herşeyi benim için yaptığını düşündüğüm için
takdir ediyordum
ama tüm bunlara rağmen
hala eda'nın gerçekleri öğrenmesinden korkuyordum
jale ile konuşmadık hiç
bu konuşmama aslında
hiç konuşmadan alınmış ortak bir karar gibiydi
ikimizde suçluyduk
ve suçsuz olan edanın
zarar görmesini istemiyorduk
jale bazen bana baktıkça sinsi sinsi gülüyor
sonra gözünü kaçırıyordu
herhalde deri ip kilotla çektirdiğim resme gülüyordu
eda bir süre bildiğini benden saklasada
baskı yapmaya başladı
bende o yanımdayken
daha gaysel hareketler yapıyordum
eda baskısını iyice arttırmaya
başladı
bu baskı genelde cinsel öpeyim mi
beraber yatalım mı şeklinde
yem atma şekline dönüştü
jale de yanlış anlamasın diye
edayla konuşmaya karar verdim
ingilizce de gay
mutlu anlamında da kullanılan bir kelime
ama sonra homolukla eşleştiği için
insanlar kullanımı azaltmış
ı am soo gay today gibi deyimleri bile var
bundan yola çıkarak itiraf ettim
numaradan utandım
kimseye söylememesini de söyleyerek
konuyu kapatmış olduk
doğal olarak ayrıldık
benim için herşey yolunda giderken
fatih sineme tekrar benimle kavga ettiğini
ve artık yurtta kalmak istediğini söylemiş
sinemin de canına minnet zaten
işleri daha da kolaylaşacağı için
sesini bile çıkarmamış
fatih sırf benim hatrıma
tiksindiği hale
sineme sevdiğini söylemeyi hiç ihmal etmemiş
bana giderken
-samet unutma seninle kavgalıyız.yurda falan gelme.sinem şüphelenmesin.dayıdan haber alırsan bana mutlaka ulaş
okan üzülürken başkalarını üzebileceğini unutma.berna sana emanet.
diyerek
ben ve okandan ayrıldıktan sonra
onu bir pansiyon yurda yerleştirdi
sanki bilerek kimse ile görüşmek istemiyordu
uzun süre haber alamadım ondan
okulda da konuşmuyordu zaten benimle
okandan duyduğum kadarı ile
diğer tüm dersleri çok iyiyken
perihan hocanın dersinden
en kötü notu almış ilk sınavdan
hem ben hemde okan
fatihin bilerek kovulmak istediğini düşünsekte


p.hoca.fatihh
-efendim hocam
p.hoca.bir sorunun mu var
-hayır hocam
p.hoca.sınav sonucundan haberdarsın dimi
-bilerek ve isteyerek hocam
p.hoca.okuldan kovulmak istiyorsun herhalde.
-yapmayacağınızı biliyorum.daha doğrusu yapamayacağınızı.elinizde bir
kamera kaydı yok.çünkü kamera yok
p.hoca.ama yediğiniz biliyorum
-kim itiraf etti onu söylerseniz.diğer sınavdan en yüksek notu alma sözü veriyorum
p.hoca.sınıfta kalıcak olan sensin fatih pazarlık yapacak durumda olduğunu sanmıyorum.
-haklısınız.niye söyleyesiniz ki.teşekkürler.
p.hoca.iyi çalış dersine fatih.sinem seni çok seviyor.
-sağolun hocam.anladım kimin itiraf ettiğini
p.hoca.senin daha fazla oyun oynamanı.daha büyük riskler almanı istemediği için sinem söyledi evet.
-teşekkürler tekrar


yurtta tek başıma kalmak
tüm bunları düşünmek hayatımı sikmeye başladığı için
tekrar pavyona gitmeye karar verdim
dayıyı bulamasam da
dayı gibi birini bulup
onun hüzün dolu hikayesini dinleyerek
hemde içki içerek
dertlerimi kısa süreliğine unutabileceğimi düşünüyordum
ilk gittiğimiz dayının çalıştığı
dayak yediğimiz mekana gittim
hafta içi olduğu için pavyon nerdeyse boştu
kons kızlara baktım
dayı yoktu
bir rakı söyledim
kızlar geldi gitti
hiçbirini canım istemedi nedense
biraz oturduktan sonra
bir garson geldi yanıma
abi kız istemiyor musun diye sordu
-rakı içer misin diye sordum
abi naaptın diye baktı
gay olduğumu düşünmüş olsa gerek
-kızdan ayrıldım bilader.daha fazla kız istemiyorum dedim.
hee öyle desene abi dedi
içerim bende bir rakını dedi
ordan girdik
burdan çıktık
kızlar nasıl gelir
nasıl işe başlar
ne kadar kazanırlar
nerde yaşarlar gibi
ipuçları arıyordum dayıya dair
çocuğa da ısmarladıkça ısmarladım
oda iş olduğu için ne biliyorsa anlattı
garson...abi pislik bi iş bu.nelerle tanıştım ben
-götürüyor musun sende bu kızlardan hiç
garson...tabi takıldığımız oluyor.
-veriyorlar mı
garson...işi bilirsen verirler abi.ayarlarım sana istersen bitanesini
-parayla mı?
garson...e biraz verirsin tabi.sen aldatıldım dedin abi
-evet hala da aldatılıyorum
garson...dövmedin mi?
-hayır
garson....kız biliyor mu senin bildiğini
-yok bilmiyor daha.
garson...vay be abi.ben olsam öldürürüm onu.
-öldürsen nolcak
garson...sende haklısın.
-bak bizim hikayemiz şöyle.......................
deyip kabaca anlattım garsona
garsonun bana dediği tek cümle şu oldu
garson....ihtimaller sandığından daha fazladır..
o kadar heyecanlandım ki bu cümleyi duymaya
dayının cümlesiydi bu
ama sakin olup
-güzel lafmış.dedim
garson....evet
-sen mi uydurdun
garson....hayır.birisinden duymuştum
-kim ünlü biri mi?
garson...hayır.geçen sene bir kız geldi bize.yanında patronun tanıdığı ile
ben burda çalışabilir miyim dedi.
bi baktık yüzü gözü güzel.tabii dedi patron
sonra dedi ki
ben öğrenciyim.bilmem neloji okuyormuş.
tez çalışması varmış
aldatma ve aldatılmayla ilgili
burda çalışıp erkeklerin neden eşlerini aldattığını
aldatırken neler hissettiğini
falan bişeyler araştırıyormuş
patronda
olmaz müşterileri ifşaa edemem dedi
ifşaa etmiyeceğini
sadece erkeklerin fikirlerini alacağını
sonra da gideceğini söyledi
bi kaç ay takıldı bizle
-eee sonra
garson...işte iyiydi.komikti falan.çok da bilgili birine benziyordu.sonra bigün bi geldi
yüzü gözü şişmiş dayak yemiş birisinden müşterinin herhalde...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder