25 Ocak 2013 Cuma

s.s.s.s.s. -bölüm 16-

samet*
fatih-
okan+
sinem^^
iç ses ()

anlatıcı fatih.


garson olayı çakmasın diye
yavaştan muhabbeti devam ettirip
dayıyı nerde bulabileceğime getirdim lafı
yalnız lafın uzaması hesabın kabarması anlamına geliyordu
konuşma devam ederken samete mesaj yazıp
bir miktar para ile gelmesini söyledim
samet gelinceye kadar
garsonla konuştum
garson dayının nerde olduğuna dair en ufak bir fikre bile sahip değildi
samet geldi
hesabı ödedik
garsonla vedalaşırken
abi başka bir iş bulcam bu hafta son benim dedi
helalleştik
artık neyin helaliyse
samet beni yurda bıraktı
ufaktan kendi durumlarını anlattı jale ve eda ile olan
onu uğurladım
dayının bir orospu değilde
bir öğrenci olmasına sevinsem mi
üzülsem mi bilemedim aslında
zaten konuşmalarından da bir orospu olmadığını anlamam lazımdı zamanında
bir hafta kadar sürdü düşünmelerim
aslında tek yaptığım şey düşünmekti
ısrarla aldatılmaya devam ediyordum
hemde gündüz elimi tutan
gördüğü yerde sarılan
aşkım seni çooook seviyorum
diyen bır kız tarafından
10 gün kadar geçtikten sonra
pavyona tek başıma tekrar gittim
kapıdan girer girmez
patronla görüşmek istediğimde
elemanlar biraz tırstı ve benden şüphelendi
ellerimi kaldırıp üzerimi aramalarına müsade ettim
sonra pavyon patronun huzuruna çıktım
hayırdır delikanlı dedi
-abi bir maruzatım var diye cevapladım
ne olduğunu sordu  
ve uydurduğum hikayemi anlattım..
-abi ben nişanlıyım.ve nişanlımdan ayrıldım.nerdeyse bir sene oldu ayrılalı
ve ben bir senedir yalvarmaya devam ediyorum barışabilmek için
ama olmuyor.
eeee napalım dedi.bizene dermişcesine
-abi ayrılma sebebimiz.bilmiyorum arkadaşlardan da hatırlayan olur mu ama
geçen sene buraya gelmiştim ben.hatta dayak falan yedik ordan tanıyabilir arkadaşlar
geldik eğlendik derken ben bir tane kons kızla konuştum burdan
buraya kadar herşey yolundaydı
nişanlım bilmiyordu hiçbişey.
sonra eski nişanlım
sen beni aldatıyorsun dedi
yok dedim
yemin ettim
ne ettiysem ettim inandıramadım.
ben yemin ederim seni aldatmadığıma dedim
ama burdaki konsomatris kız geçen gün
benim nişanlımı arayıp
aldatılıyorsun demiş..
patron..iyi de koçum kons nerden biliyormuş nişanlının numarasını
-ya abi nerden bileyim.sordu bana durumun ne diye
bende nişanlım var dedim
laf döndü dolaştı
nişanlının ismini telefonuna ne diye kaydettin dedi
bende söyledim nasıl kaydettiğimi
aaa inanmam bi göster nolur dedi
nerden bileyim o zaman numarasını alıp aklına tutacağını
patron..iyi de biz ne yapabiliriz onu anlamadım
-ya abi geçen hafta da geldim buraya.belki konsomatris kızı bulurum
tekrar nişanlımı aramasını söylerim diye ama bulamadım
patron..biz nerden bulucaz?
-abi amacım sizin konsomatris kızı bulup dövmek falan değil
hata bende çünkü
buraya geldik sonuçta.bu da aldatma sayılır.
patron.kim ki bu kons?kimden bahsediyorsun
-nişanlıma ben öğrenciyim.tez araştırması yapıyorum aldatılma üzerine öyle bişeyler demiş
geçen sene bu aylarda burda çalışıyordu
patron..koçum ben nerden bulayım onu?kim bilir nerdedir
-abi eğer görürsen yada ulaşabilirsen.fatihle sinem ayrılmış.ve fatih çok acı çekiyormuş dersen.çok sevinirim abi
patron.tamam hatırladım kızı
-abi ararsın dimi?yuvam yıkılacak.6 senedir beraberim o kızla.o kadar masrafa girdim.nişan falan.öğrenciyim bide.yüzyüze bakıyoruz aynı okuldayız kızla.elini ayağını
öpeyim ona ulaş dediklerimi deyiver abi
patron.tamam onun bir tanıdığını tanıyorum.ne diyecektim.
-fatihle sinem ayrılmı.fatih çok acı çekiyormuş.o anlar arar nişanlımı

deyip biraz daha kendimi acındırdıktan sonra
patronun yanından ayrıldım
patron pek tabiki hatırlamıştı
hangi konstan bahsettiğimi
ve garsonunun bana anlattığına göre
konsu pavyona getiren
patronun bir arkadaşı olduğuna göre
patronun,arkadaşına
patronunun arkadaşının da dayı'ya ulaşması zor olmayacaktı
mesajı da açık şekilde vermiştik zaten


dayı bugün aradı
yarın arayacak derken
kaldığım pansiyon yurt odasında
tüm yaşanan
manyaklıkları düşünmekten
kurtulabilmek için
online oyuna sardım
canavarlar.öcüler böcüler
onları öldürerek zaman geçiriyordum
ama bu oyuna da fazla takılmamalıydım
çünkü derslerimi ihmal edersem
bir sene daha aynı okulda okumak zorunda kalacaktım ki
bundan daha bir durum daha vardı
o da
tiksindiğim sinem ile aynı anfide ders görmek
dayı aramadı beyler
belki patron söylemedi
belki de ulaşamadı
yada dayı.benimle görüşmek istemedi
orasını bilmiyordum
ama arayan bir kişi vardı
o da sinem
^^fatih
-efendim canım..(ebenin amı)
^^aşkım sen beni ihmal ettiğinin farkında mısın?
-(vay amk kim kimi ediyor acaba)ya kusura bakma canım dersler biraz yoğunlaştı.malum sınav haftasına giriyoruz
^^ben anlamam sınavdan falan özledim
-bende özledim canım
^^o zaman buluşalım
-sınavlar bitsin buluşalım canım
^^ne sınavı yaa.özledim diyorum olm.gel çabuk
-ne zaman şimdi mi?
^^tamam fatih gelme.sen beni özlememişsin anlaşılan
-(hay sikicem bi de trip atıyor)özledim hayatım bende
^^ispatla o zaman.evdeyim

çaresiz onun evine gittim
bir sene onun bu orospuluklarına katlanmak zorundaydım çünkü
eve gittiğimde
her gözümü kapayınca gördüğüm
sinemle o çocuğun öpüşme sahnesinin
daha kötü bir versiyonunu yaşadık
kapıdan adım atar atmaz mide bulantısı baş gösterdi zaten
sik var amk.beni çağırıyon
aldat işte izin vermişiz
^^fatih
-efendim canım
^^çok özlüyorum seni.
-bende aşkım
^^keşke kavga etmeseydiniz sametle.
-yurda gittiğim daha güzel oldu aşkım.bu sene dersler daha zor.çalışabiliyorum
^^ama beni ihmal ediyorsun.
-niye edeyim işte burdayım.sürekli mesajlaşıyoruz
şeklinde devam eden konuşmamızın ilerleyen saatlerinde
sinemin de niyetini
anlamış oldum
kendisini bana siktirtmek istiyordu
bu merakı sebebini düşünürken
ulan acaba yanlış mı gördüm
aldatılmıyor muyum diye bile düşünmeye başlamıştım
ama telefonuna gelen bir mesaj ile
aşırı heyecanlanması
ve yüzünün kızarması onu tekrar ele vermişti
-ne o canım bir sorun mu var.kim mesaj atmış diye sordum
^^yok aşkım.berna.okanlarda kalıcakmış da bu gece.
-heee tamam o zaman diyerek salladım
kendisini biraz toparladıktan sonra
^^aşkım hatırlıyor musun lisede bana bir şiir yazmıştın??
-ben sana çok şiir yazdım sinem..hangisinden bahsediyorsun
^^hani şey diye başlıyordu.hmmm dur bakim..
-???
^^  sevdiğim demem sana.
seviyor olduğumsun..
-hee evet hatırladım.
^^seviyor olduğumsun aşkım..
-sende öylesin.
^^kaç sene oldu fatih
-baya oldu.
^^senin olmak istiyorum.
-zaten benim değil misin?
^^öyleyim ama.olurda birgün ayrılırsak.
ve ben senden başka birisi ile olursam
-olmazsın merak etme.bizim kaderimiz bir.
^^dinle aşkım.eğer öyle birşey olursa.kimseyi senin kadar
sevemem.ve şu sahip olduğum zar'ı bundan sonra kimse senin kadar hakedemez.
-ben onu evlenince hakedicem sinem.evleninceye kadar sana
sadık,güvenilir,dürüst.yalansız.yani bir sevgili olarak
herşeyi doğru düzgün yapacağımdan
çok emin olduğum ve
aynı şekilde senin de öyle olduğuna gönülden inandığım için.
gerdek gecemizin anlam kazanmasını istiyorum.
ben kendime güveniyorum.aynı şekilde sana da güveniyorum.(amını değil ama belki vicdanını sikmişimdir birazcık,gerçi senin ki çoktan fallafoş olmuştur ya neyse.)
^^hayır fatih.ölüm var.ayrılık var herşey var.ben şimdi istiyorum
-bu konuda ısrar etme lütfen

tartışma devam ederken
sinemin ısrarına önceleri bir anlam veremezken
sonradan sanırım ayıldım
sinem o çocukla sevişiyor
ve artık onunla yatmak istiyordu
bunun içinde açılışı benim yapmam gerekiyordu.
ısrar etti
sikmedim amk.hatta kaçtım

ne siktirboktan bir hayatım vardı amk.
o şehirde durmak bir yana okula bile gitmek istemiyordum
samet birgün okulda
bana sinemim beni aldattığı çocuğu gösterdi
aslında görmek istemiyordum ama gördüm işte
*aha moruk eleman bu
-hmm
*anasını sikim.bak şaka falan yapmıyorum.kız olsam
kulak deliğime bile sokturmam bu lavuğa
-banane samet siktir et.
*olm şuna baksana amk.sen bin kat daha yakışıklısın.ne buluyor bu çocukta onu da anlamıyorum
-lan koy gitsin götüne siktir et diyorum.
*yakışıklı desen değil.zengin desen.allahın açı ben biliyorum.yaa bu kızları yemin ediyorum anlamıyorum ben
-samet yeter amk.bozma moralimi.ben gidiyorum

gerçekten de sametin dediği gibi
çocuk benden fazlası ile yakışıklı olan bi çocuk değildi
ama sanırım çocuğu görmesem daha iyi olucaktı
şimdi doğal davranamıyordum.
okulda yanıma gelip
nasılsın fatih diye soranlara
ne demek nasılsın?demeye başlamıştım
çünkü insanların aldatılıyor olduğumu
bildiğini,ve bana üzüldükleri için mi halimi hatrımı soruyor olduklarını düşünüyordum
gözlerim sürekli çevredeydi
bana bakan her insanın niçin bana baktığına bir anlam vermeye çalışıyordum
herkesin benim arkamdan bişeyler planladığını
bana söylenen her sözde başka bir anlam olduğunu düşünmeye başlamıştım
anlayacağınız paranoyak olmuştum
koyverdim kendimi
salıverdim hatta
içki,esrar,sigara
o kadar yalnız kalmaya başlamıştım ki
ne sametle konuşuyor
ne aynı sınıfta olmamıza rağmen okana selam veriyordum
ailemi bile ihmal edip aramıyordum
sinem hariç....
sınavlar bitti
sinem istanbula gelemeyeceğini saçmaladı yine
bende sebebini bildiğim için hiç  üstelemeden
istanbula döndüm.
sonra bir gün
evde mal mal otururken
yaygınlaşmaya başlayan sosyal paylaşım sitesinde
beni eklemek isteyen birisini gördüm
MEHTAP X
o kadar paranoya
ve korku vardı ki
bunun da sinemin bir oyunu olduğunu düşünüp
kabul etmedim arkadaşlık teklifini
bir gün geçti
iki gün geçti ve mehtaptan mesaj geldi.
mehtap...fatih beni msnden neden sildiğine anlam veremiyorum.yanlış bişey mi dedim sana.
üniversitenin ilk senesinde  konuştuğumuz gibi tekrar görüşebilmeyi isterim.mehtap

bi dakika lan.ben mehtapla üniversitemin ilk yılında hiç görüşmemiştim ki.
üniversitenin ilk yılında ben kimse ile görüşmemiştim aslında


bu mesajı yazan kişinin sinem olduğunu düşündüğüm
ve bana yem attığını sandığım için
uygun bir mesajla cevap vermeye karar verdim

-biz seninle üniversitenin ilk yılında hiç konuşmadık mehtap.
hemen cevap geldi
mehtap.nasıl konuşmadık ya.konuştuk ya msnden.hatta hala duruyor msn adresin.xyz@hotmail değil mi?


-ne konuştuk mehtap diye tekrar mesaj attım
mehtap.ya ne konuşcaz.işte okul nasıl.sinem ne yapıyor.ilişkinizden falan bahsettin sürekli hatta.çok mutluyum sinemle.onu çok seviyorum dedin durdun



xyz@hotmail.mi?
bu benim adres değil ama çok tanıdık amk
kimdi ki bu?
dur bakim
eee berkay bu.
benimle aynı okulda okuma hayali kuran
aynı zamanda bana kaşar kızı ayarlayan çocuk
vay amk senin sinem
ne şeytan çıktın sen arkadaş

okanı aradım
ben kaşar kızı hiç görmemiştim
ve kaşarkızla buluşan kişi de okandı
selamın aleyküm
+fatih nasılsın kardeşim
-iyiyim okan sana bişey sorcam.
+buyur sor
-sen bu kaşar kızı hatırlıyor musun?
+abi berna duymasın gözünü seveyim.
-yok olm berna ile ne alakası var.
+hatırlıyorum
-hiç gördün mü daha sonra.
+bir kere gördüm.ama resmini gördüm.
-nerde gördün.
+söylesem inanmayacaksın bana.
-söyle o zaman
+sinem yenge onun bir fotoğrafına yorum yaparken
-nasıl yani
+abi öyle işte.sinem yenge tanıyormuş onu.tesadüfe bak.eğer sinem öğrenirse bernaya söyler diye korkuyorum
-ben anlayacağımı anladım.eyvallah kardeşim
+yarın köye gitcem haberin olsun.
-ne oldu.hayırdır.
+annen hastalanmış diye aradılar.
-hee geçmiş olsun yapabileceğimiz birşey olursa haber ver
+tamam yarın bi gideyim de.neyi var onu söylemediler henüz
-tamam senden haber bekliyorum


konuşma bittikten sonra
anladığım kadarı ile
sinem benim onu aldatıp aldatmayacağım konusuna oldukça kafayı takmış
bunu denemek amacı ile
berkay kimliğine girip
bana kız ayarlamaya çalışmış
ben kızı siklemeyip okana devredince
planları yatmış
aynı zamanda sinem yine ben kimliğine bürünerek
mehtabı da tamamen aramızdan çıkarmak istemişti

o gece uyuyamadım
ertesi gece de kabuslarla uyandım
hatta karabasanlardan kalkamıyordum
sinem bana mesaj attıkça
açmaya korkar hale geldim
daha nelerin beni beklediğini bilmiyordum
ve hergün yeni bir siktirboktanlık öğreniyordum
okanı da unutmuşken
samet beni aradı
*fatih acil gel
-noldu hayırdı
*okanın annesi...
-nolmuş lan?
*maalesef.
-aaa hastaydı diyordu okan
*yok ona öyle söylemişler intihar etmiş
-niye intihar etsin lan?
*babası kaza yapmıştı ya.
-eeee
*işte o mahkemede babasını öldüren adama kan parası olarak 70.bin lira tazminat cezası gelmiş
köyden bir adam da.hem o paraya hemde okanın annesine sahip olmak isteyince
tecavüz girişimi mi olmuş,yoksa etmiş mi tam bilmiyorum artık.sonra kadın hem adamı hem kendini öldürmüş
hatta adamın sikini kesip ağzına koymuş o derece
-vay amk neler diyon yaa.
*hadi atla gel otobüse gidelim okanın yanına ayıp olur
-iyi geliyom dedim
hemen bilet alıp yola çıktım
okuduğum ilde önce bernayla konuştuk
o daha detaylı bildiği kadarını anlattı
ama sorun şu ki okana hiç ulaşamıyorduk
köyünü bildiğimiz için
gece yarısı yola çıkarak
sabaha karşı orda olma planı yaptık
ben yol boyunca uyudum beyler
sabahın ilk ışıkları henüz doğmamışken
sarsıntılı bir yolda yarı uyanık gözümü açtığımda
mezarlıktan geçiyorduk
dar bir köy yolundaydık
sonra birden gözümü bir kamyon farı aldı
kamyonla yan yana geldiğimizde
şoför mahalinde oturan hiç kimse yoktu.
lan nooluyor amk derken
samet birden frene bastı....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder