25 Ocak 2013 Cuma

s.s.s.s.s. -bölüm 17-

samet*
fatih*


*niye bağırıyon lan?kabus mu gördün
-niye durdun?
*bağırdın amk.bişey oldu sandım
-rüyaymış amk.
*iyi uyudun haa
-lan samet?
*efendim
-bizim okan annesini kendisi öldürmüş olmasın?
*manyak mısın lan.sabah sabah saçmalama
-paraların hepsine sahip olabilmek için yapmış olamaz mı?
*lan salak salak konuşma.annesi ne yapacak parayı.okana harcıyor tüm parasını zaten
-ihtimaller moruk.
*kafayı yiyor olduğun ihtimali de var

anlatıcı samet

manyak mıdır nedir amk
en yakın arkadaşı hakkında konuştuğu şeye bak
töbe töbe
neyse vardık köye
sabah 8 gibi
köy meydanına geldik
okanın evini tam olarak bilmediğimiz için
ordan birilerine soralım dedik
çünkü iki evde birden cenaze vardı ve
yanlış olana gitmek istemiyorduk
okanın da cep telefonu hala kapalıydı
köyden bir amcaya
biz okanın okuldan arkadaşlarıyız deyince
evi tarif etti
ev meraklı köylüler
ve başın sağolsuna gelmişlerle çevriliydi
bizi okanın eniştesi karşıladı
kendimizi tanıtıp okanı sorduğumuzda
jandarma tarafından alıkonulduğunu söyledi
huzurun bozulmaması
hem okanın hem de karşı tarafın
acı ile yanlış bişey yapmasını engellemek adına yapılmış bişeydi bu
ziyaretçilere yapılan çay servisinden birer tane içtikten sonra
fatih manyağı bana
-gördün mü olm.şüpheli işte okan dedi
*lan olm saçmalama desem de
fatihin manyadığını düşünmeye ciddi ciddi başlamıştım
kendi kendine dalıyor
düşünüyor gözüküyordu
karakola geldiğimizde
önce bizi kısa bir sorgulamaya çektiler
kimsiniz neden geldiniz gibi sorulara cevap verirken
fatih karakoldaki başçavuşa
-annesini okan mı öldürmüş. diye sordu
etraf adete buz kesmiş
kimse ne diyeceğini bilemezken
fatih hala şüpheci gözlerle düşünüyor gibiydi
okanın eniştesi de pek hoşlanmadı fatihten
başçavuşta
hoş bu söylediğinden sonra bende pek hoşlanmamıştım aslında
şüphe varsa gereken yapılır dedi başçavuş.
ve birazdan bırakılacağını söyledi okanın
bizde karakol bahçesinden okanı beklerken
fatihle konuşmaya çalıştım
*ne yapıyorsun olm.sakın okana söyleme bunu.
-sinem de öldürmüş olabilir.yada öldürtmüştür.cenazesine geleceğimi bildiği için sırf o çocukla buluşmak adına öldürmüş olabilir
fatihin iyi gününde olmadığı belliydi
okan geldi
*başın sağolsun kardeşim diye teselli ederken
fatih şüpheli gözlerle okana bakıyordu
başın sağolsun demedi bile.
okan fatihe sarıldı
cenaze namazı bir gün önceden kılınmıştı
okanın orda kalması gerekiyordu bir süre
biraz oturduk konuştuk derken
fatih saçma sapan sorular sormaya devam etti
-nasıl ölmüş annen?
bu sorulmayacak bir soruydu
çünkü okanın telaffuz etmek istemediği birşey gelmişti annesinin başına
okan açmayalım o konuyu diye kapatmak istedi
ama fatih
-çok şüpheli bir ölüm.araştırılması gerek.bir sürü ihtimal var deyince
fatihin ciddi sorunları olduğunu
ve okanı daha fazla kırmamasını sağlamak için
okanı bir kenara alıp
fatihin başına gelen
aldatma olayını
ve diğer tüm olayları anlattım
*işte böyle okancım.düşündüğü veya umduğu herşeyin altında başka bir şeyin yatıyor olmasından dolayı
sanırım biraz psikolojisi bozuk sen onun kusuruna bakma yanlış bişey derse dedim
okan kendi annesinin ölüm derdini unutup
fatihe üzülmeye çoktan başlamıştı bile
öğlene doğru okanı orda bırakıp
fatihle yine yola çıktık
yolda saçmalıkları devam etti
-berna'yı okandan kurtarmam gerek
*niye
-bir katille olmasına izin veremem
*lan olm ne katili.okan bizimleydi annesi öldüğünde
-gizlice gitmiş olamazmı
*hatta seninleydi okulda olduğunuz sıralar olmuş olay duymadın mı
-öldürtmüş de olabilir.
*fatih sus sikicem şimdi çeneni
-sana sinem mi söyledi.fatihi benden uzaklaştır diye?
*ne alakası var
-her fırsattan yararlanıyor sinem.biz okan kardeşimin yasını tutarken kimbilir o sevgilisinin neresini tutuyordur
*üzülme kardeşim
-üzülmüyorum.aldatılmak hoşuma gitmeye başladı.direk gidip beni aldatıyorsun dersem diğer oyunlarını öğrenemem
*(vay amk kafayı yedi bu)
-ben sana hiç berkaydan bahsettim mi?
*yoo o kim
-ilk sene ben okula gelince bir çocuk beni ekledi msnden.
*ee
-abi işte ben senin okuduğun okulu kazanmak istiyorum cak cuk girdi muhabbete
*ee
-sonra konuştuk baya.sana bi kaşar kız numarası vereyim takıl abi dedi
*ohhh siktin mi peki
-berkay sinemmiş
*lan saçmalama amk
-okana sor istersen.berkayın bana ayarlamak istediği kızla sinem arkadaş
*hassiktir
-tek bu da değil.mehtapla da benmişim gibi konuşmuş sinem msnden
*sen nerden biliyorsun
-mehtap söyledi
*mehtabı nerde buldun olm
-ekledi beni.sinem diye kabul etmedim.sonra mesaj yazdı kız
*ne dedi
-ilk sene ne güzel konuşuyorduk msnden neden sildin beni dedi
*ya bırak allahını seversen
-mehtaba hep fatih beni çok seviyor bende onu çok seviyorum demiş
*inanma olm buna
-açar gösteririm sana mesajlar kayıtlı duruyor.
*off amk.anlamam ki hem bu kadar sevip hem böyle olmasını
-çok sever dimi adam?hata değildir dimi çok sevmek samet
*bende jaleyi çok seviyorum fatih.çok sevdiğimden saçmaladığım da oldu.
-aşk ne garip dimi?sevmek
aşk yok bence samet
*e olm az önce çok seviyorum aşığım diyordun
-aşk genel bir ad bir sürü duyguya.nefret de ediyorum bu da mı aşk.öldüresim var bu da mı aşk.
başını omzuma koyduğunda nefes alasım gelmezdi rahatı bozulmasın diye
biliyor musun.omzumdaki kemiklerden nefret ederdim
yanağını acıtır belki diye
bana baktığında ağzını kulaklarını saçını yanağını hiç görmezdim
gözlerinde kalırdı gözüm
sihir gibi dimi aşk?
koca dünyaya bakan gözlerin sadece gözlerini görebiliyor sevdiğinin
aşık olunca kendini tanıyor insan
ellerini tutunca ne kadar güçlüsün ?
bir kere gülümsese sana ne kadar komik?
üzsen onu ne kadar hayvan,ne kadar aşşağılıksın
sarılsa sana huzur evi sakini
tutmasa ellerini camiye bırakılmış çocuk
aşk tek duygu değil samet
seni seviyorum deyişinde yarin
hiç sadece aşık olunur mu?
heyecan,utanma,mutluluk,sevinç,gurur,iftihar
*vay amk şair olucan dur az nefes al
-sevdiğim değil seviyor olduğumsun diye bir şiir yazmıştım sineme
şimdi sevdiğim bile diyemiyorum
*şu mehtap olayını anlatmayacak mısın hala?
-mehtabın da amk.sineminde samet.kim kime ne amaçla neler düşünerek neler yapıyor beynim sikildi amk.
*alıcaz intikamını merak etme
-sen aldın da ne oldu
*ama durum farklıymış moruk
-farklı olmasa ne olcaktı?hadi aldattı seni gerçekten.çıktın eda ile
edayı jalenin gözünün önünde siksen ne yazar
nolur yani?kaç sene kaybettin bunun için?
3 seneni verdin.jale de gördü
ah dedi vah dedi samet sen bunu nasıl yaparsın dedi?
3 sene de  jale kaybeder mi sence?
kaybetse bile
hala hayvan gibi jaleyi seviceksin
boş iş intikam ne sikimi yerse yesin.şu eda bi gitsin okuldan.
siktirboktan bi sebeb hadi sana eyvallah
*hiç acımayacak mı için?hiç hırslandırmayacak mı seni aldatılmak
-olm seni sinem mi gönderdi lan yoksa.sinem kendisinden intikam almamı mı istiyor.neler yapabileceğimi mi sınıyor?
*aha yine başladın paranoyaya
-hee kesin öyledir
*ama dur bi dakika lan.benim de kafam onu almıyor zaten.siz ne zamandır berabersiniz jale ile
-ilkokul birden beri
*yuhhhhh
-yuh tabi
*olm kesin başka bişey var bu işin altında.niye aldatsın ki seni?hadi bi kere aldattı diyelim.niye ısrarla devam ediyor.geçmişte sen böyle bişey yaptın mı ona
-ne gibi
*ne bilim mehtapla yakalanmak gibi falan.mehtapla aranda bişey oldu mu hiç
-o hep olduğunu sandı.ama olmadı
*hassiktir.bilerek aldatıyor ve yakalanmak için aldatmaya devam ediyor olmasın.
-bana paranoyak diyene bak amk
*lan olm hiç bi kız.yan apartmanda sevgilisi otururken risk alıp aldatmaz.hemde defalarca.yakalanma riski var çünkü
-sinemden bahsediyoruz seni tehdit etmiş birisinden ona göre konuş
*iyi de sende bilmiyordun böyle olduğunu.bende.bence sana yakalanmak ve gözünün içine baka baka aldatıyorum seni demek istiyor
-götü yemez
*niye?
-senin tehdidine neden karşı gelemiyor sanıyorsun.biliyor öldüreceğimi
*nerden biliyor.
-moruk sinem benim mahalle arkadaşımmış.ilk okulda öğrendim.5 sene aynı okulu okuduk.ortaokul lise hep aynı.
git gel derken biz bunla sevgili olduk
ben hayatımda hiç başka kıza bakmadım bile
çoook aşırı kıskançtı sinem
okulda beraber gezerdik
tüm okul hatta hocalar bile bilirdi bizim çıktığımızı
lise ikideyken sınıfa bir kız geldi
ingilizce hocamızın dersi var
aynı zamanda bizim sınıf hocası
dersin birinde beni sinemle yanyana oturup sarılırken gördüğü için
beni en öne oturtuyordu
neyse kız geldi
hoca kalk kızım kendini tanıt falan derken
sinem bana seslendi
işaret parmağıyla öldürürüm seni işareti yaptı eğer bakarsan
mehtapda harbiden güzel bi kızdı
neyse kız tanıttı kendini
sonra hoca sordu
bir derdin sıkıntın olursa ben sınıf hocasıyım yardımcı olurum diye
kız da dedi ki.
hocam ben uzağı çok iyi göremiyorum
en ön sıraya otursam olur mu
en ön sırada da ben varım.tekim
hoca yanımı işaret edip gel buraya geç dedi
sinem delirdi amk
tenefüste ağzıma sıçtı
kıza niye bakıyon
kızı kendine ne zaman aşık etin
boş bırakmaya gelmiyorsun
lan dedim ne alakası var.falan filan derdimi anlatmaya çalıştım ama kime anlatıyon amk
teneffüs sonu
mehtap girdi sınıfa
sinem beni çağırdı sesli bir şekilde
efendim dedim
efendim değil aşkım diyeceksin dedi
efendim aşkım dedim.
çağırdı beni yanına
muaaaahhhh diye dudaktan öptü
herkes bize bakıyor
sinem mehtaba bakıyor
ona gösteriyor aklı sıra bak bu benim erkek arkadaşım diye
amk sinem beni bir teneffüs bile boş bırakmadı okul bitinceye kadar
o izler diye basket oynatmadı
sinem durup durup
bu kız niye bakıyor sana diye soruyordu
aşkım şapur şupur öpüyon sese bakıyordur diyordum ama
yok nafile amk.
sonra bir ara araları düzelir gibi oldu
ama mehtap kimse ile çıkmadığı için sinem hep gözü bende sandı
okul gezisi vardı
sinem ben gelemiyecem dedi
ben gideyim mi aşkım dedim
git dedi önce
sonra bi duydu ki
mehtap da gidiyormuş delirdi amk
yok işte sen beni bilerek gripken öptün
bana bulaştırdın
mehtapla birlikte olabilmek için beni hastalandırdın dedi
hay amk.yok öle değildi falandı diye derdimi anlatamadım mı
bi de tokat yedim
sesimi çıkarmadım
çünkü kendimi bildim bileli sinemi seviyorum amk
kaybedicem diye de deli gibi korkuyorum
o yüzden sustum
aradan zaman geçti
lise son a geldik
biz sinemle okulu çok kırdığımız için devamsızlık limitte
rehberlik hocası geldi
kim hangi ünide okumak ister diye sordu
benim de hayalimde bir tek üniversite vardı o zamanlar ankarada
ve sinem de hep bana kızıyordu o okula gitmiceksin diye
çünkü sinemin dersler benimkilere göre kötü
yani ben takdir alıyorsam
o teşekkürü zorlayan tipte bir öğrenciydi
ve hep bana aynı üniversitede okumalıyız derdi
hoca sordu sordu
herkes söyledi
işte o üniversite bu üniversite diye
bana sordu ben de hayalimdeki üniversiteyi söyledim
sonra sıra mehtaba geldi
mehtap da benim istediğim okulu söyleyince delirdi sinem
eğer o okula gidersen beni unut diye
yani o zamanlar bile bak sesimi çıkarmadım
okulun son günleri sınav yaklaşıyordu
öğle arası sinemle oturduk
hadi hamburger al yiyelim dedi
ben kalktım
hamburgerleri söyledim
pişmesini bekliyorum
mehtap geldi
iki liran var mı paramı düşürmüşüm yarın veririm dedi
aha siki tuttuk dedim kendi kendime
cebimden çıkardım parayı
amacım bir an önce verip göndermek yanımdan
sinem koşarak geldi amk
hamburgerler çıktı
uzattım gazoz ile sineme
hamburgeri de yere attı gazozuda
başladı mehtaba
sen nasıl bir orospusun
iki senedir bırakmadın sevgilimin yakamı diye bağırmaya
herkes de bize bakıyor amk
mehtapda altında kalmayınca başladılar mı laf dalaşına
yapmayın etmeyin demeye kalmadı
saç baş birbirine girdiler
ben ayırayım derken
sinemi tuttum
mehtap sinene vurdu
sonra gittim mehtabı tutayım da vurmasın derken
diğer öğrenciler de araya girdi
ayırdık yatıştırdık
sinem başladı
sen beni bilerek mehtap vursun diye tutttun
hem sen nasıl mehtaba dokunursun
ya yanlış anladın.öyle değil falan derken
bi tokat daha vurdu
hemde herkesin içinde
tuttum elinden
yarı sürükleyerek
öğretmenler tuvaletine soktum
cebimde uçlu kalem var onu çıkardım
boğazına dayadım
bana güvenmiyorsan siktir git sinem.olur da bir gün birisinden şüphelendirirsen beni sana yapacaklarımı sen düşün diye tehdit ettim
korktu ağladı
özür diledi
çok seviyorum dedi
ama bırakmadı beni
çünkü mehtapla aynı okula gitmemden korkuyordu
sınava girdik
benim puan oldukça yeterli istediğim üniveriteye
sinem gitmiş mehtabın puana da bakmış
onun ki de yeterli
sinemin puana baktık
rezalet amk.
bu okulu bile kazanamıyor.ama deneme sınavlarında daha iyiydi
benim kafam karıştı
okulu çok istiyorum
sinemi kaybetmek istemiyorum
oturduk konuştuk sinemle
bana dedi ki.o okulu yazma tercihinde
istediğini vericem sana
istediğim de biz bunla sevişiyorduk
öpüşüyorduk falan
istiyordum bundan benim ol diye
bu da olmaz diyordu hep
yani istediğim okulu yazmazsam mehtabın da gideceği
bana vericekti bekaretini
tamam ulan dedim
artık nasıl bi azmışlıksa amk
beyinlerimi sikeyim
o zamandan salakmışım zaten
tercihe bu okulu sinemin gözü önünde yazdım
sinemde bu okulu kazanacağına söz verdi.
sonra bi kaç gün geçti
ben hadi demeye başladım
yok korkuyorum
yok canım acır
kıvırmaya başlayınca ben delirdim.
ee dedim söz verdin
tamam sözüm söz üniversiteye gelirsem vericem dedi
lan olm ertelemeyelim
sonra başka bahane bulursun dedim
sinem yine delirdi
aklın fikrin onda.git başka kız bul onla yap
ben seni seviyorum falan deyince
hem haksız olup hem üste çıkmaya çalışması beni sinirlendirdi
tamam ulan başka kız bulup yapıcam dedim  
aramız biraz soğudu
benim tercih yandı
başkası ile yapıcam dedim ama hiç yapmadım tabi
nerden bulucan amk.
herkes bacağını açmış beni mi bekliyor sanki
sonra aradı beni
biraz yumuşamaya çalıştı
işte bekleyelim falan diye
ben bekleyemem 3 gün içinde yapmaz isek ben başkasını bulucam dedim
o üç gün de geçti
o aramadı bende aramadım
aradan zaman geçti
aradı beni sinem
artık muradına erdiğinden mi beni aramıyorsun
sen benimle sadece yatmak için mi birlikteydin diye başladı yine yüklemeye
yok mok desemde inandıramadım amk
sonra konuştuk ispatlarım sana yapmadığımı dedim
ben artık çok yoruldum fatih
bu ilişki beni yordu dedi
yorulduğunu okul tercihini yapmadan önce niye söylemedin dedim
siktir git mehtabına o zaman dedi
bende sen siktir git dedim
öyle kaldı aramız
ben yalvardım yakardım sonra
özür falan diledim ama affetmedi
taa bu okulu kazanıncaya kadar işte
*niye oyun oynadın ki.niye gidip direk konuşmadın.
-ya moruk çok uzun zamandır sevgiliyiz.bana hep benim kaderimsin sen derdi.o yaptığımız oyun varya sineme
hani sonra bana oynadı o senin ibneliğin sayesinde
*eee
-hepsi sinem ile yaşadığımız şeyler onların.
*vay amk.bize anlatırken neden demedin.sinem benim eski kız arkadaşım diye
-kabul etmez göt gibi kalırım.sonra başka bir çocuk bulur okulda sizde üzülürsünüz diye anlatmamıştım size.
*sonra hiç görüşmediniz öyle mi?
-o berkay olarak konuşmuş işte benimle.telefon numarası da değiştirmişti görüşemiyorduk
*mehtabı bul al intikamını amk.
-ya mantıklı konuş samet.mehtap sineme bulaşmak ister mi hiç
*bulma bulmuş gibi yap o zaman


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder