4 Aralık 2012 Salı

s.s.s.s.s. -bölüm 2-


Elim ayağım titredi.
Hadi beee
Yuh amk
noluyor lan diyerek,
eve gittiğimde
sırıtan 2 tane pezevenk bana bakıyordu
yerlere yatmışlar amk gülmekten.
-çok komik yavşak herifler.
+ben intikamımı aldım aga senden.


Üniversite Birinci Yılı 12 Ekim 2007
Msn Konuşması
Fatih: –
Berkay: brk
Brk: Fatih abi sağol eklediğin için.
-Tanıyamadım sen kimsin?
Brk:  Abi senin mezun olduğun okulda okuyorum da ben.berkay
-eee
Brk:  Abi benim hayalimdeki üniversiteyi kazanmışsın da nasıl diye sormak için eklemiştim msn'ini.
-Daha bi şey yok. Yeni geldim ben de.
Brk: Ortam güzel mi abi? Anlattıkları kadar iyi mi?
-Tam bilmiyorum işte. Okul güzel. Ama lise ile hiç alakası yok üni.nin.
Brk: Anladım abi sağol. Beni silmesen de online olduğun zamanlar seni rahatsız etmeden ara sıra okulla ilgili sorular sorsam olur mu?
-olur ama fazla girmem msn e ben.
Brk: Ben de pek girmem abi. Sınavlara çalışıyorum.hangi dersaneye gitmiştin sen?
-x dershanesine.Tamam denk gelirsek sorarsın o zaman.
Brk: Çok sağol abi.

Muhabbetin yıl içinde ilerleyen zamanlarından bir konuşma:

Brk: Abi nasılsın?
-     Vay erkek napıyon yaa?
Brk: İyidir be abi. sen napıyon?
-     Takılıyoruz işte.
Brk: Abi ayıptır sorması karı kız ortamı nasıl?
-Ben pek takılmıyorum kızlara.
Brk: Niye be abi yakışıklı adamsın?
-Karışık durumlar siktir et.
Brk: Abi istersen bi numara var vereyim sana. Kız biraz kaşar her türlü götürürsün.
-Ne yapayım lan kaşar kızı.
Brk: Abi ne bileyim lazım olur diye sormuştum.
-Gerek yok sağol.
Brk: İyi abi sen bilirsin.
-Ama bizim bi arkadaş var onun için alabilirim. Ver bakim sen şu numarayı, bir de ne ayak sen nerden biliyon kızı onu anlat bakayım.
Brk: Abi biz arkadaşlarla konuşuyoruz işte oraya gitme hayali falan. ordan bir arkadaş verdi numarasını şimdiden konuşmaya başla oraya gidince
işini görür dedi. Ondan almıştım ama benim kız arkadaşım var yeni yeni çıkmaya başladık. Kız boşta kalmasın.
-Hee bizim Okana kız sözüm var ona yamarım.
Brk: Hadi abi yeme beni ;)
-Lan yalan mı söylicem neyse ver sen numarasını bakim.
Brk: Yaz abi.05.......
-Eyvallah koçum sağol.
Brk: Mundar etmeyin abi karıyı hehehe.


msn konuşmasından bi kaç hafta  sonra Ekim 2007
Okan: +
Fatih: -

-Okan sana kız buldum oğlum.
+Vallaha mı ne kızı lan.
-Olm numarasını buldum birinden.
+Eee
-Biraz mesajlaştım kızla.
+Ee bana neden veriyon amk.
-olm sana kız sözüm yok mu benim.
+iyi de mesajlaştığın kızı bana neden veriyon onu anlamadım
-lan sanada iyilik yaramıyor.vermiyom amk numarasını
+Tamam kardeşim sakin ol.
-lan birisinden aldım numarasını işte
+Ee kimmiş neymiş?
-Kendin konuş sor amk.
+Eyvallah ama altından bi ibnelik çıkarsa sikerim seni Fatih.
-Hee unutmadan, sen kendi telefonuna kontür yüklemiş gibi konuşacaksın tamam mı? Ufak tefek tanışma oldu.
Kızın yaşı 19 gözleri ela burcu yengeç gezmeyi dolaşmayı seviyor. Sana buluşalım dedi ama henüz tarih belirlemediniz tamam mı?
+Sen neden konuştun olm kızla bunları, Kızı bana kakalamaya mı çalışıyorsun?
-Yok be olm, Direkt sana versem numarayı kızı seni siklemezse bana kızardın dalga mı geçiyorsun diye o yüzden.
+Hee anladım.

Anlatıcı: Okan 2007 Kasım
kaşar kız: k.k.
Fatih: -
Okan; +
Fatih pezevenginin bana verdiği numaraya
içinde bulunduğum ve uzun zamandır devam eden
yalnızlığımı sonlandırma umudu ile mesaj attım.
+Merhaba ben Okan sonunda alabildim kontür
k.k. Mrbaaaaaa
Dakika bir itibari ile kızdan soğudum amk
o nasıl konuşma öyle.
Kıza mesaj yazmamaya karar verdim
çünkü hem kız olgun birisine benzemiyordu
hem de Fatihin benim iyice kız düşkünü olduğumu düşünmesini istemiyordum.
Kızın o yavşak mesajına cevap yazmadıktan yaklaşık bir saat kadar sonra
kız tekrar mesaj attı:
k.k cnmm ii misin?
Ya Fatih kızla muhabbeti sandığımdan daha fazla ilerletmişti,
ya da kız harbiden çok kaşar birisiydi.
+iyiyim bi şey yok.
k.k ne zmn bluşacz yhaaa?
Kızın bunu sorması
içimde hem merak hem de heyecan uyandırdı.
Aynı zamanda Fatih ibnesinin sürekli yaptığı oyunlardan birisi olduğunu
düşündüğüm için korkuyordum.
Ama ne yalan söyliyim kızı da çok merak ediyordum.
+bilmem ne zaman müsait olursun?
k.k bu hfta sonu olblr.
Kızın bu ısrarlı buluşma talebine
riayet edip en azından kızı uzaktan görmeye karar verdim.
Hafta boyunca çok da üstüne düşmeyerek kızla mesajlaştım.
kızın buluşmak istediği yerde değil benim belirlediğim uzaktan gözlenebilecek bir yer seçtim
mekanın cam kısmına oturmasını istediğim için onu dışarıdan görebilecektim
baktım içerde oturuyordu
diğer tüm masaları dikkatlice izledim.çevreyi de iyice kolaçan ettikten sonra içeri girdim
uzaktan bakmaya devam ettim 
çünkü hala dalga geçiliyor olmaktan korkuyordum
kısa etek giymiş
oldukça seksi gözüken bir hatun vardı tarife uyan.
Uzaktan biraz onu izleyip
çevrede Fatih ibnesinin olup olmadığını tekrar gözetledim.
Tam gözetlerken
k.k nrde kldın cnm yhaaa mesajını atınca,
bana bir cesaret geldi ve kızın yanına gittim.
Beni görünce biraz şaşırmış gibiydi.
Beklediği ben değil de başka birisiymiş gibiydi.
Merhaba merhaba el sıkıştıktan sonra oturduk .
Kız çok güzeldi ama
tüm gözler de üzerindeydi.
Hani rükuş demeyeyim de
yaşına göre mi diyeyim ergenliğine göre mi diyeyim
baya abartılı bir giyim ve makyaj tarzı vardı.
Tabi bu durum benim onu arzulamama sebeb oldu.
Bilirsiniz o tarz hatunların direk sikilmeye hazır kolay lokma olduğunu düşünürüz erkek milleti olarak
anladım ki bende dakika bir itibari ile yavşamaya başlamışım bile kıza.
+Naber canımmm?
k.k İidir snden nbr?
Bir süre havadan sudan ilk buluşmalarda konuşulacak şeyler konuştuk.
Daha sonra müsade isteyerek kalktı.
Eve geldiğimde mesajlaşmamızın devam edeceğini düşündüm,
ama buluşmadan önceki samimiyeti kaybettiği için
beni beğenmediğini düşünüp
oldukça da üzülmüştüm.
Çirkin olmak değil de beğenilmemek koyuyor insana.
Halbuki çirkin de değilim, Lisedeyken bir çok kızla çıkmışlığım vardı
ama üniversitede şansım tutmamıştı amk kızlara karşı.
Bu durumu sineye çekip
mesajlaşmaya da son verdim.
Zaten son vermiş olmama kız aldırış etmedi.
Ben ona yazmadan o da bana yazmıyordu.
Biraz zaman geçtikten sonra
Fatih gibi bir pezevenk daha önce pek mesajlaşmazken
çatır çutur hiç durmadan mesajlaşmaya başladı.
Ulan kimle mesajlaşıyor bu pezevenk diye düşünürken,
mesajlaştığı kişinin kaşar kız olduğunu,
onun banyoya girdiğinde
gelen mesaj kimden diye merak edip açtığımda
kaşar kızın numarası olması ile anladım.
Okanın ki diye kayıtlıydı kızın numarası
mesajı açtım
k.k : “banyoda seninle beraber olabilmek için neler verirdim bilemezsin”
kız bu mesajı yazdığına göre Fatih pezevengi ne yazmış diye onun gönderdiği mesajları kurcaladım
ama hepsini silmişti ibne.
Bu durumda Fatihin şu planı yapmış olduğunu düşündüm:
önce kızı bana ayarlamaya çalıştı,
daha sonra pişman olup yine kızı kendisine bağladı.
Bu durumda Fatihten hesap sormaya
ve eğer dediğim gibiyse onunla arkadaşlığımı sonlandırmaya karar verdim.
Banyodan çıktı.
+Mesaj geldi.
-sağol Okancım.
+Ne kadar yavşak satıcı adi şerefsiz adamsın lan sen.
-Ne diyon lan noldu amk?
+Top, kaç gündür kiminle mesajlaşıyorsun sen?
+Kardeşim ayıp ediyon haa.
-Bana bir daha selam verirsen amk senin Fatih.
+Lan olm bildiğin gibi değil amk.
-Siktir git.
Surat yapıp çıktım evden.
Açıklamasına bile izin vermedim.
Evde soğuk savaş başladı ve evde iki kişi olmamıza rağmen hiç konuşmadık.
Ama o konuşma ve tartışmamızdan sonra ona hiç mesaj gelmedi.
Merakıma bir kere yenilip,
telefonuna baktımı Fatihin.
Son gönderdiği mesaj
tartışmamızdan yaklaşık 10 dk sonra atılmış bir mesajdı
ve aynen şöyleydi:
- bir daha yazarsan senin ananın amını sikerim amk orospusu arkadaşımla aramı bozdun.siktir git.
Bu mesajını okuyunca Fatihe karşı biraz yumuşadım;
ama içimde hep Fatihin benden daha yakışıklı olduğu
ve o kızı elimden aldığı fikri oluştu.
Bu sebeble ona karşı hep intikam düşündüm
ve bu düşüncemi de  bugüne kadar sözlü olarak belirttim.
sonraları barıştıktan sonra şaka yolu ile söyledim.
kızla buluşucam ve yardımınıza ihtiyacım var dediği zaman da sameti ayartıp 
olmamız gereken yerlerde olmayacaktık
böylece dalga geçicektik fatihle.
Fatihin bana yaptığı tek açıklama ise:
-lan olm ben de kız gibi harfleri eksik orospu karı ağzıyla mesajlaşıyordum. Sen tüm harfleri yazarak mesajlaşınca şüphelenmiş kız, bana geri yazdı benim istediğim sensin dedi. Kızı hep tersledim
dedi ama inanmamıştım tabi.





üni2 7 Aralık 2008
kısa hatırlatma
Fatih:- Samet:*
Okan: +

'' tam o sırada bir mesaj geldi.
^^oyun böyle oynanır...
Elim ayağım titredi,
hadi beee…
yuh amk …
noluyor lan diyerek;
eve gittiğimde
sırıtan 2 tane pezevenk bana bakıyordu.
Yerlere yatmışlar amk gülmekten.
-Çok komik yavşak herifler.
+Ben intikamımı aldım aga senden.

-Siktirin gidin amk yaa vallaha siktirin gidin ayıp amk şu yaptığınız.
*Benim suçum yok kardeşim Okan sattı seni.
+Aga aldım intikamımı pişman değilim.
-Lan olm Okan 1 senedir intikam da intikam diyorsun gerçekten suçum olsa içim yanmayacak,bi kaşar kız için aşık olduğum kıza rezil ettin beni,yine de canın sağolsun amk.
+Niye rezil olcan olm konuşmaya çalıştın olmadı işte. ,Kız bir yere mi kaçıyor yine konuşursun.
-Olm tamam hadi gelmediniz ona eyvallah  da neden gidip kıza planı anlatıyorsunuz.
*Kim kıza anlatmış.
-Bi siktirin gidin abi yaa.
+Bi dakika lan kıza kim ne anlatmış.
-Olm makara mı yapıyonuz.
+Yoo nolmuş sen anlat bakim.
-Yaa bırakın abi yaa.
+Lan Allah ını seversen anlat merak ettim.
-Hiç bi şey anlatmaya gerek yok aga alın size mesajı göstereyim.
^^oyun böyle oynanır
*ne oyunu lan kim göndermiş bu mesajı.
-ebeniz göndermiş 
+lan anlat şunu kim göndermiş noluyor??
-Hala makara yapıyorsunuz ben kıza ne planladıysam aynısını bana yaptı.
*Nasıl aynısını.
-Lan olm önümden araba geçmesi saksı düşmesi sucu çocuk falan işte.
*hassiktir yalancı ibne
+Fatih ben söylediysem anamı siksinler.
*Ben söylediysem de bacımı siksinler amk.
-Yuh amk ana bacı karıştırmayın bari sizden başka planı bilen mi var?
+Kardeşim yemin ediyorum ben de merak ettim şimdi, Samet sen mi yaptın lan piço.
*Ya bi siktirin gidin amk kafam karıştı zaten.
-Neyse canınız sağolsun makaranızı yaptınız.


5 dk sonra Fatih salonu terk ettikten sonra

*Okan sen mi söyledin lan.
+Olm anamı kattım orospu çocuğu muyum ben?
*Ee  ben de söylemedim.
+Tamam lan buldum amk. Fatih bizle makara yapıyor, Biz onun dediklerini yapmadık ya hani, biz vicdan yapalım diye.
Birine mesaj yazdırmıştır o, dediklerini de götünden uyduruyordur pezevenk.
*Haha ite bak lan yapar o amk. Neyse siklemiyor gibi gözükelim piç Fatih yaaa.
+Harbiden sen söylemedin dimi lan?
*Lan bi siktir git.



3 saat sonra
mesajlaşma
Sinem^^

^^ne oldu planının ters tepmesi susturdu seni?
-sen satıcı arkadaşlarıma dua et.
^^Demek ki iyi oyun oynayamıyorsun.
-İyi oynarım da rakibi hafife almışım.
^^Yola geldiğini görmek güzel ,hadi sana iyi geceler.
-Ne güzel mesajlaşıyorduk ama.
^^Mesajlaşmaya devam edersek sen kazanırsın , zaferin tadını çıkarmam lazım.
-Hiç mi şansım yok.
^^Bilmem,yemeğe çıkarabilecek kadar yetenekli misin?
-Çok güzel yemeğe çıkarırım.
^^komiklik. Güzel başlangıç ama yeterli değil, oyun oynamayı seviyorsun ya hani? Yap bakalım bir oyunda yemeğe çıkar beni.
-Hmmmm onu öyle yapsam bunu böyle yapsam, şunla onu konuşsam şuna şunu yaptırsam tamamdır düşünüyorum.
^^Kolay gelsin sana :)
 -son bir soru hangisi sattı beni?
^^arkadaşlarını benden daha iyi tanıman gerekmiyor mu?
-daha tanışamamışım demek ki.elbet onu da bulurum.ama pek de önemi yok artık yemeğe yoğunlaşmam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder