8 Aralık 2012 Cumartesi

s.s.s.s.s. -bölüm 4-

pazartesi sabah
perihan hoca.p.h.


p.h.:fatih nasılsın
 -teşekkür ederim hocam siz nasılsınız
p.h.:odamdayım bekliyorum
 -peki hocam geliyorum hemen...


tık tık tık
p.h.geeeel
-hocam
p.h.ne oldu fatih beğenmedin mi sürprizimi
-şey hocam
p.h.bir kızla yiyebiliyorsan pekiala benimle de yiyebilirsin.otur bakalım 
-çok özür dilerim
 p.h.otur
 -peki hocam
p.h.ne yapmaya çalışıyorsunuz oğlum siz?normal yemeğe çıkmak yetmiyorda artık hocalarınızın odalarında mı yiyorsunuz?
-...
p.h.susma fatih cevap istiyorum
-diyecek bişeyim yok hocaam
p.h.o kız kim onu da çağır buraya
-onun vallahi suçu yok,hepsini ben ayarladım
p.h.nasıl yok niye yiyor o zaman,o bilmiyor mu yasak olduğunu
-tehdit ettim
 p.h.yalan söyleme fatih bana,o kızı da çağır dedim
-uzaklaştırmaya razıyım hocam lütfen onu karıştırmayın
-ulan madem bu kadar seviyorsun kızı,neden onun başını yakıcak şeyler yapıyorsun?senin yüzünden hademeyi fırçaladım,odamda yemek yemiş sandım,çocuğunun üzerine yemin edince açtım kamera kayıtlarını,hasta mısınız oğlum siz?bu ne cüret,bu nasıl bi cesaret
-ne deseniz haklısınız hocam
p.h.şimdi git çok sinirliyim ağzımı bozucam saçma sapan kararlar aldıracaksın bana
-ben vereceğiniz her cezaya razıyım hocam.
p.h.utanmıyorsun dimi?iyilik yapmamak lazımmış size.diktatör yapıcaksınız beni hiç istemediğim halde
-haklısınız hocam ihanet ettim 
p.h.bu örnek olsun,gerekli yerlere gerekli bilgileri aktarıcam fatih,hiç kusura bakma.madem risk almayı seviyorsun,kaybetmeyi de öğrenmelisin
-siz benim kusuruma bakmayın hocam,saygıyla karşılıyorum,tek ricam onu konudan uzak tutmanız
 p.h.kim bu kız
-lütfen hocam
p.h.ben bulamıyacak mıyım sanıyorsun
-bulursunuz tabiki,1e gidiyor ismi sinem,ama yalvarırım onu karıştırmayın,hiç bir suçu yok onun
 p.h.seviyor musun kızı
-evet
p.h.peki o zaman madem öyle sana iki görev vericem ikisini de yaparsan bu konu aramızda kalır
-...
p.h.bu sene sonunda bir tane bile alttan dersin olmayacak
-peki hocamp.h.bir de bu okuldan mezun oluncaya kadar hem o kızı bırakmayacaksın hemde başkası ile seni görmiyecem.şimdi çıkabilirsin
-o beni bırakırsa hocam
p.h.olay o zaten,hem iyi bir öğrenci hem iyi bir sevgili olduğunu ıspatlayabilirsen sana ceza vermem anlamsız olur,şimdi çıkabilirsin,ha bu arada gözüne de ne oldu diye sormayacağım kesin kapıya çarpmışsındır..







pazartesi öğlenden sonra
eda é


é samett?
* aa gizem nasılsın
é ben iyiyim de sen nasıl oldun
* cüzdanı evde unutmamak gerekiyormuş pavyona giderken
é canım yaa çok üzüldüm.o hoş sohbetten sonra hiç olmadı sana yaptıkları
*sorun değil ders almış olduk
é acıyor mu hala
 *evet
 é ayy kıyamam
* geçer ama merak etme
é fatih miydi onun durumu nasıl?
* o da iyi
 é o nerde peki
* o ikinci sınıf nerde olduğunu bilmiyorum burlardadır.
é senin ilk senendi dimi?
*evet
é konuştun mu fatihle,kimseye söylemez dimi
* o konuda rahat olabilirsin,ev arkadaşım
é garip,o ikinci sınıf senin ilk senen daha önceden mi tanışıyorsunuz?
*yoo hayır kayıt olduktan 1 hafta sonra tanıştık,ben en baştan yurtta kalmayı istemiyordum,fatih ve okanı ben buldum,
sizin de mi ilk seneniz diye lafa girdim,ordan onların kitapları falan derken baya bi konuştuk,başta sadece kitaplarını satmak isteyen iki kişilerdi.yardımcı olabileceklerini söylediler her konuda
sonra eğer eve çıkmak isteyen başkalarını duyarlarsa bana haber vermelerini söyledim,onların yanında kalan bir arkadaşları
başka eve geçmiş,benim gelebileceğimi söylediler öyle tanıştık gitti işte
é sen niye geç başladın okula yaşın 22ydi sanırım.
*ben askerliğimi yapıp öyle geldim
é askerliğini yaptın mı????
*evet doğuda hemde 15 ay
é inanmıyorum yaa,nasıl kazandın askerdeyken üniversiteyi
*çok uzun hikaye o sonra anlatırım
 é fatih biliyor mu benim hem öğrenci olup hem de hafta sonları pavyonda çalıştığımı
*seni bir yerden tanıdığını söyledi,ben sonra açıklayacağımı söyledim ama dayak muhabbetinden dolayı konu kapandı
é ben 3. sınıfım görmüştür daha önce
*bence az makyajla çok daha güzelsin gizem
é ismim gizem değil,o takma adım pavyondaki,gerçek ismim eda
*seninle tanıştığıma çok sevindim
é ben sevindiğim kadar da üzülüyorum
* üzüntünün sebebini biliyorum ama üzülmemen gerektiğini zamanla anlayacaksın
é seninle konuşurken bile utanıyorum samet 
* bana güvenmeni değil benden emin olmanı çok isterdim
 é annem babam ölünce mecbur kaldım,diğer aile üyeleri kız başına okumamam gerektiğini söylediler okuldan kaydımı sildirmemi ve evlenmemi istediler,
ama ben aileme söz vermiştim bitireceğime biraz da o sözden dolayı mecbur kaldım,ve sandığın gibi kimsenin altına da yatmadım
 *açık konuşmak gerekirse mecbur kaldım kısmına katılmıyorum eda,çünkü hem okuyup hem çalışan çok kişi var ve onlar senin gibi pavyonu seçmiyor
o yüzden kusura bakma
é haklısın ama neyse ben gideyim artık kendine iyi bak 


anlatıcı samet


ufak bir araştırma sonucu kızın gerçekten dediği gibi ailesi trafik kazası sonucu o birinci sınıfı bitirdiği yaz ölmüş
bilindik pavyon karısı yalanlarından değil
hem çok hoş bir kız hemde çok tatlı
 niçin kafeterya veya başka bir iş değilde pavyonu seçtiğini hiçbir zaman anlatmadı bana 
ama pek de önemi yoktu zaten ben kıza çeken konu ise çok daha farklıydı...
çok samimiydi
ve her söylediğine tereddütsüz inanasım geliyordu ama sorun şu ki
 kız pavyonda çalıştığını bildiğimden dolayı hem bana yakın olmak istiyordu
 hem de benden delicesine kaçmak tüm ısrarlarıma rağmen numarasını bana numarasını vermemişti
ama onu okulda yakalayıp konuşma çabalarıma korkusundan mıdır bilinmez karşı koymuyordu
hem kaçmak istiyordu hem de benim kızıp başkalarına anlatmamdan korktuğundan olsa gerek
beni tatmin edici konuşmak
 konuştukça ona güven vermeye çalıştım ve pavyon konusundan da kati suretle uzak durdum
 amacımın onu yatağa atmak olduğunu düşünmesini bile istemediğim için 
daha romantik olma yolunda ilerlerken ilgim onu şaşırtıyor ama aynı zamanda bana karşı olan korkak ve ürkek tavırları devam ediyordu
 é artık görüşmeyelim nolur dediği bir zamanda
*eğer seni görmek için tekrar dayak yemem gerekiyorsa seve seve yerim diyerek
pavyona geleceğimi ima ettim bunu istemediğini açık bir dille söylediğinde
*pavyona gelmemi tehdit olarak algılaman bile kendimden tiksinmeme neden olur,
lütfen yanlış anlama ama seni görebilmek şu sıralar beni tek mutlu eden şey deyişim ile
aramızda olan samimiyetin artışı başlamış oldu
pavyonda çalışan kızda gurur mu olur demeyin
 orda çalışmayı bırak masraflarını ben karşılayayım dediğim zaman
é siktir git kendine başka metres bul tepkisi ile karşılaştım
bu tepkisi çok hoşuma gitti 
açıklamaya çalıştığımda ise
 ona acımamamı ve bu yolu kendisinin seçtiğini söyledi,onun ağlamasına sebeb olmanın vicdan azabını da derince yaşadıktan sonra
 öncelikli amaçlarım listesine onu mutlu edicek şeyler koymaya karar verdim
 bu bağlamda,ona sürprizler her ne kadar kabul etmesede hediyeler aldım
 bana kendini daha yakın hissedebilmesi için tüm hayatımı ona anlattım
hemde çok samimi bir şekilde
 benden sadece tek bir şey için söz vermemi istedi
pavyona bir daha gitmeyecektim
 söz verdim ve vermiş olduğum söze karşılık olarak
eğer onunla bişeyler içmek istersem beni kırmayacaktı
 ki öyle de oldu
 çoğu zaman dışarda bişeyler içtik hafta sonları onu hiç aramadım hiç de sormadım ne yaptın diye 
çünkü pavyona gidiyorum demesi beni üzerdi
sabırla pazar olmasını ve hafta sonunun hiç gelmemesini istedim
 bir nevi ilişkimiz vardı
ama bu ilişki hiç bir zaman el tutma seviyesine bile gelmedi
sözsel olarak içten canımların başladığı döneme geldiğimizde
 fatihde sinemle devam ediyor
ilişkileri sorunsuz şekilde ilerliyordu
 okanı hiç sormayın zaten fatihin ahbabı bernaya aşık olmuştu
 ama bu durumu fatihe bir  ihanet olarak düşündüğü için konuyu ona açamıyor benimle paylaşıyordu
 okan hariç herşey yolunda giderken edanın bir hatası sonucu fatihin o gece konuştuğu kons artık fatihin cep numarasına sahipti
bu durum fatihin hiç hoşuna gitmedi ve beni sorumlu tuttu
 çünkü sinem yanındayken konsun onu aramasından veya mesaj atmasından korkuyordu
sinemi çok seviyordu fatih




 mesajlaşma

kons.hatırım kalır ararsın sanıyordum
-kimsin
kons demek numaramı sildin,halbuki DAYI olarak kaydetmiştin
 -aramayacağımı biliyordun,numaramı nerden aldın sen?
kons arkadaş da mı olamazdık
-sen istermiydin sevgilinin başka bir kızla arkadaş olmasını
 kons.seni rahatsız edicek değilim,merak etme,kendine iyi bak
 -beni rahatsız etmenden korkmuyorum,kız arkadaşımın rahatsız olmasından korkuyorum
 kons.ona verdiğin değerin yüzde birini bana vericek bir erkek olmasını isterdim
-lan acındırma kendine amk.
kons.gerçekten isterdim...
-ee siktir git bırak o zaman mesleği pezevenklerden medet umuyorsun sonra değerden bahsediyorsun
kons.dün dövdüler zaten
-kim dövdü?
kons.neyse boşver görüşürüz sonra
-numaramı kimden aldın diyorum
kons.artık önemi yok çünki rahatsız etmeyeceğim bir daha





fatih bana bu mesajlaşmayı gösterip benden hesap sordu verebilecek bi cevabım olmaması onu daha da çok kızdırdı ve aramız yine açıldı
sakinleşmesini bekleyip özür dileme olayını sarkıntıya aldığım sırada daha kötü şeyler oldu 



 ^^bil bakalım nerdeyim
-kalbimdeeeee 
^^canımmm
-nerdesin,kırarım bacaklarını çabuk gir kalbime
^^deli yaa,kafeteryadayım bekliyorum seni
-hee geliyim o zaman
^^e bi zahmet özledik herhalde
 -panik yaptırma koşarım kötü kokarım sonra10dk sonra
^^pöfff ne pis kokuyorsun
-yan masaya oturayım ordan konuşalım
^^gel bee şaka yaptım sarıl bakim bi
-eee nasılsın?
^^iyiyim vizeler bitti yarın dönüyorum istanbula
-benim bi kaç tane kaldı,özleşicez o zaman
^^sana mı geldi mesaj
-evet sen burda olduğuna göre kesin gsm operatöründendir
^^ya bi kız yazdıysa
-yok be kim yazıcak aç bak istersen
^^hmm dayın yazmış,
-nee dayım mı?
^^hıhı al sen mesajlaşmaya devam et ben gidiyorum,aranıza girmeyeyim
-sinemm gitmee
^^sus fatih,gerçekten sus
 kons.hayatımda iki tane güzel gece yaşadım,birisi ilk güvendiğim adamla olan ikincisi de seninle geçirdiğim gece,teşekkür ederim fatih



3 saat sonra nargile fokurdatırken


-dersteydim cevap yazamadım.bende o geceyi hala unutamıyorum,tekrarı için sabırsızlanıyorum
kons.dalga mı geçiyorsun
-hayır dalga geçmiyorum,sevgilim olmasaydı seni tekrar görebilmek için tüm malımı mülkümü verirdim
kons.kıyamam ama yine de arkadaş olabilmek isterdim
-ben istiyorum ama aramızda kalması şartı ile
kons.ciddi misin?
-evet
 kons.bu gece izinliyim
-yarın gece olsun bu gece işim var
 kons peki yarın gece görüşürüz o zaman
-mesaj yazma olur mu?az kalsın sevgilim yakalayacaktı.yarın ben seni ararım
kons.tamam canım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder