19 Aralık 2012 Çarşamba

s.s.s.s.s. -bölüm 9-

17 mart 2009 
eda é 
samet*



 é cuma günü ne yapıyorsun canım? 
* planım yok
 é konser varmış gidelim mi?
 * çalışmayacak mısın?
 é bir ay oldu bırakalı
  * ciddi misin?hiç haberim yok
 é evet konunun açılmasını bile istemiyordum o yüzden söylemedim  
* çok sevindim meleğim  
é ee gidiyor muyuz? 
* gidelim tabi.ben alırım biletleri 
é hayır ben almak istiyorum 
* ya hayır sen harcama paranı  
é samet aldım bile 



 17 mart akşamı

 fatih-
okan+
samet*


-ne konseriymiş la 
*kimse kim amk.umrumda bile değil.sosyal aktivite işte
-olm kimolduğunu öğrenelim biz de gideriz sinemle 
*tamam moruk ben eda ile gidicem hep beraber gideriz işte
-tamam bernayı da götüreyim o zaman
+ne zamanmış dediniz bende geleyim
*:))
+komik olan ne yavşak samet
*ne bileyim birden ilgin çoğaldı konsere de garip geldi


 anlatıcı okan


o konser günü bir türlü gelmedi gitti amk
 nerdeyse ölücektim heyecandan
 sahneye kimin çıkacağı sikimde bile değildi
 benim tek heyecanım bernayı görebilmekti
 hergün akşam odama çekiliyor 
kıyafetlerimi tek tek giyiyor aynaya bakarak en çok hangisinin yakıştığına karar vermeye çalışıyordum 
bu her ne kadar bir kız davranışı olsada bernaya iyi görünebilmek onun tarafından beğenilmek benim için en büyük mutluluklarda birisi olucaktı
 yavşağın en önde gideni olan samet 
konser gününe kadar benimle dalga geçti 
bernanın gelip gelmeyeceğini bir tek fatih bildiği için
 ben de yanlış anlaşılmaktan korktuğum için direk fatihe soramıyordum 
bu yüzden samet ibnesine sorduruyordum
 benimle dalga geçmeye bayıldığı için elinde de koz olarak kullanıyor
örnek veriyorum bulaşığı yıkarsan sorarım 
tuvaleti temizlersen öğrenirim gibi yaptırımlar uyguluyordu
yaptım da
hiç gocunmadım hiç de gücüme gitmedi onları yapmak 
samet benimle arasıra gelmeyecekmiş lan işi çıkmış diye dalga geçsede 
nihai karar olarak geleceğini öğrenince daha konsere gitmeden elim ayağıma dolanmaya başlamıştı bile 
öyle bir heyecandı ki bernayı görmek benim için birden bire hayallere dalmamak elimde değildi
hayallerim arasında onun elini tutabilmek elinden tutmuşken yürüyebilmek ona canım demek aşkım demek geliyordu hep içimden 
ben bernanın gözlerine bakarken
dünyanın diğer tüm dertlerini sikime takmadan
gülümsemek
gülümsetebilmek
bana sarılmak için kendisini zor tuttuğunu gözlemlemek
sarılınca hiç bırakmayacakmışcasına sarılmasını hissetmek istiyordum
öyle ki.özledim dediğinde
bekle geliyorum deyip
seni seviyorum dediği zaman
bende seni çok seviyorum demek yeterli kalmayacağı için
alternatif sözler düşünmeyi
ona olan aşkımı tarif edememe şapşallığını yaşamak istiyordum
mesela öksürsün istiyordum
o öksürünce benim içimin ne kadar acıyacağını görüp
kendi kendime ulan çok seviyorum ben bu kızı demek istiyordum
sevdiğinin gripten burnunu çekmesi tiksinç mi?
haşa iyice sarılıp çoook içten kıyamam sana denilesi...
çoğu zaman onu düşünürken içimden söylüyorum sanırken aşkımmmmmm diye
sesli bağırdığımı farkediyordum
konser günü geldio gün benim için en zor karar sakalımı nasıl kesmem gerektiğiydi
benim beğenmem bir yere kadar önemliydi
onun nasıl istediğini bilsem 
ömrüm boyunca sakalımı o şekilde keseceğimden emindim 
fatih samet ve ben evde hazırlandık
 fatih sinemden okey hazırız raporunu alınca
onların binası önünde onları bekledikten sonra nihayet karşımda sinem yenge ve berna vardı
 sakin olmaya ne kadar çalışsamda 
beni o an en mutlu edecek şey bana benim beklediğimden daha fazla bakması idi 
ne kadar güzel güzel gözlerin var berna.
üzerine spot ışık vurmuş
siyah zeytin gibi
öyle umursamaz gibi görünmesi beni çok üzerdi
sametin arabası  vasıtası ile konser alanına geldik 
eda da geldi 
yanında ev arkadaşı da vardı 
çok garip olan ise edanın ev arkadaşının sameti görünce ki tepkisiydi
o kadar şaşırdı ki ellerini ağzına götürmeden edemedi 
herkes ne oluyoruz derken samet pezevengi hiç bir şey olmamış gibi edaya sarıldı 
hatta yanağından bir de öpücük kondurdu
konsere girmeye hepimiz hazırken edanın arkadaşı benim midem bulanıyor deyince.
neden elini ağzına götürdüğünü de anlamış olduk
girmek istemiyorum diyerek yanımızdan ayrıldı 
eda da onu takip etti
bir süre kendi aralarında konuştular 
ama kız gitmeye çok niyetliydi
nerdeyse hep bir ağızdan samete 
-+^^sen bu kızı tanıyor musun diye sorduk hiç tepki vermedi
sadece gülümsüyordu bu konu o kadar garibime gitti ki
bernayı bile unutmuşum 


 konser esnası
sinem^^
fatih-
okan+
 berna b
eda é
samet *
parantez içleri iç ses( )



 b(bu salak okan niye kıza bakıp duruyor yaaa hani beni seviyodu offf)
+(ulan banane bernaya bakim birazcık,oha o da bana bakıyormuş,utandım amk)
b :sen sever misin bu sanatçıyı okan
+ :aaa şey hmm evet bazı şarkılarını seviyorum
b (şapşal konuşamıyor bile.canım yaa) :her sanatçının sadece bazı şarkıları güzel zaten
+(anaaam konuşuyor lan kız benle.offff kızardım mı acaba):hıhım yaşam gibi sadece bazı anları güzel(offf ne diyorum yaa)
b(ne demek istedi ki şimdi.hmm susayım bari erkek olan o,birazda o sorsun.). evet haklısın
+(ulan çok güzelsin beee)                                                                                                     
b(sakalı da ne hoş olmuş)
+(benim bu kıza teklif etmem lazım sinemden yardım mı istesem)
b(ayda yılda bir görüyoruz onda da konuşmuyor.of gerçekten utangaç bu herhalde yaa)
+(teklif edersem kabul etmezse nasıl bakıcam ben suratına yaa.sineme de söyler tam rezil olurum.)
b(valla etmezse ben edicem teklifi az kaldı,acaba belli edemiyor muyum ondan hoşlandığımı)ee dersler nasıl?
+çok iyi gidiyor şu an
b(öküz,yaban öküzü sorsana seninkiler nasıl diye)
+(ne olursa olsun ben kıza teklif edicem.geçen gün ömürdenmiş amk)ee sen ne yapıyorsun
b ne olsun işte bildiğin gibi.okul ev ev okul.(anlamıştır herhalde başkası olmadığını artık)
+(ulan fatih buna kaşar kız olayını anlatmış mıdır?)


-okaaan hadi olm
^^bıraksana konuşsunlar aşkım
-yapıştı kıza görmüyon mu?
^^bırak yapışsın berna da ondan hoşlanıyor
-valla mı?
^^evet okan da gelicek deyince nasıl süslendi bi bilsen
-görüyorum nasıl süslendiğini zaten
^^okan sana bişey dedi mi?
-bişey demedi de belli ama bernaya bişeyler hissettiği
^^karışma o zaman yaşasınlar o heyecanı
-lan aşkım bizim ilk tanışmamızda çok heyecanlıydı
^^düzgün konuş sevgiliyle lan neymiş
-pardon aşkım.
^^sarılsana sen bana yaa 
-canıma minnet



*bu şarkı sana gelsin meleğim
é canım sıkıldı yaa
* niye??
é çok seviyordu bu sanatçıyı,üzüldüm hastalanmasına 
* ev arkadaşın mı?
é evet
* ne yapalım oldu artık
é ben birazdan gitsem kızmazsın dimi bana
*yanına mı gideceksin
é evet eve gideyim.yalnız bırakamam onu
* bi kaç parça daha dinleyelim ben seni bırakırım
é tamam hayatım.sana da çok ayıp oldu
* niye ayıp olsun arkadaşın sonuçta



b çok seviyorum bu şarkıyı
+ (ohaa seni seviyorum diyecek sandım)evet en güzeli bu bence
b sözleri de çok anlamlı+(mırıldansam mı ki acaba.sesim de kötü amk)...........b
(salağım benim sözlerini de tam bilmiyor)
+(gülme işte öyle gülmeee aşık oluyorum sana)
b (e hadi yaa konser bitiyor bişeyler de.telefonumu iste,yemek yedin mi diye sor)
+(ulan bişey diyemeden bitti konser.hay amk bi kaç şarkı daha söylesene amk)


 *fatih ben edayı bırakıp geleyim
-tamam biz kendimiz gideriz,siz takılın 
+(ohhh bernayı biraz daha görücem)
^^aşkım ben acıktım yemek yiyelim mi bi yerde
b(allah razı olsun sinem)
-siz de acıktınız mı?
+evet
b evet
-iyi ne yiyecez



anlatıcı fatih


hep beraber yemek yemeye gittiğimizde gülmemek için kendimi zor tutuyordum 
2 senedir okanın bu hallerini hiç görmemiştim 
evde ağzını şapırdata şapırdata yiyen okan bernanın karşısında
tamamen görgü kurallarını uyguluyordu 
sineme de o hallerini gösterip içten içe gülüyorduk 
hoş bernanın da pek farkı yoktu ama benim aklım berna ile okan da değil
sametteydi
o ibne kesin bişeyler çeviriyordu aklıma bişey geliyordu ama o kadar piç birisi olabileceğini tahmin bile etmiyordum 
bildiğim tek bişey vardı samet gibi yakışıklı
aynı zamanda maddi durumu çok iyi olan birisi
 asla ve asla eda gibi pavyonda çalışan birisi ile çıkmazdı
zaten ona canım derken bile çok yapmacık diyor sanki onunla öylesine takılıyordu 
okuldayken kızı hiç siklemiyordu zaten
hadi amacı kızı sikmek diye düşünsek kızın elini bile tutmuyordu
sineme bu konuyu açtım dedim böyle böyle bizim samet galiba bi işler çeviriyor 
^^yok aşkım ne iş çevirecek çıkıyorlar işte ne güzel dedi
-ya kızın elini bile tutmuyor sinem kesin bir iş var bu işte dedim
^^kız pavyonda çalışıyor ya,yanlış anlaşılmak istemediği için dokunmuyordur ona dedi
-iyi de sen nerden biliyorsun pavyonda çalıştığını diye sorduğum da afallasada 
^^eda kendisi anlattı bana aşkım diye kapattı konuyu
gece eve geldiğimizde okan yavşağı ağzı kulaklarındaydı
sameti biraz sorguya çekeyim dedim ama 
o yine kamuran akkorun bir ateşe attın beni şarkısını söylüyordu 



konser sonrası ilk okul günü 


samet*
jale &



& samet konuşmamız lazım
*tanıyamadım
&okul çıkışında x cafeye gel

 okul çıkışı



&edayı üzersen seni öldürürüm 
*üzülmeyle öldürülseydi seni linç etmem gerekirdi.hayatımda hiç kimse senin kadar üzmedi beni
&onun için mi alıyorsun bu intikamı 
*askere senin yüzünden gittim.o amk 15 ayında hergün seni düşündüm.
sırf sana inat geldim kazandım bu okulu.arabamı da görmüşsündür.o gün konuştuğun orospu çocuğunun arabasının en üst modeli.
&allah belanı versin samet.inanamıyorum bu yaptığına,pavyonda çalışıyor eda.
zaten hayatı alt üst olmuş bir de sen benden intikam almak için oynuyorsun onunla
*allah senin belanı versin.o senden daha namuslu,sen fatihin sevgilisi sinem'e dua et o gün tutmasaydı meydan dayağı nedir görücektin sen
&ulan gerizekalı beni dövsen daha iyi.hiç düşünmüyor musun ne olacağını eda duyarsa eskiden sevgili olduğumuzu.
anlamayacak mı benden intikam almak için onunla çıktığını
*al şu evrağı.arabanın sana satıldığına dair devir işlemi.sadece imza at araba senin.
böylece eğer birini gerçekten seversen bir araba için bir daha bırakmak zorunda kalmazsın..anahtarları da al.
&samettt
*en son adımı ağzına aldığında seni seviyorum da demiştin.yalansınız lan alayınız yalan amk.
&kuzenin hiç bişey anlatmadı dimi sana?
*ne anlatıcaktı kuzenim?
&boşver.orospu olayım senin gözünde ona da razıyım.ama edayı üzme yalvarırım sana.o senin sandığından çok daha fazla acı çekmiş.
*ne anlatıcaktı lan kuzenim.
&inan hiç bir önemi yok artık.ama başardın tebrik ederim seni.aldın intikamını,lafını da soktun
orospu da dedin.anahtarları da suratıma fırlattın.tebrik ederim.artık mutluysan edayı da mutlu et.onu üzersen yaşayacağın acı aldatılmanın yanında hiç kalır. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder