11 Aralık 2012 Salı

s.s.s.s.s. -bölüm 6-

sinem^^
 fatih-
 konsomatris kons
 okan +
^^yaa pislik hastalık üzerinden oyun mu olur
-çok özlenecek bir sese sahip olma sende 
^^hasta değilim de bari,boşuna üzülmüş olmaya razıyım
-3 gündür çok hastayım,ve sen affettim deyinceye kadar da iyileşmeyecem sanırım
^^deli yaa,çok korkuttun 
-iyileşeyim mi artık
^^tamam hadi sınavına çalış
 -cevap alamadım ama
^^hala kırgınım fatih
-biliyorum ama inan sandığın gibi değil.
^^tamam  görüşürüz hadi kapatıyorum
-dürümcü diye kaydettiysen,canım diye değiştirebilirsin
^^off yaa tamam neyse kapatıyorum canım
-canım?tamamdır canımmmmmm görüşürüzzz
böylece sinemin yeni numarasını da almış oldum benim numaramı değiştirme olayına gelince de
 artık eski numaramı kullanamayacağım için son kez onu açıp en azından konsdan özür dileyip vicdanımı biraz rahatlatmak istiyordum 
aradığımda açmadı
tekrar arama cesaretimi de
 ben bir kadına nasıl vurdum lan özür dilemeliydim den
bulup aradığım da 
aloo deyişlerim önce sessiz kalsada sonra cevap verdi
kons.efendim
-ben şey için aramıştım
kons.önemli değil fatih 
-gerçekten özür dilerim
 kons.önemi yok,hakkını helal et
-ne demek hakkını helal et,bir yere mi gidiyorsun,o sesler nerden geliyor çalışmıyor musun bugün
kons.kovdular
-neden??
kons.boşver artık önemi yok,böylesi daha güzel oldu belkide
-nerdesin şimdi
kons.boşver 
-nerdesin diyorum
kons.hıncını alamadın mı yoksa
-öyle söyleme çok özür dilerim,niçin ağlıyorsun ağlama 
kons.ben gidiyorum fatih
-kaşındaki açılmadan dolayı müşteriye çıkamayacağın için kovdular dimi?
kons.canın sağolsun,evlenmeden olmaz diyen kızlar  olduğu sürece aç kalmayız 
-bana nerde olduğunu söyle
kons.kapatıyorum
-yazdığın mektubu okudum,beni son da olsa bir kez daha görmek istemez misin?
kons.seni daha fazla görmek ilerde yaşayacağım acıları arttırır
-ama seni dövüp sonra siktir ettiğim bir kadın olarak hatırlarsam vicdan azabıyla yaşayamam
bu konuşma uzadı en nihayetinde nerde olduğunu öğrendim
 bir otobana yakın yerde otostop çekmek üzere bekliyor
 elinde de küçük bir valizi var 
benim vurduğumdan daha fazlasını vurmuşlar çünkü ben o kadar dövmemiştim
suçlu olan ben olmama rağmen boynunu eğmiş olan oydu
 okanı arayıp misafir getireceğimi söyledim
nasıl olsa sinem memleketine dönmüştü
belki gelmek istemez diye valizini elinden alıp onu da elinden tutarak taksiye bindirdim
eve geldikiçeri girdiğimizde duvara yaslanıyordu
belli ki tekrar vurmamdan korkuyordu o yüzden odama girmek bile istemedi 
hiç konuşmadı 
gece çalıştığı için uyku sorunu olduğu başına bugün gelenler dolayısı ile uykusuz olduğu her halinden belliydi
-uyumak ister misin diye sordum cevap vermedi
-duşa girmek ister misin diye sordum ona da cevap vermedi
zaten sorum da yanlış anlaşılmış olabilirdi.
ama neyse valizini alıp benim odama götürdüm öylece
giriş holünde bekledi
geri gelip onu da aldım ve odama götürdüm
o da ayakta kaldı bende
ama benim ders çalışmam lazımdı çünkü alttan dersim kalırsa perihan hoca beni sikecekti
kitaplarımı aldım
odanın anahtarını da ona uzatıp
-benim ders çalışmam lazım yarın çok önemli bir sınavım var.deyip onu oda da tek başına bırakarak salona geçtim
 ilk başlarda konsantrasyon sorunum oldu ama sike sike çalışmam gerektiği için
sayfaları karıştırmaya başlaladıktan 1 saat kadar sonra
odamın kapısının açılma sesini duyup pür dikkat  kulağımı ve gözümü kapıya diktim
 salona girince ona gülümsemeyi düşünüp herşeyin yolunda olduğunu ima etmek istemiştim
ama dayak yemekten patlamış dudağı ve kısık gözü ile 
kons.müsadenle bir bardak su alabilir miyim
demesi içimi oldukça acıttığı için bu acı gözyaşıma vurdu
kalkmaya hazırlanırken 
kons.ben alırım senin dersini bölmek istemezdim kusura bakma
demesi ise durduramadığım bir kaç damlaya daha sebeb oldu 
hani o an sinemle konsu yanyana koysalar hiç düşünmeden konsa sarılırdım
konsu sevdiğim için mi?hayır tabiki
kalktım suyunu kendi ellerimle doldurdum içerken ellerinin titriyordu
oldukça susuz kaldığı su içişinden belliydi
 bitirdikten sonra bir tane daha mı istesem çelişkisindeyken
bardağını bir kere daha doldurdum
bitmiş bardağı bana mı uzatsa yoksa tezgaha mı bıraksa ikileminde iken 
ona sarıldım
sarılmasamıydım?
belki ağlamazdı sarılmasam ama nerden bilirdim ki
-çok özür dilerim diyebildim 
kons.özür dilemesi gereken benim deyip odama geçti
arkasından bakarken kapıyı sadece kapattı ama kilitleme sesi gelmedi
gidip tekrar tekrar özür dilemeliydim yaptığım hayvanlık için ve her önemli değil deyişinde bile inanmamalıydım affetiğine
 çünkü affedilecek bir olay değildi kadına vurmak 
sebebi ne olursa olsun...
kapıyı kapatmış olmasını yalnız kalmak istemesine bağlayıp bende salona tekrar geçip artık ne kadar çalışılabilirse çalıştım sınava
gece hayli yaşlanınca orda uyuyakalmışım 
sabah beni okan uyandırdı
+lan kalk odanda hırsız uyuyakalmış 
-yapacağın espiriyi sikim.okan misafirim o
+hee çabuk olmazsak espiriyi sınav yapıcak bize hadi kalk giyin dedi
-sen git ben geliyorum.
+ayağa bir kalk tekrar uyuyakalmayacağına inanayım öyle giderim
-olm sana bu taktikleri annem mi verdi,kalktım hadi git sen
+hadi görüşürüz okulda 
okan gittikten sonra mecburen odaya girmem gerekiyordu 
gece girmemiştim çünkü onun korkmasını istemiyordum
ama üstümü değiştirmek için mecburen açmak zorunda kaldım kapıyı 
hala uyuyordu 
kapıyı yavaşça kapatıp mutfakta ufak çaplı bir kahvaltı hazırladım 
peynir zeytin domates falan
 ekmek bir gün öncedendi  ama benim de yenisini almaya vaktim yoktu
odaya tekrar gidip uyandırdım.
yeni uyanmanın verdiği uyku sersemliği ile korktu önce sonra oturur vaziyete kalktı yataktan bana bakmamaya gayretliydi
-benim sınava gitmem lazım,içerde kahvaltı hazırladım sana terkar uyu istersen,ben bir kaç saate gelirim
hiç sesini çıkarmadı diz çöktüm yatağın yanına onun oturduğu yere yakın bir yere başı eğik olduğu için 
-günaydın dedim konuşmadı.
-nasılsın diye sordum cevap vermedi.
kafamı hafiften kaldırınca onun gözlerini görebiliyordum ama başka yere bakarken kalktım yanından
salona geçtim.ve gece ders çalıştığım kağıt kalemi alarak ona bir kısa mektup yazdım
-bak dayı ben o kızı çok seviyorum,sevdiğin bir şeyi kaybetmenin ne demek olduğunu sen zaten yaşamışsın ve
beni anladığını umuyorum
ben onu kaybetmemek için sana karşı hayvanlaştığım için çok üzgünüm ve sen beni affetsende ben kendimi hiçbir zaman affetmeyeceğim
şu an erkek olmanı ve hiç acımadan beni de senin dövmeni isterdim ki vicdanım biraz olsun rahatlasın.
benim yüzümden işini de kaybettin,bu yüzden çok daha pişmanım.
bak cebimde 110 lira para var.40 lirası ile otobüs bileti alacağım memlekete gitmek için 70i al,yada hepsini al amk.
ailem gönderir bana tekrar,ama otostop çekme
bir yere gideceksen bu parayı yettiği yere kadar kullan
sana bunları yazmak değil,yüzüne söyleyebilecek kadar delikanlı olmak isterdim
ama delikanlı olmadığımı,olamadığımı zaten sana vurunca anlamışsındır.
tekrar özür diliyorum ama cevabın inan çok anlamsız çünkü ben kendimi affetmiyorum...
geri kalan hayatında duam ne kadar kabul olur bilmem ama gönlüne göre dayı bulmanı dilerim...



bu mektubumsu notu postalamak çok zor değildi
çünkü tekrar odama girip masanın üzerine paralar ile bırakarak çıktım
o yine yüzümü bakmadı.son bi kez sarılsa mıydım?
neyse gittim artık..
sınava girdik çıktık
sandığım kadar da kötü geçmedi
eve dönüş yolunda nedendir bilmem heyecanlıydım konsun hala evde olup olmadığını merak ediyordum çünkü
 kapıyı açtım ortalıkta gözükmüyordu
odamın kapısını açtım paralar yoktu ama not duruyordu
sevindim çünkü parası olsa otostop çekmek zorunda kalmazdı bu olayda tamamdır derken 
onun da benim notumun altına bişeyler karaladığını farkettim



kons...:ihtimaller sandığından daha fazladır.....

ne diyor lan bu diye düşünüyordum 
ama diğer yandan ona en azından ufak bir para yardımı yapmış olmaktan dolayı
buruk bir sevinç yaşıyordum ama...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder