16 Aralık 2012 Pazar

s.s.s.s.s. -bölüm 8-

 7.şubat 2008
okan+
samet*
fatih-


+hay amk 14 şubat geliyor hala manitamız yok
*ben eda ile 13 şubatta ayrılacam.15 şubatta tekrar teklif edicem
+alacağın hediyeden mi korkuyon amk
*yok lan senin yalnız girmene yüreğim dayanmaz
+makara yapma yavşaak
*14 şubatta teklif etsene işte berna'ya
+sus lan fatih duycak
*fatihten niye korkuyorsun olm.sinemle telefonda konuşuyor,ana avrat sövsen duymaz şimdi
+lan ayıp olur adama
*kız senden hoşlanıyor mu peki
+shhh geliyor


-napıyonuz la 
*14 şubatı konuşuyoruz
-oha sürpriz yapın bari birbirinize 
*çok komik.
+sen ne yapacaksın fatih 
-aklımda bişey var ama size güvenmiyorum 
*niye lan
-bi sürpriz yapıcam sinem'e 
+anlatsana
-yok aga size anlatınca götümde patlıyor.
*ayıp ediyon ama yemin ettik amk inanmıyor musun hala 
+yapabileceğimiz bişey olursa söylemen yeterli
-gördün gördük
*lan top yemek dedin yardım etmedik mi
-ettiniz de onu da yakaladı hoca 
+nasıl anlamış ki hoca?
-yere bişeyler dökülmüş yada düşmüş farketmemişim 
*o sizin suçunuz olm bizi niye suçluyon 
-bu 14 şubat çok önemli bizim için
+tabi ilk 14 şubatınız 
-neyse ne işte çok önemli 
*var mı aklında bir sürpriz
-var ama çok zor,nasıl yapacağımı düşünüyorum kaç gündür 
+neymiş anlat bakim
-kızı istanbula götürmem lazım
*niyee?
-kız kulesine 
+napıcanız olm kız kulesinde 
-götürmem lazım 
*tamam da niye kız kulesi
-çok seviyor orayı da o yüzden
+iyi de nasıl götüreceksin ki oraya
-sorun o zaten
*kız zaten istanbulda oturmuyor mu?götürürsün bence
-istanbulda oturuyorda,okul var amk nasıl gidelim diyeyim
+hee o zaman zor
-ama şöyle yapsam.biletleri alsam en azından onu götürmek istediğimi bilecek.gelemese bile düşündüğüm için hoşuna gidecektir
*evet onu güzel düşünmüşsün.üstüne bir de hediye yapıştırırsın tam olur
+fatih bence onu tren garına kadar götürebilirsin
-ne dicem olm kıza.hadi tren garını mı gezelim dicem
+berna ile konuş.
-eee?
+o gün tren garına dönmüş olsun.sende sineme hadi onu karşılamaya gidelim de 
-lan salak aynı evde kalıyorlar.bilmicek mi bir yerden gelmeyeceğini
+o zaman bir yere gider aga..
-hmm olabilir.ordan istanbula bilet aldım kız kulesine gidelim mi  teklifi yapmak daha doğru olur
*ohh çok iyi lan.yolcu etmeye giderken yolcu olucak.
-plan tamamdır o zaman.ben berna ile görüşeyim


fatih bernaya telefon açmaya gittikten sonra


*ulan ne çakalsın,allem ettin kallem ettin soktun bernayı yine 
+soktum da nasıl görücem
*dert ettiğin şeye bak.benim o gün işim olur.sen benim arabayı alıp onları götürürsün.sinemle fatih giderse.başbaşa kalırsınız berna ile.
+iyi de fatih niye sürmüyor demezler mi
*lan olm kız istanbula gitmeyi kabul ederse araba nolcak,fatihin işine gelir.ben o gün söylerim benim işim çıktı diye 
+eyvallah offf şimdiden heyecanlandım lan




aynı gece telefon görüşmesi 
bernab
fatih -



-aloob heh buyur 
-ne o kız yine geldi baş belası der gibi yaa film izliyoruz sinem'le 
-neyse sonra arayayım o zaman
b niye hayırdır 
-sen müsait olunca beni arar mısın o zaman
b pekii görüşürüz.
-selam söyle aşkıma 
b aleyküm selam


1 saat kadar sonra


berna b
fatih -


b.dinliyorum
-nerde sinem
b.uyuya kaldı
 -güzel.
b.noldu hayırdır.
-sen ne zaman müsait olursun bi görüşmemiz lazım
b.e anlat işte
-telefonda olmaz
b.yaa anlat merak ederim
-sinem'e 14 şubat için sürpriz yapıcam
b.aa ne güzel
-ama yardımın lazım
b.tamam ne yapıcam 
-yarın okulda anlatayım telefonda olmaz diyorum 
b.yaa lütfen 
-14 şubatta işin var mı?
b.yalnızım her seneki gibi
-bir yere gider misin benim için?
b.nereye 
-memleketine
b.okulum var ama
-formaliteden gideceksin.hemde trenle 
b.nasıl formalite
-ya sineme gidiyorum diyeceksin.kirli çamaşırlarını da götüreceksin.işte valizlere falan yardım etmek için biz seni araba ile tren garına götürecez
b.eee sürpriz nerde
-sinem de gelicek seninle.bende ona aldığım biletleri gösterip kız kulesine götürecem istanbula
b.anlamadım hiç bişey
-ya anlatırım ben sana detayları.sen şimdiden sinem e yol yapmaya başla.haftaya bugün de.yada yarın diyeceksen 6 gün sonra de.
14 şubat aklına gelmesin.
b.peki bilet alıcak mıyım.
-offf berna ne bileti.gidiyorum diyeceksin ama gitmeyeceksin diyorum,sen sadece sinemi otogara götürebilmek için mazaret olucaksın
b.hee anladım tamam 
-bi öğle yemeğin benden.
b.karşılık beklediğim için yapmıyorum.görüşürüz 
-eyv sağolasın





13 şubat ı 14 şubata bağlayan gece 12 suları


fatih-
samet *
okan+


-ben yatıyorum lan saati kurdum,yine de uyanamazsam saat 9 da kaldırın beni
*lan ne yatması otur şuraya sahlep yaptı okan
-yok moruk ben içmiyecem
+o kadar uğraştım lan.3 kere taşırdım sütü ayıp sana
-lan olm yatmam lazım yarın istanbula gidebilirim
*otur 5 dk iç işte.hem uykunu getirir sütlü sütlü 
-iyi hadi madem 



gece 03.00


*fatihhh
-noldu lan?sabah mı oldu
*yok okan hasta kalk hadi
-neyi var 
*herhalde apandisti patlamış.yardım et hastaneye götürelim
-valla mı dur yüzümü falan yıkayayım
+ahhh ölüyom 



04.30 hastane 


-bişeyin yokmuş amk
+nerden bileyim dayanamadım acısına
-hay sikicem uykumu böldün
+pardon da ağrıdı diyoruz 
-tamam neyse hadi gidelim.
+samet nereye gitti
-su almaya gidiyordu en son gelir şimdi



20 dk sonra


-nerdesin amk.
*eda aradı bilader.kusura bakmayın neyi varmış
-bu saatte eda uyumamış mı.
*mesajlaşıyorduk.merak etti aradı konuştuk.su içer misiniz
-ver içelim.hadi geç arabaya amk.sabah işim var diyom beni buralara boşu boşuna getiriyorsunuz




14 şubat saat 12.00 
fatih-
samet*
okan+
sinem^^


anlatıcı fatih



bi kalktım saat ebesinin nikahına gelmiş
telefonun şarjını full doldurmuş olmama rağmen telefon kapanmış
telefonu açtığımda berna nerdesin diye mesajlar atmış
 önce samet ve okan'a bir sürü fırça kaydım ama anlayamadığım şey o saate kadar nasıl uyumuş olabildiğimdi
hemen hemen son paramla almış olduğum biletler de yanmış
 hadi parayı siktir et tüm planlarım bozulmuştu ve benim sinem'e 14 şubatta yapabileceğim bişey kalmamış gibi gözüküyordu 
samet ve okanın da yanına gidip onları da kaldırdım
kara kara kalan günde sinem için ne yapabilirim diye düşünürken 


*yuh amk nasıl uyumuşuz öyle yaa
-hay sikim yaa yattı tüm planlar amk
*aga bi yemeğe falan çıkar bari
+berna'yı arasana ne yapıyormuş sinem,ona göre hareket edelim 
*:))
+niye gülüyon yavşak samet 
*sana gülüyom it :)
-hay sikicem şimdi.ne yapılır amk.14 şubatta.kız hayal kırıklığına uğrayacak 
*yemeğe götür bence.
-dürümcüye mi götüreyim amk.para nerde.
*açarım ben sana kredi
-offff



mecburen son çare olarak sevgilimi yemeğe çıkaracaktım.
öyle sürpriz falan da olmayacaktı çok sıradan geçicekti
oysa ben çok sevdiğim sinem için çok daha farklı bişeyler yapmak istiyordum 
sinem mesaj attı bu mesajına karşılık olarak akşam işi olup olmadığını sordum
planı olmadığını söylemesi üzerine bilindik yemeğe çıkma teklifini yaptım 
akşam üzeri saat 5 te gel beni al ol zaman dedi
bende üzerimi giyinip
sinemi arayarak hazır olup olmadığını sordum olumlu cevap gelince aşşağı iniip hemen yan apartmanın önünde onu beklemeye başladım ama mesaj attı
^^yaa işim bitmedi yukarı gel bari.
-tamam canım sorun değil ben bekliyorum aşağıda
^^soğukta bekleme gel işte yukarı
-sinemcim bekliyorum canım aşağıda
^^saçlarım kurumadı.boşuna bekleme aşağıda.hem bugün beni mi kırıcaksın


14 şubatta sinemin bu ısrarına dayanamadım ve yukarı çıktım 
ayrıca saçları ıslak iken dışarı çıkarsa başı ağrıyabilirdi
çıktım kapılarının önüne geldim.
ziline bastım hava da hafiften kararmaya başlamıştı
 kapı açıldıiçerde bernanın da olduğunu düşünüyordum ama
yanıldığımı sinemi görür görmez anladım
çok muzip bir şekilde gülerek bana bakıyordu
önce bana sarıldısaçları da bahsettiği gibi ıslak değildi
kurutulmuş hemde özenle yapılmış makyajı gibi
salonda ışıklar kapalı
mumlardan yol görünümü yapılmış
ben noluyor amk diye düşünürken ellerimden tuttu
asılırcasına içeri çekti
yapmış olduğu mumdan yoldan ilerleyip
odanın kapısını açtıodanın tamamına yakını boşaltılmış odada sadece bir bank ve
karşı duvara boydan boya konuşmuş projoktör perdesi vardı
-noluyor sinem??
^^biraz banka oturabilir miyiz?
-neyin nesi bu bank 
^^otur lütfen 
ben mallaşmışken göstermiş olduğu banka oturdum 
eline kumandayı aldı ve düğmeye bastığında karşımızdaki perde ekranda 
KIZ KULESİ manzarası vardı
hemde martı ve dalga sesleri eşliğinde ben hala ne olduğunu anlayamamışken
başını omzuma koydu
^^hatırladın mı burayı 
-burayı unutamam ama ne olduğunu anlamaya çalışıyorum şu an 
^^1 saatlik bir video bu.tam da 4 sene önce oturduğumuz saatler ve oturduğumuz süre kadar
-evet 4 sene önce kızkulesine nazır ilanı aşk etmiştim sana
^^aşkımmmm
-kim sattı yine beni?ben seni istanbula götürecektim bugün
^^biliyorum 
-hangisinden öğrendin?
^^bir saatimizi daha iyi değerlendirsek.anlatıcam sonra söz
-ulan bu iki oldu yaa.
^^sarılmayacak mısın bana?
-seni seviyorum diyerek kalbine sarılmaktan başlasam olmaz mı?
^^en son 2 buçuk sene önce demiştin


1 saat sonra 


^^beğendin mi sürprizini
-çok beğendim de söyle artık beni kimin sattığını
^^valla onların suçu yok 
-ee nasıl biliyordun o zaman
^^anlatıcam ama kimseye kızmayacağına söz ver
-ama ayıp yaa.ben düşündüm o kadar seni kız kulesine götürmeyi
^^aşkım dinle ama hak vericeksin
-e hadi anlat o zaman
^^ilk 14 şubatımız olucaktı bu ayrılıp tekrar barıştıktan sonra.
ben seninle bu 14 şubatı da kız kulesinde geçirmek istedim ama gidemeyecektim.
ne yapayım diye düşünürken.bunları yapmak aklıma geldi.
ama kız başıma bankı taşıyamayacağım için samet ve okandan yardım istedim.
hem böylece senin de 14 şubatta ne yapacağını öğrenecektim
çünkü sana hazırladığım bunca sürprizin bozulmasını istemiyordum
onlar gidip durumu anlattığımda onlar da çok şaşırdı ve senin beni istanbula götürmeyi planladığını söylediler
ve sana tekrar tekrar aşık oldum önce hiç sesimi çıkarmayayım götürsün dedim
ama benim de seni ne kadar sevdiğimi bilmeni istediğim için planımı uygulamak istedim.
samet ve okanla görüşüp
önce projoktörü ayarladık
sametin maçları izlediği kahveden almışlar.baya bir kira parası verdi çocuk.değerini bil yani
yanımda berna da olduğu için okan da ben bank olayını hallederim dedi
bernaya hoş görünmek istiyor ya o yüzden
-ulan okan,bak yaa berna bile beni satmış
^^yaa kızma onlara hepsini ben planladım.
-ee sonra
^^işte 13 şubat gecesi sana uyku ilacı vermeye karar verdik çünkü zamanında kalkmamalıydın.önce sahleple verdik,
senin uyuyup uyumadığını sordum.uyudu dediler
sonra düşündüm 9 saatte kalkabilirdin o yüzden okanı numaradan hastalandırdık.hastaneye gittiniz
samette tekrar uyku ilacı vermek için sana su almaya gitti
ama uyku hapını su da eritemeyince işi biraz uzamış.bu yüzden eda ile konuşmuş demek zorunda kaldı sana.
okanın bankı alması ise sandığı kadar kolay olmamış çünkü bankların yere sabitlendiğini bilmiyormuş
bana ama daha çok bernaya rezil olmamak için piknik alanının birisinden gece çalmak zorunda kaldılar
-ulan bunları benim için yapın desem yapmazlar
^^ama aşkım kötü mü oldu
-telefonumu da onlar kapattı dimi?
^^evet aşkım uyanma diye
-biletler de yandı o zaman
^^yok yanmadı.sabah erkenden samet gitti iptal ettirdi. 
 -e o zaman çocukları biliyor eskiden de çıktığımızı
^^hayır tam anlatmadım.
-hmm bilmesinler daha iyi

o gece sinem beni bırakmadı
beraber yemeğe çıktık ve tekrar onlara gittik
ve onunla beraber kalmamı istedi
önce ısrarla olmaz desem de onun ısrarı baskın çıktı ve beraber sarılarak sabahladık 
sadece SARILARAK
ertesi gün eve gittim samet ve okandan hesap sorma düşüncesindeydim
ama hesap sormak yerine nargile için oyun düşünmek daha mantıklı geldi.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder