16 Aralık 2012 Pazar

s.s.s.s.s. -bölüm 7-

sınav sonrası banyoya girilir 
banyoya girmek için havlu alınır 
ama havlunun içinde konsa vermek üzere bıraktığım paralar bulununca 
ihtimallerin sandığımızdan daha fazla olduğu anlaşılır
nargile yakılır 
düşünülür 
ama anlam verilemez 
kons tekrar aranır
ne demek istiyon lan sen demek için 
ama cevap alınamaz...
aşk gibi
çok düşük ihtimalli 
en başlardaki heyecanı uzun süreye yayılmış olanı makbul 
doğru yapılan hamlelerle ilerlemesi mümkün
karşılılıklı veya bireysel hatalarla ayrılığa giden 
çoğu zaman  arkasından acı çekilen 
hemde bazen kurtulduğuna sevinilmesi gerekirken


vize sınavı haftası tatil dönüşü


eda é
samet *
telefon görüşmesi


é canım buluşacak mıyız
* özledik herhalde
é akşam yemek yapıcam bize gel o zaman
* yok ya size gelmiyim dışarda buluşalım
é niye yaa ev arkadaşımla da tanışmış olursun
* sonra tanışırız.ben yalnız olmak istiyorum seninle
é canım tanışırsınız o odasına geçer zaten niye büyüttün ki onu anlamadım
* hoş olmaz şimdi kız evine gitmek laf olur boşver
é iyi sen bilirsin 
* benden bahsettin mi sen ona
é yani,kısmen evet
* hmm tamam
é niye sordun
* hiç öylesine

 aynı saatler 

 sinem ^^
fatih -

kafeterya


^^niye gelmedin istanbula
-gelsem de seni bir gün görebilecektim.ailem de bırakmayacaktı bir gün gelmek için,bende seni daha fazla görmek için gitmedim işte
^^yaa ama ailen de özlemiştir 
-onlar özleyedursun,ben kendi özlemime bakarım 
^^ailenden daha mı değerliyim
-herşeyden
^^ama hala kırgınım sana,hastalık üzerinden oyun yapmanı da unutmadım ayrıca
-suçum olsa için yanmayacak 
^^yaa kızın yazdığı mesajı okumadın mı,hayatımda geçirdiğim en güzel iki gece diyor
birisini senle geçirmiş,ben bile geçirmedim daha seninle öyle bahsedilecek bir gece
-vallahi sadece konuştuk,samete sor istersen
^^sormasam burda olmazdım zaten,ama gitmeyeceksin bir daha söz ver
-söz valla gitmem 
^^görücez
-akşam bize gelir misin?
^^bernayı yalnız bırakamam


----------------------13 ekim 2008


berna b
fatih -


-merhaba ben fatih 
b aa merhaba 
-hoşgeldin öncelikle 
b sağol teşekkür ederim
-nasıl alışabildin mi biraz.
b evet farklı bi hayat ilk defa ailemden ayrılıyorum 
-anladım,merak etme alışırsın zamanla 
b inşallah
-var mı yapabileceğim bişey
b şimdilik yok.tekrar teşekkürler
-bu benim numaram bir sıkıntın olursa ararsın
b tamam teşekkürler
-yurtta mı kalıyorsunb bi tanıdık aracılığı ile cemaat  evi gibi bişey  var orda kalıyorum  ama pek memnun değilim.sen?
-biz geçen sene 3 kişi bir evde kaldık,sonra birisi gitti ama bu sene samet diye birisini daha bulduk yine 3 kişi kalıyoruz
b bende çıkarım herhalde eve ama ne zaman olur bilmiyorum 
-önce tanış arkadaşlarınla senin gibi çıkmak isteyen güvenilir kişiler olursa çıkarsın
b tabi acelesi yok zaten,babama söyledim burayı istemediğimi,yurtta kalıcam en kötü ihtimalle 


2 gün sonratelefon
nargile içerken
berna b
fatih-


-berna
b efendim
-bir ev buldum çok ucuz kalmak istersen
b iyi de kiminle kalıcam tek başıma kalmama izin vermez ailem
-ev bizim yan apartmanımızda,sende ara benim de aklımda olsun eğer başka kalıcak bir kız bulabilirsek geçersin tamam mı?
b tamam ama ben yine de ailemle bi görüşeyim 
-iyi sen görüş bana haber verirsin


görüşme sonrası

samet*
fatih-


-samet sana çok acayip işim düştü
*hayırdır bilader
-şimdi bizim yan apartmanda bir ev boşalmış
*ee bize ne?bizi evden mi kovuyorlar
-yok be kardeşim dinle,ben gittim görüştüm,ama sadece kızlara veriyorlar evi,benim dayımın bir ahbabı var ismi berna
o eve çıkmak istiyor ama tek başına eve çıkamaz,bu ev de baya ucuz bir ev.ona bir tane ev arkadaşı bulucaz kız??
*bana hala niye işin düştüğünü anlamadım
-bir kız var bu sene geldi,ona acayip aşığım
*yuh ne ara aşık oldun daha bir ay olmadı geleli
-boşver nasıl aşık olduğumu,senden istediğim onun kulağına çıtlatman bu ev olayını
*aga tanımadığım kıza nasıl çıtlatayım,kız yanlış anlar
-lan olm şöyle yapıcaksın,bak şimdi gidiceksin diyeceksin yaa bi ev buldum ama sadece kızlara veriyorlarmış,
kirası da çok ucuz 300tl keşke kız olsaydım,bunu ona direk değil ama onun duyacağı bir şekilde şöyle 
*ya aga beni karıştırma 
-lan gözünü seveyim
*sen yap abicim o zaman-olm ben 2. sınıfa gidiyorum,sende birsin o da,sen daha kolay halledersin
*aga saçma yaa kızın ilk senesi eve çıkmak isteyeceğini nerden biliyorsun
-olm denemekten ne zarar ederiz.kızı çok seviyorum.bi bakarsın komşum olur.
seni de hiç tanımadan evimize aldık güvendik sana bi işimiz düştü hallediver.
*ne ara sevdin onu da anlamadım ama tamam halledicem.ama ilgilenmezse ben mesuliyet kabul etmem
-tamam al şu ilanı
*ilan mı bastırmış ev sahibi 
-yok olm ben bastırdım bernanın adına.bak burda ev arkadaşı arıyorum.
adres bilgileri bernanın numarası falan var.sen bunu da onun görebileceği bir yere bırak
*tamam ama kızı bana göster yarın
-bu iş olsun altında kalmam bilader
*zamanı gelince isterim ama karşılığını 
-lan olsun yeter.senin isteyeceğin şey ne olabilir ki?top değilsin dimi lan
*yuh abi ne yaptın bee
-götü sağlama alalım da 
*yok benim de bi gönül davası var ama şu an zamanı değil
-hee eyvallah hallederiz


 ertesi gün okul 

 fatih-
samet*
berna b


anlatıcı fatih


sinemin bana yakın olabilmesi için
 ilk önce evde kalıp kalkmak istemediğini bilmem gerekiyordu
zaten o istemezse berna'nın eve çıkması isin uğraşacağımı hiç sanmıyordum 
ama mevzubahis olan konu sinem'e yakın olabilmekti
ilk önce samet'e gösterdim sinem'i
ben gösterirken sinem de sametle beni yanyana gördü,samet görevini yerine getirmişti
-gel lan samet sana bi yemek ısmarlayayım
*yok bilader benim az işim var
-ne işi lan
*birini takip etmem lazım görüşürüz
-kimi olm söyle ben yardımcı olayım
*lan dur gidiyor hadi görüşürüz


planladığımız gibi
benim bastırdığım ev ve ev arkadaşı ilanının bir şekilde onun eline geçmesini sağladık
şimdi sinemin nasıl hareket edeceğini beklemekten başka çare yoktu
sonra bernayı yanıma alıp 
-bak berna bahsettiğim kız bu,sinem 
b iyi de bana neden ters ters bakıyor bu
-benim ona olan ilgimi biliyor,kıskanmıştır seni
b döver bu beni yaa
-yok be dövmez,yani dövmez umarım.sen konuştun mu ailenle 
b anneme anlattım babamla konuşup bana haber vericek
-sinem seni ararsa ne diyeceksin 
b yaa fatih erken daha yaa.
-iyi de ben yan apartmanda olucam bir sorun olursa hemen gelirim 
b bilmiyorum
-ararsa lütfen kabul et.çok seviyorum onu.sana maddi olarak da yardım ederim
b söz vermiyorum baban ne dicek bakalım 


bernanın aklına yatıyordu
başka eve geçmek ama hem ailesinden korkuyordu.
hemde yeni gelmiş olduğu şehirde başka bir eve çıkmaktan ama kaldığı yerden de hiç hoşnut değildi
sinem onu aramış
 berna da çok az işim var ben sizi arayacağım diyerek kapattıktan sonra beni tekrar aradı
b fatih aradı kız
-lütfen kabul ettim de
b ya ben hiç tanımadığım birisi ile niye eve çıkayım
-berna mahalle arkadaşlarınla mı okuyorsun burda.ben de ne okanı ne de sameti tanıyorum
b hem senden hemde ondan biraz zaman isteyecem şimdi evet diyemem kusura bakma ama ailemle aramı bozmak istemiyorum 
-tamam anlıyorum,ben senden haber bekliyorum o zaman


bir hafta kadar sonra başka bir kız arkadaş daha bulmuş berna 
plana göre 3ü geçecekti eve nitekim anlaştılar da
ev sahibi ile ama 3. kız ailesinden veto yeyince sinemle berna ikisi kalmak zorunda kaldı....


------------------------------


kısa hatırlatma
sinem^^
fatih*


-söz valla gitmem 
^^görücez
-akşam bize gelir misin?
^^bernayı yalnız bırakamam
-o da gelsin,yemek yeriz
^^sanmıyorum onun geleceğini 
-okan'ı göndereyim evden
^^sen nerden biliyon okan yüzünden gelmediğini
-benim ki sadece şüphe ama sen sorduğuna göre var bişeyler aralarında
^^ben konuştum bernayla kimseyi istemiyorum diyor 
-vazgeçelim o zaman hem gelirseniz yanlış anlaşılır.sanki biz onları çıkmasını istiyormuşuz gibi olur
^^sen istiyor musun öyle bişeyi
-banane canım.ne yaparlarsa yapsınlar.ama karşılıklı olarak bişeyler hissettiklerini bilsem yardım ederim
^^boşver başkalarını şimdi bizim hakkımızda bişey anlattın mı kimseye?
-yoo hayır anlatmadım 
^^aramızda kalması daha iyi
-bencede 


sıradan bir akşam nargile bira geyiği

 okan+
samet*
fatih-



-samet askerlik zor mu lan?
*siktir et bana askerlik deme amk
+aga anlamadığım şey madem okuyacaksın neden askere önce gittin
*çook karışık durumlar onlar siktir edin diyom amk
-lan anlat işte mal mal oturuyoruz
+he la anlatta askerlik anısı dinleyelim az
*askere birisinden kaçtığım için gittim
-oha başın belada mıydı
*hem de ne bela amk.gitmesem şu an hapisteydim 
+bıraktılar mı lan peşini burda gelip bulmasınlar seni
*hahahahhhahaha
-tribe girdi lavuk.lan samet yoksa yine ot mu koydun nargileye ağzını siktiğim 
+ne dedim de gülüyo lan bu
-sameeet noluyo lan
*siktir edin diyorum aga
+adam gizemli takılmayı seviyor fatih siktir et ibneyi
*lan ne gizemi,kız davası birisini çok sevdim.onu sevmekle meşgul olduğum için derslere çalışamadım.
-eeee
*eeesi başkası ile çıkmaya başladı,bir gün dayandım iki gün dayandım
baktım olmayacak öldürecem kızı bende beni ancak askerlik ıslah eder diye bozdurdum tecili
+sonra?
*o kızla 3 sene beraberdik.o 3 sene de onu mutlu etmek için harcadığım para sizin tüm hayatınızda harcadığınızdan daha fazladır.
ama yetmedi
-okan arka fona bir arabesk şarkı koy belli oldu bu gece sarhoş olucaz
+lan dur anlat la devam et
*yetmedi amk işte.17 yaşındayken pederin arabayı çalıp kaza yaptığım için hemde o kız için yaptım kazayı.peder araba almıyordu bana
bir gün bi duydum başka bi lavuğun arabasına binmiş,sahilde konuşuyor bi lavukla.
+eh amk harbi mi lan?
*istihbarat geniş tabi bende ama inanmadım.yapmaz dedim.beni sevdiğini söylüyor dedim.
aradım bunu buluşalım mı diye sordum.bu akşam işim var dedi.
telefonu kapatırken de seni çok seviyorum dedi lan
ben hala inanmıyorum tabi başka bir erkekle buluşacağına.
lan 3 senedir nerdeyse hergün görüşüyoruz siz olsanız inanır mısınız.deli gibi de güveniyorum kıza.
-eee
*aga bi kaç hafta sonra bi baktım kızla aramız hafiften soğuyor.yani ben hep aynıyım ama o bana karşı ilgisini falan azalttı,
ulan noluyoruz dedim
soruyorum bişey mi var diye?yok diyor
bi gün benim büyük erkek kuzen var
beni çok sever benim kızı da çok sever
gel seninle şöyle bir dolaşalım dedi.
yok abi yorgunum falan desem de olacağı varmış amk.
götürdü beni iskeleye ulan bu kadar tesadüf olamaz.
aldı beni iskelenin oraya
bi baktım benim ki yanında bi tane lavuk konuşuyorlar el eleler hemde delirdim amk.
yanımda kuzenim olmasa anasını sikicem ikisininde
zor tuttu beni kuzenim.
onlar da hala utanmadan beraber gitti iyi mi?
telefon açıyorum cevap vermiyor.telefonu parçaladım duvara vurarak.
kaç gün o denyoyu aradım bulamadım.
kız da bizim mahalleden görsem onu da dövmekten öldürecem
-ulan korkulur bu karı milletinden 
+yuh çocuğun arabası var diye mi onunla çıkmış
*herhalde amk.
-ee askere gitmeden önce konuşmadın mı kızla
*yok aga görmedim kızı,sonra bana osuruktan bir mektup göndermiş
''az da olsa allah'a inanıyorsan bırak takdirimi allah versin.'
'+ee sonra ne yaptın.
*kız bi kaç gün evden hiç çıkmadı.gece gündüz evlerinin orlarda dolaştım.çıksa dövücem öldürecem amk.sonra baktım olacak gibi değil.
ne bok yerse yesin amk diye dellendim.başımı da belaya sokmamak için askerlik şubesine gittim.
hemen alamayız dediler.muayene falan oldum pederden habersiz.
ailem sınava giricem sanıyor bi baktılar askerdeyim.
-iyi de hiç görmedin mi kızı sonra
*görmemeye çalıştım.gördüm bi kaç defa ama gitmedim yanına 
+sende haklısın amk.gidip kıza beni neden aldattın demek kadar saçma soru mu var.cevabı belli işte amk.kalbi orospu olduğu için 
*onun kalbi değil tüm hücreleri orospu.
-ee peder bişey demedi mi askerlik işine 
*demez mi lan teslim olacağım gün meydan dayağı çekti bana.
aga benim bilader mühendis.o yüzden babamın benden de beklentisi çok yüksekti.
işte bilader mühendis diye herkes hem babamı hem onu takdir ediyordu.bende kazanayım diye özel hocalar da tuttu.
askerliği iptal de ettiremiyoruz.çocuk oyunu mu bu diyorlar.peder dedi ki.eğer gelince okuma seni evlatlıktan reddetmessem tüm sülalemi siksinler.
+ohaa
*ne diyon aga bi orospu yüzünden başıma neler geldi.acemi birliği bitti.doğuya çıktı askerlik.peder taa tabura geldi.
bölük komutanıyla konuştur beni dedi.
gittim komutandan izin aldım.
komutanım babam sizinle görüşmek istiyor dedim.neyse aga buluştular işte.karakolda olmasam yine dövücek peder.
-ne konuştular?
*peder dedi ki..bakın komutanım.benim oğlum böyle böyle böyle yaptı.biz okumasını çok istiyorduk.
gurur duymak istiyorduk onunla ama olmadı.şimdi vatana emanet.
şehit olursa vatan için evlat yetiştirmiş olmaktan da gurur duyarız.vatanımız sağolsun.
ama ölmezde sağ kalırsa ben bu afedersiniz iti okutacam.
sınav kitapları getirdim çalışması için.müsadenizle bunları alabilir mi dedi
-aldı mı komutan
*ya aslında peder benim oğlanı çatışmaya gönderme,ders çalışacabileceği bir görev ver demekti.
komutan dedi ki.beyefendi biz burda kimseye müdahale etmiyoruz.görevi olmadığı sürece çalışabilir,ama ilk önce içeri sokacağı kitaplar incelenecektir.
uygun görülürse alınır.ama benden kimseyi kayırmamı beklemeyin.
diğer askerlerimi çatışmaya gönderipte ona sen burda otur dersini çalış diyemem.dedi.
peder biraz üzüldü bana biraz daha kızdı.sonra komutan gitti yanımızdan..
peder saydı sövdü o da gitti
+ee nasıl kazandın
*komutan çağırdı sonra beni.amına çakim arkadaşım am peşinde çok mu koştuk gençliğimizde diye sordu
adam bildiğiniz gibi değil amk
-o nasıl bi küfürmüş amk.
+oha askerlikten soğudum bi anda
*dinleyin lan.
-göte bak başta zorla anlattırıyorduk.şimdi sözünü kestik diye kızıyor
*iyi anlatmıyom o zaman
+lan anlat işte ben dinliyom
*neyse aga ben sustum bişey demedim.
bak amına çakim iyi dinle beni,burda orospu peşinden koşulmaz,orospu çocukları peşinden koşulur,
bizim görevimiz de sizi orospu çocuklarına karşı eğitmektir.
öğrettiğimiz şeyin karşılığını almak isteriz,alabileceğimiz tek karşılıkta size sağ salim tezkere verebilmektir.anlatabildim mi dedi
-taşşaklı komutanmış o zaman
*onun ben taşşaklarını yerim.bana kitapları o getirdi.eşi öğretmenmiş.
uzun uzun anlattırdı bana benim eski kızı.bende anlatırken gaza geldim.siz benim yerimde olsanız ne yapardınız komutanım dedim
hiç bişey söylemedi.iyi yapmışsın kötü yapmışsın bile demedi.tam 5 dk sustu bende mal mal ayakta bekledim.sonra bana baktı
anladın mı amına çakim dedi.
+ne anlattı da anladın mı diye soruyor?
*ne bilim lan öyle yaptı işte.ama sonra anladım ne demek istediğini
-ne demek istiyormuş
*aga gece yüksek rütbeli bi komutan
kuleleri denetlemiş.2 tane asker ayrı ayrı kulelerde biri uyuyor birisi sigara içiyor.tam cinayetlik.bir de doğu olduğu için çok sikik bir durum 
bu askerler de hem bizim bölükten hem de o gece nöbetçi subay bizim komutan olunca.
ertesi gün tüm taburun önünde bizim komutana nasıl saydırıyor
vay sen rütbeleri yatarak mı arttırıyorsun?
vay senin devletten aldığın para haram görevini neden yapmıyorsun?
tüm taburun önünde rezil etti bizim komutanı
biz de dedik bu askerler yarrağı yedi.bizim komutan bunların anasını siker o fırçadan sonra.
her fırçadan sonra da emredersiniz komutanım diyor bizim ki.
neyse aga o yüksek rütbeli  komutan gitti.bizim komutan dönüp askerlere hiç birşey demedi
-tabi dememesi lazım olm.sonuçta  komutan haklı onun nöbetiyse kontrol etmesi lazım
*lan devriyeye çıkmış,kontrol edip gider gitmez yatmış ibne askerler nasıl olsa bir daha gelmez diye.komutanın hiç suçu yok
+ee ne yaptı askerlere
*normal şartlarda uyudukları için cezaları çok ağır askerlikler uzar en az 50-60 gün belki de daha fazla.artı hainlik olarak algılanırsa sürgüne giderler.
bi de bizim komutan döver diyorduk ama hiç bişey yapmadı.çarşılarını bile kesmedi adamların
-kendi suçu olduğunu düşündüğü için mi yapmamış
*yok amk hepsini kendisi planlamış
-ne planlamış lan
*o baskına gelen komutan varya 
+ee
*bizim komutanla aynı askeri okuldan mezun olmuşlar.ikisi de aynı yere ama farklı birliklere düşmüşler o sene bizim komutan o gece denetlemeye çıkmış,
bi bakmış askerler uyuyor hiç sesini çıkarmadan gitmiş.
telsizden o gece nöbetçi olan o arkadaşını çağırmış.ertesi gün de kendisine tüm taburun önünde fırça çektirmiş bilerek.
askerleri o gece yakalasaydım
sinirlenir döverdim.dövmekle kalmaz bir yerlerini kırardım.ve sadece o askerleri korkuturdum.ama böyle yaparak tüm taburu dövmeden uyarmış oldum demiş
-iyi de dövse daha iyi örnek olmaz mı diğer askerlere
*lan yasak asker dövmek,doğudasın adamlarla beraber operasyona çıkıyorsun.adam sana sinirlenip silah sıksa ne yapacaksın operasyonda,
hiç dövmeden kızmadan halletmiş olmuş işte
benim zamanımda bir daha hiç nöbetçinin uyuması ve sigara içmesi vukuatı olmadı.
+vay amk şeytanın aklına gelmez plana bak 
*daha neler neler amk.
-ee orda çalışıp kazandın öyle mi?
*evet beni silahçı yaptı.iki saate bir silah teslim alıp teslim ediyordum.kalan vakitlerde çalıştım sınava,
+helal olsun valla.
*peder bey de kazandığım için çok sevindi.
amk zamanında almadığı arabayı okulu kazanma hediyesi olarak aldı.başka görevim kalmadı benim diyor.ama dersler kötü giderse kesecek para musluğunu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder