9 Aralık 2012 Pazar

s.s.s.s.s. -bölüm 5-

aynı günün akşamı
sinem^^
fatih-

-sinem konuşabilir miyiz lütfen.
^^bu son konuşmamız olucak.yarın istanbula gidiyor ve seni unutmaya başlıyorum fatih,numaramı da değiştireceğim.ayrıca allah belanı versin 
dıııt dııııt dııııt 

ertesi gün
 fatih-
okan+

-beyler akşam evi iki saatliğine boşaltır mısınız?
+hayırdır fatih
-az bi işim var,misafirim gelicek
+tamam sorun değil
-samet pezevengine de söyle 
+tamam ben konuşurum,merak etme,yapabileceğim bişey olursa haber ver
-ne ayak lan sen bana iyi davranmaya başladın,yemek olayından sonra,ispiyonlayacam diye mi tırsıyon nedir amk
+yok be kardeşim ayıp ediyorsun ama 
-neyse anlarız sebebini sonra


anlatıcı fatih


okan ve sameti evden uzaklaştırdıktan sonra 
konsu arayıp ne zaman müsait olacağını sordum
 ona kalsa dünden hazırdı
 çarşıya çıkıp onun gelebileceği bir yerde onu bekledikten sonra 
korkmaması için bir de gül aldım
 benden beklemediği bu centilmenlik karşısında şaşırmasını gizleyemiyordu
ama hoşuna gittiği de çok belliydi
ürkütmemek için ona ne yapalım sorusunu sorduğum da
benim için farketmez demesi 
eve davet etme girişimime sebeb oldu 
itiraz da etmedi
eve gelinceye kadar ona
melekmiş gibi davrandım
 kapıyı açtım içeri geçti kapıyı kilitledim
odamı gösterdim odama geçti bende arkasından girip odamın kapısını da kilitledim
 tüm sinirimi biriktirmiştim ve doğru zamanın geldiğini düşünüyordum 
balkon kapısını da kapatıp perdeyi çektim 
bi saniye dedi
-efendim dedim sakince 
kons:önce sana bir zarf vermek istiyorum dedi
pavyondayken bana vermeyi vaad ettiği para olarak düşündüğüm için önemsemeden
aldım zarfı usulca masanın üzerine bıraktım 
yanına bir kol mesafesi yaklaştıktan sonra
 belki de daha önce hayatı boyunca hiç yemediği şiddette bir tokat attım 
hiç bağırmadı ne yapıyorsun bile demedi
sadece başını önüne eğip bekledi ikinciyi vurmamı
 nitekim vurdum da yumruk ve tokat karışımı cinnet geçirme evremi tamamlarken
 ne ağladıne de herhangi bir ses çıkardı kendime kızdım acıtamadığımı düşündüm
daha şiddetli bir yumruk ile kaşında bir açılma oldu
 kan elmacık kemiklerine doğru akarken gözyaşı direndi kirpiklerinde
kanamayı görmek bende çok büyük pişmanlığa sebeb olsada
sinem ile olan ayrılığımızın suçlusu o olduğu için pişmanlıkla intikam arasında çoktan kalmıştım
farkettim ki 2 gündür ona yaptığım dövme planlarımda
 ona ne soracağım veya ne ile suçlayacağımı bile düşünmemiştim sadece
-şimdi hem bu evden hemde hayatımdan siktir git diyebildim
 yine sesini çıkarmadı başını öne eğip kapıyı açmamı bekledi
 dış kapıyı açıp onu gönderdikten sonra anladım ki çok büyük hata yapmıştım
 çünkü sinemle ayrılmak bile o kadar üzmemişti beni
suçu her ne olursa olsun bir kadına vurmak bana yakışmamıştı
sinemle bir şekilde tekrar barışabilirdim ama ona vurduğum yumrukları hiç bir zaman geri alamayacaktım
pencereye geçip onun apartmandan çıkmasını bekledim
hiçbirşey olmamış gibi başını hiç yukarı kaldırmadan bir eli kaşında yürüdü ve gitti
ben sinirimi almıştım kendimce intikamımı da almıştım 
ama vicdanımı ne yapacaktım onu bilmiyordum
 çünkü fazlası ile sıkıştırmaya başlamıştı bile
 bana verdiği zarfı merak etmeye çoktan başlamıştım
tahminime göre bana vermeyi vaadettiği o gece harcadığımız para vardı
ama yanıldığımı açınca anladım 
''beni döveceğini bile bile geldim,seni tekrar görmeye değerdi,ne yaparsan yap benim için hiçbir zaman ayı olmayacaksın''
aferim DAYI iyice siktin şimdi beni
döven bendim ama ağlayan da ben....



aynı akşam internet üzerinden yazışma
 fatih-
sinem^^

-sineem
^^yazma demedim mi ben sana burdan da mı sileyim
-gerçekten suçum yok,yemin ederim.müsade et anlatayım 
^^ânlatmak istediklerini dayına anlat ben ilgilenmiyorum,belki bir güzel gece daha geçirirsiniz
-sandığın gibi değil lütfen dinle 
^^din-le-mi-yo-rum
-seninle yemek yiyebilmek için benden oyun oynamamı istedin,basit bir oyunu da kabul etmedin
senin istediğin gibi olabilmesi için de arkadaşlarımdan yardım almak zorunda kaldım,
samet yardım etme şartı olarak da pavyona onunla beraber gitmemi istedi,
inan seninle yemek yiyebilmeyi çok istiyordum
samete sorabilirsin gerçekten bişey yapmadık,sadece konuştuk,gerekirse ayağına getiririm o kızı
 ^^tamam fatih dinlemek istemiyorum
-tüm sevdiklerimin üzerine yemin ederim bişey yapmadık 
^^yemin etme tamam
-yarın sınavım var ve suçsuz yere seni kaybetmiş olduğumdan dolayı hiç çalışamadım
^^çalış o zaman sen ben çıkıyorum
-silmeyeceksin dimi burdan
^^şimdilik hayır 
-yeni numaranı vericek misin peki?seni özlediğim zaman mesaj atsam
^^hayır fatih numaramı vermek istemiyorum,çok üzdün beni her ne olursa olsun bir kızın sana seninle çok iyi gece geçirdim demesi hoş değil
-anlıyorum ama inan sandığın gibi değil.hiç mi vermiyeceksin numaranı 
^^zamanla belki güvenimi çok sarstın
-ama istersem numaranı bulabileceğimi biliyorsun
^^fatihhh! eğer ben seni aramadan sen benim numaramı bir yerden alıp beni ararsan hiç affetmeyeceğim
 -sen beni arayınca barışmış mı olacağız 
^^evet bana biraz zaman ver
-ama burdan konuşabiliriz dimi 
^^iyi geceler fatih
-iyi geceler


anlatıcı fatih



bu konuşma sonrası
nargilemi fokurdatırken aklıma bir fikir cereyan etti
okanın gelmesi ile uygulamaya geçtim

 +ne oldu bi sorun mu var kardeşim,
-lan sikicem seni de haa.nedir bu yavşamalar amk.kaç gündür götümü yalayacaksın nerdeyse,
kıza satmasanız bunlar başıma gelmeyecekti,siktir etti kız beni amk 
+ben nerden bilebilirdim ki kızın da aynı planı sana yapacağını 
-derdin ne okan senin?bişey mi istiyorsun benden,
+yok bişeyim lan tek sen varsın bu şehirde bana dost olan,bir anlık kızgınlık ve intikam ile öyle davrandım kusura bakma 
-neyse olan oldu ama o sameti sikicem.hapşuuuu hastalanıyor muyum lan.bir bu eksikti


bu konuşmanın ana teması hem okanı suçlayıp zan altında bırakmak 
hemde hiç hasta olmadığım halde okana hastalanıyor olduğumun belirtilerini vermekti
 nitekim öyle de oldu okan benim için
benden habersiz eczaneye gidip tyloyhot bile almıştı
 okandaki bu değişimin sebebi sanırım bernaydı 
çünkü sinem gitti mi memlekete diye sorarken ki normal suratı
 berna da gitti mi diye sorunca oldukça kızarmıştı
 bernaya olan ilgisini istemeden de olsa belli etmiş olması sanırım bana olan ilgisini oldukça açıklıyordu
 çünkü o gün perihan hocadan telefonu alıp
 bernaya aratmamız sırasında bernaya kendisini ispatlama çalışmasını yeni yeni farkediyordum 
nargile fokurdaması ile gelişen oyun yapma sistemime göre sinemin numarasını almak için bir plan hazırlamıştım
 her ne kadar tutma ihtimali düşük de olsa denemeye değerdi
 planın ilk aşaması  ise hastaymış numarası yapmak 
ve bunu okanın yutması gerekiyordu
 az çok onu inandırdıktan sonra hasta olduğuma inanması gereken bir diğer kişi de sinemdi
samet de sinem gibi birinci sınıf olduğu için onun sınavları da bitmiş ve memleketine o da gitmişti
sınava girip  son 2 sınavın kaldığı gün akşam sinemin bana olan duygularından hala emindim
 çünkü tamamen silmek istese tüm bağlarını koparırdı
 belli ki telefon numarasını değiştirerek bana da gözdağı  veriyordu
 akşam sosyal medyada  o online olmadan
''2 gün daha bekleyemedin dimi grip'' şeklinde bir yazı paylaştım
 tabi bu durum doğal olarak arkadaşlarımın geçmiş olsun demesi
sinemin dikkatini çekti 
ben ona yazmadığım için de
o bana yazdı ve bana yazar yazmaz okanı yanıma çağırıp 
-okan kim sorarsa sorsun çok fena bir şekilde gribe yakalandım ve
sende gece 23.00  e kadar finternete  falan girmiyorsun anlaştık mı dedim
+hayırdır ne oldu diye sordu
-bi kere de dediğimi yap yarın sınavın var işte geç odana dersine çalış dedim
+tamam girmeyecem zaten  interete falan bişey olursa haber et dedikten sonra
 okanın da yalanımı ortaya çıkarma ihtimali kalmamıştı
 ^^geçmiş olsun
bunu yazması ile çook yavaş yazarak 
-sağol dedim
^^neyin var diye giren konuşma
benim grip olduğumdan girip
 ilaç alıp alamadığıma
 ilaçları okanın sayesinde aldığımı fakat yarın sınav olduğu için arkadaşları ile beraber ders çalışmaya gittiğine kadar ilerledi
kaçınılmaz soru
^^bişey yedin mi gelince ise
cevabım tabi ki planım gereği
-hayır oldu 
bana az biraz da olsa değer veren sinemin
 hem aç oluşum hemde hasta oluşum hoşuna gitmeyeceği için
 ^^yok mu evde bişeyler,ayağa kalkabiliyor musun sorusunu sormasına sebeb oldu
ama benim yalanım hazırdı
-herkes vizeler sonrası memleketine gideceği için evde bişey bırakmadık
^^ee arasana bi yeri sana getirsinler yemek dedi
-kontürüm kalmamış okan 11 gibi gelir o zaman kadar dayanırım merak etme
^^ne zaman yedin en son
-kahvaltı yaptım yarım yamalak işte öyle kaldı
^^yaa fatih saat kaç olmuş hem hastasın nasıl dayanacaksın 
-bişey olmaz merak etme 
^^ne demek bişey olmaz yaa
-ne yapayım annem aradı telefon kesildi,ben onu aradım kontür bitti,hem 3 saat kaldı gelir okan merak etme 
^^hey allahım yaa olmaz öyle off kimse de yok ki orda kalan
-kontürüm kalsaydı söylerdim bişeyler.seni de meraklandırdığım için özür dilerim.
^^yaa ne kontürü ver sen bakayım şu numarayı ben arar söylerim sana
-yaz 05.....
numarayı sineme verdim
 muhakkak benim numaram olup olmadığına bakmıştır ama
 benim kullandığım numara olmadığını görünce aramış olsa gerek
^^âloo
 -dürümcü fatih buyrun
^^fatihhh??
-evet sinem bu da benim yeni numaram artık kimse mesaj atamaz çünkü sadece sende var..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder