18 Ekim 2012 Perşembe

bir ölü bir yaralı var kalbinde -bölüm 12-


-lan ne yapıyon geçsene iştimaya amk seni mi arayacaz diye bastılar küfürü
aşıkkken asker olmayacaksın aga
kimse derdinden anlamıyor amk
kimin sikindeki senin elin kızını deliler gibi sevmen
askerler şafak
rütbeliler maaş peşinde amk
herşeyi geçtim geldiğim günlerde
oturup konuştuğum askerler
artık benim sıratıma bile bakmıyordu
bulaşıkçı olduğumdan mıdır?
yoksa disiplin koğuşuna girip çıkmamdan mıdır bilmiyorum ama siklemiyorlardı beni
amk çevremdeki askerler
genelde gariban tayfadan
tipi pek düzgün olmayan
vukuatlı elemanlardı
zaten iki kere dayanamayıp dalmıştık birbirimize
zamanla onlarla da iyi geçinmeye başladık
iyi geçinemeye başlamamızın sebebleri vardı tabi
sıralamada ilk başa koymak belki yanlış ama
param vardı amk
alayına kola ısmarlıyordum
it gibi çalışıyor adamlar
akşama kadar bulaşık yıkıyorlar
günde 10 kola ısmarlasam
askeriyede ki fiyatların düşük olması sebebi ile
10 lira bile değil
ikinci bir sebebi
tuğba ile telefonlaşmalarım arttı
gerçi her seferinde saçmalıyordum ama olsun
yine de kızmıyordu bana
dinliyor
bazen o da bişeyler soruyor
çoğu zaman
-nasılsın*iyiyim sen nasılsın
-iyi işte nolsun*tamam o zaman görüşürüz şeklinde oluyordu
daha önceleri saatlerce konuştuğum kızlarda olmuştu telefonda
ama tuğbanın benim nasıl olduğumu sorması kadar mutlu edebileni olmamıştı
bir başka konu ise benim çok önyargılı bir insan oluşumun değişimini hissetmemdi
tipsiz ve fakir insanlara karşı nedendir bilmem
hiç hoşlanmazdım onlardan
ama zamanla askerliğinin biterek gitmesine üzüldüğüm
tipsizler  de oldu
fakirlerde
çarşıya çıktığım zamanlar
kadirin de dükkanda oluşu sebebi ile internet kafeye gidiyor
onunla konuşuyordum
genelde muhabbete tuğba ile ilgili sorulardan başlayıp
daha sonra gereksiz muhabbetler ediyor
ve bölüğe geri dönüyordum
tuğbayı aradım
-iyi akşamlar*iyi akşamlar selim
-nasılsın*iyiyim
-meşgulsen sonra arayayım*yo hayır değilim
-izne gelicektim de ben*sen bilirsin
-gelmeyeyim mi*banane selim istersen gel istersen gelme
-sanane mi?*evet banane
-moralin mi bozuk senin,bir sorun mu var?*hayır yok
-konuşmak istemiyorsun galiba*görüşürüz
deyip kapattı telefonu
bir daha arasam ne diyecektim
ya da bana neden böyle davranmıştı ki
en azından arkadaş gibi konuşuyorduk önceden
bu tavırlarının bir sebebi olmalıydı ki
öğrenmem de çok uzun sürmedi zaten
-lan selim yarın çarşıya çıkacak mısın?*evet noldu
-tamam internet kafeye git burcu seninle konuşacakmış*hayırdır nolmuş
-lan bilmiyorum 12 gibi gir işte*iyi tamam hadi görüşürüz deyip kapattık telefonu
çarşıya çıktım
saat 10 da net cafeye girdim
selim yok
aradım emanet telefonla
-lan nerdesin*eleman açtı birazdan gidiyorum dükkana
-burcu bişey söyledi mi*12 gibi girsin dedi
-iyi tamam bekliyorum
biraz bekledikten sonra burcu gelmiş
açtık msn i
başladık konuşmaya
-selim nasılsın*iyiyim burcu sen nasılsın
-eh işte*noldu tuğbaya bişey mi oldu yoksa
-yok bişey olmadıda
bu arada telefonuma mesaj geldi kadirden
-oğlum burcunun yanında tuğba da var haberin olsun yazıyordu
hay amk iyice heyecanlandım
-selim seninle bişey konuşmamız lazım yazdı burcu(ama yanında tuğba da var)
-buyur konuşalım ama korkutuyorsun beni yazdım
-nasıl anlatsam bilmiyorum ki yazdı lafı eveleyip geveliyor kesin altından bi bokluk çıkıcak
o yüzden fırsat bu fırsat tuğbanın da okuduğunu teyit etmek için
-benim yazdıklarımı okuyor mu tuğba?yazıp gönderdim kadire
evet cevabı geldi
-anlıyorum seni burcu yazdım
-neyi anlıyorsun selim  
               *bazen anlatmak çok zor oluyor
-ne gibi                 
               *kolay olsa çoktan anlatmıştım tuğbaya onu ne kadar sevdiğimi
-:(                       
              *merak etme üzülecek bişey yok,seven kişi o değil,kendim seviyorum kendim yaşıyorum acısını
-ama ben sana söylemiştim en baştan olmayacağını
              *daha olmamış bişey yok ki
-başka birisi varmış   
              *nasıl başka birisi varmış yaa
-tam anlatmadı ama başka birisiyle görüşüyormuş şu an
durup dururken mecazi kaynar sular hissedersiniz ya beyninizden kalbinize kadar süzülen
onlarca kovasını boşalttı üzerime
-selim orda mısın      
              *bilmiyorum ki nerde olduğumu
-yapma böyle lütfen,üzülme
              *üzülme,bunu yazarak bitseydi acılar,tuğbaya ilk günden üzülme der en azından bi kaç gülüşünü görürdüm
-off ya söyleme böyle şeyler
             *off ki ne off
-sen kıza bişey deme ama olur mu benden duyduğunu öğrenmesin
            
kadire tekrar mesaj yazdım
-noluyor lan orda
-tuğba söylüyor burcu yazıyor olm benim kızın suçu yok ona göre
              *tamam merak etme burcu,seni de zor duruma soktum,benim yüzümden yalanlar söylemek zorunda kaldın tuğbaya
-söylediğimiz yalanları biliyor zaten dert etme
              *askere bu haber verilir mi allahını seversen nasıl geçicek şimdi günler dedim(biraz tuğba üzülsün diye)
-ben ne yapayım öğren diye söyledim işte
              *iyi tamam
-başka söyleyeceğin bişey yoksa ben çıkıyorum
              *neden hiç eksilmedi ki içimde bişeyler,hala seviyorum ben onu yazdım
-ya lütfen ama
             *beni sevmesini çok istemiştim
-olmadı işte kısmet
             *ölümden değil de onu görememekten korkmuştum,yoksa beni sevmesi için ölmeye bile hazırdım hadi eyvallah
yazıp oturumu kapattım
mal mal oturdum kaldım sandalyede
1 saat internette hiç bir sikim yapmadan otururken
telefon geldi
-şşşş naptın lan*ne var kadir
-siktir et moruk takma kafana*kadir bişey demeyeceksen kapatıyorum,teselli için şoku atlatmam lazım kardeşim yazdım
-iyi tamam ara beni mutlaka deyip kapattık telefonu
birilerini dövesim
bişeylere vurasım
içimdeki acıyı başka acılarla paylaştırasım vardı
olmadı
en çok yanan yine hep kalbim oldu
bu durum beni mala bağladı
oto döndüm
yemini fazla yemiş sığırlar gibi oturduğum yerde kalıyor
birisi noldu lan deyince
herşey terkar aklıma geliyor ve geviş getiriyordum acılara
yine otururken
askerin biri yanıma oturdu
-selim aga kola içer misin dedi
ses çıkarmadım
gitmiş almış gelmiş iki tane
-noldu selim*siktir et
-kız meselesi mi*boşver
-takma lan kafaya*yalnız bırakır mısın beni
-bırakmam*bela mısın olm siktir git
-anlat da rahatla biraz*lan sana niye anlatayım amk psikolog musun
-anlat zaman geçsin amk*hay amk ben neyin derdindeyim sen zaman diyon bana
-anlat sikicem şimdi bi tarafını dinliyoz işte amk*sevdiğim kız başkası ile çıkıyor
-ne var bunda amk benim sevdiklerim de hep başkasını seviyor*lan olm salak mısın
-yoo şu tipime baksana kız beni mi sevicek amk(biraz tipsiz bi lavuktu)*kızlar haksız da sayılmazmış
-bak sen bile dalga geçiyorsun ama bana bak deyip çok da sikimde işareti yaptı
sadece gülümsedim
-çek şurdan bi fırt kola*hay sokucam kolana şimdi
-çek aga rahatlarsın*lan rakı mı bu amk rahatlatsın
-tek seven sen misin aga,deli gibi sevdim,karşısına da çıkıp seni seviyorum dedim,ama şöyle baştan aşşağı bi süzdü beni
sonra dönüp gitti,sadece siktir git dese içim yanmaz ama baştan aşşağı süzdü sonra senden bi sikim olmaz dercesine dönüp gitti
hadi bu aşk konusu bana göre değil diyecem ama,askeriyeden içeri girdim komutan şöyle bi sözdü beni,sonra bulaşıkhaneye gönderdiler
dost dedikleri bişey varya,hiç olmadı benim,tüm dünya başkalarnı seviyor amk.
bi de kendine bak amk bok gibi paran var,tipin de düzgün karı olsam veririm o derece yani
bi karının derdine düşmüşsün dedi
-lan olm öyle olmuyor işte bazen bir kişi tüm dünyan oluyor amk.
-bırakmayacaksın olm o zaman ben tipime değil yüreğime güvendim koşmayı hiç bırakmadım kızın peşinden,hala da koşuyorum
zaten onu peşini bıraksam başka kızlar da bakmaz bana ama en azından bir amacım var dedi
-ne amacı lan dedim
-aga şimdi ben bu kızın peşinden 3 yıldır koşuyorum.bu kız benim tipime bakarak beni siktir ediyorya sürekli
-eeee
-şimdi bu kız mutlaka başka birisi ile çıkıcak,hadi bir sene iki sene mutlu oldular diyelim sonra mutlaka bi bokluk olucak kız üzülecek
tam işte bu sırada kızın aklına ben gelicem,çünkü hala kızın peşinden koşuyor olucam dedi
-lan bi siktir git kafayı yemişsin amk sen dedim
-valla ben elinde olan fırsatları hatırlatmak için bunları anlatıyorum,bende sadece yürek var,sen hala burda oturup günlerdir onu düşünüyorsan
sende de yürek var ayrıca paran tipin de cabası dedi
-lan olm durum çok farklı kızın ilk sevgilisi ölmüş iki senedir onu unutamıyordu,benimle biraz bişeyler olur gibi oldu
6 aydır peşinden koşuyordum sürekli,ama başkası ile çıkmaya başlamış dedim
-nasıl yakınlaşma oldu da sonra başka birisi ile çıktı dedi
hay amk deyip herşeyi anlattım
-lan bi siktir git evden çıkmayan kız nasıl başka birisini bulucak,yalandır o dedi
-lan arkadaşın kız arkadaşı ile beraber söylediler anlattım ya dedim
-aga benim anladığım kadarı ile sen kızı fazla rahatsız etmişsin,kız sana en baştan demiş hala onu unutamadım diye,ama sen çok aceleci davranmışsın
eğer o kızın sevgilisi varsa anamı siksinler bu kadar da büyük konuşuyom dedi
-vay amk neler konuşuyorum seninle ben dedim
-benim dediğimi dinle sen o kızın peşini bırakma dedi
-hadi varsa gerçekten sevgili o zaman nolcak dedim
-ara sor arkadaşının kız arkadaşına dedi
-lan olm onu tembihlemiştir yoksa bile dedim
-olm peşinden koştuğum kızda bana benim erkek arkadaşım var rahatsız etme artık lütfen dedi,1 ay takip ettim,allahın erkek sineğine
bile selam vermedi dedi
-ya olsaydı ne yapacaktın dedim
-ayrılmasını bekleyecektim amk dedi
-harbiden çok mu seviyon lan kızı diye sordum
-lan bi görsen öyle çok güzel de değil,ne bilim beni terslemesi bile hoşuma gidiyor amk,bazen karşısına çıkıyorum,suratı asılıyor
gülümsüyorum,hiç birşey olmamış gibi devam ediyorum,günlerce mutlu olmama yetiyor dedi
-sen nasıl bi sapık çıktın arkadaş dedim
-ne sapığı lan,benim gibi tipsizler zor kullanır sevdiklerini alabilmek için,tecavüz eden orospu doğurdukları bile var,ama ben sadece
onu sevmeye devam ettiğimi gösteriyorum,ne durdurmuşluğum var,ne de yolunu kesmişliğim dedi
-iyi huylu sapıksın yani dedim
-benim iş yalan aga kız elbet birisini bulucak ve evlenecek o birini buluncaya kadar bende böyle idare ediyorum,sonra gelir sende beni teselli edersin dedi
-kim kimi teselli etti amk sabahtan beri kendi derdini anlatıyon dedim
-git derdini sevdiği ile çok mutlu olan birine anlat bakalım seni dinleyecek mi dedi
orası öyleydi tabi
-bırakma aga,çok ince çizgiler de aşk dedikleri
bir kere seni seviyorum dersin,havalara uçar
iki kere dersin sıkılır,
vaktinden önce söylersin anlamsız olur,
söylemeye geç kalırsın,zaman muhtemel mutluluğundan çalar
kaç kere yaşanıyor ki hayat,bir kere sevilir,ikinciler üçüncüler ve diğerleri
ilkindeki hataları telefi etme çabalarıdır hep
3 adım geç attığı için hayatının aşkını kaçıranlar da var
binlerce adım atmasına rağmen sevdiğine kavuşamayanlar da
sen bunca adım atmışken bırakma o kızı
-tamam doğru diyon da kız ilk aşkı yaşamış ben ikinci belki de üçüncüyüm dedim
-kızlar da bir kere sever,eğer aldatma ile bitmişse ilk aşkları
diğer aşklarında sevmekten çok güvene ihtiyaç duyarlar,siktirboktan bir sebele bitmişse ya sevmemiştir ya da tekrar barışırlar zaten
-iyi de ölmüş,ölmüş amk kızın sevgilisi ben ne bok yiyecem
-ölmeden sevmesini bekleyeceksin çavuş başka seçenek bırakmamış sana kalbin
-hay kalbimi sikim
-ben denedim de delik bulamadım sikicek,içini aşk kaplamış bir gram boşluk bile yok,zamanında yapsaydık o işi
kalbimiz orospu olur da sürekli bir kızın peşinden koşturtmazdı bizi dedi
-hay amk senin kola içer misin lan dedim
-bi fırt alırım moruk sarhoş oldum dedi
-istanbula gel sen sarhoşluk gör dedim
-hassiktir bana sarhoşluk anılarını anlattıktan sonra seninle içeceğimi mi sanıyorsun,ben öyle tek yumrukla da bırakmam dedi
-tamam gelme amk dedim
-ben kaçar çavuş kafamı siktin amk amma derdin varmış deyip gülümseyerek gitti
giderken beni de güldürdü götoş
özetle bana tuğbayı bırakma dedi ama zaten tüm ordu bırak dese
tek başına kalbimle savaşmaya güçleri yetmezdi
şansımı denemek amaçlı
kadiri aradım
selamın aleyküm aleyküm selam girdim konuya
-var mıymış lan gerçekten öyle birisi dedim
-bilmiyorum valla dedi
-lan oğlum burcu senden saklayamaz anlat bildiğin bişey varsa üzüldüm zaten üzüleceğim kadar dedim
-bilsem anlatmaz mıyım ayıp ediyon dedi
-iyi o zaman burcu ile konuş,tuğba da sevgilisini alsın bir yerde buluşun bakalım getirecek mi birisini veya ne tepki vericek dedim
-tamam dedi
-burcu görmüş mü hiç çocuğu dedim
-yok o da görmemiş daha dedi
-beyaz atlı prens mi geldi mahalleye ne oldu ki acaba dedim
hiç bir buluşma olmamış beyler
her burcunun buluşma teklifine tuğba
-yeni yeni tanışıyoruz daha olmaz erken falan deyip sallamış
izne gidicem takip edicem ama
görürüm elimden bi kaza çıkar zaten 1 ay kalmış diye sabrettim
askerliğin bitmesine 20 gün kala
-selimmmmmmmmmm telefon diye çağırdılar beni
-alo*selim
-benim tuğba
dondum kaldım amk
-evet buyur*nasılsın
-nasılım?bilmiyorum ki nasıl olduğumu*hiç bahane bulamadın mı
-efendim*aramadın da hiç ondan soruyorum
-tuğba sen misin gerçekten*evet benim
-bi sorun mu var*hayır sorun falan yok,merak etmiştim o yüzden aradım,görüşürüz dedi
ve telefon kapandı
hemen kadiri aradım
bana acil burcuyu bul moruk dedim
telefonunu verdi
-burcu*aa selim naber
-iyi iyi,tuğba nerde*bilmiyorum ki pek görüşmüyoruz
-beni aradı az önce*hadi canım
-vallahi beni aradı*ne dedi peki
-nasılsın,merak ettim falan dedi*sen ne dedin
-cevap verdim işte,neden aramış olabilir beni*nerden bileyim ki ben
-bana doğruyu söyle var mı sevgilisi*vallahi bilmiyorum
-ne diye seni çağırdı da sana söyletti,sevgilisi olduğunu*anlattı durumu,birisini seviyorum galiba dedi,ama bunu selime söylemeli miyim
bilmiyorum dedi,üzülür söylemeyelim dedim,yok onunda bilmesi lazım diyerek söyletti işte dedi
-sen gördün mü bu çocuğu hiç*yok görmedim
-kafayı yiyecem en sonunda*neden seni aradı ki bende merak ettim şimdi
-lütfen git bi evlerine otur konuş biraz,ağzından laf almaya çalış lütfen*iyi tamam deyip
görevi üstlendikten sonra
ondan haber beklemeye geçtim
ben yine düşünürken benim tipsiz geldi
-bana izin verir misin çavuş dedi
-nereye lan diye sordum
-bende biraz sevdiğimi düşüneyim hep bulaşık hep bulaşık dedi
-hay sikicem bende bişey var sandım gel otur dedim
-var mı haber dedi
-beni aradı dedim
ne konuştuğumuzu sordu ve anlattım
-biliyorum amk ben bu işi dedi
-neyi biliyon diye sordum
-oğlum yok sevgilisi falan rahat ol sen dedi
bi kaç gün sonra tekrar aradım
ve burcudan tek öğrenebildiğim şey
yaklaşan doğum günümde tuğbanın benim için bir sürpriz hazırlama fikriydi
-ne sürpriziymiş burcu dedim
-sürpriz hafta sonu mutlaka internet kafeye git sana bişey yollayacaz dedi
-başka bişey öğrenemedin mi sevgilisi hakkında dedim
-selim eskiden arardı sonra aramaz oldu,parası mı yok acaba,kadir gönderemiyorsa ben göndereyim dedi sadece
-oha bunu dedi mi gerçekten dedim
-evet valla dedi dedi
-sen sormadın mı,senin erkek arkadaşın var neden selimin seni aramasını bekliyorsun diye dedim
-yok valla aklıma gelmedi dedi
telefonları kapattık
sürprize kilitlendik
bu kız neden böyle yapıyor diye düşündük
benim onu aramamı beklemesine anlam vermeye çalıştık
sonuç kafa beyin ortaya karışık,çık işin içinden çıkabilirsen
aradım tuğbayı
nasılsın iyiyim
o nasıl güzel şu nasıl gidiyor süper
hafta sonu çarşıya çıkıcak mısın evet
harika o zaman
oldu
öptüm yok öpmedim
görüşürüz görüşüz kapattık
vay amk ne geçmez günmüş
çarşı cezası almayayım diye
bulaşıkları kendi ellerimle yıkadım desem
beni yadırgamazsınız sanırım
geldi hafta sonu
çıktık sağsalim
onları beklemeye başladım
aradım kadiri
-kalk amk aç dükkanı dedim
-saat 9 amk bekle kızlar gelicek önce dedi
iyi tamam beklemeye geçtim
saat 12 gibi
geldiler ben kadirle konuşurken
kamerayı açmamı istediler
önce tipimi hafiften kontrol edip
açtım
bi baktım
tuğbam da orda
doğum günün kutlu olsun deyip bir de sürpriz pasta çıkardılar
hep beraber benim adıma üflediler
şimdi kapatıyoruz hediyeni aç deyip e maili açmamı söylediler
bir video dosyası göndermişler
videoyu oynatmaya başladım
ilk çıkan kişi annem
hepsi teker teker benim fotoğraf makinamın karşısına geçmiş ve bana konuşma hazırlamışlar
annem-oğlum benim,doğum günün kutlu olsun,seni çok özledim,
yanımda olmanı isterdim falan filan konuşmuş işte annem
kardeşim alp-doğum günün kutlu olsun abilerin dibi
tuğbanın annesi
tuğbanın babası
da iyi dileklerini sunmuşlar benim için
burcu-nice yıllara selim,bence pes etme deyip göz kırparak o da bitirmiş
kadir-moruk işler çok iyi,dükkanda çay satmaya başladım,esnafa bile satıyorum,playstation da mı alsak diye düşünüyorum,
nargile falan,işleri büyütmemiz lazım,şaka bir yana eğer burcu ile mutlu olabileleceksem,bunu senin bana sağladığın işe borçluyum
böyle devam edersek kısa zamanda evlenicez inş.iyi ki doğdun kardeşim,burcuya kulak ver deyip o da göz kırptı
ve tuğba-biraz uzun bir konuşma olucak ama vaktin yeterince var sanırım,öncelikle kameranı kullandığım için
sana kira borçluyum deyip hafiften gülümsemiş............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder