11 Ekim 2012 Perşembe

bir ölü bir yaralı var kalbinde -bölüm 9-


amk herşey aleyhime gelişiyor
insan benim yüzümden kavga eder mi?
onu siktir et insan beni savunur mu hiç?sevdiğine karşı hemde
ulan kadir senin de amk
senin yüzünden tuğba bana salak dedi
ama karambolde telefonunu da almış olduk
onu arayıp mesaj yazacak göt mevcut değil henüz ama olsun amk

gün geldi okula gittim
dedim hocam hazırdır proje buyrunuz
gel bakalım izleyelim şunu dedi
anfiye aldı beni öğrenciler derste iken hemde
halbuki daha önceleri alır kendisi inceler olmamış derdi
bi baktım benim çıplak resimlerini çekmek istediğim kızda orda
daha bakmaya başlamadan bişeyler eksik selim dedi
-hocam bakmadınız bile dedim
-sizce de bişey eksik değil mi çocuklar diye seslendi diğerlerine
kimseden ses yok amk onlarda şaşkın şaşkın bakıyorlar
-özür dilerim hocam ama diye lafa gireceğim anda
-evet özür dileyeceksin ama benden değil dedi
hocanın amacını o an anladım
çıplak resimlerini çekmeyi istediğim kızdan özür dilememi bekliyordu
belki de bugüne almasında ki amaç da kızı orda yakalamaktı
özür den kim ölmüş amk
zaten yalama yapmaya başladı dilime özür dilemek
hissetmeden söyledim çünkü bugün tamam çıplak resmimi çekebilirsin dese yine çekmek isterdim
-önemli değil dedi pek bi havalı şekilde
Nasıl önemli değil amk.madem önemli değil neden hocaya şikayet ediyon
-evet çocuklar izlemek isteyen kalabilir diğerleri çıkabilir dedi hoca
bir kaç öğrenci çıktı
diğerleri ile beraber başladık izlemeye
projeyi slayt gösterisi şeklinde
her fotoğrafa deklanjör sesi ile geçiş yaparak hazırladım
240 resimden oluşuyor olduğu için burda hepsini yazamam elbet ama
sizinde bildiğiniz gibi
burcu ve kadirden oluşan fotoğraflarla diğer resimleri koydum
*bazen gündür İstanbul,kimine aydın yazıp kadir le burcunun arkalarında güneş olan birbirlerine bakarken ki resmi
kimine karalık yazıp elinde kör bastonu olan birisinin resmi
*birkaç kadehtir İstanbul,kimine kederli yazıp yalnız ve düşünceli içen amcanın resmi
Kimine zevk veren yazıp burcu ve kadirin kadehlerini tokuştururken ki resmi
*yalnızlıktır İstanbul bazen tek bir kişiyle paylaşılan yazıp burcu ve kadirin resmi
Bazen bir kişinin hayaliyle yaşanan yazıp tuğbanın kadir ve burcuya bakan resmi
*bazen aşktır İstanbul kimine geçmesin zaman dedirten burcu ve kadirin birbirlerine bakarken
En mutlu oldukları resim
Bazılarına ise bitsin hayat dedirten yazıp mezarlıkta yeni gömülmüş henüz toprak olan
Bir mezarın başındaki ağlayan kişinin resmi
Şeklinde olan ve bunun gibi örneklemelerle dolu olan projemi hoca hiç yorum yapmadan
Durdurmadan ,bu niye böyle demeden izlerken
Hiçbir yorum yapmadan sınıftan ayrıldı
Öğrencilerin çoğu çıkarken çok güzel olduğuna dair fikirlerini beyan edip
Anfiyi terk ederken
-umarım geçersin diye anfiden çıktı nü resmini çekmek istediğim kız
-tekrar özür dilerim dedim
-diler misin gerçekten diye arkasını döndü
-daha önce dilemem gerekirdi ama kusura bakma artık dedim
-tamam dedi
-sorun yok dimi şimdi hallettik yani dedim
-bilmem dedi
-benim henüz farkına varamadığım kendimi affettirme yolu var mı acaba dedim
-sence dedi
-çaydan yemeğe kadar yolu var dedim
-çok hızlı teklif ediyorsun dedi
-sende çok geç teklife cevap veriyorsun dedim
-çay olabilir dedi
-nerde olsun dedim
Karıyı ayarladım ayarlayacam beyler
-seçenekler neler dedi
-çay bahçesinden benim eve kadar yolu var sen seç dedim
Biraz gülümsedi
-senin ev mi dedi
-merak etme fotoğraf makinası yanımızda olmayacak dedim
-çay bahçesi dedi
-buyrun o zaman dedim
Kantine gittik
Amk bana düşman olan kıza bak
Nerdeyse onun yüzünden onlarca proje hazırladım
Nedendir bilinmez bir özürle tüm düşmanlığı bitti
Hatta abartsam o gece eve götürecem
O derece yamuluyor bana
Dedim olm selim bu kızdan iş çıkar asıl bakalım biraz diyerek
Her zaman ki çapkın kimliğime geri büründüm
Çaylarımızı içerken
Projeyi çok beğendiğini,hikayelendirmen etkilendiğini
Karşılaştırmaların çok hoşuna gittiğini belirten
Beni övücü cümleler kurmasına karşılık olarak
-keşke başka şekilde tanışmış olsaydık,kendimce yaptığım
Aptalca bir şakadan dolayı beni yanlış tanıdınız tarzında gayet piçimsi konuşmalara çoktan başlamıştım bile
-evet keşke öyle olsaydı,hiç de öyle birisine benzemiyordunuz dedi
-sizde şikayet edecek birisine benzemiyordunuz güler geçersiniz sanıyordum o an ama bana yapılsa sanırım sizin yaptığınızın aynısını bende yapardım dedim
Bu birbirimize yavşama evresi oldukça elverişli geçerken
Telefon çaldı Tuğba
-nerdesin*okuldaa
-konuştun mu kadirle*yoo
-ne kadar sorumsuzsun sen yaa*sen de ne kadar önyargılısın
-bırak şimdi bizi eleştirmeyi de hallet şu işi*emredersin
-evet emrederim birbirini seven iki kişinin senin yüzünden ayrı kalmasına izin veremem*tamam diyorum laftan anlamıyorsun herhalde
-tamam da ne zamanın tamamı kaç gün oldu farkında mısın*okuldayım projeyi veriyorum bitsin halledicem
-haber ver deyip telefonu kapattı
Çıplak resmini çekmek istediğim kıza olan ilgim bir anda bitti
-bana müsaade gitmem gerek dedim
-memnun oldum tanıştığımıza selim dedi
-henüz tam tanışamadık kaldığımız yerden devam etmek dileğiyle görüşürüz diyerek kıza da açık kapı bıraktım

Aradım kadiri
-nerdesin lan
-ebenin köyüne gittim dedi
-hayır mı lan dedim
-ebeni arıyorum dedi
-nerdesin sen dedim
-napıcan amk dedi sinirli bir şekilde
-ebemin adresini vericem görüşmem lazım uzatma işte amk dedim
-evdeyim dedi
Hem yalnız kalası var hemde birisiyle dertleşesi
Bastım evlerine
Selamın aleyküm aleyküm selam
Hayırdır dedim
-senin yüzünden kıza küfür ettim*ne diye küfür ediyon olm
-beynimi yedi vay senin arkadaşın şöyle böyle diye*iyi de bunun için kıza küfredilir mi
-lan olm tartışma büyüdü eski hesaplar da açılmaya başladı sinirlendim siktir ettim*manyak mısınız özür dile kızdan seni seviyor affeder dedim
-sen nerden biliyon amk*Tuğba aradı o söyledi
-tuğba seni mi aradı*heee bak işte numarası
-vay amk biz sizin için kavga ediyoz siz birbirinizi arıyorsunuz*tamam işte kız özür bekliyor dedim
-olm ilk defa küfrettim kıza affetmez*lan olm affedicek Tuğba öyle söyledi.kıza küfür eden sensin onun seni arayacak hali yok dedim
-tamam ben hallederim*tamam haber bekliyorum dedim

Kadirden ayrılıp tuğbayı aradım
-merhaba*konuştun mu kadirle
-evet özür dileyecek*ne zaman
-ne bileyim ne zaman dileyecek işte*tam sen onu al şu avm ye gel ben burcu ile gelicem dedi
-bırak kendi aralarında halletsinler işte*ya olmaz al getir sen kadiri bekletmeyin deyip kapattı

Gel de kadiri kandır şimdi amk
Aradım
-olm kadir*yine ne var amk
-hadi gel şuraya gidiyoruz*ne bok yiyecez orda
-ebem oraya gelmiş Allah Allah gel işte amk çiçek alırız ordan burcuya gidersin*tamam bekle geliyom

Kadiri beklerken tuğbaya mesaj yazdım
-1 saate ordayız
-biraz oyalanın geç kalabiliriz diye cevapladı mesajımı

Beklenen zaman geldi
Biz kafeteryada otururken Tuğba ve burcuyu gördüm
Ayağa kalkıp
-ooo Tuğba nasılsın yaa diyerek tokalaştım
-aa selim iyidir dedi
- buyurun dedim masamızı göstererek
Kadir elinde çiçek burcu suratında üzüntü ile birbirlerine bakar kaldılar
Tuğbanın da zorlaması ile burcu da masamıza doğru yaklaştı
-bana lavaboyu gösterir misin Tuğba dedim
-gel bakalım buluruz dedi
Biz onları yalnız bıraktık
Biraz uzaklaştıktan sonra onları izlemeye başladık
Kadir çiçeği verdi
Gülüyorlar amk
Lan özür dilemesi lazımdı onun tamam affettim demesi lazımdı
-eee gülüyor bunlar dedim tuğbaya
-bende anlamadım ki dedi
Bi baktık sarılıyorlar bir de dudaktan ufak bir öpücük
-biz niye bunları buluşturacaz diye bu kadar uğraştık ki dünden razılarmış barışmaya dedim
-hadi dönelim dedi
O önde ben arkada yürüyoruz
Oturduk yanlarına
Kimsede ses yokken
-barıştınız mı dedi Tuğba
-buraya gelmeden önce aramıştı kadir,anladık bizi buluşturmaya çalıştığınızı selim’in yüzünden ayrı kaldığımız için bize yemek ısmarlayarak cezalandırmak istedik dedi burcu
Hassiktir yemek mi ulan bunlara yemek ısmarlasam para kalmayacak cepte
-evet hak etti bu cezayı size afiyet olsun ben gidiyorum dedi
-sen gidersen bende giderim dedim
-hayır sen yemek ısmarlayacaksın dedi
-sen gidersen o da gider,yoksa selim giderse ben mi giderdim öyle bişeyler işte dedi kadir
Gülüştüler falan derken
-vallahi hiç aç değilim siz mutlu olunca karnım doydu dedi Tuğba
-tuğba lütfen diyerek kandırdı burcu
-seninle de sonra görüşcez burcu hanım beni buraya kadar boşuna yordun dedi Tuğba madem barıştınız niye söylemiyorsun anlamında
-ne yersiniz diye sordum
-en pahalı ne varsa onu yeyin dedi Tuğba
Kız bana düşman amk
Yemek yemeye geçtik
Menüler geldi
Herkes menüye bakarken Tuğba eline bile almadı
O almayınca bende almadım
-sen yemiyecek misin dedi bana
-belki param yoktur dedim
Üzüldü biraz
Biraz da az önce en pahalısını yeyin deyişinin pişmanlığını yaşadı belki
-zorlamış gibi olduk ama kusura bakma selim dedi burcu
-yok estağfurullah istediğinizi yiyebilirsiniz size yeticek kadar param var her zaman dedim
Yemeklerini söylediler
Biraz babamı sordular
Biraz projeyi
Yemekler geldi onlar yerken Tuğba masadan kalktı
Lavaboya gidiyorum mazareti ile
Lavabo dönüşü hesabı ödemiş
-ben öderdim şaka yaptım var param dedim
-o gecenin tüm yükünü sana yıkmak adil olmamıştı zaten diyerek konuyu kapattı
Burcu yine şımararak alışveriş merkezinde ki
1 tl karşılığında oyuncak bebek ve ayıcıklar veren makinaya giderek
Attı jetonu ama karavana çekti
Tüm bozukluklarını harcamasına rağmen hiç alamadı
Tuğba ben deneyeyim dedi
-yaaaa diye üzüldüler
O da alamadı
Kadir de denedi ama o da boş çekti
Onlar uğraşırken bende cebimdeki tüm bozuklukları burcu ve kadire verip
Devam etmelerini sağladım
Bir oyuncakcıya girip irisinden iki tane ayıya parayı basıp yanlarına geldim
Onlar hala alamamış
Birini burcuya birisini de tuğbaya vermeye çalıştım ama
-ben istemiyorum dedi ve bana geri uzattı
-sen istemiyorsan bende istemiyorum diyerek kadire uzattım
-selim istemiyorsa bende istemiyorum diyerek burcuya uzattı
Burcu da tuğbaya uzattı ama almak istemediği için
Burcuda kaldı
Bende ne bok yemeye tuğbaya hediye ayı alıyordum ona anlam veremedim
Kızın ne tepki vermesini bekleyerek almıştım ki acaba
-aaaa selimciğim çok teşekkür ederim canım bayıldım hediyene demesini mi??
Offf beynimi sikim yine rezil oldum
Tuğba gitmek isteyince onu gönderdik ve bende kadirle burcuyu yalnız bırakarak eve geçtim
Cebimde ki para nerdeyse bitmek üzereydi ve annemi bana karşı bu kadar yumuşamış iken
Fırsattan istifade edip babamdan özür dileme meselesinin üzerine gitmeye karar verdim
Aldım çiçeği
Zaten bu çiçekler de olmasa ne vericez birbirimize o da ayrı bir tartışma konusu
Vardım eve annemle biraz konuştum
Babam da odasında dinleniyor hala
-çık tekrar özür dile dedi annem
Bu defa kesin affedecek düşüncesi ile odasına girip
-geçmiş olsun bana dedim
-merieeeem diye bağırdı
Bana bakmamak için kafasını çevirdi
Meriem abla odaya girince
-ben size selim bu eve girmeyecek demedim mi dedi
Ulan baba ana avrat küfür etsen bu kadar ağrıma gitmezdi
Sessizce çıktım odasından
Anneme de bişey söylemeden ayrıldım evden
E amk para yok
Dedim sikerler öyle işi amk
Götü satacak halimiz yokya
Yapıştırdım evin camına
*sahibinden satılıktır 0 5….. diye
Kadire söyledim
O burcuya söylemiş
Burcu tuğbaya yine üzülmüş halime
Ev satıyoruz amk pazarda köy yumurtası değil
Hemen satılmıyor tabi
Arada geçecek zaman için para ihtiyacımın bir kısmını bilader alpten aldım sağolsun
1 hafta dolarken
Tuğba ile hiç görüşmedim
Kadir ve burcuya resimlerini verdim
Hocanın beni geçirdiğini öğrendim
Artık diplomayı almak kalmıştı
Ev ilanlarından ve komşulardan averaj bir fiyat fikri edindim evim hakkında
Sonra ilk ciddi telefon geldi
Beyefendi müsait olduğunuz zaman ev hakkında görüşmek istiyoruz dedi telefondaki ses
-evi gezebilir miyiz*buyurun evdeyim
-hmm ne kadar istiyorsunuz*
Hakkaten lan kaç para istiyordum?
-sizin rakamınız nedir dedim
-biz şu fiyatı düşünüyoruz derken ortalamanın 20bin tl altında bir fiyat söyledi
-kusura bakmayın anlaşamayız o fiyata dedim
Hem anlaşsak bile nerde kalıcaktım amk
Ulan yanlış mı yapıyorum acaba diye düşünürken
-siz ne kadar istiyorsunuz dedi
Ortalamanın 10bin tl üzerini söyledim
-o zaman biz size tekrar döneriz deyip gittiler
Bende sağda solda kiralayabileceğim bir eve bakarken
Ne bok yiyeceğimi bilememeden ötürü
Askerliği de aradan çıkararak babamın beni affetmesi için biraz daha zaman kazanmış olurum fikrine kapıldım
Askerlik başvurumu yaptım
3 ay sonra gidebilirsin en erken dediler
Tamamdır dedim.3 ay idare ederim amk biladerden alacağım paralarla

Tamam askerliğe başvurduk ama askerdeyken kim bakıcak amk bana
Gerçi annem bakardı çünkü onunla barışmış sayılırdık
Ama babamdan dolayı onun da bakmasını istemiyordum
Ve babama kızgın olduğum için
Bana hediye ettiği evi satarak askere gidinceye kadar parayı çarçur etmeye karar verdim
Böylece anneme de muhtaç kalmayacaktım
Emlakçılar tekrar aradı
-beyefendi ilgilenirseniz son rakamımız şudur deyip sözü bana bıraktılar
-ofisiniz nerde bi kaç ayrıntı konuşmamız lazım dedim
Gittim yanlarına
-bu evi size sattıktan sonra 3 ay daha kalabilir miyim dedim
Gerekçe olarak da askere gideceğimi söyledim
-bu dönem içerisinde evi göstermek için müşteri getirebileceksek olur dediler
-tamam o zaman anlaştık dedim
-ama evi satarsak boşaltırsınız o yüzden sözleşme yapmayız bu konuda dediler
-o da tamam dedim
Noter tapu banka derken satış işlemi gerçekleşti
Para hesabımda
Bi kutlayayım şu parayı deyip
Eğlence için adam ararken kadir aradı
-işten çıktım moruk dedi
-iyi bok yedin nasıl evlenicen şimdi dedim
-bilmiyom valla dedi
-gel dedim içmeye çıkalım bu gece
-senin evde içelim olm bende de para yok senin durum da kötü dedi
-ev yok olm artık dedim
-dur geliyom amk unutturma ev noldu diye sorcam diyerek telefonu kapattı ve yanıma geldi
-eve noldu lan*sattım
-niye*babamın yanına gittim böyle böyle oldu,götümü mü satıcaktım amk evi sattım
-senin götte para ederdi ha keşke evi satmasaydın*lan makara yapma sikerim bak
-ne zaman çıkıcan evden*askere giderken
-ne askerliği oğlum?*kasımda gidiyorum
-eh amk ne yaptın lan iki günde böyle kararlar almışsın*sen niye işten çıktın
-kovdular yaa*eee şimdi ne yapıcan
-valla bilmiyorum*neyse şerefe,Tuğba ne yapıyormuş
-evlenmiş*kimle evlenmiş ne evlenmesi amk
-şaka lan şaka ne bilim ne yapıyor*yüreğime iniyordu pezevenk öyle şaka mı olur
-eee sen bu ev parasını ne yapacaksın*bankaya atıcam amk
-olm bi yatırım yap parayı bitirirsin sen böyle, *ne yatırımı yapıcaz
-ne bilim buluruz bişeyler,bankalar faiz mi veriyor amk sanki*tamam bul yapalım amk de askerlik nolcak?
-sen gelinceye kadar ben bakarım
Oturup biraz daha içtikten sonra kadir o gece benimle kaldı
Sabah kahvaltıyı yaptıktan sonra ikimiz de boş olduğumuz için
Çevreyi dolaşıp ne yapabileceğimize baktık
Kolay mı amk istanbulda iş yapmak
Bi sikim bulamadık ilk etapta
Sonra burcuyu da almak üzere onların mahalleye gittiğimizde
Burcunun ailesi de çay içmek üzere kadiri yukarı çağırınca
Bende onunla çıkmak durumunda kaldım
Oturduk
Nasılsınız iyiyiz şöyleyiz derken
Kadirin işten çıkma konusunda üzüldüler
Burcunun babası buluruz sana bir iş merak etme dedi müstakbel damadına
-biz dükkan arıyoruz bir tane selim evi sattı dükkan açmayı düşünüyoruz dedi
-nasıl dükkan ne kadar paranız var dedi
-130 bin tl dedim
-hmm aklımızda bulunsun dediler
Biraz daha otururken
burcuya aldığım ayıcık duruyordu ama tuğbanın almayıp mecburi yine burcunun aldığı ayıcık gözükmüyordu
bu durumu aklıma not alıp oradan ayrıldıktan sonra
burcuya sordum
-benden duymadın ama tamam mı dedi
-neyi dedim
-tuğba da olduğunu dedi
Sevindim amk
Güldüler halime biraz dalga geçtiler
Bizim dükkan arama olayı burcunun arkadaşlarına
Kadirin arkadaşlarına yayıldı
3.gün bir tane depo bulduk
Dükkanı bulmuştuk ama ne yapacağımıza karar verememiştik
Ulan burada ne dükkanı açsak gider diye hesap yaparken
O zamanlar çok meşhur olan internet kafede karar kıldık
Toplam 18 tane bilgisayar
Bir tane ana bilgisayar
Bilgisayar masaları
Yerlere halıflex
Güzel sanatlardan tanıdığım birkaç arkadaştan ilginç duvar boyama teknikleri
Kira kontratı peşinat
Yenilenen camlar
Düzeltilen kepenk derken
Paranın yarısına tecavüz etmişiz haberim yok
İnternet kurulumudur
Ruhsatıdır derken baya uğraştırdı beni ve kadiri ama sonunda açtık
Bilgisayarcı geldi
Gerekli programları yükledi
Şu şöyle bu böyle gösterdi derken
İlk müşteri geldi bile amk
Burcu da seviniyor duruma
En azından artık kadirin işi vardı
Dükkanı açalı 1 hafta olmuşken
Çevredeki ilgili kişiler tarafından tanınıp dolmaya başladı dükkan
Sabah 10 dan gece iki ye kadar genelde dolu oluyordu
Bir sabah kalktım yine dükkana gidicem
Kapı çalındı
Polis
-buyrun ağabeyler dedim
-evi boşalmıyormuşsunuz dedi
Ev benim diyemiyorum
-askere gidinceye kadar burada kalıcaktım dedim
-sözleşmeniz var mı diye sordu
-yokta emlakçı ile görüşmüştüm dedim
-valla evi satmışlar beyefendi derdinizi emlakçılarla halledin dedi
-tamam ben konuşurum dedim
Gitti polisler
Emlakçıyı aradım dedim böyle böyle
-biz sana söylemiştik dedi
Hay amk yapıcak bişey kalmadı
Emlakçı demek mafya demek
Dükkana gittim
Kadire durumu anlattım
-tamam bizde kalırsın ev buluncaya kadar dedi
-evdeki eşyaları ne yapıcam dedim.onun derdine düştük amk
Moralim bozuldu biraz dolaşayım diye dışarı gezmeye çıktım
Bi saat falan sonra kadir beni aradı
-gel lan Tuğba hayırlı olsuna gelmiş görde moralin düzelsin dedi
-o da umutsuz vaka suratıma bile bakmıyor dedim
-lan gel işte burcu da burada oturuyorlar dedi
-iyi tamam deyip gittim dükkana
-merhaba hoş geldiniz*hoş bulduk hayırlı olsun dedi Tuğba
-sağol dedim
Sonra konuşacak bişey bulamadığım için sap sap ayakta kaldım
-ne yaptın bulabildin mi bir yer dedi kadir
-yok bulamadım dedim
-hayırdır dedi burcu
Kadir ev durumumu anlatınca yine Tuğba üzülerek bana baktı
-ben babamla bi konuşayım haber veririm size dedi
-ne haberi canım bildiğin bir yer mi var dedi
-bizim bir tane daire var evlenince ben oturacaktım ahmetle(ölen sevgilisi)babamlar ben üzülürüm diye kiraya bile vermiyorlardı ben bi konuşayım dedi
Ve vedalaşarak gitti
-selim sanki senden hoşlanıyor bu kız dedi kadir
-lan hoşlansa eski sevgilisini karıştırıp durmaz herhalde dedim
-ayıcığı da almış zaten dedi
-benden almadı burcudan almış dedim
Ertesi gün dükkana bi adam geldi tanıdım tanıyacam ama çıkaramıyorum
-merhaba delikanlı deyince hemen çıkardım bana delikanlı diyen tek kişi gelmişti tuğbanın babası
-hoşgeldiniz dedim
-hanım da geliyor dedi
Oturttuk çay söyledik
Durumu sordular
Dedim böyle böyle
Askere gidicem eşyaları satsam aldığım fiyatları hiç vermiyorlar ne yapıcam bilemiyorum dedim
-gelip bize kiralık eviniz var mı diye sen sorsan yok derdik ama Tuğba kendi dairesini vermek isteyince sevindik çünkü boş boş duruyordu ev dedi annesi
-çok sağolun iyi denk geldi dedim
-bizim 3 tane daha var kirada evimiz Tuğba sorun ederse onun birine geçersin dedi
İçimden Vay amk zenginmiş lan bunlar deyip oldukça şaşırmıştım
Ee nasılsınız falan filan derken
Baya dertli gördüm onları
Samimi bir şekilde tuğbanın yaşadıklarını ve bunların kendileri üzerinde yansımasını dinledim
Annesinin tuğbayı bileğini kesmiş halde banyo kapısını kırarak bulduklarını
Bileğindeki izi saklamak için de şu an saat taktığını öğrendim
Bana tüm bunları niçin anlattıklarını düşünürken
-sağolsun burcu da olmasa hiçbir yere çıkmayacak sizler de ilgileniyorsunuz,sizden ayrılıp eve gelince de mutlu geliyor hep,geçen aldığın ayıcığı da odasına koydu diyerek lafa devam edince annesi
İçim bi tuhaf oldu amk
-hala etkisinde mi olayın dedim
-valla pek geçeceğini sanmıyoruz,eskiden intihar seviyesindeydi,ikinci intiharında hap yutacakmış almış ilaçları Allahtan eczacı tanıdık ve durumunu biliyordu babasını aramış
İşteyken o da beni aradı yetiş kız ilaç almış,eve gelmesini beklerken ki halimi hiç sorma
Eve gelince de bana sarıldı,seni çok seviyorum anne deyip odasına geçerken tuttum kolundan
Benim miğde için kullandığım haplar vardı avucuma almıştım o gelmeden önce
Çantanı aç Tuğba dedim,açmak istemedi,
Sen annene acımıyorsan bende kocama acımayacağım senin arkandan bende gelicem diyerek avucumdaki hapları gösterdim de durumuma ağlayıp elinden alabildim hapları
Çok acıyor anne diyerek günlerce odasına kapandı
Önceleri hep takip ederdik kendisine bişey yapıcak diye
Yeni yeni güvenmeye başladık dedi annesi
-evet çok üzücü bir durum onun için ne kadar kötüyse sizin için de o kadar kötü dedim
Baya baya konuştuk sevdiler beni
Kadiri zaten seviyorlardı
Hiç öyle kızını diğer erkeklerden saklamaya çalışan ailelerden değillerdi
Tamamen kızlarını mutlu edebilmeye odaklanmış
Şirin ve birbirinden şeker iki insandı tuğbanın annesi ve babası
Hiç kira bedeli konusuna girmeden ev senindir deyip ayrıldılar
Hemen bir nakliyeci ayarlayıp
Tarif edilen eve gittiğimde gördüm ki
Artık tuğbanın komşusu olucaktım….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder