3 Ekim 2012 Çarşamba

bir ölü bir yaralı var kalbinde -bölüm 2-


-burcuya(kadirin kız arkadaşı) da ayıp ettim senin yüzünden dedi
tekrar ne zaman buluşacaklarını sorup zamanı öğrendikten sonra

sık gittiğim boğaz manzaralı bir yere telefon açıp iki kişilik reserve alarak
kadirin ismini verdim
-olm gerek yok desede burcuyu çok sevdiği için fazla üstelemedi
birden kral adam oldum yine
hep böyle yapardım zaten
önce kalbini kırar sonra param ile pansuman yapardım
mevzu bahis olan konu kadirin burcuyu mutlu etmesi olunca akan sular dururdu
ne zaman kadirle bir yere gitsem kendine değil burcuya bişeyler beğenir
 bende kıyak olsun diye alırdım hesabına yazdım fakir piçi diye makaramı yapardım
kadirin gönlünü aldıktan sonra ertesi gün reservasyon yaptırdığım restorana gidip
para almamalarını söyleyerek 100tl bahşiş bıraktım ve hesabı benim ödeyeceğimi söyledim
o işlem de tamamlandıktan sonra artık yavaş yavaş normal hayata dönmek için
peder beyden tek başıma eve çıkmak için görüşme yapmaya karar verdim
şiddetle karşı çıktı
-yanımızdayken zaptedemiyoruz yalnız başına olunca ne boklar yersin allah bilir uğraşamam otur oturduğun yere dedi
düzelmiş ve akıllanmış numarası yaparak
annemin de desteğini almak istedim
ama babam son söz olarak
-şirkete hergün gelip dediklerimi yaparsan?annene her sorduğumda nerde olduğunu bilirse..bi şansın olur dedi
şirketinin amk aşırı sıkıcı,
zaten bitiremediğim bir okulum var daha
akşama kadar oturmaktan başka bi bok yapmıyom yine de şirket diyor bana ,
ama peki dedim
çünkü eve geçmeyi çok istiyordum
ev demek yalnızlık demek
ev demek özgürlük demek
istediğim kızı çağırıp parti yapmak demek
karı kız çevresinde hmmm yalnız mı kalıyorsun diye sordurmak anlamına geliyordu
artisliğe bayılıyor
pederin mal varlığını sayarken istiklal marşı okurcasına çoşuyordum
iki gün düzenli gittim şirkete
muhasebeci kızlarla geyik yaptım
pedere ispiyonculuk yaptım
yok o çalışmıyor bu geç geliyor diye
kimse de sevmezdi beni
zoraki severlerdi belkide patron oğlu olduğum için
yalakalar bişey içermisiniz diye sordukları zaman hayır deyip terslerdim tüm göt kalkmışlığımla
aklım sıra onlarla muhattap olmama rolü oynuyordum
belkide patronculuk oyunu
hiç anlamadığım konularda o niye böyle bu neden böyle diye kafa sikmekten başka bi bok yapmıyordum aslında
2 gün dayandıktan sonra
3.gün depo sorumlusu  ile laf dalaşında allta kalınca küfür ettim
ben küfür edince  o da etti
kavga aşamasına geldik
o da verirsin tazminatımı giderim aslanım dedi
tazminat ney onu bile bilmiyordum amk
babam götüboklu depocusunu mu koruyacaktı yoksa beni mi
herhalde benidir amk diyerek
bastım küfür depocu reyize
o günlük kendime paydos verip çıktım şirketten
bi kaç eleman arayıp eğlence olup olmadığını sorduktan sonra
uygun bi yerde anlaştık
o geldi bu geldi kalabalıklaştı ortam  
peder tarafından deneme aşamasında olduğum için içmemem gerekiyordu
içsem bile bir şişe jack açtırmamam gerekiyordu
açsam bile kızlara artislik olsun diye hepsini içmemem gerekiyordu
en kötüsü sarhoş olmamam gerekiyordu ki hepsi oldu
amı götü dağıtmış halde eve girerken
peder bey beni beklemiş
-gel lan buraya diye lafa girişi pek hayra alamet değildi zaten
-efendim baba dedim uzaktan
-utanmıyon mu kendinden kaç yaş büyük adama küfretmeye dedi depocu reyizi kastederek
sustum
-senin yüzünden adama bi saat dil döktüm özür diledim sen böyle mi yöneteceksin bana bişey olursa dedi
susmaya devam ettim,konuşsam ortalığı jack kokusu alacak nefes bile almamaya çalışıyordum
-konuşsana eşşoğlu eşşek dedi.sarhoş kafaylada gülüyorum kendine eşşek diyor diye
annem kalktı
-ah oğlum ah diyerek lafa girip bir sürü laf kalaalığı yaptı
asıl bomba peder beyin alkol içtiğimi anlaması ile meydana geldi
elini cebime attı anahtar cebimde annemin arabası hemde
-lan oğlum sen daha 10 gün önce alkollü kaza yapıp ehliyetini aldırmadın mı?diye sordu
sustum
-konuşsana çocuğum dedi
-kaza yapmadan geldim işte baba dedim
aynı anda hayatımın ilk tokadını yedim
genelde bana para vermek için kullandığı elleri bu defa yüzüme tokat atmak için kullanmıştı
tek bununla kalması için dua etmem gerektiğini
beni evden siktir edince anladım
annem araya girmeye çalışsada sen karışma hanım diyerek kapı dışına ittirip kapıyı kilitledi
nereye gidecektim ki amk
depocuya,o gece jack'i satan barmene,ordaki kızlara,erkeklere,aklıma kim gelirse bastım küfürü
kimi arayacaktım tabiki kadiri amk
-nerdesin*şurda
-evden kovdular*eeee
-ne eeesi amk yatıcak yer lazım*gel
gittim evlerine annem aradı
biliyorum arayacaklarını
mecburlar aramaya
aklım sıra duygu sömürüsü yapacam daha da üzülsünler diye
-nerdesin diye sordu annem
-parkta yatıyorum dedim
-kadirler parkta mı yatıyormuş artık dedi
eh amk nasıl haberleri oldu ki hemen
lafı çevirip
-parkta yatsam daha iyi anne kokuyor bu yatak dedim
hemde kadir yanımdayken
ters ters baktı bana
-bişey olmaz hak ettin dedi annem başladı yine babanı üzüyon beni üzüyon öyle yapıyon böyle yapıyon demeye
anne şarjım bitiyor diyerek kapattım telefonu
kadir hala ters ters bakarken
-neresi kokuyor lan dedi
-olm mis gibi kokuyor diyecektim mis çıkamadı ağzımdan sarhoşum biraz dedim
-sarhoş değil şerefsizsin dedi
-hee hee tamam deyip yattım
biraz sessizlikten sonra
yalancı şerefsiz diye söylenerek o da uykuya daldı
o gece yatarken ailemin beni ertesi gün geri çağıracağına o kadar emindim ki
sikime bile takmıyordum bu evden kovuluşu
hatta babam bana vurdu diye kendimi çok daha haklı görmeye başlamıştım
çünkü elimde annemin beni çok seviyor oluşu kozu vardı
ayrıca oğullarını sokakta bırakcak halleri yoktu
ertesi gün sabah kahvaltı öğlen yemeği derken
ne arayan oldu ne de soran amk
kadir de ben çalışmaya gidicem deyince  yalnız kaldım
evlerinden çıkmak zorunda kaldım
diğer arkadaş çevremde beni seven kişiler selam bile verilmeyecek tiplerdi
eminim çoğu oh olmuş ibneye bile demiştir ben kaza yaptıkta sonra
böyle bir durumda onlara işim düşsün istemediğim için yalnız kalmayı tercih ettim
acaba annem hala telefonum kapalı mı sanıyor diye annemi aradım
çünkü artık akşam olmaya başlamıştı ve ben tekrar kadirlerde yatmak istemiyordum
bir an önce benden özür dilensin eve geri çağrılayım istiyordum
annem cevaplamadı
gece kadir 11 gibi işten çıkıncaya kadar telefonum hiç çalmadı
o arayınca
-hadi bizim eve gidiyoruz dedi
bu durumda hemen bir kritik yapıp
kadirin hala eve gitmediğimi nerden anladığını düşünmeye başladım
ve vardığım kanıya göre
babam veya annem kadirin ailesi vasıtası ile benim ne yaptığımı biliyor
ve birkaç gün burnumun sürtülmesi amacı ile benimle ilgilenmiyor görüntüsü vermeye çalışıyorlar diye düşündüm
çok akıllıyım ya amk
kadire ben gelmiyorum moruk bu gece sokakta yatıcam dedim
aklımsıra kadir aileme onunla gelmediğimi söyleyecek
annem babam merak edip beni arayacaktı
kimse yine aramadı
gece saat oldu 3
saatin hatırına 3 tane bira içmiştim bile
devam ettim içmeye
sonra da bir otele geçip yattım ama uyuyamadım
saat 5 gibi dayanamayıp kadiri aradım
ağzıma ne geldiyse saymak için ama açmadı
saatler ilerledikçe olay ciddileşmeye başladı
ve benim tezlerim çürümeye başladı
hakikaten siktir mi edilmiştim
özür dilenmesini beklerken yalvar yakar diz çökerek özür dilemeye hazır hale geldim hemde bir günde
saat 6.30 da peder aradı
-nerdesin dedi
hala ibnelik peşinde olduğum için
önce öksürme efekti vererek bankta yatıyorumm dedim
-bin taksiye gel kapıda bekliyorum dedi
eh amk 23 yaşındaki adama yaptıkları muameleye bak diyecem ama bende 23 yaşında davranamadığım için sustum
bir gram gurursuz koşarak ilk taksiye binip eve gittim
zaten uykusuzum taksiden çıkıp eve girerken peder bey kapıda bekliyordu
hiç birşey demedi
içeri girdim
annem sarıldı önce
peder beyde çantasını alıp işe gitmek üzere evden çıkarken
-annene dua et arasıra,o dualar sana çok lazım olacağa benziyor dedi
o gider gitmez başladım anneme duygu sömürüsü yapmaya
-bu ne anne ya bana üvey evlat gibi davranıyor öyle yapıyor böyle yapıyor insan oğluna bunu yapar mi diye
annem de artık pek benim tarafımda sayılmazdı
-git biraz uyu sonra kalk işe git ve depocudan özür dile dedi
en azından annemi kendi safımda tutmak adına tamam deyip yattım
bana verdikleri ders 15 gün işe yaradı
15 gün düzenli olarak işe gidip geldim
depocudan ilk gün özür dileyip sonra yanına bile inmedim
peder ne derse yaptım
aklım sıra ona bi kaç fikir verdim
baba şunu şöyle yapsak daha güzel olmaz mı diye
hiç birisini beğenip uygulamasa da yine de çabalarımdan memnun gözüküyordu
zaten çalışmıyor iken bile şirket elemanı gibi gösterilip
harçlığımı maaş olarak bankadan çekiyordum
15 günlük sürede maaş alım süresi geldiği için her zaman aldığım harçlıktan daha fazlasının yatmış olduğunu gördüm
15 gün sonra yine götüm başım oynamaya başladı
bana göre değildi amk bu iş
bi sikim yapamıyordum
para yiyemiyordum
sağda solda fink atamıyordum
gezemiyordum
gençtim lan ben
hemde zengin genç
bu yaşta karı kızla para yemicektim de ne zaman yiyecektim
hemen anneme dert yanmaya başladım
çok yoruluyorum uyuyamıyorum ,arkadaşlarımı göremiyorum gençliğim gidiyor diye
kimse dinlemedi beni
arasıra akşamları yorgun olmadığım zamanlar tek takıldığım kişi kadir di
aslında istesem şirkettekilerle çıkardım ama ne bilim onlarla takılmak yerine sadece makara yapmak geliyordu içimden
kadir de burcudan fırsat bulunca takılabiliyordu benimle
peder bey yıllık olağan tatili için annemle beraber bodruma gitmek üzere hazırlıklara başladığı sırada
benimle konuşma ihtiyacı duydu
-bak oğlum biz tatile gidiyoruz.eğer gelinceye kadar vukuat işlemezsen istediğin yerde tüm tatil masraflarını ben karşılayacağım dedi
lan zaten hep o karşılıyordu
ayrıca benden bir isteği daha vardı şirkette hiç kimsenin işine karışmamam
buna gerekçe olarak da
kendisinin gerekli kısım müdürlerine gerekli emirleri vermiş olduğuydu
yani ben 2 hafta ot gibi gidip ot gibi gelicektim şirkete
zaten babam varken de bi sikim yapmadığım için pek bi değişiklik olmayacaktı
babamın tek korkusu şirkete gidip babamın yaptığı işleri tek başıma yapmaya çalışarak herkese emirler vererek iç huzuru bozmamdan korkmasıydı
hadi dedim eyvallah
şirkete gitmeye devam ettim

herkes zaten işini biliyor ve günlük yapması gerekenleri yapıyordu
benim tek yaptığım babamın odasında kahve içmek çıkıp yemek yemek arasıra şirketi gezmekti
ister istemez geçen zaman içerisinde pek kimseye karışmadığım için bana olan ön yargıları da azaldı personelin
özellikle müdürlerle oturup konuşabiliyor olmuştum
öğlen yemek aralarında gidilen restoranda bizimle otur diyenlerin sayısı da çoğalmıştı
peder bey de sırf benim de gönlüm olsun diye arıyor
-var mı bi yaramazlık diye soruyordu ama eminim ki diğer personele benim oğlan size yanlış yaptımı diye daha çok soruyordu
iki hafta sorunsuz geçerken babamlar geri döndü
bu iki haftalık süre zarfında ne dışarı çıkıp içtim
ne de gizli gizli araba sürdüm ehliyetsiz
babamların istediği bir evlat haline gelme yolundaydım ama çok sıkıcıydı
iş hayatı yeni ortamları da beraberinde getirdi
şirket çalışanlarının kahve içmeye davetlerine topluca iştirak edip
gülüp eğlenebiliyorduk
bana patron oğluymuşum gibi davranmaya devam etmeleri pek hoşuma gitmemeye başlaması
ve hiç tipim olmayan bir stajer kızın bana gizliden gizliye asılıyor olması da bu ortamdan yavaş yavaş soğumama neden oldu
ben nereye gitsem o da geliyordu amk
şahine diye kız ismi var mı bilmem ama şahin k nın kız versiyonuydu
eğer şirkette başka bir kızla kazara konuşursam
o kızın hayatını söndürecekmişim hissi uyandırıyordu şahine k bende.
şirketçe yemek yemek için gittiğimiz restoranda küçük tatlı bir kız vardı

sinirlenince ve çok yoğun çalışmaktan yorgun düşünce o kadar tatlı oluyor du ki
onu sinirlendirmek için elimden geleni yapıyordum
mesela
-kokoreç var mı diyordum
-yok beyefendi bizde bulunmaz diyordu
bir miktar para uzatıp
-şurdan bi koşu alıver gel diyordum
şirket çalışanları bu makara yapışıma bayılıyorlardı gülmekten ama
kız oldukça şikayetçiydi
tüm sinirli tatlılığı ile  bana bakıyor
-siz bişey yemiceksiniz herhalde diyordu
-tamam o zaman öğlen ne yediysen aynısından bana da getir diyordum
elemanlar da bir gün sana zıkkım getirirse hiç şaşırma diye eğlendiriyordu ortamı
ama beni en eğlendiren insan kadirdi
adam kızdığı zaman saklamak yerine açık açık sövüyordu suratıma
ki bana ondan başka sövebilen de yoktu
en delikanlısı oydu bu çevrenin
en azından o dönemki yalaka çokluğunda
peder geldi şirketin başına yine geçti
benim de doğum günü yaklaşıyordu
babam ya hemen gitmemi yada doğum günümden sonra gitmemi istedi tatile
çünkü bu doğum günümde yanlarında olmamı istediğini söyledi
bu durumu anneme sorduğumda babamın bana bir sürprizi olduğunu söylemesi
benim işte, şirkette ve genel olarak babama karşı öncekilere oranla daha dikkatli olmamı sağladı
genellikle attığım her adımı bildiriyordum ki
bildiğim kadarı ile babamın çok hoşuna giden bişeydi
geceleri pek dışarı çıkmadığım
araba kullanmadığım
ve eski zengin piçlerinin gerek kaza yapışım dolaylarındaki ziyaretsizlikleri gerekse genel olarak beni aramayışlarına kızışımdan dolayı
kadirle takılıyordum akşam üzerleri ve hafta sonları
nargile kafeye gidip tavla oynamak
daha doğrusu tavla oynarken benim yaptığım yada yapmaya çalıştığım hilelerle gün eğlenceli geçebiliyordu
bazen kadir burcuyu da yanına getiriyor
böyle yaptığı zamanlar ben biraz oturup hesabı ödedikten sonra onları yalnız bırakıyordum
burcu bana da bir kız arkadaş bulmayı kadirin tüm ısrarlarına rağmen istemiyordu
çünkü bana karşı olan bir önyargıya sahipti
eskiden kalma alışkanlığım olan kendimi çok övme
herşeye sahibim tripleri
ilerde patron olcam edası ile gezmemden pek hoşlanmazdı burcu
ayrıca burcuya göre ben kızlarla aşk için değil gönül eğlendirmek için çıkarmışım
haksız da sayılmazdı
çünkü 3.müz otururken yan masada oturan kız olursa
onlara gözümü ayırmadan bakar
ve bana ilk bakışlarında
-utanmıyor musunuz kızlar bizi dinlemeye derdim
-ne dinlemesi beeeee diye aptalca tepki vermeleri
nedendir bilinmez benim için en büyük eğlencelerden birisiydi
eğer devam ederlerse
-buldunuz tabi zengin ve yakışıklı çocuğu bakarsınız diye takılmaya devam edişim ile
genellikle masamda oturan kişiler rahatsız olur
benim utanmam gerekirken onlar utanırdı
-haha sen mi yakışıklısın diye tepki verirler
yada
-üff ne diyon be salak diye sırtlarını dönerlerdi
kadir bazen gülebiliyordu bunlara ama burcu hiç hoşlanmaz hatta özür dilerdi kızlardan benim adıma
bir çok kez de garsonlardan uyarı alırdım ama sürekli verdiğimi bildikleri bahşişler sayesinde kovmazlardı
yakışıklılık konusuna gelince giderim vardı gençler bakmayın siz o zillilerin sinirle söyledikleri sözlere
normal asılsam maksimum 3 gün koşumluk dirençleri olur bana karşı
zaten genelde de o kadar sürer istediklerim ama
 aşk benim için sadece iyi senaryolanmış hikaye ve filmlerde olan bişeydi
çok sevdiğimi sandığım kızlarla beraberken
izlediğim filmlerde bahsedilen hisleri bir türlü hissedemiyor oluşumdan dolayı zaten çok uzaktım aşka
çok kızla çıkmış oluşum içerisinde
en uzun süreni 4 ay olmuştu
bu kadar sürmesine tek sebeb ise sanırım yurt dışı dil eğitimi için kızdan 3 aylık ayrı kalışımdı
geldikten 5 gün sonra da ayrıldık zaten
ayrılık sebeblerini anlatmaya kalksam bir sürü entrika çıkar ama
ben bana yapılan trip karşısında güçlü duramayan bir yapıya sahiptim
bu bir şekilde giderilebilirdi belki ama çok çabuk sıkılıyor olmam da doğru kişilerle çıkmamış oluşumla alakalı olabilirdi
bi de kızlarla karşılıklı olarak çok sabırsızdık birbirimize karşı
ben sevişmek için yeterli tanışmaya sabredemiyordum
onlar genel olarak benim dalga geçişime ve ciddiyetsizliğime
aşk hiç gelmedi
bembeyaz bir sayfaydı kalbimde
bende pek bembeyaz kalpli bir insan sayılmazdım
belkide kalbimin tek boş sayfası
hayatımın tek eksiğiydi
bu kadar hayta oluşuma bir sebebde gerçekten peşinden koşulacak
filmlerdeki gibi uğruna düşünülmeden fedakarlıklar yapılabilecek birisi henüz çıkmamıştı karşıma
ki karşıma çıkanlara yaptığım fedakarlıkların bile karşılığını alamıyordum
karşılıktan kasıt altıma yatmaları değil
bahsedilen aşkı bir tutam hissettirmeleriydi
bir sihir olmalıydı
gözlerinde
gülüşünde
ne bilim lan
aşk kalple hissedilen bir organsa
kalbin varlığını hissettirmeliydi bi kaç ekstra kan pompalayarak en azından

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder