11 Ekim 2012 Perşembe

bir ölü bir yaralı var kalbinde -bölüm 8-


sessizce bardağımı doldurduktan sonra
bir yudum alıp bıraktım
sinirini alamamış olacak ki
-beni kız arkadaşlarınla karıştırma dedi
bu kadar üzerime gelmesine o gece çok üzülmüştüm
ve artık bu kız bana sevgili gözüyle hayatta bakmaz diye düşündüğüm için
koyverip orjinalime dönmeye karar verdim
3. bardağını da doldurmaya başladı
bana bakarak kafaya dikme niyeti almışken
-özür dilerim şerefe dedim
ters ters baktı bana sonra biraz yumuşadı asi suratı
-ben özür dilerim dedi
burcu araya girdi
-yuh diyorum kızım nasıl içiyorsun öyle dedi tuğbaya
ortam hala hafiften serin iken
-kız arkadaşın nasıl diye sordu burcu (tuğbanın dürtmesi ile.belli ki tuğba bu sorunun bana sorulmasını istiyor ve vereceğim tepkiyi merak ediyordu
-hangisi dedim
-oha kaç tane var dedi
-bir sürü var tuğba da kız arkadaşım sende ve sizin gibi daha birçok kız olan arkadaşım var dedim
-öyle değil be sevdiğin kız dedi
-haa o iyi,çok iyi hemde dedim
-ne yapıyor dedi
-eğlenmeye çıkmış o da bu gece arkadaşları ile dedim(aslında hep tuğbayı kastediyorum)
-kıskanmıyor musun diye sordu
-henüz bu soruyu kendime sormadım dedim
-soruyorum işte dedi
-henüz düşünmedim ama cevabını dedim.
içimden de yeter artık üsteleme işte diyorum
yavaş yavaş içmeye devam ederken
istekler türküler şarkılar derken
başladı oyun havası çalmaya
-hadi oynayalım dedi tuğbaya burcu
-ben oynamam dedi
kadir bana döndü
-o oynamazsa bende oynamam dedim
-selim oynamazsa bende oynamam geyiği yarıda iken
bi gülüşme oluştu
-hadi hep beraber oynayalım işte dedi burcu
-tuğba kalkmadan sanırım hiçbirimiz oynayamıyacaz dedim
-niye göbeğiniz bana mı bağlı dedi tuğba sert bi şekilde ve bana bakarak
-ben oynamayı bilmiyorum siz oynayın diyerek lafı kıvırdı sonra hafiften
kadir ve burcu kalktı
oynarlarken
-sen neden oynamıyorsun diye sordu
-ben müzikle dansımı senkronize edemiyorum bir türlü dedim
-iyi otur o zaman dedi
allah allah ne kadar ters yapıyor bana amk
kesin kafasında kuruyor o sıralar
bu çocuk bana aşık kendimden soğutmam lazım diye
zaten oraya geldiğine geleceğine de bin pişmanmış gibi duruyor masada
biraz oturduk kadir tuttu kolumdan
düğünde görümcenin eltiyi çekiştirdiği gibi beni sahneye asılıyor
ey allahım yok diyecem ama kadir çoktan kaldırmış amk beni
kıza da senkron karıştırıyorum dedim
sap gibi kaldım sahnede
baktım olmayacak sırtımı tuğbaya döndüm
çalan hava angaranın bilmem neresinin en oynak havalarından
ben başladım zeybek oynamaya hemde slow motion
diğer oynayanlar
ne yapıyor lan bu embesil diyerek bana baktıklarını görüyor olsam da pek umursamadan
rakı da biraz çarptı mı nedir
yine çok ağır çekimle roman havasına geçiş yaptım müzik aynı ritimde ilerlerken
müzisyenlerin de dikkatini çekmiş olsa gerek
roman havası çalmaya başladılar
bende onlara bale taklidi yaparak dansıma son verirken
kadir ve burcu gülme krizine girmiş
eğlence mekanında olan diğer kişiler de
ilk defa beyinsiz bir mal olarak beni görmenin şaşkınlığını yaşıyorlardı
masaya oturduğumda gülmekle gülmemek arasında kalmış tuğba
-sen baya karıştıyormuşsun gerçekten dedi
-yo ben karıştırmıyorum onlar yanlış müziği çalıyorlar dedim
-haa senin oynayışına göre çalacaklar yani öyle mi dedi
-evet senin yaptığın gibi dedim
-ben ne yapmışım dedi
-geceye senkron kayması ile girdin deyip su şişesini hafif kaldırdım
ama sonra ritmi yakaladın dedim,rakı kadehini havaya kaldırarak
-canım hiç içmek istemiyordu sizinle bir alakası yok,ayrıca kusura bakma fazla çıkıştım dedi
-aynı yanlış zamanlamam ve gereksiz konuşmam sebebi ile şu an ailem benimle konuşmuyor dedim
-affederler merak etme dedi
-o zaman sen de affettin dedim bardağı kaldırarak
affettim demeden kaldırdı bardağını tokuşturduk
kadirle burcu da oturdu müziğe de ara verildi
-lan olm deli misin herkes sana bakıyor dedi kadir
-eee dedim
-bana trilyon verseler yapamam bu kadar kişi içinde dedi
-ay valla bende yapamam dedi burcu
-tamam işte trilyona ihtiyacınız olursa bana haber verirsiniz ben tekrar yaparım dedim
ben o gece tuğbanın hiiiç hoşlanmadığı artislikler yapmışım
dik dik konuşmalar
dengesiz hareketler
vurdumduymazlık ve ukalalıklar
kız benim hakkımda önceleri
ne kadar beyefendi kibar sevimli diye düşünürken
beni ne kadar yanlış tanıdığını anlamış
-artık gidebilir miyiz dedi tuğba sıkılmış bir eda ile
-hesabı alabilir miyim dedim garsona
hesap geldi
herkes elini cebine attı
-ben çağırdım ben öderim dedim
tuğba 50 tl yi hesabın üzerine doğru fırlatır şekilde attı
parayı alıp güzelce ikiye katladıktan sonra
önüne bıraktım
-ben çağırdım ben öderim bir gün siz davet ederseniz siz de ödersiniz dedim kibarca
-sen kendin kural koyabiliyorsan ben de koyarım ve ben bu hesapta hakkıma düşeni ödemek istiyorum dedi
hesapta ebesinin amı kadar beyler geçirdikçe geçirmiş ibneler verdiği 50 tl yi bahşiş olarak bile kabul etmezler
-peki siz bilirsiniz dedim
garsonu çağırdım
-bir su ne kadar dedim
-5 tl dedi
-50 yi uzatıp burdan bir su,kalanı da burdan alın üstü kalsın diyerek 450 tlyi bayıldım
adamın hakkını yemeyeyim kadir de 200 tl vermek istedi burcu ile ama almadım
garson giderken üstü kalsın diyerek kalktı tuğba
yine sinir küpü
erkek olsa kesin beni döver amk o derece
yürür haldeyken
-sağol sayende rakıdan da zevk alamadım helal et bari içtiklerimi dedi
-helal olsun dedim onun suratına bile bakmadan
-karnınız aç mı diye sordu kadir dışarı çıkınca
-ben yemicem diye atladı yine hemen tuğba
-şaşırmadık dedim
-yemicem ya allah allah dedi
-o yemezse bende yemem dedim
yine aynı geyik ben yemezsem o yemez
o yemezse öteki yemez başlayacaktı ki
-sen yeme zaten ne kadar meze varsa yedin.bi ekmek istemediğin kaldı masaya dedi.tuğba
-hiç kendine sormazsın dimi neden yiyor bu adam diye dedim
-nedenmiş dedi
öyle tatlı didişiyoruz ki kavga mı ediyoruz laf sevişmesi mi yapıyoruz ikimiz de emin değiliz ki
kadir ve burcunun halini düşünün
-senden yediğim fırçalara midemde yer kalmasın diye dedim
-mideniz yerine birazcık beyninize gitseydi çoktan özür dilemiştiniz dedi
-bende beyin yoksa napıcaz dedim
-bunun farkına geç vardığım için kendime kızıcam o kadar dedi
burcu araya girip
-bize şaka yapıyorsunuz dimi dedi
sustuk
konuşmadan yine tuğbaların evine geldik
tuğba kadir ve burcu üçlüsü soluk bir vedalaşma yaparken
-bu güzel gece için teşekkür ederim dedim
bana iyi geceler bile demedi ve evine çıktı
o eve çıkar çıkmaz burcu ve kadir başladılar bana
bağırmaya çağırmaya ağzıma sıçmaya
yok efendim kıza öyle denir miymiş
niçin alttan almıyor muşum
bir daha benimle konuşmazmış
falanmış da filanmış
hiç kimse onun bana dediklerine bişey demiyor amk
burcu yarın benim adıma özür dileceğini söyledi
ne yaparsanız yapın deyip onlarla da vedalaştım
eve geldiğimde taksi parası ve o gün yaptığım diper harcamalar ile
kalan para 1000 tl ye düşüverdi
iki günde 1000 tl
bu hızla 2  gün falan ömrüm kalmıştı
parasız nasıl yaşayacaktım amk
eve gidip sanki gece boyunca tartıştığım ve atıştığım tuğba değilmiş gibi
sabahın körüne kadar zoom yapa yapa tuğbanın resimlerine baktım
her bakışımda ona aşık olduğuma iyice inanmaya başladım
belki aptallıktı
belki şaşkınlık
belki olmayacak duaya amin demek ama
ben onun resmine bile bakınca hissettiklerime aşık olmuştum.,
öylece uyuya kalmışım ertesi gün
ilk iş olarak hazırladığım resimler için fotoğrafçıya gidip
tuğbanın resmini makinamın megapikselinin yüksel oluşundan dolayı
istediğim boyutta bastırabildim
tuğba ve burcunun olduğu resimleri ayrı bir albüme
kadir ve burcunun olduğu resimleri onlara vermek üzere cd ye çekip
bir de içlerinden en beğendiğimi ve beğendiklerini duyduğumu banyolattırıp hazırlattım
bunların hazırlanması esnasında
paranın da azalmasının bana verdiği gaz ile
şu anamı bir ziyaret edeyim dedim
biliyorum kovacağını ama yine de çaldım kapıyı
meriem abla açtı
-annem burda mı dedim
-içerde dedi
-tamam geçeyim o zaman dedim
-bana içeri alma dediler selim dedi
-fikri değişmiştir belki,söyler misin geldiğimi dedim
içeri gidip geri geldiğinde kaşlarını olumsuz olarak yukarı kaldırdı
-peki bu çiçekleri ona verirsin o zaman dedim
ve evden ayrıldım
kahvaltı faslıma mütakip
eve dönerek projeyi hazırlamam 6 saatimi aldı
bitirmiş olmanın sevinci ile tekrar hocayı arayıp
durumu ona aktardım
ve yarın gelip gelemeyeceğimi sordum
yarın gel dedi
o işi de ayarlamıştım artık
resimleri alıp gerekli yerlere verme
ve duvarıma asma zamanı gelmişti
önce tuğbanın resmi için
resim boyutundan 1er santim daha enli  ayna ,slikon
ve resim üzerine yapıştırma yapmak istemediğim için
kullanacağım camı alıp eve gelerek hallettim
telefonum çaldı
hoca
-yarın olmaz selim perşembe gel dedi
ona peki dedikten sonra
kadiri arayıp eve çağırdım
ve ona resimleri göstermek istediğimi söyledim
-yok bilader ben gelemem işim var görüşürüz diyerek kapattı
işim var da kasıt çalışıyor herhalde ibne diyerek üstelemedim
burcuyu aradım
-tuğba ile olan resimlerinizi sana mı vereyim kadire mi dedim
-bana ver,zaten tuğba sende kalmasını istemiyordu o resimlerin dedi
-aman çok meraklıyım onun resmine derken duvarda duran resimle baya çelişiyordum ama olsun benden başka bilen yoktu
-tamam yarın boşum kadirle ayarlayın ben gelirim veririm resimlerinizi dedim
-sadece tuğba ile resimleri ver yeter istemiyorum diğerlerini dedi
-niye dedim
-arkadaşın anlatsın hadi görüşürüz diyerek o da kapattı
vay amk kesin kavga etmişti bunlar
kadiri tekrar aradım
-noldu lan dedim
-nolmuş dedi
-burcuyla bi sorun mu var dedim
-bana burcu deme sende siktir git selim konuşmak istemiyorum dedi
-siktirtme ayrılık bunalımını anlat amk dedim
-bitti amk anlatacak bişey yok dedi
-olm gel konuşalım işte dedim
-ya bi git sikicem seni de burcuyu da dedi
baktım herif sinirli rahat bırakayım diyerek
kapattım telefonu
ne bok yiyeceğimi şaşırdım amk
tuğbaya da kızdım onda resimlerin kalmasını istemiyorum demesinden dolayı
çıktım evden
gece o saatte vardım evlerinin önüne
baktım sağdaki soldaki tabelalardan aldım adreslerini
geri dönüp
ertesi gün ilk iş olarak
tuğbanın adresine onun içinde bulunduğu(çekildiğinden haberi olan) resimleri gönderdim
kargo şirketi tel no mu da istedi.
eve geldim elektrik yok
ama tüm apartmanda var
dedim hayırdır elektrik idaresi
borcunuz var
ne borcu amk otomatik ödeme talimatı vardı onun
demek ki artık yoktu
peder bey bu yamuğu da yapmıştı bana
elektrik gittiğine göre su ve diğerleri de iptal olacaktı
yani artık fatura peşinde koşturan birisi olacaktım


amk o kadar boşta gezen bir adamken milyonlarca yapmam gereken iş vardı
resimler yemek yol parası ot parası bok parası derken
para da suyunu çekiyordu
akşam üzeri telefon geldi
-oğlum*aa anne buyur
-baban kalp krizi geçirmiş*ne diyorsun anne durumu nasıl
-iyi şimdi hastanedeyiz*hangisinde
-x hastanesi*tamam geliyorum
babamı galiba seviyordum lan
hemde bana yaptıklarına rağmen
yoksa neden beni bu kadar üzmüş olsun ki
hastaneye koştum
annem sarıldı
-nerde dedim
odasını gösterdi
girdim içeri
pek de kötü gözükmüyordu
-geçmiş olsun baba dedim
-ben senin babam değilim diye hala triplerde ulan ölücen amk
çok üzüldüm ki nerdeyse ağlayacam amk
-peki beyefendi tekrar geçmiş olsun,bu arada çok özür dilerim deyip çıktım odadan
ne yapayım amk
-nasıl diye sordu annem
-ben senin baban değilim diyecek kadar ölümden korkusu yok henüz dedim
-ah oğlum ah öyle denir mi babaya dedi
-sanki isteyerek söyledim amma uzattınız sizde,eve geliyorum evden kovuyorsunuz,şirkete geliyorum şirketten kovuyor
nasıl özür dileyecem ben sizden dedim
tam annem de bişeyler söyleyecek telefonum çaldı
-efendim dedim
-kimsiniz dedi
biraz ayrıldım annemin yanından
zaten sinirliyim amk
kimsiniz diyor bir de
-arayan sensin amk bana kim olduğumu mu soruyorsun dedim(biraz bağırarak)
-selim dedi
-efendim dedim
-zor olmadı anlamak ses tonundan ayrıca küfür etme benimle konuşurken dedi.
ulan tanıdık geliyor ses bir yerden tuğba diyecem ama
o niye arasın ki beni
-buyur dedim
-tuğba ben tuğba dedi
elim ayağıma dolandı amk yine
-eee ee e e e evet buyur dedim
-burcu ile kadir ayrılmış dedi
-eve duydum dedim
-senin yüzünden ayrılmışlar dedi
-nasıl benim yüzümden dedim
-kadir seni savunmuş o gece için dedi
-kadir beni savunduysa burcu kimi savunmuş acaba dedim
-o haklı olanı savunmuş dedi
-haklı olduğunuzu sanıyorsanız isabet olmuş ayrılması o zaman dedim
-salak salak konuşma kaç gündür ağlıyor kız dedi
-sevdiğinden ağlıyordur barışır onlar merak etme dedim
-kadir küfür etmiş git konuş özür dilesin dedi
-tamam yarın konuşurum dedim
-hayır bugün konuş dedi
-hastanedeyim babam kalp krizi geçirmiş dedim
-aaa derken sesi dondu nerdeyse
-merak etme iyi şimdi dinlendiriyorlar dedim
-geçmiş olsun nasıl yapıcaz o zaman dedi
-ben işim bitince gider konuşurum sana haber veririm,bu numara senin mi dedim
-bak lütfen burcunun çok sevdiğini biliyorum konuş kadirle dedi
-tamam halletcem dedim
-senin yüzünden bitmesin aşkları dedi
-ya niye hiç kendinde hata aramıyorsun sen dedim
-hatam olmadığı için olabilir dedi
hey allahım herkes üzerime mi geliyordu
yoksa bana mı öyle geliyordu bilemedim
ulan hoca eğer o projeyede olmamış dersen tüm sinirimi senden çıkarmayan selimin amk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder