4 Ekim 2012 Perşembe

bir ölü bir yaralı var kalbinde -bölüm 4-


günler yine aynı düzen içerisinde geçmeye devam etti
ben peder beye evle ilgili dekarasyon projelerimi belirttim
mobilya kataloglarından beğendiklerimi gösterdim
evle uğraşırken 3 4 gün geçti
sonra nihayet eşyalarımı toplayıp kendi evime geçtim
tüm bu süreç içerisinde en büyük yardımcım yine kadir oldu
bana o kadar çok yardım etti ki apartmandakilerin bazıları kadire hamal,bazıları da ev sahibi olarak sesleniyordu
bende bana karşı yaptıklarına kıyak olarak onlara bir sürpriz yapmaya karar verdim
yine üçümüzün olduğu ben burcu ve kadir buluşmasında
onları davet ettim
tamam o gece misafirimsiniz diyerek onları başbaşa bırakıp
bende yalnız olarak evime gittim
iki günüm vardı hazırlanmam için
bir mumcuya gidip salonun her tarafına fazlasıyla yetecek kadar mum aldım
çiçekçiye gidip 10 kilo gül yaprağı,
yemek masası için yeni bir örtü
henüz evimde olmayan şarap ve şampanya bardakları
ve meriem abladan ufak bir yardım ile iki kişilik çok güzel bir masa hazırladık
yemeği de dışardan söyledim tam onların gelme saatine yakın gelmişti yemek
tek iş tabaklara koymak olucaktı yemeği
dışardan söyledim çünkü
kim uğraşacak amk mutfakta yeterli malzeme yoktu yapıcak
olsa da bende yapacak yetenek mevcut değildi
dvd nin önüne o zamanların aşk filmlerinin dvdlerini bıraktım
bende üstümü giyindim
dışarı çıkmaya hazır hale gelip
onların geliyor olduğu telefonunu aldıktan sonra kapıda bekledim
kapı çalındı
önce müziğin play buttonuna basıp kapıyı açarak
hoşgeldiklerini söyleyip
üzerinde
**çevrenizdeki yalnızların kıskanacağı bir gece geçirmenizi dilerim.yazılı bir notu kadire verdikten sonra
kadirin kulağına anahtarı yarın senden alırım diye fısıldadıktan sonra
-benim az bir işim çıktı siz oturadurun diyerek evden çıktım
bu yaptığım kıyak tabiki hoşlarına gitmişti
her ne kadar burcu kadirin de sürprizden haberi olduğunu düşünsede
kadirin yüzük olmadan o gece evlenme teklifi etmesi ile kadirin de haberi olmadığı gerçeğini anlamıştır herhalde
bu evlenme teklifine en çok sevinen burcu olmuştu
öyle ki kadirin yüzük bile almadan bu teklifi yapmış olmasına hiç kızmadı
uzun zamandır bu teklifi bekliyordu
ancak ikisinin de henüz evlilik için maddi birikimleri yoktu
çalıştıkları yerden aldıkları maaş ile sadece geçimlerini sağlayabilirler
düğün masrafları ve evlerine alacakları eşyalar ile büyük bir yükün altına girmek zorunda kalacaklardı
elbette ikisinin de ailesi bu düğün için onlara yardım edeceklerdi ama
ikisinin de birikimi olmadan bu işe başlamak istemiyorlardı
kadirin de 4 senedir teklif etmeyişinin altında ki tek neden buydu
 kadir ertesi gün anahtarı bana verirken
-iyi mi ettim kötü mü ettim bilmem ama evlenme teklif ettim dedi bana
-çok sevindiğimi söylerken bile bak ulan benim sayemde teklif edebildin yoksa sen hayatta böyle bişey yapamazdın der gibiydim
-ama kabul etmedi dedi
-yuh daha ne istiyormuş dedim
-yüzük dedi
-lan öküz sen yüzüksüz mü evlenme teklif ettin dedim
-kafamı yedi bilader evlenelim de evlenelim diye,biliyor para olmadığını,bende istiyorum ama yok amk işte dedi
-tamam olm hallederiz takma kafana dedim
kadire kredi kartımı ve şifresini verdim
şu kadar limit kaldı içinde ona göre al işte dedim
-karşılığında ne istiyon lan bunların dedi
-aşka yalakalık yapıyorum belki beni de farkeder diye dedim
-çok ihtiyacın var sanki aşka amk diyerek beni yine tiiye aldı

iki kişinin evlenmesinin ne kadar zor bir iş olduğunu anladım
*önce delikanlı olucaksın,
adam gibi seviceksin,sevdiğini farkettireceksin
sevildiğini hissedeceksin
bunu hissettirirken hem kendin kemde kıza
güven sadakat mutluluk hoşgörü,anlayış,aşk romantizm güven gibi bilimum mutlu insanların sevdiği duyguları yaşatacaksın
kıza tamamdır artık kocan ben olayım diyeceksin
kız da tamam sen ol zaten başkası olmasın diyecek
gel gör ki sağlıklı olucaksın
çalışıyor olucaksın
paran olucak
efendi,dürüst,kumarsız içisiz bir adın olacak ki kızın ailesini kolay ikna edebilesin
onlar da tamam deyince
osuruktan isteme faslı
aldım verdim
ve bunlar hala bir başlangıç**
burcu havalara uçuyor
kadir olm napıcaz nasıl yapıcaz diyor
ben ise sadece hallederiz diyorum
ikiside kendi ailelerine durumu açıkladıktan sonra
zaten ailelerin gelin ve damatlarını tanıyor olmalarından dolayı pek sorun çıkmadı
tarih alındı kız isteme için
burcu evleneceği için çevresindeki arkadaşları daha çok onunla birlikte olmaya başladı
bir yere oturmaya gittiğimiz zaman masamız daha kalabalık oluyor
bunun büyük çoğunluğunu da
burcunun ya kuzenleri ya arkadaşları oluşturuyordu
bu buluşmalarda herkes damat kadir beyi daha yakından tanımak istediği için ben arka planda kalıyordum
ama kalırken bile burcunun kuzen veya arkadaşlarından gideri olan kızları kesmeyi ihmal etmiyordum
-hmmm bu kim burcu diye burcunun kız arkadaşlarına bakıyordum.
burcu dalga geçtiğimi bildiği için
-bu kuzenim,sevgilisi ile de tanıştırırım bi kaç güne diye o da benimle dalga geçiyordu.
yanlış anlaşılma olmasın diye de
benden çok şakacı olarak bahsediliyor ve kız arkadaşım olduğu söyleniyordu ki
bu durumda ortamdaki hiç bir kız bana boşta erkek gözü ile bakamıyordu
kadir bana kız istemeye gidecekleri bir gün öncesinde bana ihtiyacı olduğunu söyledi
-amk kim kimin ayakcısı anlamadım fakir herif derdin varsa sen bana geliceksin dedim
-lan olm işim düştü piçlik yapıcak vakit değil gel amk dedi
gidip durumu anlamaya çalıştığımda alınacaklar listesi vermişler garibimin eline
*kız isteme tepsisi,çikolota,çiçek siparişi,yüzükler
-baban nerde olm o niye halletmiyor dedim
-baban esir almış olm babamı keyfinden mi gelmiyor dedi
-zaten sıkılmıştım şirkette hadi gidelim dedim
kadire kıyak olsun diye bu işler için ayırdığı parayı harcamasına kıyamadım ve pahalı olan tepsiyi ben alıp çiçek ve çikolotanın en pahalılarını seçtim
bunları hallettikten sonra burcu ile telefon trafiğine takıldılar
kadir bir alışveriş merkezinde oturduğumuzu söyledi ve gelmesini istedi
burcu da geliyor olduğunu söylediği için beklemeye geçtik bir kafede
ben ve kadir tek burcunun geleceğini düşünürken
10 dk kadar hissettiğim aşk duygularını yine hissetmeye başladım
ilk saniyeden vücudumdaki değişiklikler belirmeye başladı
aynı kız
aynı güzellik
aynı masumiyet
aynı bakış
her şey aynı
kıza bakmak ayda yılda bir kere içtiğim esrar kafasını yaşamak gibi bişeydi
organlar mutlu ama kontrolsüz.
 burcu ile kadirin sarılma merasimi uzun sürünce ben yine saçmalamaya başladım
hadi lan yeter sarıldığınız utancımdan yerin dibine geçtim diyecem ama ağzımdan merhaba bile çıkmıyor amk
-bu kadirin arkadaşı canım hatırladın mı dedi beni gösterek burcu
hay amk arkadaş sanki dünyaya anons ediliyorum amk kalbimin gürültüsünü herkes duydu herhalde alışveriş merkezindeki
-selim di dimi?diye uzattı elini
bu durumda evet sizde xxx diniz yanlış hatırlamıyorsam demem gerekiyor ama kızın adını hiç duyamamıştım ki amk heyecandan
beyne binlerce komut verdim
*olm elini uzat mal mal bakma
lan uzatsana kızın eli havada kaldı
bişey de laaan diye haykırdım beynime ama
gözlerime bakan gözleri yutkunuşum oldu
korkak ellerimi uzatma başarısı
nedendir bilinmez tatlı bir gülüşe sahne oldu
hemen kadiri bir kenara çekip
olm burdan gidelim ben bu kıza aşık olucam daha fazla bakarsam demem gerekiyordu
-eee naaptınız diyerek girdi burcu konuya
kadir anlattı da anlattı
-selimle şunu yaptık bunu hallettik şunu aldık bunu aldık şuraya gittik
o bunları anlatmakla meşgulken
tüm selim deyişinde gözler bana kayıyor ve bakılıyordum kızlar tarafından
ben ise çooooook fazla utanışımdan ki hayatta pek hissetmediğim bir duygudur
kadir her selim deyişinde içimden
selim siksin seni diyordum kadire
normalde pek severim
işte kadir şunu alamadı ben alıverdim.ona parası yetmedi ben verdim diye anlatmayı ve hava atmayı ama
bunları kadirin dilinden duymak da fena bi duygu sayılmazdı amk
kızın hala isminin belirsiz oluşuna burcu son verdi
benim unuttuğumu veya hatırlamadığımı anlamış olsa gerek
-tuğba dedi bana hafif bakarak ve tuğbaya dönerek
-efendim canım diye cevaplayışını görmeyin beyler kıskanırım
insanın kendisine sürekli canım denilmesini isteyeceği cinsten
-ne içersin dedi burcu
-bişey içmeyeceğini söyledi
aaa nedenler,valla olmazlar,o kadar yardım ettinler derken
kız dediğim dedik çıktı ve bişey içmedi
bana ne içeceğimi sordular
aslında ağzım yüzüm kurumuş sürahilerle içecek içmem gerekirdi ama
bende içmeyeceğimi söyledim
ama duyuldumu duyulmadı mı pek emin değildim
kadirle burcu başladı birbirleri ile şakalaşmaya
*giderken tuz almayı unutturmayın bana kahve yaparken lazım olcak..
*baban vermezse bana kaçar mısın kız?
*kaçarım ama asansörle inerim 5. kattan korkarım sarkmaya
*seni isteyen doktor ve mühendisler de oldu mu
gibi gibi devam etti konuşmaları
ben tek kulağımı onlara vermişken
geri kalan tüm organlarımla tuğbadaydım
*ulan ne güzel gülüyor
*vay arkadaş dişlere bak
*olm sakın aşık olma
*ah be kader neden bizi daha önce karşılaştırmadın düşünceleri ile
onu süzmekteydim
o bana nadiren baktığında ise
hırsızlık yaparken ev sahibinin ışıkları açarak beni   yakalanmış olması duygularını yaşıyordum
donuk,ne yapacağını bilmez ve oldukça heyecanlı..
sanki gözlerinde ışın vardı
ve bana her bakışında içimde bişeyler kaynıyordu
hem baksın istiyordum
hem de bakmasın
bir süre daha oturduktan sonra
biz kalkalım muhabbeti başladı kızlarda
olurdu olmazdı derken
-biz bırakalım sizi eve dedi kadir
pek itiraz gelmedi
ben taksiye bineriz çabasındaydım ama
tuğba
-ne gerek var şurdan biner gideriz dedi metroyu kastederek
evlerine gidiş yolculuğunda tuğbayı annesi aradı
nerde olduğunu ve kiminle ne yaptığını söylerken
-burcu kadir bi de kadirin bir arkadaşı var dedi
ve tamam görüşürüz diyerek kapattı telefonu
yolculuk ben tarafından suskun ilerlerken
burcu ve kadirin çeneleri açılmıştı
tuğba ise sadece onları dinleyip arasıra katılıyordu onlara
ben çok mesuttum ki
onu izlemek bana çok fazlası ile yetiyordu
evlerinin önüne geldiğimizde ilk kez annesi ile tanışmış oldum
burcuyu önceden tanıdığı için
kadiri de burcudan dolayı merak edip tanıştığına memnun olduğu için
bu tanışmada ki en yabancı kişi ben kaldım
kadın bir bana baktı birde tuğbaya baktı ki çok manidar bir bakıştır kendileri
-merhaba çocuğum dedi
-merhaba diyebildim
kadın tutturdu illaki bişeyler için bırakmam diye
damadı(kadir) biraz daha yakından tanıyalım kızım dedi burcuya ama bana da bakıyordu.damat derken
yok başka zaman oturalım deselerde fayda etmedi
kendimizi yukarda bulduk
kapıyı annesi açtı
içeri girdiğimizde bizi gören tuğbanın babası
önce bunlar kim amk dercesine baksada
 karısının bu burcunun nişanlısıymış diye tanıştırınca birden bakışları beyefendileşti
hoş geldiniz çocuklar diye tek tek elimizi sıktı
ben heyecandan ölücem amk ama kimsenin haberi yok
kendi kendime ne yapıyorum lan ben burda diyorum
direk oturtulduk
buyur edildik
ne içersin sorusuna burcunun çay cevabını vermesi
kadirle benim bizde dememize sebeb oldu
tuğba ben koyarım dedi
annesi yok kızım sen arkadaşlarınla otur demesi
benim onu daha çok görme şansım haline geldi
ben tuğbaya babasının yanında bakmamaya çalışırken bile kıp kırmızı olduğum için
bir an önce gitmek de istiyordum,yıllarca orda mahkum kalmakta
meğer tuğbanın babası sorgu memuruymuş
bir katrilyon kombine soru sordu kadire
gören burcunun babası sanır
beraber sorguyu tamamladı kadir ve burcu
ama sıra bana gelmişti
delikanlıyı cümle içinde ilk kez o gün kullandılar benim için
- bu delikanlı kim?
burcu soruyu bana bırakmadan cevapladı
kadirin arkadaşı diye
böyle bir durumda adam,
iyi de onun ne işi var burda demiştir mutlaka içinden ama
fazla üstelemediler beni
sonra zaten hiç bana söz hakkı kalmadan kendi aralarında konuştular durdular
hayatımda içtiğim en güzel bir bardak çayı el titremesinden dolayı
iki yudumdan fazla içememiş olmaktan dolayı son derece üzüldüğüm gündü ayrıca
kadıncağız da yanlış anladı beğenmediysen başka bişey getireyim oğlum diye şevkatle sordu
-çok beğendim deyip bir yudum daha çekişimi siz görseniz çayı burnunuzdan püskürtürsünüz gülmekten
hadi siz neyse de ordakiler öyle yaptı o halimi görünce

2 yorum:

  1. Çok güzel yazıyorsun.. Belki o yazdıklarının hiçbirini ysşamadın belki de sadece kalbindekileri okudum bugüne kadar.. Bilemiyorum. Herkes ulaşamayacağı birine derin bir sevgi besler bende hayallerimdeki kelebeği seviyorum. Kafayı bozmuş diyebilirsin ama sanırım incideki üyeliğin silik yemiş seni oradan da takip etmek istiyorum.. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradan 10 sene geçmiş bu yorum sahibi gelsin buraya :)

      Sil