3 Ekim 2012 Çarşamba

bir ölü bir yaralı var kalbinde -bölüm 3-


ben zengindim,param bok gibiydi ama aşık olmaya çalışırken zengin oluşum yüzünden kafam da bok gibi oluyordu
ben miydim para mıydı kızda ki amaç?
kadirin zorlaması ile sana yakışan bir doğum günü yapalım dedi
bunun muhasebesini sürekli yaparken
önce babamların ne yapacağını beklemeye karar verdim
tam sonuçlandırmadan doğum günüm geldi
kalktığımda başladı herşey
annem hazırlamış kahvaltımı
o zaman pek kafam basmadı ama babamın yükseliş hikayesi tekrar anlatıldı bana

kahvaltıyı yaptıktan sonra işe gittik
iş yerindeki elemanlar öğle yemeğini mütakip pasta kestiler
gelen hediyeler arasında benimle ilgilendiğini bildiğim  kızın
hediye ettiği çift kişilik konser biletiydi
galiba benimle gel dememi beklediği için biletlerin ikisini de bana vermişti
akşam üzeri eve yine babamla beraber döndük
döndüğümde beni pek sevmeyen ailemin aile dostları vardı

çünkü nerdeyse hepsinin kızları ile çıkmış çıkamadıklarıma en azından tekli yapmıştım
bazılarının erkek arkadaşı olmasına rağmen
-onda ne buluyorsun ben daha iyi değilmiyim diye sormuşluğum bile var
tabiki kızları gelmemişti
olay benim doğum günümden çok babamların yemeğine dönüştü arkadaşları ile
ilk hediyemi kardeşim verdi aileden
daha sonra annemle babam beni çok heyecanlandıran bir zarf uzattılar bana
içinde ne olduğunu merak ederken
aç bakalım teklifi geldi
açtığımda ise tapu olduğunu anladığım bir kağıt vardı
babam cebinden anahtarı çıkarıp bana uzattı
bana bir ev hediye etmişlerdi
bunun aslında çok derin anlamları vardı
babamın iş hayatına başladığı yaştaydım ve bu evle beraber şartlarımız eşitlenmişti
sarılma öpüşme ve diğer aile dostları da tebrik ederken
biraz da şaka yollu olarak kurtuldunuz birbirinizden diyerek takıldılar bize
misafirlerle beraber çıktık evden
onlar evlerine giderken
ben babam annem ve kardeşim benim yeni evime doğru yola çıktık
semt olarak bizim eve uzak olmayan
apartman olarak çok güzel gözüken bir yere vardık
kapıyı açar açmaz farkettim çok kıyak bir hediye aldığımı
beyaz eşyalar hariç diğerlerini benim seçimime bıraktıklarını söylediler
yani mobilya ve dekarasyon takviyelerini ben yaptıracaktım

babam bunun için birkaç gün izinli olduğumu söyledi
ilk gece orda yatma isteğime annem pek sıcak bakmadı
daha sonra ben burcu ve kadirle buluşmak üzere ayrıldım ailemden
gece de kuzen ve bazı arkadaşlarla gece içmeye gidecektik
kadiri aradığımda
burcu ile beraber x adreste beklediklerini söylediler
oraya giderken farkettim ki çok yalnızdım
burcu ve kadirin el ele olması yalnızlığımı daha çok hatırlatırken
benim ki nerde amk diye çevremem bakıyordum
koca istanbulda önümden yanımdan sağımdan solumdan binlerce insan geçiyordu ama
ömrün geçtiği gibiydi hepsi
sessiz ve durdurulamaz
binlerce pasta alacak param varken
ikisinin elleri ile yapmış olduğu pasta nerdeyse ağlatacaktı beni
belki param var diye seviyorlardı ama olsun amk en azından emek vermişlerdi
hediye haberimi ilk kadirle paylaştığımda bu duruma en çok kadir sevindi
çünkü bazen burcu ile yalnız kalmak için yeni evimi kullanacaktı
burcu ve kadire şirketteki kızın bana doğum günüm dolayısı ile hediye ettiği konser biletlerini verdim
galiba yalnızlık eline geçen bir çift konser biletini
çevrende gördüğün en mutlu çifte iç çekerek ve hafiften gülümseyerek vermekti
bu bilete de çok sevindiler
çünkü bir aşk adamından el ele şarkılar dinleyeceklerdi
pastayı kesme merasiminde burcunun telefonu çaldı
kadirle benim konuşmalardan anladığım kadarı ile acil gitmesi gerekiyordu
ben ne yapabilirim ki demesinden birisinin yardıma ihtiyacı olduğunu anlıyorduk
yine mi demesinden de aynı hatayı tekrarlayan birisi ile karşı karşıya olduğumuzu
ölücek ama bu kız böyle yapmaya devam ederse,tamam nevin teyze bir de ben gelip konuşurum deyip telefonu kapattı
telefon kapanır kapanmaz kadir başladı sorguya merakla
-nolmuş canım diye
-ya sana geçen anlatmıştım ya o kız işte yine yemek yemiyomuş dedi
kadir de
-yuh arkadaş iki sene oldu nerdeyse hala mı unutamamış dedi
-sana bişey olsa ben unutsam sevinir misin kadir diyerek kızdı.
-noluyor lan biriniz anlatın dedim
-sana sonra anlatırız diyerek salladılar beni.kendi kavgalarından dolayı
benim doğum günü yalan oldu amk
kendi aralarında burcu gitmeye karar verdi
kadir de onu yalnız göndermek istemedi
tamam siz gidin dediğimde ise
kadir
-sen de gel bizimle burcu evlerine çıkınca biz oturu bişeyler içeriz ,dedi
gece kuzenlerimle olan buluşmaya daha hayli zaman olduğundan
ayrıca merak ettiğim için bende gittim
yolda yiyecek bişeyler aldık
kızın oturdukları eve bıraktık burcuyu
ben sizi ararım diyerek evlerine çıktı
kadirle biz ne yapalım lan onu yapalım yok o olmaz
bunu yapalım siktir et bu saatte derken
birer bira içmek üzere oturduk
kadiri zorlayıp anlattırmaya çalıştım telefondaki mevzuyu
-burcunun psikolojisi bozuk bir arkadaşı tam bilmiyom bende siktir et dedi
birer tane birayı bitirmek üzereydik  ki
mesaj geldi kadire
-biz aşşağı indik dışarda oturuyoruz haberin olsun diye
kadir mesajı geri gelin anlamında algıladığı için geri döndük
ben yol boyunca psikolojisi bozuk
ağzı yüzü yamuk
eroin kokain kullanmış
kötü yola düşmüş
çirkiiiin suratsız
yüzünde fer kalmamış bir kız hayal ettiğim için pek siklemiyor, hatta sıkılıyordum
doğum günümde boş işlerle uğraştığımız için de kızgındım biraz
yolda kadire eve alacağım eşyaların rengini modelini sayarken birden sustum kaldım
kadir ilerledi geride kaldığımı görünce
-ne oldu lan sözünü bile algılayamadım
algıladığım tek şey
kalbimin daha hızlı attığını hissetmem oldu
ağzımdan çıkan ilk cümle ise
-hassiktir bu kimmiş lan?
-aa bak geldiler dedi burcu ayağa kalktılar oturdukları yerden
-bu kadir bahsettiğim erkek arkadaşım dedi
-öyle mi memnun oldum diye yalancı gülümseme ile tepki verdi
ben ise 23 nisanda şiir okumak için sırada bekleyen çocuklar gibi
sadece merhabayı en güzel şekilde söyleyebilmek için onlarca kez tekrar ettim içimden
farkettim ki ağzım kurumuş
sanki hafiften de sıkıştım gibi
dizlerime bir ağırlık
kaslarımda bir boşalma
tüm vücutta tek çalıştığını hissettiğim organ kalbimdi
gözler kontrolden çıkmış
bakma olum sürekli mal gibi diye kendime söyleniyordum ama nafile
titremesin olm ellerin rahat ol derin nefes al diye kendimi toplamaya çalışırken
ben çoktan tanıştırılmışım ismim söylenmiş
kızın ismide söylenmiş ama inanın heyecandan duyamadım bile adını
o kadar içimden tekrarladığım halde merhaba bile diyemedim
eh amk dedim sıçtık
onlar konuşmaya,daha doğrusu burcu onu teselli etmeye devam ederken
kadir de bana bişeyler söylüyordu
ben pek dinlemediğim için cevaplamadım
sonra kolumdan tutup hadi olm daha bitmemiş konuşmaları diyerek çekiştirdi beni
heee diyerek ordan bi kaç adım uzaklaşırken
durdurdum kadiri
-burda bekleyelim dedim
-lan daha bitmemiş konuşsunlar biraz daha dedi
-olm dur işte ya aşık oldum amk dedim
-ebenin amı dedi sadece kadir.makara yapma olm diye de ekledi
-kadir bana bu kızı ayarla dile benden ne dilersen dedim
-olm mal mısın kız seninle hayatta çıkmaz dedi
-niye olm dedim
burcuyu beklememi söyledi kadir
biraz ötede onları görebilir bir kaldırıma oturduk
kıza baktım beyler
anladım ki hayatta tatmadığım zevklerden bir tanesiymiş bu bakış
hani vardırya ilk kez adını duyduğunuz bir yemeği yersiniz
dilinizde acayip bi tat kalır
tekrar o tadı hissetmek için damağınızla dilinizi emersiniz öyle bişeydi ona bakmak
yada daha önce hiç görmediğin bir çiçeği hayranlıkla ve allahım sen neler yaratıyorsun diyerek incitmeden öylece izlemek gibiydi
lan o elini çenesinin altına koyuşu
yarısını kulaklarının esir aldığı yarısı salıverilmiş az uzun düz saçları
ağlamaktan mı bilinmez tomarlanmış kirpikleri
zoraki değilde burcunun her geleceğe yönelik verdiği umut vaadinde hayalci gülümsemesi
gülümsemesine ortak gamzeleri
kimdi lan bu?
ben nerdeydim?
kimlere güzel demişim amk ben zamanında
yok bundan ötesi diye arkasından konuştuğum hatunlara güzel diye hep yanlış sıfat kullanmışım halbuki
kadire olm kim lan bu anlatsana amk dedim
-burcu ile iki sene beraber okumuşlar dedi
-ee dedim
-ne eesi arkadaşlar işte dedi
-gözünü seveyim kadir yap kankana şu kıyağı ayarla bu kızı bana dedim
-bu kızın ayarları bozuk olm sana gelmez dedi
-niye lan kaşar mı dedim
-yok be olm dur burcu gelsin bende tam bilmiyom anlattırırız dedi
öyle bakıyom ki kıza içine düşücem o mesafeden amk
ağzım açık
hafiften yutkunuyorum
aşka susamışcasına
ama kız bana bir kere bile bakmıyor
varsa yoksa burcunun anlattıkları ile ilgileniyor
kalktılar sarıldılar
baktım gidiyorlar hızlı adımlarla yaklaştım iyi geceler diyebilmek ve az önce diyemediğim merhabayı telafi etmek için ama yetişemedim
kız evine çoktan çıkmıştı
kadir de geldi yanımıza
yürümeye başladık
-kusura bakma dedi burcu beni doğum günümde beklettiği için
sonra kadire dönüp
-sakın ölme kafanı kırarım senin dedi kadire sarılarak
-onu nerden çıkardın şimdi dedi şaşırarak
sonrada -haa anladım diyerek sarıldılar
-biriniz anlatın noluyor dedim
burcu yavaştan başladı anlatmaya
-ya bu kızın bi sevdiği çocuk vardı.bununla buluşmaya gelirken kaza yapıp ölmüş dedi
eh şansımı sikim eee dedim
-1 buçuk sene falan oluyor kız olayı hala atlatamadı işte.bu iyi halleri iki kere intihar etti.hala doğru düzgün yemek yemiyor
dışarı yalvar yakar çıkarıyoruz dedi burcu
birden üzüldüm mü şok mu oldum bilemedim
ama az önce ayılıp bayıldığım kızla beraber olma isteğim birden bitti
hatta hiç kalmadı
kim uğraşacaktı amk eski sevgilisi ölmüş,o kadar zaman geçmesine rağmen unutamamış dışarı bile çıkmayan yemek yemeyen bi kızla
ayrıca intihar teşebbüsü de oldukça yeterli bir sebebti soğumam için
çok mu yavşaktım bilmem ama  5-10 dakika sürdü bendeki aşk
zaten hep böyle oluyordu
bi kız görüyordum
ohaa karıya bak deyip peşinden biraz koşuyordum
bi kaç geyik..,derken çıkıyorduk
tamam çıktık artık deyince de hemen başka kızlara bakıyordum
sonra elimde avucumda ne kadar hatun varsa karışıyor yine yalnız kalıyordum
pek de üzüldüğüm olmadı açıkcası gidenlerden
-ben sana dedim olm diye enseye elini attı kadir
-ne dedin diyerek lafa girdi burcu
-kıza aşık olmuştu bizim ki dedi beni kastederek
-onunla herkes çıkmak istiyor ama kız kimsenin suratına bile bakmıyor dedi burcu
ve ben sana güvensem birini bulurum sana ama biliyorum aldatacağını sonra arkadaşımla aramı da bozacaksın dedi burcu
-sende haklısın dedim burcuya
içimden de sanki sizin bulacağınız kıza kaldım amk diye geçirdim
onlar ayrıldı ben ayrıldım
kuzen ve arkadaşlarla kalabalık bir yerde
siktirboktan bir doğum günü partisi yaptık
aslında parti bir çok kişinin hayallerindeki gibiydi
istesem çok zorlanmadan o geceyi
bir hatunla uyanarak sabaha bağlayabilirdim ama
ya o geceki hatunlar ilgi çekici  değildi
ya da, tüm ilgim başka birisi ile çoktan rüyalara dalmıştı

1 yorum:

  1. Merhaba her biri Benim adım Alicia, ben bir büyü döküm asla inanmadım ama benim eski sevgilisi kalma 6 yıl sonra, iki aydan fazla dağıldı ve on yıl gibi, ben internet üzerinden Dr. Ahmed tanıtmak oldu ve ben ona temas ve o sadece 24 saat içinde bana geri benim eski sevgilisi getirdi. Hiç kimse sahip beni gerçekten işe gerçek bir büyü tekeri olduğuna inanıyoruz yapılmış olabilir. Ben güçlü ve hakiki bir gerçek ve çevrimiçi büyü tekeri olduğunu dünyaya anlatmak istiyorum, Onun adı Dr. Ahmed ise, o zaten başka bir kadın için beni terk etti benim eski sevgilisi ile ilişkimi yeniden birleştirme geçenlerde bana yardımcı zaman ben E-posta jane_mts@yahoo.com ile Dr Ahmed temas benim için bir aşk büyüsü ve benim eski sevgilisi geri geldi ve onu affetmeye bana yalvarıyor başlar.

    Eğer zengin bir adam ya da zengin bir kadınla evlenmek istiyor musunuz?
    Eğer bir çocuk ihtiyacınız var mı? O size gebe ve doğurdu yardımcı olacak bir büyü.
    Eğer zengin olmak için bir büyü gerekiyor?
    Eğer kilo vermek istiyorsun?
    O HIV tedavisi için bir büyü.

    Bu e-posta adresi jane_mts@yahoo.com bugün bugün ona başvurun.

    YanıtlaSil