29 Eylül 2012 Cumartesi

adını ne koysam 10


 **lan acaba bilgenin telefonu mu aldı bu yalancı dedim
  bunu öğrenmek içi hiç acele etmeyip
  bira faslına devam ettim
  içilen biraydı yani tuvalete gitmek farz sayılır
  telefonu elime alıp mesaj yazıyor gibi yaptım ama
  yaptığım şey bilgenin numarasını hazırlayıp
  sadece yes tuşuna basmaya hazır hale getirmekti
  yalancının böbreklerinin görevini yerine getirmesini büyük bir sabırsızlıklıkla bekledim
  nihayet o wc ye gittiğinde
  yes tuşuna basıp yalancının çantasını aralamak oldu
  ışık yanıyordu telefondan
  ama telefon bilgenin değil
  benim yalancıya verdiğim kullanmadığım telefonumdu
  öncelikle şaşırdım
  tüm bunların altında yatabilecek ihtimalleri düşündüm
  ama akıl sır erdiremedim
  yalancıyı tutup
  bu ne lan??ne yapıyorsun bu numaranın sende ne işi var diye sorgulayabilirdim
  ama çok büyük ihtimalle yalancı bunlar için hazırlıklı idi
  ayrıca elimde yalancının varlığından habersiz olan bir koz da geçmişti
  yalancı ile bilgeymiş gibi konuşmayı avantaja çevirebilmek için sesimi çıkarmadım
  üzüldüğüm tek şey seviliyor sanışımdı
  bilge beni seviyor olsa giderken gitmem gerek deyip vedalaşırdı
  hadi bundan çekindi diyelim gittikten sonra
  beni arayıp gitmemiz gerekti kusura bakma demeliydi
  birinci ihtimal yalancı bilgenin sim kartını çalmıştı
  ikinci ihtimal ise bilge bilerek hattını yalancıya bırakmıştı
  wc den geri geldi yalancı
  kafalar hafifimsi birani
  -offf yalancı yaaa diye hayıflandım
  -ne oldu kelebek dedi
  -ya olmucak böyle bilgeyle dedim
  -niye hayırdır dedi
  -ya arıyorum cevap vermiyor buluşalım diyorum kabul etmiyor tek yaptığı seni seviyorum kelebek demek dedim
  -hmm allah allah dedi
  -sen görüşebildin mi hiç dedim
  -3 4 gün önce görüştük kısa da olsa dedi
  -nerde dedim
  -evlerine gittim dedi
  bok gittin amk evde kimseler yok o tarihlerde
  -şuraya bak ya seninle buluşuyor ben yalvarıyorum bi görüşmüyor böyle giderse ben ayrılırım bundan dedim
  bu bir yemdi..
  eğer yalancı (bilge adına)mesajlaşmalarında buluşmaya yönelik vaad vermez ve ise benimle bilgenin ayrılmasını istediği anlaşılacaktı
  -hakkınızda en güzeli olur umarım dedi
  bunu derken bile düşünceli oluşu onun bişeyler planladığını gösteriyordu
  işin kötü tarafı yalancı bilgenin numarasını çalıp benimle bilgeymiş  gibi konuşacak kadar beni seviyorsa
  onunla aynı ortamda bulunmak ne kadar güvenliydi?
  her zamanki 3. bira ile sarhoş oldu
  hani sarhoşluğun etkisi ile bazı şeyleri açıklar mı diye
  -ben bi bilgenin evlerini oraya gidip geleyim belki camdan görünür dedim
  ama yalancı çoktan konuşamayacak kadar sarhoştu
  onu benim yatağa götürüp yatırdım
  ev arkadaşlarını arayıp gelebilirsiniz ulan isterseniz dedim
  ertesi gün kalktık
  herşey normal yalancıya göre
  bu durumu birine paylaşmaktan da çekiniyordum
  çünkü bahsedeceğim yakınımdaki kişilerin de yalancının kontrolünde olduğunu düşünecek kadar paranoyak olmuştum
  ama elbet tüm bu yapılanlar bir gün bir şekilde gün yüzüne çıkacaktı
  yalancı kendine geldikten sonra
  -hadi simit sarayına gidelim ben ısmarlayayım dedi
  benim amacım ilk önce onun beni neyi düşünmemi istediğini öğrenmek olduğu için planlarına pek karşı gelmemeye karar verdim
  simit sarayına giderken ilk planladığı şeyin
  beni bilgelerinin evinin önünden geçirmek olduğunu anladım
  bilerek ve ısrarla yukarı bilgeleri evine kafamı kaldırmadım
  acaba bana
  bak kelebek bilgeler taşınmış mı?diye soracak mı merak ettiğim için
  bilgenin evinin önünü geçiyor iken
  o kafasını yukarı kaldırıp durdu
  -ne oldu dedim ben bakmadan
  -ben yanlış mı görüyorum dedi
  -neyi dedim
  -yukarı baksana dedi
  baktım ve ne olduğunu farketmemiş gibi
  -ee ne var bilgelerin evi işte dedim
  -ev boş gözüküyor kelebek dedi
  -perdeleri değiştirceklerdir yaz geliyor dedim
  -emin misin iyi bak dedi
  -kızım herkes senin gibi yalancı mı?gitse haberim olurdu hergün mesajlaşıyorum kızla,amma kıskançmışsın sen dedim
  -bekle lan sorcam gelcem dedi
  -ne gerek var gitmene arasana dedim
  -dibine kadar gelmişim niye arayayım ben hemen geliyorum dedi
  yukarı çıktı
  ben aşşağıda beklerken
  -günaydın aşkım diye mesaj geldi bilgeden!
  komikti lan yukarı çıkıp bana bilgeymiş gibi mesaj atıyor
  aşşağı inecek kelebek taşınmışlar dicek
  ben bilgeyi arayacağım cevap gelmicek
  mesaj yazacağım cevap gelemeyecek
  böylece bilgeye kızacağım
  yalancı amacına ulaşmış olucak
  -kalktın mı canım benim diye karşılık verdim
  yalancı aşşağı indi
  -nolmuş dedim
  -gel konuşuruz dedi
  -uyanık şimdi kız bana mesaj attı evde değil mi dedim
  -gel anlatıcam dedi
  takip ettim
  gittik çayları söyledik
  simitler tamam
  -ee anlat bakalım dedim
  -kelebek bilge gitmiş dedi
  -nereye gitmiş işe mi başlamış dedim
  -yaa ne salaksın taşınmışlar dedi
  -nereye taşınmışlar dedim
  -bilmiyorum ki dedi
  şaşırmış numarası yapmama gerek yoktu zaten oldukça şaşkındım son bi kaç gündür
  -olur mu öyle şey yanlış bakmışsındır dedim
  -anlatmadı mı sana dedi bilgeyi suçlarcasına
  -neyi anlatmadı mı dedim
  -yoklar diyorum gitmişler diyorum seninle mesajlaşmıyor mu bu kız dedi
  -gitse bana söylerdi hiç hoş bir şaka değil bu yaptığın dedim
  -gel lan gösterecem dedi
  simitçiden çıktık
  ben bir gece içmiş olmanın verdiği baş ağrısı
  geceleri bunları düşünmenin verdiği yorgunluk
  yalancıya olan sinirim
  bilgeyi anlayamayışım
  neler oluyor amk diye kafamın karmaşası ile
  tuttum yalancının kolundan
  bilgenin evinin önünde durmadan
  yalancıyı bizim eve götürdüm
  eve gitmem lazım çok kötü oldum diyerek
  eve girdik
  yalancının kolundan tutup benim odaya soktum
  otur dedim
  onu oturttuktan sonra ayakta başladım sormaya
  -bilge nerde dedim
  -bilmiyorum dedi
  -ne zaman gördün en son dedim
  -3 4 gün önce dedi
  -nerde gördün 3 4 gün önce dedim
  -evde dedi
  -kimin evinde dedim
  -onların evinde dedi
  -emin misin dedim
  -evet dedi
  hiç kendimi tanıyamacağım bir hale gelip
  ona öyle bir tokat vurdum ki kendi vicdanım bile sızladı
  -ben sana bana yalan söyleme demedim mi dedim
  sustu
  -o amk evinin 10 gündür altında dolaşıyorum ve bilge en az 10 gündür yok niye yalan söylüyorsun dedim
  -gitmemiştim ama sen sorunca gittim demiş bulundum bilmiyordum gittiğini dedi
  bana hala yalan söylüyor oluşu çıldırttı beni
  mutfağa bıçağı almaya gittim
  bekle burda diyerek
  amacım boğazına dayayıp konuşturmaktı
  mutfağa gittim bıçağı aldım
  kendi kendime içimden konuşuyorum
  yalancıya sormayı planladığım ilk soru madem bilmiyorsun
  onun telefonunun sende ne işi var diyerek iyice köşeye sıkıştırmak
  ama bana tokat yemesine rağmen yalan söylüyor
  çok ani bir planla telefon meselesini bildiğimi öğrenmesini istemedim
  benim plana göre
  yalancı bilge adına bazı açıklamaları telefonda mesaj yolu ile yapabilirdi
  çünkü yalancı bilgeye
  niye gittin nerdesin diye soracağımı biliyor ve muhtemelen buna verecek bir cevabı da vardı
  çok merak ettiğim için bıçağı bırakıp yanına gittim
  -ulan hepiniz mi yalancısınız amk.bana günlerdir hiç birşey olmamış gibi mesaj atıp duruyor bu bilge
 ben sormadan söyler diye bekliyorum ama söylemiyor.ama yeter artık uğraşamam yalanla dolanla.siktir git sende
 bana bir daha yalanla gelme dedim
  -özür dilerim kelebek dedi
  -özür dileme yalancı ilk gördüğümde ne hoş ne tatlı bir kız lan bu demiştim
  ama sen hep ters davrandın bunları kaldırabilirdim
 aşık olabilirdim.hatta çok hoşuma da gidiyordu ama defalarca söz vermene rağmen
 gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun.iyi ki aşık olmamışım sana
 bilge bırakıp gidiyor ama en azından yalan söylemiyor git şimdi....dedim
 böylece planımın ilk aşaması tamamdı..yalancıya onda bir hoşlantım olduğunu belirtmiştim.
 tuzağıma düşecek miydi
 onu bir an önce göndermek istiyordum
 çünkü bana bilge adına neler söyleceğini çok merak ediyordum
 evden çıktı
 mesafe açıldı
 bende biraz sakinleşip kafayı topladıktan sonra
 -bilge nerdesin sen dedim
 -evdeyim canım dedi
 -niye yalan söylüyorsun bilge eviniz boş taşınmışsınız dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder