29 Eylül 2012 Cumartesi

adını ne koysam 9


**kafam karışıktı
  hadi diyelim ki perdeleri yıkamak için çıkardılar
  bilge neden görüşmek ve buluşmak istemiyordu ki?
  buluşmak istememesi onun o evden taşınmış olma ihtimalini güçlendiriyordu
  beynim tamamen durdu
  hiç bişey düşünemedim
  ne bilgeye mesaj atabildim
  ne de gidilebilecek bir yere karar
  bir kaç nefes zarar oldu ciğerlerime
  öncelikle yalnız kalıp tek başıma düşünmek daha mantıklı geleceği için eve gittim
  ne yemek yiyebildim ne düşünmeye başlayabildim
  malımsı oturuşumla yalnızken
  bir mesaj geldi yine bilgeden
  -ben seni senin hiç anlayamayacağın kadar seviyorum kelebeğim
  mesaja bakılırsa herşey yolunda idi
  mesaja cevap vermeden
  hiç üşenmeyip
  tekrar evlerine yürüdüm
  belki hayal görmüşümdür yanlış bakmışımdır diye ama yok amk
  basbaya ev terkedilmiş
  mesaja cevap verip nabız yoklamak amacı ile cevap yazabilirdim ama yazmadım
  artık bilgeden gelen mesajlar benim için ürkütücü oluyordu
  olmayan bir kişi ile mi mesajlaştığımı düşünmeye başladığım an ise korkutucu olmaya başladı
  bilge var mıydı??
  elimdeki tek somut nesne olan bereyi kontrol ettim bilge tarafından örülmüş
  hala yerinde duruyordu
  benim baya baya yalancıya işim düşmüştü.
  ama altyapı kurmak şarttı önce
  aradım
  -nasılsın yalancı
  -hayırdır ne istiyorsun kelebek
  -hiç öylesine aradım
  -hmm şaşırtıcı
  -neden sen benim arkadaşım değil misin?diye sordum
  -işin düştü yine dimi dedi
  bilge olayını ona açmamaya karar verdim
  çünkü bilge gitmiş,taşınmışlar bi bakıver gerçekten gitmiş mi?nereye gitmiş bir komşuya soruver desem işim düşmüş olacaktı
  -yok hayır niye işim düşsün ki?öylesine aramıştım ama neyse sen hep ön yargılı olacaksın galiba görüşürüz deyip suratına kapattım
  onun yaptığı gibi
  bir çok cevabı yalancıdan alacağımı biliyordum
  o bana mesaj yazmadı ben de ona
  onun bana gelmesini beklemek gelmez ise başka bir taktik bulmak bana çok mantıklı geldi
  bilge mesaj yazıyor
  halimi hatrımı soruyor
  kısa cevaplarla iyi olduğumu söylüyor ve onun ki ni de soruyordum
  çok merak ettiğim için
  buluşalım diye soruşuma hep bir handikap buluyordu
  hadi tamam diyelim ki bu şehirden ayrıldı
  bu yüzden benimle buluşmuyordu
  ama telefon açtığımda neden meşgule alıp konuşmuyordu
  bir gün geçti yalancı bana dönmedi
  çok büyük bir ihtimalle zaten bilgenin gittiğini biliyordu
  bana bişeyler anlatmaya çalışması ama bir türlü anlatmaması buna işaretti
  ve bana geri dönmemesinin sebebi de benim ona döneceğimi bilmesi idi
  okulun kafesinde yalancıyı yakaladım
  gayet güleç bir şekilde yanına oturup selamladım
  nasılsın
  iyiyim sen nasılsın
  -nasıl olayım işte okul bilge geçinip gidiyoruz herşey çok iyi sınavlar da iyi geçiyor dedim
  bunu yapmamda ki kasıt yalancının konu ile alakasını öğrenmekti
  bilge ile herşeyin yolunda olduğunu benden duyması
  eğer bilgenin gittiğini biliyorsa bunu bana göstermeye çalışma çabasına girmesine sebeb olacaktı
  çok joker bir suratla
  -aa öyle mi sevindim dedi
  -okul bitince burada kalabilirim belki dedim
  -neden dedi
  -neden olacak bilge burda dedim
  -tabi tabi bakalım ailen ne diyecek bu işe dedi
  -ailem kolay iş buldum orda derim kandırırım.yada okul stajı burda veriyor derim kandırırım dedim
  -iyi napim ne yaparsan yap dedi
  -hem senin de bir senen daha olucak seni de yalnız bırakmamış olurum dedim
  -bilgeden bana zaman mı kalıyor sanki dedi
  -niye kalmıcak işte yanındayım ya dedim
  -kesin öyledir dedi
  -şu önyargını kaldırır mısın ben sana değer vermesem senin yanında oturur muyum şimdi dedim
  amacıma ulaşmaya başladım yalancıyı yavaş yavaş yumuşatıyor sözde ona değer verdiğime inandırmaya çalışıyordum
  -olm bilge ile çıkalı çok değiştin sen dedi
  -ama hak ver bana sonuçta o da benimle beraber olmak istiyor dedim
  -tamam ben olma demiyom ama zaten kızla zar zor buluşuyorsun diğer zaman aradığımda da sallamıyorsun beni dedi
  -ama dersler sınavlar kalmak istemiyorum biliyorsun dedim
  -valla kelebek sana çok kırılıyorum beni sadece bilge için kullanıyor gibisin hep dedi
  -ya olur mu ilk zamanları hatırla senin için neler yaptım senin bana olan tavırlarına rağmen..bunları karşılık beklediğim
 için yaptığımı sanma ama beni suçlarken biraz da kendine bak bana çok ters davrandın dedim
  -tamam neyse dedi
  -hafta sonu gel yemek yapayım sana üzerine de ikişer bira içelim bendensin dedim
  -bilge?? dedi
  -nolmuş bilgeye dedim
  -bişey demesin yada ne bilim onunla görüşmek istersin dedi
  -onunla görüşüyorum zaten seni tanıyor nolcak ki dedim
  altından girip üstünden çıkarak hafta sonu için ikna ettim
  hafta sonuna iki gün vardı
  ben bilgeyi deli gibi özlüyor
  hep onu düşünüyor
  gitmiş olmasına bir anlam veremezken
  neden haber vermemiş olacağını düşünüyordum
  tüm bunların yanında neden hala gitmemiş gibi yaptığı ise daha büyük bir soru işareti idi
  yalancının kullandığı bir taktikle onur ve diğer ev arkadaşımla görüşüp
  beni o gece yalnız bırakabilme ihtimallerini sordum
  onur olmazdedi ikna ettim
  diğeri tamam kardeşim dedi
  onurdan başka bir ricada daha bulunup
  bilgenin evlerinin önüne gittik
  şu dairede kalanların akıbetini bi öğreniver dedim
  ne diye sorcam olm dedi
  hiç bişey bulamazsam burayı kiralamak istiyoruz diye lafa gir amk dedim
  çıktı bir kaçına sormuş
  ev sahibi numarasını almış
  başkada bi bok öğrenememiş
  ev sahibini aradım
  -merhaba iyi günler
  -buyrun
  -ben x mevkiinde ki boş daireniz için aramıştım
  -kiralık değil kardeşim
  -eski kiracıları sorucaktım nereye gittiler diye
  -ne yapacaksınız
  -ben esnafım küçük bir alacağımız vardı da o yüzden
  -onlar başka şehre taşındı dedi
  -tamam sağolun bizde uğraşmayalım o zaman deyip telefonu kapattım
  böylece bilgenin başka şehirde olduğunu öğrenmiştim
  yine aradım ama yine meşgule aldı
  -niçin cevap vermiyorsun canım sorusuna
  hiç bir zaman müsait olamıyordu
  -nerdesin diyordum
  teyzemde kuzenimde evde  gibi cevaplar veriyor ama hiçbirine inanmıyordum
  insan elbette terkedebilirdi
  sevmeye bilir
  sevmekten vazgeçmiş olabilir
  onun için ayrılmak en mantıklı çözüm olabilirdi
  ama böyle bir gidişe akıl sır erdirmek mümkün değildi
  gün oldu
  yalancı geldi
  tatlı almış
  selamın aleyküm
  aleyküm selam herşey güllük gülistanlıkmış gibi
  yalancıya çok iyi davranarak onu eve aldım
  çok arkadaşca dostça ve samimi bir şekilde
  menümüzde ne olduğunu açıkladım
  istediği bir müzik olup olmadığını sordum
  yardım mı etmek isster yoksa oturup beklemek mi onu öğrendim
  ben bir yandan yemek yapmaya devam ederken
  onunla da ee anlat bakalım nasıl gidiyordann girdim
  o da hemen hemen tüm kızların bu soruya tepkisi olan
  -ne anlatim dedi
  -okul arkadaşlar yurt ne aklına gelirse dedim
  saçmaladı bişeyler benim pek umrumda olan şeyler söylemediği için sallamadım
  eee yokya hadi canım gibi onu konuşturmaya devam eder ifadeler kullanndım
  o biraz anlattı ve bana sordu
  -ne yapayım aynı işte bildiğin gibi dedim
  -ne biliyor muşum dedi
  -ailemi biliyorsun sağlıklılar,okulu biliyorsun iyi gidiyor,bilgeyi biliyorsun çok seviyorum dedim
  -o seni seviyor mu dedi
  gel bakalım kucağıma yalancı hanım dedim içten içe
  onu konuşturmak için
  -o çok iyi bir kız beni hiç bir zaman yarı yolda bırakmaz yalanı yok beni de çok seviyor dedim
  -inş yanılmazsın dedi
  -sende bulursun inş onun karekterinde bir sevgili dedim
  -nerdeymiş ne yapıyormuş dedi
  -sen görüşmüyor musun ne yapacak evinde işte oturuyor geziyor mesajlaşıyoruz herşey çok iyi çok mutluyum onunla tanıştığım için  dedim
  -buluşmuyor musunuz diye sorunca
  -buluşuyoruz tabi dedim
  suratındaki ifade ile
  -nasıl buluşuyorsunuz deyince onunda bilgenin gidişinden haberdar olduğunu anladım
  -nasıl olcak eskisi gibi işte dedim
  şaşırdı
  yemek masasına geçtik
  yemekleri yerken sıradan şeylerden konuştuk
  bira içecek misin dedim
  -niye geldik ki zaten dedi
  açtım biraları
  normal geyik devam etti
  ama bilgenin her zaman mesaj gönderdiği saatler olan
  akşam üzeriden bira içtiğimiz saate kadar hiç mesaj gelmedi
  ben telefonu çıkarıp mesaj yazdım bilgeye
  ama ona da cevap gelmedi
  bekledikçe hiç birşey olmamış gibi davranmak çok zor olsada sustum
  yalancı ikinci birayı içtikten sonra 3.istedi
  kalmadı dedim
  ben alıp geleyim dedi
  yok sen dur ben alır gelirim dedim
  gittim 2 şer tane daha bira alıp geldiğimde
  telefonuma bir mesaj gelmiş olduğunu gördüm
  -kusura bakma aşkım biraz rahatsızım mesajlarını görmemişim.seni çoooook seviyorum
  -geçmiş olsun canım neyin var diye mesaj attım
  ama cevap gelmedi
  yine yazdım
  -iyi misin meraklandırıyorsun beni diye
  yine gelmedi
  yalancının heyecanından galiba mesajlaştığım kişiyi bulmuştum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder