29 Eylül 2012 Cumartesi

3. hikaye 1 ekimde başlıyor

ilk part 1 ekimde

-3. hikayeden alıntılar-
yaprak seven kelebek
yaşadığımız her üzüntü gelecekteki mutluluğumuz için geçilmesi gereken birkaç kötü adım
***
galiba yalnızlık eline geçen bir çift konser biletini çevrende gördüğün en mutlu çifte iç çekerek ve hafiften gülümseyerek vermekti...
***
aşk denilen bir sihir benim için
seni seviyorumlar hep hokus pokus
kalp yanılması,,yalnızlık şaşması
görülmemiş bir numara yapar mısın bana
kaldır kalbimdeki pelerini
ve mutluluk saçılsın mesela...
***
ayrılık koşu bandında koşmak gibidir.
attığın her adım acı'ya basar.
sen acıda kalırsın
hayat ağırlığınla akar gider
durdur ve koşmaya devam et
belki yetişemezsin bir süre mutluluğa ama
yakalanmak için yavaşlamış yalnızlar var.
***
ya ben yeterince çıra değildim
ya da kaderim çok rüzgarlı...

                                                                        -takipte kalın-


                                                                       






1 yorum: