29 Eylül 2012 Cumartesi

adını ne koysam 11


**cevap yok
  -bilge lütfen cevap verir misin dedim
  yine cevaplamadı
  sinirleniyor,yalancıyı aramamak için kendimi zor tutuyordum
  sakinleşmek ve yanlış bişey yapmamak için banyoya girdim
  suyun altında uzunca kaldıktan sonra
  kafam allak bullak dışarı çıktım
  üzerimi bile giyinmeden telefona baktım
  ama yine cevap yok
  aradım
  -aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor
  telefonu kapatmıştı
  bir daha açar mı allah bilir
  yalancıya mesaj attım
  -özür dilerim
  cevap gelmedi buna da
  ulan acaba yalancıya bişey mi oldu diye aradım
  telefonu çalıyordu ama cevap vermedi
  aklıma binbir türlü şeyler geldiği için
  gülçini aradım
  -merhaba gülçin
  -aa merhaba kelebek nasılsın
  -sağol son senem işte bitmek üzere
  -hayırlısı ile bitirirsin inş.
  -teşekkür ederim nasıl gidiyor hayat
  -iyi sayılır staj a başladım
  -adına çok sevindim.enişte nasıl bu arada
  -sen nasıl duydun
  -duyarım ben
  -nasıl duycaksın kelebek daha 1 ay oldu ve biz kimseye söylemedik
  -ne zamandır çıkıyorsunuz
  -2.5 ay oldu ama yeni yeni sevgiliyiz
  -sen ne yaptın yalancı ile devam mı??
  buraya kadar olan konuşmamda yalancının neler karıştırdığını anlamak zor değildi
  sakince devam ettim
  -sen benden ayrıldıktan sonra ne zaman çıktın ilk başka birisi ile çıktın dedim
  -8 ay filan oluyor herhalde niye sordun ki dedi
  -benden 2 hafta sonra birisi ile çıkmadın yani dedim
  -onu yapan sensin kelebek dedi
  -ne yapmışım dedim
  -neyse konuşmak istemiyorum bunları umarım mutlu olursun dedi
  benim anladıklarımdan yola çıkarak tuzak bir soru sordum
  anladıklarımdan emin olmak için
  -ben yalancı ile çıktığım için çok mu kızdın bana dedim
  -üzüldüm kelebek ama zaten ayrılmıştık.o yüzden bişey diyemezdim.kapatmam lazım kusura bakma dedi
  ben gülçine yalancı ile çıkmadım desem o an olan ilişkisini zedeleyeceğini düşündüğüm için vazgeçtim
  onun gözünde bir şerefsiz olarak kalmak onun mutluluğundan daha önemliydi
  ama hesab görülmesi gereken kişi beni şerefsiz yapan yalancı idi
  planın ikinci kısmına geçtim
  ısrarla mesaj yazdım
  -özür dilerim
  cevap vermedi
  defalarca yazdım
  en sonunda
  -niye özür diliyorsun dedi yalancı
  -sana vurduğum için dedim
  -özürle olmaz işine bak dedi
  -nasıl affedersin dedim
  -konuşmak istemiyorum seninle dedi
  -konuşmazsam affedecek misin dedim
  -hayır dedi
  -konuşarak affettirebilir miyim kendimi dedim
  -hayır dedi
  aradım
  telefon açış konuşması
  -ne var oldu
  -kusura bakma biliyorsun durumu dedim
  -ben biliyorum da sen bilmiyorsun dedi
  -kafam çok karışık bana yardım edebilecek beni tek anlayacak kişi sensin sende böyle yapma dedim
  -onun için mi vuruyorsun dedi
  içimden vurmak neymiş göreceksin sen diye geçirerek
  -çok yalnız kaldım sende böyle yapma lütfen affedeceksen şu üzgün zamanımda affet dedim
  -affetmezsem dedi
  -beni sevdiğine olan inancım kaybolacak dedim
  -seni sevdiğimi nerden çıkardın peki dedi
  -arkadaş olarak sevmiyor musun dedim
  -arkadaş olarak da sevmiyorum artık dedi
  -da derken benim bilmediğim başka bir sevgi mi vardı dedim
  -salaksın dedi kapattı telefonu
  ben yazmadım o yazmadı
  iki üç gün sınavlara çalıştım
  arkadaşlarla okeye falan takıldım
  arasıra bilgeyi aradım telefonu açmış mı diye ama kapalı konumdaydı hep
  sonra yalancı dayanamamış olacak
  -ne dedi bilge merak ettim dedi
  -affettin mi dedim
  -hayır dedi
  -o zaman niye söyleyeyim ki dedim
  ama benden daha iyi biliyor bilgenin bişey demediğini
  onun amacı sadece benim düşüncelerimi bilmek
  -belki bana iyi davrandığın için bir af söz konusu olabilir di dedi
  -yok çekemem senin nazını hem düşündüm de hak ettiğin bir tokat için hiç de pişman değilim.dedim
  -ne gıcıksın sen yaa dedi
  -gıcıklığın tarifi bensem sana tarif bulamıyorum yazma bana dedim
  -ne oldu yine bilgeden bişey mi duydun da böyle aksisin sen dedi
  bunu yazmış olması benim gerçek bilge ile iletişime geçme ihtimalim olabileceğini düşündürdü
  -bişey söylemiyor telefonu kapatmış orospu dedim
  ama orospu lafının nereye gittiğini benden daha iyi biliyordu
  -belki şarjı bitmiştir dedi
  -3 gün şarja sokulmaz mı bir telefon hem banane artık umrumda değil..beni sebebsiz ve açıklamasız terkedecek sözde sevgiliye ihtiyacım
 yok ben adam gibi sevecek yaptığı hataları affedeceğime güvenerek açıklayacak yalanlara başvurmayacak birini istiyorum dedim
  -çok beklersin öylesini dedi
  -senden güveniliri bulunmaz ama umutluyum yine de dedim
  -dalga geçme benimle kelebek dedi
  -dalga geçmiyorum eğer sen sen olabilseydin çok severdim seni dedim
  -ben kim olmuşum ki dedi
  -sonra konuşuruz okey dönüyorum dedim
  -yaa söylesene dedi
  -lan okeyi bıraktım sana mesaj yetiştiriyorum arkadaşlara ayıp oldu sonra kouşuruz dedim
  -ne zaman dedi
  -okey bitsin herhangi bir zaman dedim
  -haber ver bitince dedi
  okeyi oynadık
  bi güzel yenildim
  hesapta götüme girdi
  amk kızın her tarafı zarar bana
  -bitmedi mi daha dedi
  -bitti yazdım sadece
  -ben kim olmuşum ki yazdı
  -nerdesin dedim
  -dışardayım dedi
  -tamam müsait olunca söyle buluşalım o zaman dedim
  -niye buluşcaz söylesene dedi
  -cevap istemiyor musun dedim
  -telden söylesen olmaz mı dedi
  -param da bitti borç da isteyecektim peder para gönderinceye kadar dedim
  -iyi gel vereyim o zaman dedi
  nerde olduğunu öğrenip yanına gittim
  direk konuya girdik
  -ne kadar lazım dedi
  -sende ne kadar kaldı dedim
  -100 lira falan
  paraya ihtiyacım yoktu aslında
  -20sini ver yeter dedim
  o  50 verdi
  -sağol dedim
  -ee dedi
  -ne eesi sağol dedim ya dedim
  -onu demiyorum ben kimmişim onu söyle dedi
  -ne değişcek ki dedim
  -merak ettirme o zaman hadi söyle dedi
  -sen var ya dedim
  -ee dedi
  -önce bir hemşeri oldun,sonra bir kız olduğunu öğrendim,ne güzelmiş ne tatlıymış bu diye düşünürken,oha be ne aksiymiş bu dedim
sonra bir yardıma muhtaç oldun,ben yardımına koşanın,sana alışıp bilmediğim duygularda isim ararken sen kendini yalancı olarak tanıttın
öyle kalmayıp hep sana başka isim koymak istedim ama hep her yalanın ismini değiştirememe sebeb oldu,halbuki ben sana şey'im demek isterdim dedim
 -ney'in dedi heyecanla
 -boşver olmayacak bir iş o dedim
 -ya söylesene dedi
 -şey işte yaa neyse sağol para için görüşürüz dedim
 -kelebek söylemeden gidemezsin dedi
 -söylemeden giden o kadar çok kişi var ki ister istemez üzüm ve kararma ilişkisi banada oluyor dedim
 arkamı dönüp bana kelebek diye seslenmesine aldırmadan gittim
 böylece şey in aşk olduğunu o da anlamıştı
 eve gittim
 arkadaşlarla yemek faslında onur la konuştum
 -ee panpa nasıl gidiyor
 -nasıl gitsin amk aynı
 -kız yok mu hala
 -boşver kızı amk beceremiyom ben o işi
 -biz becerdik de ne oldu amk bırakıp gitti işte
 -kim bıraktı bilge mi?dedi
 -evet dedim
 -bi de hortum yedin boşuna dedi
 -sen nerden biliyon dedim
 -yalancı söylemişti dedi
 -benden yanamısınız ondan yana mı anlayamadım dedim
 -herhangi bi yanı seçmeye gerek yok panpa o kız seni deli gibi seviyor dedi
 -kim dedim
 -yalancı dedi
 -nerden bu kanıya vardın dedim
 -bu kanıya senin varamamış olmana çok şaşırıyorum dedi
 lan bu onur bile biliyordu yalancının beni sevdiğini
 -kendisi mi söyledi sana dedim
 -yanlış anlama ama ben ona teklif ettim kelebek ama o başkasından hoşlandığını söyledi,zaten bilirsin utangacım
pek de soramam kime diye ben sormadan o söyledi kelebeği seviyorum diye..ama o başkası ile bir cümle kurayım derken biliyorum dedi
bende bişey diyemedim.
 ben olayların içinde onun da olabilme ihtimalinden dolayı daha fazla kurcalamadım
 yalancı aradı
 -napıyon
 -evdeyim
 -geleyim mi?
 -ders çalışcam biraz
 -olsun
 -ne demek olsun ders çalışcam diyom
 -sonra çalışırsın hadi görüşürüz dedi
 yarım saat sonra çıktı geldi
 elinde bir poşet
 -bunlar ne dedim
 -yufka peynir maydanoz size sigara böreği yapcam sen dersine çalışadur dedi
 -iyi yap bakalım dedim
 ben odaya geçtim ders çalışmaya başladım
 o hazırladı kızarttı bana haber verdi
 salonda hep beraber yedik çayla beraber
 onur ve diğer ev arkadaşı olduğu için pek konuşamıyordu
 bana odaya geçelim mi diye de soramıyordu
 ben artık gideyim dedi
 kalktı ev arkadaşları ile odada vedalaştı
 ben onu kapıya yolcu ederken
 -konuştun mu bilgeyle dedi
 -yok cevaplamıyor,telefonu da kapatmış kaltak dedim
 -kaltak deme yaa dedi
 -aynısını sen yapsan sana da derdim hadi eyvallah dedim
 -ben senin için öğrencem dedi
 -neyi dedim
 -niye gittiğini dedi
 -o zaman sende telefonu var dedim
 -hayır ama bulurum dedi
 -nasıl bulacağını sorduğumda
 -onu bana bırak dedi
 -aslında boşver hiç bulma dedim
 -neden dedi
 -onunla mı uğraşcam dönsede istemiyorum artık dedim
 -sevmiyomusun olm dedi
 -insan yanlış kişileri sevebiliyor bazen dedim
 -ben öğrendim kelebek neden gittiğini dedi
 -nedenmiş dedim
 -şey'den işte dedi
 -şey ne dedim
 -şey işte boşver görüşürüz geç kaldım dedi
 -ben sana benim şey'i söylersem sen de söyleyecek misin dedim
 -ne kadar önemliymiş bilge söylemiyorum dedi
 -ne kadar önemliymiş benim duygularım bende söylemiyorum o zaman dedim
 -pislik dedi
 göz kırptım
 -uyuz dedi
 gülümsedim
 -gerizekalı dedi
 -abartma kaybol yine bekleriz dedim
 -ya söylesene dedi
 -sen söylersen bende söylerim dedim
 -uzun biraz yarın okul çıkışı anlatcam dedi
 -yarın görüşürüz o zaman dedim
 -tamam deyip uğurladım
 derslerin bitmesini bekledim
 mesajlaşıp buluştuk kafede
 -bak şimdi kelebek dedi
 -önce nasıl öğrendin onu söyle dedim
 -bana gitmeden önce söylemişti dedi
 -nasıl yani dedim
 -dur anlatıyorum dedi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder