29 Eylül 2012 Cumartesi

adını ne koysam 6


**vücudumun sol tarafı yerde
 bacaklarım karnıma kadar çekilmiş
 kollarımla başımı korur şekilde
 hortumları vurdukları yerde ateş çıkıyor
 yattığım yer buz gibi olduğu için
 titriyordum
 nihayet daha önce hiç duymadığım
 amına soktumun amı sokuğu seni şeklindeki küfürler eşliğinde
 beni öylece yerde bırakıp giderlerken
 buna sevinsem mi
 yoksa yediğim dayağa üzülsem mi bilemedim
 özürlüydüm
 kör etti aşk göremedim
 kokusunu alamadım bu dayağın
 duyamadım bana gelen baba adımları
 tadı çok acıydı
 ama en iyi çalışan duyum dokunmak olmuştu
 vücudumda dokunduğum yer yanıyordu amk
 bi ayağa kalkayım dedim
 bırak ayakları destek için kolumu kullanamıyordum
 parktaki bir banka zar zor gidip oturdum
 telefonu çıkardım
 5 yaş falan küçük olsam
 ilk arayacağım  bizim mahalle piçoları olurdu
 toplanın adam dövmeye gidiyoruz diye
 10 yaş küçük olsam babamı arar ağlardım
 babaaaa diye ama
 yaş büyüdükçe yalnızlaşıyor insan
 kimseyi aramadım
 biraz oflayıp biraz poflayarak
 tek bacağımı kullanıp
 bastıkça basınç yapan morarmış damarlarımı zorlayarak eve geldim
 yatağa geçip dayak yerken ki
 vaziyeti alarak uzandım
 bilgeye mesaj atsam
 babası hala akıllanmadın mı lan sen deyip tekrar gelebilir diye vazgeçtim
 telefonunun kimde olduğu hala bir soru işaretiydi
 ev arkadaşının birisi
 -naber la erken yatmışsın amk diye yanıma geldi
 -dayak yedim olm dedim
 -hadi?kim?hemen dövelim lan desede
 -kimi dövüyorsun olm tanımıyorum dövenleri dedim
 bir kızın babasınından dayak yemiş olmak arkadaşlarımın kıza cehpe almasına sebeb olacağı
 için gizli tutmaya karar vermiştim
 diğer ev arkadaşım memleketine gitmişti
 yaralara baktı
 bildiğin basbaya morarmıştı heryerim
 var mı yapabileceğimiz bişey teklifine
 bende ne yapılır bilmediğim için sağol dedim
 ben uykuya daldım
 diğer arkadaş beni kaldırıp hafta sonunda sevgilisi ile beraber kalacağını söyledi
 -kızı ne zaman buldun da hafta sonunu beraber geçireceksiniz olm dedim
 -eski kız panpa bişey olursa bana haber ver hemen gelirim dedi
 onu da uğurlayıp yalnız kalmıştım
 insanlık hali sıçıyoruz hepimiz
 ama hortumlanmış bir göte sahipken bunu yapmak...
 -ben memlekete gidiyom var mı bir isteğin dedi yalancı mesajında
 -yok eyvallah dedim
 -kıyafetlerini götüreyim mi dedi
 -yok sağol dedim
 -annenden babandan bişey istiyon mu dedi
 -yok istemiyorum dedim
 -bende gitmiyim o zaman dedi
 -yok git sen dedim
 -ne kadar aksisin sen ya dedi
 -yok sinirliyim dedim
 keşke demeseydim
 hemen telefon çaldı
 başladı ahiret soruları
 paran mı bitti -yok
 hasta mısın -yok
 bilge ile mi kavga ettiniz -yok
 arkadaşına mı bişey oldu -yok
 sınav mı kötü -yok
 lan hasta etmesene olm adamı ne oldu anlat dedi
 -yok bişey kızım hadi kapatıyorum dedim
 telefonu kapatırken kolumun ağrısından dolayı off çektim
 telefon kapanır kapanmaz yine aradı
 meşgule aldım cevap vermedim fakat
 bizim yalancı kız benim işime yarayabilirdi
 bir bayan sesi olarak ona bilgeyi aratabilir telefonu kimin açtığına bakabilir
 müsaitse bilge ile konuşabilirdim
 ben yalancı tekrar arar diye bekliyordum ama aramadı
 ben ona mesaj çektim
 -selam söyle bizimkilere dedim
 cevap gelmedi çünkü bir saat sonra kendisi geldi
 durumu görüp
 -hani lan kim dövdü olm dedi
 -ya boşver kimin dövdüğünü tanımıyorum dedim
 -vaay erkeklik gururun yüzünden mi bana söylemiyon biz arkadaşız olm dedi
 yaralara bakayım dedi
 göstermemeye çalışsam da kolumda olanlardan
 ve duruş şeklimdeki yamukluktan dolayı zaten anlayabiliyordu
 -ben geliyorum bekle dedi
 nereye olduğu sorusuna cevap vermedi
 10 dk sonra geri döndü
 nereye gittin dedim
 sorumu cevaplamadan çantasını alıp yine gitti
 3 dk sonra kapı çalındığında gelen gülçindi
 -geçmiş olsun kelebek dedi
 -ne geçmiş olsun dedim
 -dövmüşler üzüldüm var mı yapabileceğim bişey dedi
 -sen nerden biliyorsun dedim
 ama o cevabı vermeden bizim yalancının söylediğini anladım
 -krem istemişti de yapabileceğim başka bişey var mı dedi gülçin
 -yok sağol dedim ısrarla içeri davet etmeyince o da gitmek zorunda kaldı
 yalancı elinde ecza torbası ile geldi
 -nerde senin ev arkadaşları sürsünler şunları dedi
 -yoklar dedim ama bu deyiş sen sür gibi anlaşıldı ki
 -tamam ben süreyim o zaman dedi
 -sen niye gülçine söylüyorsun dedim
 -üzülsün diye söyledim dedi
 -niye üzüyorsun kızı dedim
 -haketti olm sensiz yaşayamam diyordu sonra hemen başkası ile çıktı oh olsun meraktan kuduruyordur şimdi dedi
 -sen varya çok tehlikelisin dedim
 -aç ta sürelim şu kremi dedi
 -sen çık odadan ben sürerim dedim
 -sırtına nasıl süreceksin dedi
 -orasıda iyileşmeyiversin çık hadi dedim
 -vücudun kaslı olsa ısrar ederdim ama neyseeee kendin sür dedi
 ben ey allahım sabır ver i sesli şekilde söyleyemezken o odadan çıktı
 kıçıma başıma sürebildiğim yerlere sürüp
 kendimi tıbbın mucizisesine bırakmışken
 -giyindin mi dedi yalancı
 -giyindim ben sen git dedim
 -yok olm nere gidiyom bana emanetsin sen dedi elinde kahve ile girerek
 -kim emanet etti dedim
 -annen baban bi de bilge dedi
 -bilge nasıl emanet etti dedim
 -iyi bak ona dedi dedi
 -ne zaman dedi bunu dedim
 -hep konuşuyoruz olm  zaten dedi
 -bi arasana dedim
 -yok arayamam telefonu bozulmuş babası tamire götürmüş dedi
 -sen nerden öğrendin bunu dedim
 -ev numarasından beni aradı merak etmememi söyledi senin haberin yok mu dedi
 -senin numarayı ezbere biliyorda benimkini nasıl bilmiyor o da ilginç dedim
 -haa sana haber vermedi o zaman dedi
 -bi arasana evlerini dedim
 -benim çıkarım ne olcak bu işten dedi
 -yemek ısmarlarım dedim
 -yemek olmaz bira ısmarlayacakssın dedi
 -olm içtin mi sen daha önce dedim
 -hee bi kere içtim dedi
 hem bilgeyi çok özlediğim
 hem onun durumunu merak edip iyi olup olmadığını duymak için
 geçiştirme bir cevapla
 -tamam lan söz dedim
 bilgenin evini aradı
 telefona babası çıkmış
 bilge ile yalancı kısa bir görüşme yaptı
 iyiyim sen nasılsın gibi cevaplar gelmesinden
 babasının da yanında evde olduğu anlaşılıyordu
 yalancı
- müsait olduğun zaman konuşuruz bilgecim deyip kapattı
 -yemek yedin mi sen dedi
 -boşver yemeği ne anlattı dedim
 -bişey konuşamadık ki müsait değilmiş yarın konuşacaz dedi
 -tamam yarın ararım onu ver numarasını bana da dedim
 -veremem babası çıkarsa nolcak yarın ben ararım konuşursun dedi
 -tamam hadi geç kalma git sen dedim
 -nere gideyim dedi
 -yurda gitmeyecek misin dedim
 -hayır gitmicem yatarım burda dedi
 -hayır burda yatamazsın git dedim
 -senin için o kadar şey yaptım kovuyor musun şimdi iyi yarın kendin ararsın o zaman dedi
 -tamam tamam ne yaparsan yap ben yatıyorum dedim
 yatağa girip olayları düşünürken
 uyumaya çabalıyordum ki mesaj geldi
 -canım iyi misin?
 gönderen bilge diye kayıtlı kişi
 ama mesajı yazan babası mı bilge mi bilemediğim için ne bok yiyeceğimi şaşırdım
 -kimsiniz dedim
 -ben bilge canım cevap ver arayacam dedi
 telefon çaldı
 -benim canım merak etme çok özledim seni deyip kapattı
 ben zaten götüme hortum kaçmasından tırstığım için konuşamadım
 -telefonun tamirde değil miydi dedim
 -hayır babam almıştı seninle mesajlaşırken,
 bu akşam da bir arkadaşın arıyor diyerek verdi senin hemşerin arayınca dedi
 -bişey anlattı mı sana baban dedim
 -iyi misin kelebeğim dedi
 -eh işte dedim
 -çok üzüldüm kusura bakma ne diyeceğimi bilemiyorum yatmasını bekledim mesaj yazmak için dedi
 -sizin ev telefonu var mı bilge dedim
 -yok canım kullanmıyoruz herkeste cep olduğu için hayırdır dedi
 -bizim hemşeri ile ne konuştunuz telefonda dedim
 -aradı beni kavga mı ettiniz kelebekle diye sordu ben de durumu anlattım,ben gider bakar sana haber veriririm dedi dedi
 -tamam merak etme iyiyim dedim
 -ne yapacaz kelebek dedi
 -ben sensiz yapamam bilge dedim
 -bende canım ama sana zarar gelmesini istemiyorum dedi
 -baban beni akıllansın diye dövdü bende bir süre akıllanmış numarası yaparım merak etme dedim
 -babanın ismi hasan ali  mi dedim
 -hayır canım niye ki dedi
 -hasan ali kim o zaman dedim
 -hangi hasan ali canım dedi
 -bilge bu telefonun sahibi hasan ali isimli birisi çıkıyor sorgulayınca ben babandır sanıyordum dedim
 -eski sevgilim 3 sene çıkmıştık dedi
 -yarın hemen bu numarayı değiştiriyorsun o zaman dedim
 -hayır değiştiremem babam şüphelenir dedi
 -bana bu numaradan bir mesaj daha atarsan cevaplamam dedim
 -kelebek unutmaki bu numara sayesinde tanıştık ilk fırsatta değiştirecem tehdit etme beni dedi
 biraz geri vites yapmak zorunda kaldım
 haklıydı ama madem eski sevgilisi neden hala onun numarasını taşıyordu
 peki bu eski sevgilisi kimdi amk 3 sene bide yuhh
 bir kaç mesaj daha gönderişip yattık
 sabah kalktığımda sorguya alacağım kişi tabi ki yalancı idi
 bi kalktım
 çayı koymuş kahvaltıyı hazırlamış
 fırından simit almış
 hiç sesimi çıkarmadan
 önce kahvaltıyı yaptım
 o nasıl oldun diye sordu iyiyim dedim
 çok merak ediyordum bu yalanlarının sebebini ama ürkütmeden öğrenmek istiyordum
 -hadi bilgeyi ara babası işe gitmiştir dedim
 -sonra ararız uyuyordur daha dedi
 -sen memlekeye gitmeyecek miydin dedim
 -amaan boşver zaten sürpriz yapacaktım gitmeyiveririm dedi
 -benimle bira içmeyi çok mu istiyorsun dedim
 -evet niye dedi
 -bunu elde etmek için niye yalan söylüyorsun dedim
 -ne yalanı dedi
 -dün gece bilge ile mesajlaştık dedim
 -tamirde şey aaa haberim yok demek öyle hmm gibi saçma sapan konuşmaya başladı
 -getirdiğin kremlerin içinde ki fişin saatine baktım buraya ilk gelişinden önce alınmış o kremler
 zaten açık eczane bulmana da şaşırmıştım,işin içine gülçini katmana anlam veremedim ama belki de onun geleceğini
 biliyordun onu tamamen unutmuşmuyum veya
  bilgeye ne kadar sadığım onu öğrenmek istedin sanırım
 bana sorsan söylerdim dedim
 sessiz kaldı başını öne eğdi
 -amacın ne senin amacını söyle bana dedim
 -bana kızgındın senin için bişeyler yapıp kendimi affettirmek istedim dedi
 -bana yalanla yardım edemezsin tam sana ısınıyorum sana bişey olacak diye korkuyorum seni merak ediyorum sen
 bir yalanla soğutuyorsun kendinden
 ya yalan söylemeyeceğine söz ver ya da çık git memlekette düğünde bayramda istemeyerek karşılaşalım ancak dedim
 -çok çabuk affettin ama dedi
 -döveyim mi dedim
 -bira içecek miyiz dedi
 -cevap ver önce dedim
 -nasıl olsa yakalıyorsun niye söz vereyim dedi
 -çık git o zaman burdan dedim
 -söz dedi
 -nedense hiç inandırıcı gelmiyor dedim
 -görürsün zamanla  dedi ben kalktım tv başına geçtim
 üzerine oturamadığım götümün altına yastık koymakla uğraşırken
 o ben çıkıyorum kelebek diyerek gitti
 geri geldiğinde
 yanında reisi cumhuru getirmesini beklerdim de  
 bilge ile gelmesini asla
 ben olayın şokunda iken
 yalancı ben artık gideyim görüşürüz dedi
 bilge bana çoktan sarılmıştı bile
 içeri geçtik
 konuşamayan ben
 görüşünün sevincini halimin üzüntüsüne bürüyen bilge ile başbaşa kaldık
 -nasıl geldin canım dedim
 -canım 3 apartman yanda oturuyorum dedi
 -baban dedim
 -gezmeye çıkıyoruz diye çıktık seni görmeden yapamadım çok merak ettiğimi söyledim senin ki de sağolsun getirdi dedi
 eliyle yoklamaya çalışarak acıyor mu dedi
 -yok desemde kolumunda ve sırtımdaki izleri görünce gözleri doldu
 -lütfen affet beni hep benim yüzümden geldi başına dedi
 -shh ağlamak yok,oldu artık ben razıyım şikayetçi de değilim.bir gün gelecek baban torunlarını severken bunun
 konusu açılacak ve hep beraber güleceğiz dedim
 -babaları özürlü kalacak diye korkuyorum ama dedi
 -kalbim sana yatalak oldu benim dedim
 -anlamadım dedi
 -ben sana çok fena aşık oldum bilge dedim
 -ne diyorsun kelebek dedi
 -valla seviyorum billa seviyorum hem de çok seviyorum dedim
 yaralarımı unutmuşcasına sarıldı sıkıca
 onu sevmenin hep acı vereceğini o an anlamalıydım
 biraz oturduk
 babasının neden böyle yaptığını sordum
 bilge anlam veremediğini söyledi
 neden olabileceğini sordum
 -eski erkek arkadaşımdan dolayı olabilir dedi
 -ne alakası var eskisi ile dedim
 -beni üzerek ayrıldı tekrar üzülmemi istemiyor olabilir
  ona ne kadar mutlu olduğumu anlatmam lazım galiba dedi
 -hortumu yemeden önce anlatsaydın keşke dedim espiri mahiyetinde
 -ben ona söz vermiştim,güvendiğim birisi karşıma çıkarsa ilk babama söyleyeceğimi dedi
 -tamam da bu şekilde dövecek kadar niye kızmış olabilir ki dedim
 -bilmiyorum canım tekrar özür dilerim dedi
 telefonunu çıkardı
 bir numara çevirip
 ben hazırım dedi
 bi kaç dakika içinde kapı çalındı
 aha şimdi boku yedik amk dedim içimden
 -kim geldi bilge dedim
 -merak etme dedi kapıyı açtı
 gelen bizim yalancı
 -gidelim mi dedi bilgeye
 -görüşürüz canım diyerek bir öpücük gördü yanaklarım
 hayatımdaki kişilere bak amk
 biri yalancının teki  
 diğeri psikopat babaya sahip bir melek
 bu şiddetin sebebi beni çok meraklandırıyordu
 aradığım cevabı bilgede de bulamamıştım
 alışıla gelmiş racona göre
 kızına asılmış bir erkeği
 bir uyarırsın iki uyarırsın
 baktın olmuyor bi tokat atarsın
 hortum ne amk
 yalancı geri geldi
 -sevdin mi sürprizimi dedi
 -ne sürprizi dedim
 -bilgeyi getirdim ya dedi
 -iyi aferim dedim
 -ne konuştunuz dedi
 -hortumun zararlarından konu açıldı,aşk'ın soru işaretlerine laf değiştirip,geleceğin bilinmezliğinde kaybolduk dedim
 -oo baya konuşmuşsunuz o zaman nasıl oldun sen dedi
 -fena ağrıyor uzanayım ben biraz dedim kremlenip yattım
 her kremlenme sonrası o giydiklerimi değiştirmek de şart oluyor tabi
 akşam üzeri kaldırıldığımda
 bizim yalancı ufak çaplı bir yemek hazırlamış
 onu uyku sersemi ile yedikten sonra
 dolaba gidip biraları getirdi
 -bunlar ne olm dedim
 -sözün var kelebek dedi
 -ne sözü dedim
 -yuh be olm bilgeyi getirdim sana dedi
 bir kız benimle bira içmeyi neden bu kadar istesin ki amk
 heves etmiş
 bana güvenmiş
 sarhoşken ona bişey yapılmassından dalga geçilmesinden korkmuştur diye düşündüm
 eyvallah deyip
 açtım birayı
 tv açık
 kanalın birisinin radyosunu açtı onu dinliyoruz
 ben ona bakmamaya gayret ediyorum
 o da çaktırmadan içiyor birayı
 sadece göz ucumla şişeyi sehpaya bırakınca bakıyorum
 her seferinde ne kadar içmiş diye
 fıstık da almış kabuklarını parmakla aralayıp aralayıp atıyorum mideye
 benim birinci bira bitti
 konuşma yok
 diğerini açmaya çalışırken
 o da bardakta kalanını kafaya dikti
 ben bir yandan da düşünüyorum
 olm kelebek zeynep olayını biliyorsun içtin kızı öptün amk
 kendini kontrol et diye
 yok lan bişey olmaz diye de kendi kendimle konuşuyorum içten içe
 -bunu da açar mısın dedi
 -mutlu musun dedim
 -ne için dedi
 -bira içiyorsun benimle gözünde büyüttüğün kadar varmıymış dedim
 -anlamadığın şeyler var dedi
 -neymiş dedim
 -zamanla anlarsın dedi
 -gizem yapma bana anlat dedim
 -sen mutlu musun dedi
 -bira içiyor olmaktan mı dedim
 -hayır dayak yemekten dedi
 -ne için yediğime bağlı dedim
 -kimse dayak yemeyi istemez,ama kimse yalnız da kalmak istemez sende haklısın dedi
 -sen yer miydin sevdiğin için dayak dedim
 -rahmetli babamın bir isteği oldu benden dedi
 -neymiş dedim
 -bana şöyle dedi''birisi bana gelip senin kızın yanında ki kim dediği zaman cevabım olabilsin''dedi
 -sen cevap verdirttin mi babana sordukları zaman dedim
 -babaya gidip ben şu çocuğu seviyorum demek zordur.bu zorluğu yaşamamak için başkalarına görünmedenn sevdim dedi
 -komik lan senin seviyor olabileceğini düşünmek dedim
 -niye komik olsun dedi
 -yalancısın sağın solun belli değil,senin sevdiğin kişiyi düşünsene bi kere dedim
 -hiç yalan söylemeden sevdim kelebek,senin gibi sevdim,körü körüne sevdim,sen dayak yedin noluyor lan bile diyemedin gözlerin kör olduğu için
bu kim?beni neden dövdü?diyemedin.sevgilini getirdim yanına nasıl bir baban var senin bile diyemedin,yine dayak yiceksin ama hiç umrunda
değilmişcesine sevmeye devam ediyorsun,bende sevdim senin gibi sevdim ama sonuç yine ayrılık yine ayrılık dedi
 -siz niye ayrıldınız dedim
 -yalan yüzünden dedi
 -hani yalan söylememiştin dedim
 -söylediğimi düşündü açıklayamadım bile yalan olduğunu gitti sonra arkasından ispatlamaya çalışırken farkettim ki bir seven yalan olsa bile
öyle bırakıp gitmez en azından açıklamama müsade ederdi.demek ki sevmemiş dedim kendimce,,biraz gurur yaptım ama dayanamadım onsuzluğa
yine denedim olmadı,ilk kez sevmiştim çünkü aşk deyince aklıma gelicek tek isim onun ismi oldu,gidişinden sonra kalan acıyı geçirebilecek tek şey
tamam inandım canım diyecek bir sevgiliydi ama demedi
 -sen şimdi bu yüzden mi yalan söylüyorsun hep dedim
 -hayır alakası yok saçmalama dedi
 -bana bundan sonra yalan söylemeyeğine söz vermiştin ya hani dedim
 -evet dedi
 -geçerli mi hala dedim
 -evet dedi
 -o zaman henüz haberdar olmadığım yalanlarını söyle dedim
 -yalan yok başka dedi
 -çok ciddiyim bu konuda şu an fırsatın varken söyle dedim
 -arkadaşı güvenilir mi dedi
 -hangi arkadaşım dedim
 -hafta sonunu sevgilisi ile geçireceğini söyleyen dedi
 -sen nerden biliyorsun bunu dedim
 -sevgilisi yok onun ben rica ettim kabul etti sağolsun dedi
 -sen manyak mısın?bu ne saçma bir rica?ne yapıyorsun neyin peşidesin dedim
 -tamam başka yok dedi
 -gerekçe olarak ne gösterdin de gönderdin onur'u(ev arkadaşım) dedim
 -bi işimiz var dedim o da zaten dünden razıymış gitti dedi
 -doğru düzgün anlat şunu dedim
 -kızmak yok ama dedi
 -şimdide gerginim anlat bakim dedim
 -sanırım bu senin onur benden hoşlanıyor dedi
 -dur lütfen kafamı allak bullak ettin şunu açık açık anlat tane tane anlat dedim
 -bak şimdi,biz seninle bu gece bira içiyoz ya o bahane aslında,onur seninle benim bu gece konuştuğumuzu biliyor,
sana yarın ne konuştunuz diye sorcak,sözde senin onurun benden hoşlandığından haberin yokmuş gibi davranacaksın
ve benim başka bir erkekten hoşlandığımı onura anlatacaksın dedi
 -peki ben sana bu yalanlarını sormasam sen bana nasıl açıklayacaktın bu olayı dedim
 -bilerek söyledim yalanı,ve bilerek yakalandım sana yalanlarımda dedi
 -allahını seversen sen ne kadar egoist bir insansın..bunun planını ne zaman yaptın,nasıl kurguladın,
basitce bana gelip kelebek onur benden hoşlanıyor ama ben ondan hoşlanmıyom deseydin ya dedim
 -hep kızıyorsun arkadaşlığınızın bozulmasını istemiyorum,çocuk hoşlanmış işte ama ben istemiyorum,ayrıca bu eve rahatça girip çıkmak istiyorum dedi
 -sen bunları düşünebiliyorsan bana da yardım et o zaman ben bilge ile nasıl buluşacam bundan sonra dayak yemeden dedim
 -bana iyi davranacaksın ben onu evden çıkarıcam gerisi size kalmış dedi.
 ikinci biralar biterken hiç bir sarhoşluk belirtisi yoktu onda
 biraz ottan boktan derslerden konuşurken
 dudaklarında yamulmalar
 elleri ile ifade edememeler başladı
 3.birayı bitiremeden ben yatıcam dedi
 kalktı lavaboya
 ben onun geri gelmesini beklerken
 bilge mesaj atabilir hale geldi
 yaralarımın nasıl olduğundan girip
 beni görmüş olmaktan dolayı yaşadığını mutluluğu anlattı
 bana olan özlemini,bana bişey olma ihtimalinin korkusunu
 mesaja dökerken
 ben ona karşılık olarak
 benim özlemimin daha fazla olduğunu iddaa ettim
 ve asıl korkulması gereken şeyin onu kaybetmek olduğunu söyledim
 öyle bir şeyin olmayacağını umduğunu söyleyerek mesajlaşmalarımız devam etti
 ben bizim yalancının wcden çıkamama sebebi olarak içtiği birayı ağzından çıkarması olarak düşünürken
 -iyi misin lan soruma
 cevap gelmemesi üzerine
 gidip baktığımda
 wc de değil benim yatakta yatıyor olduğunu gördüm
 bilge ile mesajlaşmanın verdiği mutlulukla sesimi çıkarmadan
 salona geçip yattım
 baş ağrısından şikayetçi yalancı ile kahvaltı yaptıktan sonra
 o yurda döndü
 ben okula geçtim
 okul çıkışı eve geldiğimde onur da evdeydi
 memleketine giden arkadaşımda
 -nasıl geçti kızla hafta sonu panpa dedim
 -iyi geçti şeklinde geçiştirme bir cümle kullandı
 bunu duyan diğer ev arkadaşımız
 -bi dk lan onur kız mı buldu amk.hemde hafta sonunu beraber mi geçirdi?sikseniz inanmam dedi
 -bende anlamadım panpa 4 saattir dikkat ettim de ne bir mesaj ne bir telefon açıyorlar birbirlerine dedim
 -biraz tartıştık beyler üzerime gelmeyin deyip odasına kaçtı onur
 bilge babasının yakalama ihtimalinden uzaklaştıkça mesaj atmaya devam etti
 tanıdıkça seviyor
 sevdikçe özlüyor
 her mesajının yolunu gözlüyordum
 yalancı mesaj atarak
 -onurla konuştun mu dedi
 -yok sormadı daha bişey dedim
 -tamam ben yarın halledicem başka şekilde dedi
 onun planlarına akıl sır erdiremediğim için üzerine gitmedim konunun
 ders çalışırken aklıma gelen bir şiiri kağıda döküp bilgeye göndermeye karar verdim
 bunun için bizim yalancının ufak bir desteği lazımdı
 onu arayıp durumu anlattım
 hallederiz dedi
 ertesi gün okul çıkışı
 hadi mesajıma
 -şu internet kafedeyim gel burdan gideriz dedi
 internet kafeye gidip yanına oturduğumda
 -ne yapıyorsun lan demeden geçemedim
 durumu anlattı
 *onur buna faceten arkadaşlık daveti göndermiş,yalancı sahte bir erkek face hesabı açıp bu kişi ile kendisinin
ilişkisi var olarak göstermiş,açtığı sahte erkek hesabına bir erkek resmi yükleyip,arkadaş listesini kişilerin görüşüne engelleyip
kendi ilişkisi var kısmını da sadece onur ve benzeri ona asılan erkeklerin görebileceği şekilde ayarlamaya çalışıyordu
 -lan bu kadar uğraşılır mı dedim
 -güzel olmak zor iş şekerim herkes peşimde dedi çoooook artist bi şekilde
 -hadi sonra yaparsın al şu mektubu bilgeye götüreceksin dedim
 -tamam olm bitti iki dakika bekle dedi
 görevini yerine getirdiğini
 akşam bilgeden aldığım
 teşekkür ve beğenisini belirten mesajı ile anladım
 bir akşam ev arkadaşlarımın arkadaşları
 dışarda içmenin pahalı
 ve ev ortamında içmenin zevkinden dolayı bizim eve geldiler
 onları yalnız bırakayım dedim ama
 beni de ısrarla davet etmeleri sonucu
 bende içmeye başladım
 içtiğimiz votka acayip başımı ağrıttı
 içerde içilen sigara ve sıcak havanın da etkisi ile
 ilaç ve hap kullanmayı sevmediğim için
 ssodanın içine limon sıkıp tuz atarak içtim(bu benim baş ağrıma iyi geliyor)
 bilge telefonun başında olup olmadığımı sorar bir mesajla
 -kelebeğim yazdı
 -nasılsın canım dedim
 -başım çok ağrıyor dedi
 ben benim başım da ağrıyor diyemeden onun derdine düştüm
 -ağrı kesici yok mu dedim
 -haplar alerji yapıyor bana kullanamıyorum dedi
 -soda iç limonlu tuzlu dedim
 -babaannelerimiz aynı kişi olabilir mi kelebek dedi
 -sende mi onu içiyorsun başın ağrıyınca dedim
 -evet ama hiç sevmiyorum dedi
 en azından bu benzer değildi en azından ben limonlu sodayı seviyordum
 ertesi gün okulda iken mesaj geldi bilgeden
 -canım buluşalım mı diye
 en son onun buluşma teklifinde
 götümde hortumlar patlamıştı
 şimdi bu mesajı yazan kimdi?
 kim olduğu nasıl öğrenilirdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder