29 Eylül 2012 Cumartesi

adını ne koysam 17


**benim saçmalığım sebebi ile artık arkadaşlar arasında da
   benim ile yalancı arasında birşeyler olduğu düşünülüyordu
   çünnkü herkes gülüp eğlenerek ablamların nişanını konuşurken
   biz muhabbetten uzaklaşıp kendi geyiğimizi yapmıştık yalancı ile
   herkes kalkmış gitmeye hazırlanırken
   kimin kiminle gideceği kaosu yaşanmaya başladı
   bazıları gitmek isterken bazıları oturma taraftarıydı
   yalancı geç kaldığı gerekçesi ile gitmek isteyenlerdendi
   ve onu götürecek kişi olarak tek ben gözüküyordum
   o ablam ve eniştemi tekrar tebrik ederken
   ablam ve eniştemin darısı başına derken
   başlarının bana bakıyor oluşu da onu utandırmaya fazlası ile yetmişti
   önden yola koyuldu
   düştüm arkasına
   ahaliden hafif aralandıktan sonra beraber yürür olduk
   -teşekkür ederim dedi
   -ne için diye sorduğumda
   onu eve bıraktığım için olduğunu hatırlattı
   dalga geçer modda olan ben
   -sanırım sen beni eve bıraksan daha iyi olucak sarhoşmuşum ya biraz saçmaladım baya galiba dedim
   -saçmalamak ayrı yarın hatırlayabileceklerini söylemek ayrı dedi
   kendi kendime ama onun duyabileceği bir şekilde
   -vaay bee yalancı hanım demek benimle çıkmak istemiyormuş dedim
   -galiba benim seni eve bırakmam lazım gerçekten sarhoşsun dedi
   mesafe kısaldı eve varma arefesinde iyi geceler diyerek
   yukarı çıktı
   kendi evime dönüş yolunda kendime fazlası ile kızmama sebeb olan şey ise
   zaten içkinin yeterince bokunu çıkarmış olmama rağmen marketten
   cila niyetine bir bira daha almam oldu
   ulan pezevenk zaten götün başın oynamış içmekten
   hala içecem diye uğraşıyorsun diye kendi kendime söylendim eve gelince
   nasıl uyuduğumu bırak nasıl eve geldiğimi bile hatırlamazken
   sabah kalkar kalkmaz
   ibneliğe devam ederek
   mesaj attım yalancıya
   -nerdesin diye
   ananem de olduğunu belirten cevabı verdikten sonra
   yola koyuldum
   kapımı açan yalancı oldu
   -günaydın
   -günaydın
   -ben ayıldım da,şey işte tekrar etmek istiyorum dedim
   -neyi tekrar etceksin dedi
   tam basıcam yine teklifi ananem seslendi
   içeri girdim
   bende bir artislikler
   bi utanma tripleri
   bi alttan alttan bakmalar
   gören liseli ergen sanır
   yalancı ise bu hallerime
   gülsem mi utansam mı?karmaşasında
   ananem bi kaç gereksiz soru sordu
   öyledir böyledir onları cevapladım
   -başka yemek yapıp yapmayacaklarını sordum
   -ne istediğimi sordu ananem
   ben söyledim
   -bakarız diyerek konuya kilit vurdu ananem
   ben kaçayım artık diye ayrılırken
   kapıda
   -kararını verdin mi diye sordum yalancıya
   -hayır dedi
   -bana mı hayır yoksa karar'a mı dedim
   -hadi güle güle kelebek dedi
   kapı kapandı
   akşama kadar volta geyik arkadaş ot bok
   zaman geçirdikten sonra akşam eve geldiğimde
   nişan geyiği devam ediyordu
   ablam aralarından sıyrılıp
   -bak bakayım sen bana bi konuşalım dedi
   -buyur abla dedim
   -ne iş olm teklif edip duruyor muşsun kıza dedi
   -hangi kıza dedim
   -olm dalga mı geçiyorsun,daha dün istemiyordun dedi
   -ne oldu kızın bi kusura mu var dedim
   -yoo dedi
   -e daha düne kadar çıkmamızı istiyordun asıl sana ne oldu dedim
   -olm ciddi misin sen dedi
   -ciddiyim ama yine kızdım,hemen yetiştirmiş sana dedim
   -yok yok kızma,ben zorladım ne konuştunuz diye dedi ablam
   ablama da ciddi olduğumu daha doğrusu ciddi olduğum rolünü de yaptıktan sonra
   bazen atak yaparak
   bazen onun gelmesini bekleyerek
   peşinde koştum durdum
   ben sallamaz davranınca
   gel yemek yaptık diye çağırdı
   veya ablamları da yanına alıp kafeye çağırdı
   ben gidip karar verdin mi diye takılınca
   ciddi olup olmadığımı anlayamadığı için bişey diyemedi
   ama artık işi ciddiyete döküp kabullendirmem lazımdı
   çünkü okula gitme vakti yaklaşıyordu
   mesajlarla atağıma devam ederken
   bir akşam üzeri
   -sıkıldım mesajına
   -aşağı in diyerek karşılık verdim
   biraz,olmaz gelemem,nereye mesajlarına
   gel işte diyerek ayar verip
   araba ile onu bekledim
   arabayı sürdüğüm yer manzarası olan
   oturup konuşmaya son derece elverişli
   memleketin güzide yerlerinden birisiydi
   çıktım arabadan onu hiç çağırmadan
   oturdum memlekete nazır
   çıkıp yanıma geldi ve oturdu
   hayli sessizlik sonrası
   -ne güzel değil mi dedim
   -evet çok güzel gözüküyor dedi
   -şehir değil kastettiğim dedim
   -nedir dedi merakla
   -hayal kurmak dedim
   -hayallerinde güzel birisi varsa çok güzel gerçektende dedi
   -bazılarının hayal kuracak kara kaşlısı kara gözlüsü vardır,bazılarının ise kara geçmişi kara gelecek korkuları dedim
   -var mı senin kara gözlün dedi
   -sen varsın dedim gülümseyerek
   -yuh daha gözlerimin rengini bilmiyorsun bir de utanmadan asılıyorsun bana dedi
   -belki korkmuşumdur derin derin bakmaya nerden biliyorsun dedim
   utandı yine
   -gıcık,sadece an'ı kurtardın dedi
   -özleyecek misin okula gidince dedim
   -hayır dedi kinayeli
   -bu şehir özlenmez mi dedim.şehri göstererek
   -pff çok uyuzsun ben şehri mi kastettim dedi
   -ben de beni kastetmedim ki dedim uyuz bir şekilde
   bu konuşmayı hemen mütakip omzuma yumrukçuk attı bir tane
   -gidelim mi dedim
   -biraz daha kalsak olmaz mı dedi
   -bi gören filan olur sevgilim değilsin bişeyim değilsin,adım çıkmasın dedim
   -alla alla senin mi adın çıkar benim mi dedi
   -adımız beraber çıksın mı dedim
   yine gülümseyerek
   -hayır naz yapıcam biraz daha dedi
   -iyi yap bakalım,usanacağımı sanıyorsan yanılıyorsun.dedim
   -okula gidince görcez bakalım arayıp sorcak mısın dedi
   -haa senin bir sene de okul var dimi,tekliflerimi geri alıyorum,kim bekleyecek bir sene okulu ohoo ben başkasına bakayım en iyisi dedim
   kalktı yürümeye başladı
   arabayı de es geçip yürümeye devam edince
   arkasından koşma gereği duyarak yetiştim
   nereye gittiğimi sormalarıma cevap vermedi ama
   o an ağlamaması için cem yılmazın best of esprilerini arka arkaya sıralaması gerekiyordu
   tuttum kolundan daha fazla uzaklaşmaması için
   biraz eğilip gözlerine baktım
   -ben aldım cevabımı,şehri değil beni özleyecekmişsin dedim
   geri dönüp arabaya binerken kapısını açtım
   ve düşük hızla onu evine bıraktığımda
   iyi geceler dileğime
   kendisinin bile duyduğundan şüphe ettiğim
   iyi geceler ile cevap verip evine çıktı
   ertesi gün durum kontrolü amaçlı
   mesajlar yazdığımda
   iyi olduğunu belirten mesajlar yazdı
   artık ablama ben bişeyler yapalım beraber şeklinde isteklerde bulundum
   bu yapılan şeyler arasında
   biryerlerde oturmak
   bazen dondurmacı
   bazen sinema bazen yemek şeklinde gelişirken
   ablam ile eniştemin gözünde biz resmen çıkıyorduk
   ama bu durumu henüz resmi olarak açıklayamıyorduk
   ama işin aslı bana göre ortada birşey yoktu
   ne canıydım ne aşkı
   çoğu zaman uyuzu ve gıcığıydım yalancının
   yalnız kaldığımızda çok ciddiyetsiz tekliflerime devam ettim olur olmaz yerlerde
   ablamlar geleceklerini söyleyip gelmedikleri bir öğle yemeği ile
   ilk defa çevrece bunlar çıkıyorlar mı düşüncerini etrafa yaymış olduk
   -gelmiyorlarmış ablamlar dedim
   -niye dedi
   -işleri çıkmış dedim
   -senin planın bu dimi dedi
   -bende senden şüpheleniyordum valla dedim
   -çok meraklıydım seninle yemek yemeye dedi dalga geçer halde
   -ulan herkesde bize bakıyor,dur ben bir açıklama yapayım millete çıkmıyoruz diye,yanlış anlayacaklar dedim
   -utanıyorsan gidelim dedi
   -ooo demek sen utanmıyorsun dedim
   -yemek yemenin nesi yanlış dedi
   -ama çevreden bakanlar bizi sevgili sanıyor dedim
   -off tamam yemeğini ye hadi dedi
   -emredersiniz dedim
   -konuşmaktan yemeye fırsat bulabilirsen tabi dedi
   o da eski formuna dönmeye başlamıştı
   ben ne kadar gıcık olabiliyorsam o nun da benden geri kalır bir performans sergilemeyeceğinden emindim
   ama ben daha şanslıydım
   çünkü o deli gibi seviyordu..
   ama benim ya aklımda  ya kalbimin bir kenarında bilge vardı
   o yüzden onu sevmeye konsantre olamıyordum
   okula gitmesine bir gün kala
   tekrar buluşma isteğime teyzeleri geleceği gerekçesi ile refakat edemedi
   bundan duyduğu üzüntüyü de mesajla
   -kaçabilmek için bahane mi bulsam acaba dedi
   -çok mu özledin beni dedim
   -denize düşen yılana sarılır kelebek,hemen kendine pay çıkarma dedi
   -iyi bende gideyim yatayım o zaman dedim
   -yaa hayır yatma dedi
   -o zaman yakışıklı bir yılan olduğumu kabul et dedim
   -haha sen mi diye yine dalgasını geçti
   çıkamadı o gece
   ertesi gün
   ananemle vedalaşmaya annesi ile gelirken
   ben de ordaydım
   ananemin yüklü miktar para verme isteğine
   yalancı karşı çıkarak
   -para için yapmadım anane dedi bana bakarak
   demek istediği torununa daha yakın olabilmekti anlamına geliyordu
   -bende bişey yaptın diye vermiyorum ki,borç veriyorum sonra çalışır ödersin dedi
   -yok bu çok fazla alamam dedi
   -herkesin peşinden koşup helallik isteyecek kadar vaktim kalmamış olabilir,al diyorsam al dedi ananem
   geyik uzadı ve sonuç olarak ananem galip geldi
   bir kısmını çantasına zorla sokuşturdu
   geri kalanını için de
   hesap numarasını almam için bana talimat verdi
   birbirlerine çok alışmış oldukları veda sırasında ki göz yaşları ile açıklana bilirdi
   ama yalancının ananemi ne kadar sevdiğini anlamam için
   evden çıktıktan sonra
   -ya bir daha göremezsem diyerek içeri girip tekrar öpmesi yeterli oldu
   onları evlerine bırakabileceğimi söyledim ama
   alışveriş yapacakları gerekçesi ile olmadı
   ben dışarda iken
   ablamla da görüşüp vedalaşmış yalancı
   bilet saatini sordum
   gece bineceğini söyledi
   -tamam hayırlı yolculuklar dedim
   -markete gitmem lazım da bizim evin altında ki saat kaçta gitsem acaba diye mesaj attı
   beni son kez görme isteğini belirten bir mesajdı bu
   -bizim bakkalda da sakız kalmamış şimdi yola çıkayım sizin bakkaldan alırım dedim
   gelme zamanımı doğru hesaplamış olacak ki
   market önünde karşılaştık
   biraz yürüdük
   -iyi yolculuklar dedim tekrar
   sarılırken
   -başkalarına bakarsan kafanı kırarım dedi
   -birisi var mı ki başkası olsun dedim(onun hala çıkma teklifimi resmi olarak kabul etmemiş olmasına gönderme olarak
   gülümsedi
   biraz uzaklaştı
   arkasını döndü
   -kelebek diye seslendi
   sadece göz kırpma ile ne var dedim
   -ben varım dedi
   -benim bir sevgilim mi var şimdi dedim
   sessiz olmamı belirten sus işareti yaptı gülümseyerek ve çevreye bakarak
   -uzaktan kabul edersen öyle olur hanfendi dedim
   -vazmı geçsem acaba ?dedi
   bana bişey söyleyecek fırsat kalmadan
   gitti
   birinci aşama tamamlanmış
   yalancıyı sevgilim yapmış
   artık onu ziyaret ediyormuş gibi bilgenin olduğu il'e gidecektim
   ve kimse o ile niye gittiğimi sormayacaktı
   sorsalar bile cevapları yalancı için olacaktı
   ama benim en büyük soru işaretim hala bilgeydi

1 yorum:

  1. Bu olmadı işte amk tamam kız sana önceden yanlış yapmış ama bu yaptığına orospu çocukluğu denir

    YanıtlaSil