29 Eylül 2012 Cumartesi

adını ne koysam 8


 **ben yalancı ile normal olarak okulda ve
   memlekette arkadaş olduğum için onunla buluşmakta
   ve görüşmekte hiç bir sakınca görmüyordum
   ama olayı bilmeyen memleketliler
   benim ile yalancı arasında bir ilişki olduğunu düşündüler
   ablama durumu anlatıp bilge hakkında uzun uzun konuştuk
   ablamın bilmesi annemin bilmesine
   annemin bilmesi de babamın öğrenmesine sebeb oldu
   hadi aile içi yalancı olayını çözmüştük ama
   çevre tarafından hala öyle biliniyorduk
   -çalışacak mısın dedi peder
   çalışmak iyi olurdu ama
   işi bırakıp bilgeye gitmek zorlayabilirdi
   beni tanıyan halimden anlayacak bir patron sahibi olmak amacı ile
   halamın kocasının yanına gittim
   emlakçı
   -enişte bana iş verir misin dedim
   beni sevdikleri için eleman ihtiyaçları olmadığı halde kabul etti
   -fazla paraya gerek yok enişte sen kazanmadan benim almam uygun olmaz
 yaz sonu verirsin bişeyler topluca dedim
  kabul edildim.
  hay amk ben ne boktan bi meslek miş o emlakçılık
  kelebek
  efendim
  git su tamircisini bul şu ev in bilmem neresi bozulmuş
  git o anahtar göbeğini değiştir
  şu daireye şunu yapıştır gel
  bu dükkan boyanacak boyacıyı ara
  şu daireyi göster gel
  vay kiracı çıkmamış
  bilmem kirayı ödememiş
  yok elektirik borcu bırakmış
  tam bi kafa siken amk
  halbuki ben oturacam
  kiralı ev var mı?var
  ne kadar?şu kadar
  anlaştıktan ibaret sanıyordum herşeyi
  enişte okulda işim var
  gitmem lazım ayağına kaçtım bilgemin yanına
  yalancı ile organizasyon yapıp bulaşabildim
  hergün mesajlaştığım bilge ile
  yalancı
  -bana işin düşmese bilgeyi görüp gideceksin kelebek dedi
  -ayıp ediyon olur mu öyle şey kız desemde buna kendim bile inanmadım
 basbaya haklıydı yalancı
  -tamam bir bira sözüm olsun sana yine dedim
  -içmiyorum dedi
  -iyi sen bilirsin dedim
  -ben artık karışmıyorum nasıl buluşursanız buluşun dedi
  -ya hemen kız zaten tamam karışmazsan karışma dedim
  -haksız mıyım dedi
  -hem haksız hem anlayışsızsın dedim
  -anlayışsız olan sensin mal dedi
  -neyi anlamıyormuşum dedim
  -onu da kendin zamanla görürsün dedi
  -ne diyon sen anlat bakim dedim
  -ben karışmıyorum ne yaparsan yap banane dedi
  -sen bana değer veriyor musun dedim
  -vermiyorum dedi
  -vermiyorsan bilge ile ilginip seninle ilgilenmememe karışma dedim
  -veriyorsam?dedi
  -o zaman anlamadıklarımı anlat dedim
  -yok beyefendi sen çok zekisin sen kendin anlarsın zamanla dedi
  -bilge ile alakalı mı dedim
  başını sağa sola salladı hayır baabında
  -delirtme adamı işte anlat dedim
  bu son zamanlarda sürekli yaptığı bişeydi
  bana bişeyler anlatma arefesine geliyor ama sorunca susuyordu
  bilgeye birşey sorsam yanlış anlayabilirdi
  bilge yalancıya kızıp onunla görüşmesini kesebilir
  bunun faturası bana yazılabilir
  ortada kalan yine ben olurdum
  ne bilgeye bişey sorabiliyordum
  ne de yalancıyı konuşturabiliyordum
  bilge ile alakalı olsa
  bana soğuk davranır
  mesajlarını azaltırdı
  aklıma gelen bilgenin beni aldatıyor ve yalancının bunu bana
  söyleyemiyor olduğu fikri oldu
  bunu nasıl öğrenebilirdim??
  en azından bana yalan söyleyip söylemediğinden başlayabilirdim
  bilge nin evinin önüne gidip
  -canım ben gidiyorum dedim
  çok özledim
  yollarını gözlücem çabuk gel gibi gayet samimi bir şekilde beni uğurladı
  hislerime göre bilge beni çok seviyor
  gerçekten çok özlüyordu
  yalancı git gide kıskanıp beni bilgeden soğutmaya çalışıyor olabilir miydi??
  bir yalancının lafına güvenip tüm gemileri yakmak istemediğim için
  herşeyi zamana bırakarak memlekete döndüm
  memlekette emlakçı eniştem ile çalışıp
  bilge ile olan olağan konuşma ve mesajlaşmalarımı sürdürdüm
  bilgeye çaktırmadan yalancı ile görüşüp görüşmediğini sordum
  -sık sık görüşüyoruz cevabını aldım
  bilge bana planlarını anlatırken
  hafta sonu yine yalancı ile buluşacağını söyledi
  eniştem dahil kimseye söylemeden otobüse binip gittim
  bilgeye mesaj atıp ne yapıyorsun canım dedim
  evdeyim dedi
  çok uzak bir mesafeden
  evlerinin kapısı görecek yere konuşlandım
  normal mesajlaşmaya o böyle bu böyle şeklinde devam ettik
  evden çıkarken gördüm bilgeyi
  hemen
  -bugün ne yapacaksın canım mesajını gönderdim
  -yalancı ile buluşcaz dedi
  tamam iyi eğlenceler yazdım hiç takip etmedim risk almamak için
  30 dk sonra yine mesaj attım nereye gittiniz canım diye
  bir mekan ismi söyledi
  yalnız o mekana gitmek veya önünden geçmek oldukça riskliydi
  görülebilirlik adına
  ama içimi rahatlatmak adına yine de gittim
  gerçekten bilge ile bizim yalancı oturuyordu
  yanlarında kimse yoktu
  oradan tekrar uzaklaşıp bir banka oturdum
  -keşke yanında olabilsem yazıp bilgeye gönderdim
  -keşke kelebeğim bende çok istiyorum dedi
  -ben dayanamıyorum kesin buluşabileceğimiz bir tarih söyle geleyim dedim
  bilgeden cevap beklerken yalancı yazdı
  -kelebeeek diye
  hani kızmıştın amk bana artislik yapıyordun
  -efendim dedim
  -ne yapıyorsun dedi
  -bilge ile mesajlaşıyorum dedim
  -ha iyi ben de yanındayım oturuyoruz hep beraber dedi
  -hep beraber derken dedim
  -bilgenin bi kaç tane arkadaşı var dedi
  -tamam iyi eğlenceler yazdım
  -sormucak mısın kim olduklarını dedi
  -hayır merak etmiyorum dedim
  bu mesajın bana gelmesi garipti
  çünkü yalancı ile bilge beraberdi ve
  yalancı muhtemelen zaten bilge ile mesajlaştığımızı biliyordu
  sonra düşündüm taşındım ve yalancının bi boklar planladığını anladım
  çünkü ben en son onları gördüğümde sadece ikisi vardı
  bilgeye
  -tamam sen yalancı ile eğlenmene bak tatlım benim biraz çalışmam lazım dedim
  onay mesajı geldikten sonra
  merakıma yenilip yine mekana gittiğimde hala ikisi oturuyordu
  yine kimseye bişey söylemeden memlekete gidebileceğim ilk otobüse bilet aldım
  sonuç
  yalancıya güvenme
  bilge candır aşktır herşeydir
  zaman geçti
  yaz okulu bitti tatil için memlekete döndü yalancı
  görüşelim mi kelebek -işim var
  ya nerdesin -çalışıyorum
  onunla görüşmemek için elimden geleni yaptım ama
  ablamla arasının iyi olmasını fırsat bilerek
  bizim eve gelmiş
  ben onu görünce zaten çevre laf yapıyor amk
  bunlar aynı okulda kesin seviyorlar birbirlerini diye
  -ben çıkıyorum deyip
  nereye sorularına arkadaşlar bekliyor diye kaçtım evden
  artık ona bana neden yalan söylüyorsun sorusunu sormaktan bıktığım için onunla konuşmamak ve görüşmemeyi en doğru seçenek olarak gördüm
  ve gözümde sadece yalancı değil bilge ile aramı bozmaya çalışan birisi oldu
  yaz bitti
  ben son senem
  yalancı 3.yılı için okula yine gittik
  kaldığımız evi değiştirip başka bir eve taşındık arkadaşlarla
  yalancı annesinin izni olmadığı için eve çıkamadı
  yine yurtta kaldı
  yalancının mesajlarının çoğuna cevap vermedim
  bilge ile daha sık buluşabilmeye başlayıp artık kafelerde oturur olduk
  bilgeye baban kızmıyormu yada sormuyor mu dediğim zaman
  artık pek karışmıyor dedi
  ara tatil bitimi dedemi kaybettik
  bu vesile ile okula  dönüşü uzatmak zorunda kaldım
  defin ve haftalık yemeğini verdikten sonra  
  bilge ile  bir buluşmamda cafede oturur iken
  bilgenin annesinin
  -çabuk eve gel mesajı ile ikimiz de merakta kaldık ne oldu diye
  görülmüşmüydük
  babası beni dövmeye mi geliyordu
  yoksa aileden birine bişey mi olmuştu bilene aşk olsun
  ama bilge ile o mekandan bir an önce ayrılmamız gerekiyordu
  1 gün boyunca bilgeden haber alamadım
  sonunda dayanamyıp yalancıdan durumlar hakkında bilgi istedim
  -ben karışmam dedi
  -niye dedim
  -karışmam işte kelebek sorma bana dedi
  -bak ne istersen yaparım dedim
  -bişey istemiyorum senden.sadece işin düşünce arıyorsun hadi eyvallah dedi
  ertesi gün bilge kendisi mesaj attı
  -kusura bakma uyuya kalmışım dün gece
  kim oldunu bilmediğim ama bilge olmasını umduğum kişiye mesaj attım
  -önemli değil
  -nerdesin canım?
  amk böyle işin nerde olduğumu söylesem babası ise eğer gelip beni dövme olasılığı var
  eğer bilge ise yalan söylemek durumunda kalcam
  sen kimsin diye de soramıyorum
  -ders çalışıyorum dedim..(babasının olma ihtimalini düşünerek çünkü ben yalancı olarak kayıtlıyım numarada)harf ikilemeleri kullanmıyordu ayrıca
  -hmm peki dedi
  -sen ne yapıyorsun dedim
  -ne yapayım evdeyim tamam canım görüşüz dedi
  babası ile mi mesajlaşmıştım??
  işler biraz karıştığı için
  ve bilgenin beni sevdiğini bildiğim için o bana nasıl olsa döner mantığı ile hiç mesaj yazmadım
  okul,ev,iş her yerde bilge aklımda gittim geldim ama
  ne gelen mesajlarda şifreyi kullanıyor
  ne bana eskisi gibi beni ara diyor
  ne de sesimi özlediğini söylüyordu
  halbuki özlemden dolayı en sevdiğimiz parça
  orhan ölmezden özledim parçası idi
  tüm bunların üzerine hafta da en az bir kere buluştuğum ve en az biri iki kere de gördüğüm bilge yi hiç göremiyordum
  ve hiç buluşma teklifinde bulunmuyordu
  bende bilge olduğunu düşünmediğim için buluşalım diyemiyordum
  işim yalancıya düştü
  yurdunun önüne gidip telefon açtım
  -aşşağı gelir misin dedim
  -nerdesin ki dedi
  -yurdun önündeyim dedim
  -gelemem dedi
  -iyi bekliyorum o zaman dedim
  -gelemem kelebek başka yerdeyim dedi
  -iyi ol tamam bekliyorum dedim
  5 dk sonra yurttan çıktı
  -noldu dedi
  -konuşmamız lazım dedim
  -ne konuşcaz dedi
  -üstünü giy gel bir yere götürcem seni dedim
  gelmem desede iyi ben bekliyorum burda gelinceye kadar dedim
  -çok beklersin gelemem yarın ders var dedi
  -iyi peki dedim gittim dışarı çıkmışken bilgenin evinin oraya da gideyim dedim
  yolda mesaj geldi bilgeden
  -aşkım seni çok özledim
  -bende dedim sadece
  evlerinin önüne geldim ışıkları sönüktü
  -müsait misin arayım mı dedim
  -yok canım bizimkilerle oturuyoruz şimdi dedi
  -nerde dedim
  -evde dedi
  lan evde ışık yanmıyor amk nasıl olur?
  bilge bana yalan mı söylüyordu
  ben yanlış yere  mi bakıyordum
  kafamı kaldırıp yüzlerce kez baktığım dairede ışık yanmıyordu amk
  -bu gece müsait olur musun peki çok özledim seni dedim
  -ben sana haber veririm sen dersine çalış biraz tatlım dedi
  ondan haber beklerken sabah oldu ama sonuç hüsran
  günler geçtikçe telefonla arama çabalarıma karşılık vermedi
  buluşalım dedim müsait değilim dedi
  nerdeyse bir hafta evlerinin önüne gidip
  nerdesin diye sorduğumda evde diyordu
  ama amk evinde ışık yanmıyordu
  ta ki bir gün gündüz evlerinin önünden geçerken o evde kimse kalmadığına dair
  perdelerin olmadığını farkedişime kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder