29 Eylül 2012 Cumartesi

adını ne koysam 3


** şarkı bitti
  biz oturduk geyik devam etti
  sigara içme bahanesi ile dışarı çıkanlar oldu
  biz yürüyüp gelicez diyenler oldu
  ama aslında olan yalnız kalışımızdı
  -gülçin ne yapıyor dedi
  -bilmiyorum görüşmüyoruz dedim
  -hayret dedi
  imaya bak sen
  -niye şaşırıyorsun dedim
  -komşun ya ondan şaşırdım dedi
  -banane ne yaparsa yapsın dedim
  -pek bi sinirli gibisin ona karşı dedi
  -onu mu konuşcaz dedim
  -ne konuşalım.futbol mu dedi
  -senin çayında alkol mü var dedim
  -yoo dedi
  -bu ayık halin yani? dedim
  -ne alakası var yanlış bişey mi söyledim dedi
  -yok yanlış bişey söylemedin.hakem bizi yaktı bu hafta o penaltıyı verseydi iyi olacaktı.hakan şükür ün  iki metre ofsaytını görmüyor dedim
  -ofsayt ne yaa??dedi
  -gülçin diyorum bitti diyorum şükür diyorum dedim
  -iyi tamam umrumda değil dedi
  -o öyle olmaz işte benim yaptığım gibi hiç sormayacaksın dedim
  -neyi sormayacaksın dedi
  -tamam neyse boşver.ben gideyim otobüs bulamam dedim
  -iyi tamam dedi
  kafe çıkışına kadar eşlik etti bana
  -bilet dedim
  -yurtta kaldı veririm dedi
  -tamam parasını vereyim dedim
  -bileti alınca verirsin iyi geceler dedi
  yolcu olan ben iken o yurda doğru yürüdü
  ben uğurlayan oldum
  ama iyi geceler bile diyemeden
  bir daha görüşüm onun yurduna gidişim
  valizine yardım etmeye çalışmam
  -bırak ben taşırım tepkisi ile karşılaşmam
  -bugün de çok kibarsın deyişim
  onun suratıma dikkatle baktıktan sonra
  -bir an başkası ile konuştum sandım demesi
  ne diyor lan bu bana laf mı soktu şimdi düşüncesi
  yok amk bu ayarsızla uğraşılmaz en iyisi susayım mantığı
  ve memlekete doğru olan yolculuğumuz ile oldu
  hiç konuşmaz sanmıştım ama  
  birden
  babasını  özlediğini
  memlekete dönmenin onu daha çok hatırlatacağını
  üzüldüğünü anlattı durdu
  ağladı lan
  bende onu teselli etmeye devam ettim
  nihayet eve geldim
  bi kaç arkadaşla takılırım kendime gelirim planlarımın hepsi yatmıştı
  çünkü aradığım kişiler yoktu
  yani hiç bişey eskisi gibi değildi
  arefe gecesi
  okuldan alışık olduğum için uyuyamıyordum
  tv ye bakarken
  dini kanalların birisinde
  muhteşem sesli bir zaat arapça bişeyler okuyordu
  nedendir bilmem bir türlü değiştiremedim kanalı
  halbuki sıkıntıdan zap yaparken gelmiştim taa o kanala
  biraz dinleyince kendimden utandım
  çünkü ben çocukken yazları camiye gönderilmiş
  sureleri ezberlemiş birisiydim
  ama şimdi hiç birini tam olarak hatırlayamıyordum
  kılacağım bayram namazında bile okunacak sureleri hatırlamayınca
  tamamen boş bir insan olduğumu anlayıp
  Allaha dua etmeye başladım
  sevdiklerimin mutlu olmasından girip
  onlara sağlık sıhhat diledikten sonra
  o güne kadar hiç sevememiş birisi olan ben adına da
  kocaman bir dua yaptım
  -allahım benim karşıma sevileceğim beni anlayacak beni dinleyecek
  yalanından korkmayacağım güveninde yanılmayacağım
  çocuklarımın anası
  olacak evleneceğim kadını çıkar diye dua edip aklıma gelen sureleri de okuduktan sonra yattım
  kalktığımızda bayram günüydü
  babamla bayram namazına gittik
  dönüşte dedemle ananemi ziyarete ailecek gittiğimizde
  bir mesaj geldi
  süslü bir bayram mesajına ilaveten iyi bayramlar yazıyordu
  bu numara kayıtlı olmadığı için
  önceleri pek sallamasam da
  ulan belki tanıdıktır ayıp olmasın diye
  -numaranız kayıtlı olmadığı için kim olduğunuzu bilmiyorum ama size de iyi bayramlar dedim
  -biliyorum yanlış numaraya göndermişim zaten kusura bakma tekrar iyi bayramlar yazdı
  nasıl bir boşluktaysam artık
  -önemli değil bayramlaşmak için birbirimizi tanımamıza gerek yok.kurban bayramında yine beklerim mesajınızı dedim
  -tamam dedi gülücük koydu yanlış numara olarak kaydedeyim o zaman dedi
  ben yazdım
  o yazdı
  o yazdı
  ben yazdım mesajlaştık da mesajlaştık
  mesajlaşma ilerledikçe
  ben birisinin benimle dalga geçiyor olduğu fikrine kapılmaya başladım
  çünkü çok kibar mesajlar atıyordu
  ismimi sordu
  cevaplamadım
  neden ismini söylemiyorsun dedi
  iyice şüphelenip  
  -bak arkadaşım amacın kız ayarlamaksa ben kız değilim ama çevrem geniştir sana bir kız ayarlarım tamam yeter yaptığın şaka dedim
  -ben niye kız isteyeyim ki senden ben zaten kızım dedi
  o beni kız ben onu erkek sanıyordum halbuki
  o kız olduğunu da söyleyince makaraya yapıldığına emin oldum
  o yüzden kendimi çok ağır satıp ona mesajlar atmamaya başladım
  mezarlığa gittik
  bizim kisi babasının mezarındaydı
  onunla konuştuk biraz
  yasinlerini dinledik
  bu arada bana 5 tane daha mesaj gelmiş
  -ben sana niye şaka yapayım yaa
  -valla yanlışlıkla attım
  -inanmazsan inanma sen bilirsin
  -ama çok kötü hissettim
  -iyi tamam cevaplama
  bunları okudum
  -neredesin şimdi dedim
  benim okuduğum okulun ilini söyledi
  kesin okuldan arkadaşlar benimle makara yapıyordu ama kim
  -ben de ordayım dedim
  -şaşkın ifade ile inanmıyorum dedi
  -bende inanmıyorum dedim
  -peki hangi cadde dedim
  benim kaldığım evin caddesini söyledi
  muhakkak dalgaya alınıyordum
  ağır ağır sorgulamaya devam ettim
  her sorusuna ters cevap verdim
  ismimi hiç söylemedim
  o bana yazdı ben ona yazdım
  ben ona yazdım o bana yazdı
  hiç durmadan mesajlaşmaya başladık
  o kendinin kız olduğuna inandırmaya çalıştı hep
  sonra bana kızıp mesaj atmadı iki gün
  çünkü ben hep onun benimle dalga geçen bir arkadaş olarak gördüm
  sonra sınavlara çalışmam gereği gerçeği ile okula döndüm
  iki gün sonra
  -ancak bu kadar dayanabildim diye bir mesaj attı
  bu aynı zamanda benim onun olduğu şehre gittiğim gün olduğu için
  tam inandım makara yapıldığına
  ismimi sordu yine
  -madem aynı şehirdeyiz ismimi öğrenmek istiyorsun.şu mağazanın karşısında oturuyorum.7 numarada da büyük harflerle ismim yazıyor gel öğren dedim
  -tamam 10 dk sonra ordayım mesaj atarım sana dedi
  evde hiç bir ev arkadaşım yoktu
  girip ben pencereden bakarken enseme tokadı patlatıp
  şaka yapppptııııııık demelerine engel olmak için
  kapıyı kilitledim
  anahtarı cebime koyup pencereye geçtim
  yoldan gelen geçenleri
  izliyorum
  10 dk sonra birisi apartmana yaklaştı
  apartman girişine yöneldi
  bi kaç dakika sonra
  -KELEBEK yazdı büyük harflerle
  ben aşşağı sarkıp kim bu diye bakarken
  pencereden de iyice sarktım görebilmek için
  sonra yukarı bakınca onunla göz göze geldik
  ama benim ki göz değildi onun turkuaz gözlerinin yanında
  saçlarını renklendiremedim
  bu gerçek mi olm diye düşündüğüm
  en fazla 5 saniye dayanabildim
  gülümseme ile utanma arası bakarken bir den içeri kaçma zorunluluğu hissettim
  o da bana gülümsemişti
  sobeee dercesine
  kendimi içeri zor attım
  ağzım açık
  zihnim donuk
  elim titrek
  vücudum hareketsiz kaldı
  elimdeki telefonu taşımaya yetmedi gücüm
  kilimin üzerine düştü
  aklıma ettiğim dua geldi
  o muydu ki yaradan dan beklediğim
  30 dk boyunca onun ısrarla attığı mesajlara cevap veremedim
  kendime geldiğimde lavaboya gidip
  elimi yüzümü yıkadım
  yıkadım ama benim kalbim o kadar temiz miydi amk
  bu nasıl bir işti
  arkadaşlar organize şaka mı yapıyordu amk bana
  kıza çok güzelsin sana aşık oldum demek isterdim ama
  denmezdi
  kendimi toparlamaya çalışsam da mesaj olarak yazılacak bişey bile bulamıyordum
  o bana bir hayli fazla mesaj atmıştı
  genel içerik olarak inandın mı kız olduğuma yazıyordu
  -bu kadar tesadüf oluşu sana da garip gelmiyor mu dedim
  -ne gibi dedi
  -bana yanlışlıkla mesaj atıyorsun.ben cevaplıyorum sen cevaplıyorsun konuşuyoruz görüyoruz ki aynı şehirde aynı caddedeyiz
o kadar il varken o kadar telefon numarası varken garip yani dedim
  -bende çok şaşırdım dedi
  -zaten kız olarak erkeğe mesaj atma olasılığın yüzde elli
 türkiyede tüm telefon kullananlarda bir ihtimal de beni bulman dedim
  -kötü mü yapmışım dedi
  -onu zaman gösterir dedim
  -ne zaman dedi
  cevaplamadım
  onun bana olan yakın ilgisi sorgulama yoluna gitmeme neden oldu yine
  hadi ben ona aşık olmuştum da
  o bana neden ilgisini hemen belli ediyordu
  hadi ben dua etmiştim
  o da mı etmişti
  telefon numarasının kime ait olduğunu sorgulamakla başladım
  bir erkeğe aitti numara
  ama ismi hiç bilmiyordum
  okulda duymamıştım
  arkadaşlarımdan birisi değildi
  ben kendime gelmiştim
  ama kendim bana gelmemişti
  olabilir miydi lan böyle bişey
  -iyi ki düşmedin pencereden dedi
  -sende iyi ki uzun kalmadın balkonun altında yoksa gerçekten düşecektim dedim
  -o kadar merak mı ettin beni dedi
  bu aslında cevabı bilindik ama cevaplaması zor soru karşısında
  -merak ettirdiğine inanıyor musun diyerek soruyu ona pasladım
  -ben saklamayacağım merak etmesem gelmezdim dedi
  -bende yenildim galiba dedim
  -yenilmen iyi oldu yoksa bir de seni görmek için yalvartacaktın beni dedi
  -nasıl yani dedim
  -ismini öğrenebilmek için 40 kere sordum dedi
  -ben bi kere soruşta öğrenmiştim halbuki senin kini dedim
  -hatırlıyor musun dedi
  -neyi dedim
  -adımı dedi
  -neydi dedim
  -offf bilge dedi
  -tamam bana söylediğin yalanı unutmamışsın o zaman dedim
  üzüntü smiley si ile cevapladıktan sonra
  orda mı oturuyorsunuz
  eve siz
  biz burda
  napıyon
  onu sen?
  bunu
  şu şöle mi?
  yok böyle
  tarzında mesajlaştıkça mesajlaştık
  elimden telefon düşmez oldu
  yazıyorum mesaj geliyor geleni cevaplıyorum
  o yazıyor o bitiyor öteki derken
  mesajlaşma aralığımız dakika  da bir e kadar düştü
  ben yatıyorumdan sonra 20 nin üzerinde
  sanada
  sende bende şeklinde mesajlaştık
  3 gün hayattan soyutlandım
  bizim memleketli arada mesaj atıyor cevap bile yazmıyordum
  soru sormuşsa evet hayır bilmem şeklinde cevaplıyordum
  3 gün böyle geçti
  ben ders çıkışı ona çıktım mesajını attıktan sonra
  şu mesaj geldi
  -bir dakika bile mesaj atmadan duramaz oldum.bu durum daha da kötüleşmeden bitirmek istiyorum kusura bakma dedi
  düşündüm
  hala arkadaşların makara yapabiliritesi vardı
  ona yalvarmam da aleyhime makara  olarak kullanılabilirdi
  -iyi sen bilirsin a.e.o. k.i.b. b.b. yazdım
  sonlarda yazdığım kısaltmalara takılmayın ciddiyetsiz ve sallamaz bağlanmamış gözükmek için di onlar
  bana rest çektiği için
  altında kalmamak adına
  telefonu kapattım
  bana tekrar yazarsa ulaşamasın diye
  arkadaşlar geldi
  onlara baktım
  hiç bi piçlik peşinde olan suratları yoktu
  ertesi gün telefonu açtım
   bizim kız mesaj atmış
  -nerdesin öldün mü kaldın mı? diye
  -yok ölmedim dedim aklım bilgede iken
  -niye yazmıyorsun o zaman dedi
  -ölmeden kefene sardılar tabuta telefonumu koymadılar dedim
  -tamam espri yapmaya tövbe edince bana nasılsın diye sor dedi
  -tövbe nasılsın dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder